Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 februari 2017, 07:41   #21
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Beetje onzinnig om een zeer klein fragmentje te citeren van een uitgebreid artikel dat enkel De Morgen-abonnees volledig kunnen lezen.
Tja, ik ben hierdoor blijkbaar op het verkeerde been gezet door De Morgen.

Sorry.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2017, 07:57   #22
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Omdat een blokker gelijk kan hebben?
Gelijk hebben ? Een gefrustreerde rant op basis van een bewering die hij niet eens hard maakt...

Ik heb serieuze bedenkingen bij dat hele centrum, maar ga daarom nog niet meehuilen met frustraten die hun onderlinge verhaaltjes wat doorbumpen via internet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2017, 12:40   #23
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Gelijk hebben ? Een gefrustreerde rant op basis van een bewering die hij niet eens hard maakt...

Ik heb serieuze bedenkingen bij dat hele centrum, maar ga daarom nog niet meehuilen met frustraten die hun onderlinge verhaaltjes wat doorbumpen via internet.
U weet beter, maar omdat het B geviseerd wordt ...
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2017, 12:45   #24
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Enige vorm van zelfkritiek zou Leman echt wel sieren. Hij heeft jaren de verkeerde partij met de vinger gewezen. Het zogezegd racisme van de Vlaminge was het probleem. Nauwelijks een woord van kritiek op wat er aan de andere kant allemaal gebeurde.
Wat wil je: een spruit van de Rooms Katholieke Bedelorde...
Must we say more?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2017, 12:49   #25
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
U weet beter, maar omdat het B geviseerd wordt ...
Ik zal wel voor mezelf denken hoor...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2017, 12:50   #26
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.231
Standaard

meer hater dan pater
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2017, 12:51   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Gelijk hebben ? Een gefrustreerde rant op basis van een bewering die hij niet eens hard maakt...
Hij haalde nochtans harde feiten aan. Feiten die je niet eens probeert om te weerleggen goed wetend dat je dat niet kan.
Je weet heel goed dat ik zelden of nooit reageer op die-hard blokkers, maar ik heb er geen moeite mee om hen bij te treden als ze gelijk hebben.
Jouw blokhaat belet je dat.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2017, 12:57   #28
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hij haalde nochtans harde feiten aan. Feiten die je niet eens probeert om te weerleggen goed wetend dat je dat niet kan.
Je weet heel goed dat ik zelden of nooit reageer op die-hard blokkers, maar ik heb er geen moeite mee om hen bij te treden als ze gelijk hebben.
Jouw blokhaat belet je dat.
Feiten ? Welke feiten ? Hij geeft geen enkele controleerbare bron aan voor zijn beweringen. Wat verwacht je dan, dat ik zijn huiswerk ga doen voor hem ? En het daarna nog eens mag ontkrachten ook ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2017, 13:17   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Wat wil je: een spruit van de Rooms Katholieke Bedelorde...
Must we say more?
Na een spreekbeurt van Urbain Vermeulen begreep ik de houding van de tsjeven. Als één van drie grote "K's", en stevig lijdend aan gezag en machtsverlies, kiezen de katholieken voor de tactiek van "gedeelde macht is te verkiezen voor totaal verlies van macht". Laat het uitgerekend d�*t zijn wat de voorvechter van de resoluties van straatsburg op politiek vlak deed: de macht delen met degenen die over olievelden beschikten. De Arabieren hadden Europa twee jaar eerder aan den lijve hadden laten voelen wie "den dikste" had.

Met hun beider religie is het precies hetzelfde. Nadat de Arabieren vrij spel kregen in Europa staat de katholieke godsdienst pas goed onder druk, en wordt er gekozen voor gedeelde macht ipv verlies van macht.
Dat verklaart de houding van de politieke vleugel van de katholieken in verband met de subsidiëring van de godsdiensten. Wat zouden de katholieken beginnen als de subsidiëring van de godsdiensten zou worden afgeschaft? Zij hebben zichzelf tot de meest bevoordeelden wat betreft subsidiëring gemaakt, en hopen op dezelfde "naastenliefde" van de Arabieren de dag dat zij in Europa bereiken waar ze al gedurende een kwart eeuw naar streven. Daarbij geholpen en gesteund door.....een tsjeef.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2017, 13:23   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Feiten ? Welke feiten ? Hij geeft geen enkele controleerbare bron aan voor zijn beweringen. Wat verwacht je dan, dat ik zijn huiswerk ga doen voor hem ? En het daarna nog eens mag ontkrachten ook ?
Er lopen hier wat draden door elkaar. Ik heb er deze draad even op na gelezen en kom tot het slotsom dat jij het over Jan VDB hebt en ik over vanderzapig.

Vanderzapig stoffeert zijn beweringen wel degelijk, maar ook hij wordt ofwel niet ernstig genomen ofwel vierkant genegeerd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be