Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 februari 2017, 09:41   #21
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar Bekijk bericht
De blauwe smurfen komen aan de beurt...liegen kunnen ze ook goed, op het einde van de week zit hij al aan een hoger bedrag...
Link?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 09:46   #22
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ach ja...
Het momentum is weg...
Hoe je het ook probeert te keren, wanneer iemand nu aan graaien denkt verschijnt automatisch de kop van Bracke.

Maar ik vind het wel een goede poging.
Bij het woord graaien denk ik direct aan de Belgische politiek.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 09:46   #23
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ach ja...
Het momentum is weg...
Hoe je het ook probeert te keren, wanneer iemand nu aan graaien denkt verschijnt automatisch de kop van Bracke.

Maar ik vind het wel een goede poging.
Bij het woord graaien denk ik direct aan de Belgische politiek.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 09:47   #24
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het lijkt wel alsof ze er in Gent een wedstrijd van gemaakt hebben: wie kan het meest binnen graaien... En als het allemaal uitkomt dan neemt de ene ontslag, de andere blijft zitten en nog een ander liegt gewoon dat hij zwart ziet. OVLD heeft de dans tot nu toe goed kunnen ontspringen maar deze graaier zal toch wel eventjes in de schijnwerpers staan.
"Ik wist niet dat ik zoveel verdiende, ik ben van bank veranderd en weet niet hoe ik mijn uittreksels kan afdrukken"
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 09:48   #25
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
DE sossen willen een plafond van 6500 netto. Dat betekent een 25.000euro bruto inclusief belastingen, sociale lasten, btw...
Crombez is daarmee afgekomen maar geloof me, dit zullen ze bij de sossen nooit goedkeuren. En als ze het goedkeuren dan zal er wel ergens een achterpoortje zijn. En dan nog, dit komt gewoonweg veel te laat.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 09:48   #26
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
"Ik wist niet dat ik zoveel verdiende, ik ben van bank veranderd en weet niet hoe ik mijn uittreksels kan afdrukken"
Je bent precies nogal goed in het verdraaien van woorden gij.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 09:49   #27
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ge gaat moeten dreigen met dingen als verbanningen naar Siberië. Anders gaat het niet lukken.

Wat me niet belet om toe te geven: een flink gedeelte van je vaststellingen zijn correct. Je oplossingen zijn echter helemaal fout.
Idem dito trouwens voor het Vlaams Blok, in hun visie op eigen volk eerst en zich niet aanpassende immigranten.

.
Jouw oplossing laat ze verder doen, de arme stakkers, want jij hebt geen oplossing is zever in pakjes.
Zet in de rechtbanken niet partijgebonden integere rechters en je zal zien hoe snel witte boord criminelen, fraudeurs en zelfs criminele, frauderende en omkoopbare politici de benen nemen naar andere oorden, misschien vluchten ze dan vanzelf naar Siberië.

Gedaan met seponeren van fraude dossiers en tegenwerken van klokkenluiders en mensen die hun werk fatsoenlijk willen uitvoeren.

Waar zit de moeilijkheid?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 09:49   #28
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Je bent precies nogal goed in het verdraaien van woorden gij.
Improv excuses zoeken voor Versnick
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 09:53   #29
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Crombez is daarmee afgekomen maar geloof me, dit zullen ze bij de sossen nooit goedkeuren. En als ze het goedkeuren dan zal er wel ergens een achterpoortje zijn. En dan nog, dit komt gewoonweg veel te laat.
Alsof hun moederpartij P$ daar mee akkoord zou gaan. Die hebben wat Luikse députés die meer verdienen dan Merkel...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 09:54   #30
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Het was dan ook ironisch bedoeld.

Legendarische woorden van BDW en Geert Bourgeois.
Wist ik, maar het was niet om jou uit je tent te lokken.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 09:59   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Jouw oplossing laat ze verder doen, de arme stakkers, want jij hebt geen oplossing is zever in pakjes.
Zet in de rechtbanken niet partijgebonden integere rechters en je zal zien hoe snel witte boord criminelen, fraudeurs en zelfs criminele, frauderende en omkoopbare politici de benen nemen naar andere oorden, misschien vluchten ze dan vanzelf naar Siberië.

Gedaan met seponeren van fraude dossiers en tegenwerken van klokkenluiders en mensen die hun werk fatsoenlijk willen uitvoeren.

Waar zit de moeilijkheid?
We zouden dat communistisch advocatengeval van dat Syrisch gezin dat vanuit Aleppo een win for life naar hier wil forceren, kunnen benoemen als "niet partijgebonden integere rechter" ...

Wel, vriendschap, uw eigen Vlaamse bevolking blijkt dat niet te willen. Echt niet.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 10:09   #32
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
We zouden dat communistisch advocatengeval van dat Syrisch gezin dat vanuit Aleppo een win for life naar hier wil forceren, kunnen benoemen als "niet partijgebonden integere rechter" ...

Wel, vriendschap, uw eigen Vlaamse bevolking blijkt dat niet te willen. Echt niet.

.
Als je de één na de andere beroepsprocedure verliest, mag je dat van deze gekleurde polititieker verwachten. Het is wat op de achtergrond geraakt met al die commotie rond de de fratsen van Bracke.

Regering verliest andermaal procedure in dossier Syrische familie
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 10:44   #33
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
We zouden dat communistisch advocatengeval van dat Syrisch gezin dat vanuit Aleppo een win for life naar hier wil forceren, kunnen benoemen als "niet partijgebonden integere rechter" ...

Wel, vriendschap, uw eigen Vlaamse bevolking blijkt dat niet te willen. Echt niet.

.
Oei, gaan we zo beginnen, Belgische rijken mogen geen rijken binnenlaten uit oorlogsgebied?

Als je nu een integere rechter hebt, beslist die of ze recht hebben op asiel of niet. Die advocaat beslist gelukkig niet.

Wil je misschien het advocatenleger dat Jambon zijn diamantvrienden ingezet heeft om de zaak te seponeren, ook aanklagen?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 11:00   #34
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door TREBRON : 23 februari 2017 om 11:07.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 11:02   #35
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

@TAVEK
Die verdienen zo veel met zo weinig te doen, dat ze zelfs al niet meer weten wat ze binnen krijgen.

Schandalige salarissen, helemaal niet in verhouding met hun prestaties of verantwoordelijkheden

Wat denkt u hier van???

Kan er me iemand vertellen waarom er zo gezeverd wordt over het verdienen van 6500 € door een politieker , terwijl iedere zondag meutes van 20 tot 80.000 man, arbeiders, bedienden, middenstanders, steuntrekkers, invaliden, ziekenkastrekkers, staan te juichen voor een paar gastjes die zich amuseren door tegen een bal te trappen en die daarvoor tot 16.000.000 € (ZESTIEN MILJOEN ) per jaar krijgen. Kan er me iemand het nut van dergelijke uitgaven verantwoorden?????????? Hoeveel dan nog voor die horden fietsers die een koerske gaan rijden omdat ze graag fietsen en daar dan ook nog zoveel honderd duizenden Euro's voor betaald worden. Het ergste is dan nog dat een deel van die kijkende en juichende meute dan nog de schoolrekening van de kinderen niet betalen en zelfs hun kinderen zonder boerhammetjes naar school sturen. Zijn die voetballers en fietsers dan de nieuwe GODEN of de nieuwe ADEL of wat?

Laatst gewijzigd door TREBRON : 23 februari 2017 om 11:06.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 11:04   #36
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Ter vergelijking. Met een maandinkomen van 5.500 euro/netto per maand, behoor je tot het clubje van de één procent best verdienende Belgen.

Het gebrek aan fatsoen van de politieke one percenters - DS
Is daar iets verkeerd mee eigenlijk? Mogen politici niet bij de best verdienende mensen zijn in onze maatschappij?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 23 februari 2017 om 11:05.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 11:13   #37
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Is daar iets verkeerd mee eigenlijk? Mogen politici niet bij de best verdienende mensen zijn in onze maatschappij?
Met het vergelijkingsmateriaal is niets mis. Bronvermelding om de bewering te staven met die van een lid uit de gemeenteraad.

Laatst gewijzigd door Jakko : 23 februari 2017 om 11:17.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 11:19   #38
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.728
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
@TAVEK
Die verdienen zo veel met zo weinig te doen, dat ze zelfs al niet meer weten wat ze binnen krijgen.

Schandalige salarissen, helemaal niet in verhouding met hun prestaties of verantwoordelijkheden

Wat denkt u hier van???

Kan er me iemand vertellen waarom er zo gezeverd wordt over het verdienen van 6500 € door een politieker , terwijl iedere zondag meutes van 20 tot 80.000 man, arbeiders, bedienden, middenstanders, steuntrekkers, invaliden, ziekenkastrekkers, staan te juichen voor een paar gastjes die zich amuseren door tegen een bal te trappen en die daarvoor tot 16.000.000 € (ZESTIEN MILJOEN ) per jaar krijgen. Kan er me iemand het nut van dergelijke uitgaven verantwoorden?????????? Hoeveel dan nog voor die horden fietsers die een koerske gaan rijden omdat ze graag fietsen en daar dan ook nog zoveel honderd duizenden Euro's voor betaald worden. Het ergste is dan nog dat een deel van die kijkende en juichende meute dan nog de schoolrekening van de kinderen niet betalen en zelfs hun kinderen zonder boerhammetjes naar school sturen. Zijn die voetballers en fietsers dan de nieuwe GODEN of de nieuwe ADEL of wat?
die worden niet betaald door uw en mijn belastingsgeld.
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 11:22   #39
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Kan er me iemand vertellen waarom er zo gezeverd wordt over het verdienen van 6500 € door een politieker , terwijl iedere zondag meutes van 20 tot 80.000 man, arbeiders, bedienden, middenstanders, steuntrekkers, invaliden, ziekenkastrekkers, staan te juichen voor een paar gastjes die zich amuseren door tegen een bal te trappen en die daarvoor tot 16.000.000 € (ZESTIEN MILJOEN ) per jaar krijgen. Kan er me iemand het nut van dergelijke uitgaven verantwoorden?????????? Hoeveel dan nog voor die horden fietsers die een koerske gaan rijden omdat ze graag fietsen en daar dan ook nog zoveel honderd duizenden Euro's voor betaald worden. Het ergste is dan nog dat een deel van die kijkende en juichende meute dan nog de schoolrekening van de kinderen niet betalen en zelfs hun kinderen
Brood en spelen, kunnen zelfs met deze spelletjes een ganse staat overnemen, maar zolang ze kunnen juichen omdat de ene wat sneller is of beter balletje trap kan dan de rest, mogen daar wel enkele honderden miljoenen belastinggeld tegenaan gegooid worden om hun speelpleintjes en straten te kunnen aanleggen, bereikbaar te maken en te beveiligen.
Je denkt toch niet dat er ook maar een politicus is die er aan denkt een factuur te sturen, met alle onkosten die wij met zijn allen mogen maken, om enkele levende reclameborden balletje trap of fietsje rijden te zien.

Liever overal belastingen in duwen voor iedereen, dan brood en spelen door de beoefenaars zelf te laten betalen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 11:25   #40
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
die worden niet betaald door uw en mijn belastingsgeld.
Hoe stel je voor dat een minister moet betaald worden?. Dit is een openbare dienst zoals elke andere ambtenaar, die worden toch ook allemaal betaald door ons belastingsgeld ,
Niemand verbied je om u verkiesbaar te stellen en het beter en gratis te doen. De natie zal u dankbaar zijn.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 23 februari 2017 om 11:27.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be