Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 mei 2017, 00:35   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard 4 handen op een buik: dom Nederland in beeld

Vier handen op een buik; een docureeks die ik onlangs heb ontdekt op yt, gaat over veelal tienermoeders (-en vaders) die men op weg wenst te begeleiden naar hun nieuwe leven... Vaak zijn het evenwel niet de snuggersten die aan bod komen, vandaar de nogal erg domme indrukken die ze de kijker geven, althans bij bij.... Wat een domkoppen zeg........ Ik zou haast zeggen dat ze het met opzet doen, maar nee, die zijn echt zo..... Yep: welcome to the dumb Netherlands..... Bij tijden kreeg ik zelfs de indruk dat ze hier in BE all in all slimmer zijn - of toch alleszins verantwoordelijker overkomen, althans de jeugd, ik kan me vergissen natuurlijk LOL


https://www.youtube.com/watch?v=PDVc0nkjxW0

hij: is een stukje van z'n hersenen kwijt na een ongeval met scooter (bengelde met fiets er achteraan en knalde @40km/u tegen boom), vandaar dat ie nu een invaliditeitsuitkering heeft... zo'n 500e per maand, ook staat ie reeds vol tattoo's (ook op z'n gezicht), Tja........

zij: rookt zich tijdens de zwangerschap nog steeds te pletter, naar eigen zeggen "10 tot 15 sigaretten/dag" ..... en tja, ze nam de pil "maar je weet hoe dat gaat, af & toe werkt dat niet hé hihi"

beiden wonen nog thuis maar zouden begeleid wonen willen proberen als tussenstap naar uiteindelijk een eigen stekkie voor als het kindje er is.....

tja, ze hebben dan nog enigszins geluk niet uit elkaar te zijn gegaan, want in nogal wat gevallen gaat het in deze docureeks over alleenstaande tienermoeders die het helemaal in hun eentje moeten zien te rooien.... :s



Allez, hup hup Nederland, go for it, you can do it! (zou ik zeggen!) LOL

Laatst gewijzigd door bembem : 8 mei 2017 om 00:49.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be