Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 december 2009, 12:22   #61
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Afgaande op Travis' berichten zijn die 2 gevoelens precies zijn motor.
Misschien, maar zijn er nog wel meer hoor. Maar dat doet weinig terzake. Als een lamme bij een dokter komt dan zegt die ook niet "je bent percies gefrustreerd dat je niet kan lopen".

Maar soit, als je medelijden met me hebt omdat ik die gevoelens heb, steun me dan in het verwijt naar degenen die dat hebben veroorzaakt.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 12:49   #62
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Misschien, maar zijn er nog wel meer hoor. Maar dat doet weinig terzake. Als een lamme bij een dokter komt dan zegt die ook niet "je bent percies gefrustreerd dat je niet kan lopen".
Als een gezonde persoon bij een dokter binnenwandelt en begint te klagen over hoe hij zich mateloos ergert aan gehandicapten en lammen die overal voorkomen en hoeveel last hij daarvan heeft, zal die dokter ook wel z'n bedenkingen maken eh. Jij kan kerken/kruisbeelden/katholicisme zoveel negeren als je wilt, maar je start hier de ene thread na de andere met geklaag hoe ergerlijk je gelovigen wel niet vindt. Dat noem ik onverdraagzaam. Ik heb het persoonlijk niet zo op islamieten, maar ik tolereer hun moskeëen en suikerfeesten nog in mijn maatschappij.

Citaat:
Maar soit, als je medelijden met me hebt omdat ik die gevoelens heb, steun me dan in het verwijt naar degenen die dat hebben veroorzaakt.
Haatgevoelens creëer je zelf.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 18:21   #63
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Als een gezonde persoon bij een dokter binnenwandelt en begint te klagen over hoe hij zich mateloos ergert aan gehandicapten en lammen die overal voorkomen en hoeveel last hij daarvan heeft, zal die dokter ook wel z'n bedenkingen maken eh. Jij kan kerken/kruisbeelden/katholicisme zoveel negeren als je wilt, maar je start hier de ene thread na de andere met geklaag hoe ergerlijk je gelovigen wel niet vindt. Dat noem ik onverdraagzaam. Ik heb het persoonlijk niet zo op islamieten, maar ik tolereer hun moskeëen en suikerfeesten nog in mijn maatschappij.



Haatgevoelens creëer je zelf.
Uw vergelijking gaat enkel op als ik onterecht opmerk dat ik er last van heb.
Wat jij zegt is "laat ze nu, je hebt er toch geen last van" En op dat punt verschillen we van mening. En gezien het over mezelf gaat denk ik dat ik beter weet wat mij last bezorgt dan jij.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be