Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 augustus 2012, 17:38   #41
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Zielig? Neen U bent zielig om de feiten hier zo gemakkelijk om te draaien!

Joris heeft hier blijk gegeven van burgerzin en een enorme dosis lef...RESPECT

Ik zou eerlijk gezegd niet graag in z'n schoenen gestaan hebben, het hyperagressief gedrag van dat moslimgepeupel kennende!

Joris : we zouden allemaal ons steentje moeten bijdragen in de strijd tegen het islamofacisme en de vrijwaring van ONZE Westerse waarden die duidelijk superieur zijn t.o.v. het gezever van een pedofiele profeet.

EIGEN VOLK EERST
Ja, enorme dosis lef, een moslimvrouw achtervolgen en de politie bellen. Respect voor diegenen die de vrouw hielpen. De vrouw kon niet weten waar het om ging. Kon een gevaarlijke racistische gek zijn.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 17:40   #42
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Zielig? Neen U bent zielig om de feiten hier zo gemakkelijk om te draaien!

Joris heeft hier blijk gegeven van burgerzin en een enorme dosis lef...RESPECT

Ik zou eerlijk gezegd niet graag in z'n schoenen gestaan hebben, het hyperagressief gedrag van dat moslimgepeupel kennende!

Joris : we zouden allemaal ons steentje moeten bijdragen in de strijd tegen het islamofacisme en de vrijwaring van ONZE Westerse waarden die duidelijk superieur zijn t.o.v. het gezever van een pedofiele profeet.

EIGEN VOLK EERST
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 17:45   #43
Illuminatus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 december 2011
Berichten: 1.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ja, enorme dosis lef, een moslimvrouw achtervolgen en de politie bellen. Respect voor diegenen die de vrouw hielpen. De vrouw kon niet weten waar het om ging. Kon een gevaarlijke racistische gek zijn.
Ik vrees dat de gekken baarden dragen en hun vrouwen gesluierd zijn
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 17:49   #44
Illuminatus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 december 2011
Berichten: 1.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Gaat u ook zo lachen als dat 'soort' in de meerderheid is en u of uw kinderen komen vertellen hoe u moet leven, wat u mag drinken en eten en welke kleding en gezichtsbeharing gewenst is......u lacht als een dwaze jood toen die de éérste bruinhemden door de straten zal lopen......tot dat het te laat is.

Stop de Islam nu het nog kan : steun Israël en onze Belgische Joden i.p.v. dat gespuis te verdedigen
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 17:55   #45
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Gaat u ook zo lachen als dat 'soort' in de meerderheid is en u of uw kinderen komen vertellen hoe u moet leven, wat u mag drinken en eten en welke kleding en gezichtsbeharing gewenst is......u lacht als een dwaze jood toen die de éérste bruinhemden door de straten zal lopen......tot dat het te laat is.

Stop de Islam nu het nog kan : steun Israël en onze Belgische Joden i.p.v. dat gespuis te verdedigen
De islam stopt niet, de islam gaat de wereld overnemen. Wollah, eerst komt België en dan Nederland.

Insha'Allah.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 21:32   #46
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Gaat u ook zo lachen als dat 'soort' in de meerderheid is en u of uw kinderen komen vertellen hoe u moet leven, wat u mag drinken en eten en welke kleding en gezichtsbeharing gewenst is......u lacht als een dwaze jood toen die de éérste bruinhemden door de straten zal lopen......tot dat het te laat is.

Stop de Islam nu het nog kan : steun Israël en onze Belgische Joden i.p.v. dat gespuis te verdedigen
Wat is dat voor nonsens! Ik heb helemaal geen zin om om het even welke Jood in om het even wat te steunen. Israël steunen? Ben je helemaal! Heb je die extremistische Joden in Israël al eens goed bekeken? Ik wil er niet mee aan tafel zitten, hoor. Die zijn al even gek als fundamentele moslims, en al even gek als fundamentele katholieken in de VS.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 21:38   #47
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
De islam stopt niet, de islam gaat de wereld overnemen. Wollah, eerst komt België en dan Nederland.

Insha'Allah.
De Chinezen gaan ook alles overnemen. Het gaat wreed plezant worden als die twee face to face gaan staan ergens in de wereld. Momenteel 'ontwijken' ze elkaar op zeer subtiele wijze. Dat kan nog jaren aan de gang zijn.

Ik wacht in de media op het woord 'protectionistisch'. Daar heb ik jaren geduld voor.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 01:51   #48
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
De dame in kwestie loopt gesluierd over straat (na de nodige gewelddadigheden daarrond geen onschuldige provocatie).
Ze gedraagt zich uitermate agressief en beledigend naar iedereen die haar zelfs maar aankijkt ( en is er duidelijk op uit problemen te veroorzaken).

De eigenlijke reden dat ik hier actief op inging is dat alle mensen in haar omgeving letterlijk en figuurlijk vluchtgedrag en angst vertonen (zover is het dus al gekomen) en ik hierin de angst en onderdrukking herken die mijn moeder zaliger hier in Brussel van dit tuig moest ondergaan.

Verder eigenlijk niets hoor...
Een dame zou zich voor minder gestalk sluieren
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 01:52   #49
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
'in de gloria'-sketch in real life.

Staat het niet op film?

edit : In De Gloria - Burgerwacht : http://www.facebook.com/video/video.php?v=13592588756

Ik wist het, ik wist het.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 01:56   #50
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ja, enorme dosis lef, een moslimvrouw achtervolgen en de politie bellen. Respect voor diegenen die de vrouw hielpen. De vrouw kon niet weten waar het om ging. Kon een gevaarlijke racistische gek zijn.
? kon
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 01:58   #51
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
? kon
Ja, het is een ongevaarlijke racistische gek.

't Is maar de Joris.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 09:54   #52
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob's Burger Bekijk bericht
Als moslimvrouw leeft ze tussen zulke racistische gekken die vrouwen volgen over de straten van Brussel.
Wilt u even uitleggen wat daar racistisch aan is?

Of is dat gewoon uw stopwoordje voor iedereen met een andere mening als de uwe; want daar lijkt het toch wel op.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 10:00   #53
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob's Burger Bekijk bericht
U hebt het niet begrepen Paulus.
Filpmje Femme dans la rue al vergeten?
het meisje uit Femme de la Rue overtrad geen enkele wet, en zeker niet de wet op het onherkenbaar op openbare plaatsen rondlopen.

of geldt de wet niet voor muzelvrouwen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 10:04   #54
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob's Burger Bekijk bericht
U hebt het niet begrepen Paulus.
Filpmje Femme dans la rue al vergeten?
Ach zo?!

Dan begrijp ik het.

Als een moslimvrouw in verboden kledij gevolgd wordt door iemand die de wet nageleeft wil zien, dan is hij een racist volgens sommigen hier.

Maar als een autochtone vrouw niet meer door de straten kan lopen zonder belaagd te worden met seksueel gerelateerde intimidaties, dan blijkt er jaaaren niks aan de hand; tot iemand er een filmpje van maakt voor 't school,...

Heb ik het juist?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 10:10   #55
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob's Burger Bekijk bericht
ben ik zo onduidelijk? Je snapt het zo meteen wel
Ik snap nog altijd niet wat daar racistisch aan is,...

... maar laat maar,...

't Zal wel aan mij liggen zekers?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 13:57   #56
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Joris, los van wat ik denk over onherkenbare vrouwen op de openbare weg en de beweegreden voor uw, euh, beweging; ben je je €250 gaan vragen bij het VB en zo ja, heb je deze gekregen?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 16:16   #57
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Wat heeft die vrouw precies misdaan?
Onze wetten op een arrogante manier overtreden?

Wat hebben onze vrouwen en meisjes misdaan die zich op een voor ons aanvaardbare manier kleden, maar als hoer volgens bepaalde ingevoerde lastposten?
Daar zou al die zever niet moeten over verkocht worden! Zich op een dergelijke onherkenbare manier kleden moet aanleiding geven tot meteen en zonder discussie opgepakt worden + passende en voorziene boete!

Die dan nog door een Franse arrogante moslimidioot zal betaald worden...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 16:22   #58
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat gaat Joris vanaf nu elke dag doen met foutparkeerders, sluikstorters, snelheidsduivels, straatprostitutie, dronken chauffeurs, te grote terrassen, te vroeg buiten gezet huisvuil, lawaaihinder,...

In Sint-Jans-Molenbeek zal er best een extra guichet gereserveerd worden voor m. Joris.
Neen, dat is de taak van de politie, en ze voeren die ook uit zeker?
Mocht je ze opbellen voor één van bovenstaande misdaden en er een foto van nemen zou het wel ok zijn waarschijnlijk...
Jij gaat er van uit dat moslima's zich niet aan onze wetten, reglementen enz moeten houden, de wet van Allah gaat voor?
En wie daaraan voorbijloopt en de andere kant uitkijkt is...een bange blanke man... waarvoor men toch geen respect moet hebben!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 16:28   #59
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door respublica Bekijk bericht
Met 'gesluierd', bedoel je dat het gezicht niet zichtbaar was? In dat geval ging het inderdaad om een overtreding van de wet. Je hebt wellicht niets verkeerds gedaan en zelfs de onwillige autoriteiten geholpen met wat zij zouden moeten doen, maar zou je echter ook zo gehandeld hebben had je gezien dat iemand verkeerd geparkeerd stond? Bel je ook de politie wanneer er iemand te snel rijdt?
We vergelijken hier toch appelen met citroenen!
In het geval van de gesluierde moslima die haar voeten veegt aan onze maatschappij zitten we met een onderdeel van een systeem dat onze maatschappij aan het overnemen is en waar wij maar moeten onze mond over houden, de andere kant opkijken en wachten tot we in een islamstaat zitten.
Verkeerd parkeren en de vuilbak te vroeg buiten zetten zal dat niet teweegbrengen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be