Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2005, 20:11   #21
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Seg maar, wat als we nu alleen buitenlandse kindjes laten adopteren door homoseksuele paren. Dan is het toch in orde voor het Vlaams Belang zeker? Allez, een abjecte minderheidsgroep allochtoonse - en dus tweederangs - kinderen laten adopteren..

Fantastisch toch?
ah .. denk het wel
dat maakt het achteraf ook stukken makkelijker om grote kuis te houden
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 22:20   #22
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

idd, een zeer mooi initiatief.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 23:07   #23
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard met rust laten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
neeje de volgende stap is niet verplicht hetero te worden
Dat is niet verplicht, iedereen doet wat hij wil, stoort mij niet maar laat kinderen met rust
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 23:29   #24
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard adoptie voor GEWONE koppels,goed?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Voila, net als onvruchtbare hetero's. Mensen die geen kinderen kunnen maken op natuurlijke wijze (om welke reden dan ook medisch...ect) mogen ook geen kinderen adopteren , men moet consequent blijven, hè.
Integendeel, beste, men zou het dezen makkelijker moeten maken.Er zijn klassieke koppels, d.w.z.een vader en een moeder, die hier in hun eigen land onmogelijk een belgisch wezenkind kunnen adopteren omdat ze te jong zijn ,te weinig poen hebben enz., en nu duiken er op eens een bende homo's, die in hun zucht naar respektabiliteit en normaliteit, ook vaderke en moederke willen spelen, op en aan wie dat men dat gaat toestaan omdat die toevallig ook gaan stemmen en omdat het niet politiek korrekt is op deze mensen enige kritiek uit te oefenen.Kijk, in de antieke wereld(griekenland, rome) was homoseksueel gedrag aanvaard, maar als je een kind wou moest het langs de natuurlijke weg, en als dat niet ging, kon je er wel adopteren als je dat wou.Tot daar gaat het wel voor mij, vrouwen en mannen die onder elkaar trouwen begin ik al bizar te vinden en als ze dan ook nog kinderen in hun dolle opwinding willen betrekken is het voor mij welletjes.Word eens wakker jongens.Dit is gewoon een karikatuur van het werkelijke leven, kinderen die inzo een sfeer opgroeien komen allemaal op de divan, bij de psychiater terecht.Belachelijk gedoe, alsof we geen belangrijker problemen hadden, moeten die ook nog eens komen zagen...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 23:33   #25
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard volledig akkoord

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Echt belachelijk.
Ja hé,wat een belachelijk gedoe
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 23:46   #26
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard buitenlandse kindjes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Seg maar, wat als we nu alleen buitenlandse kindjes laten adopteren door homoseksuele paren. Dan is het toch in orde voor het Vlaams Belang zeker? Allez, een abjecte minderheidsgroep allochtoonse - en dus tweederangs - kinderen laten adopteren..

Fantastisch toch?
Nee hoor, ge zit er weer naast:buitenlandse kinderen moeten door een buitenlands man-vrouw koppel geadopteerd worden in het buitenland, en dit, tot er geen enkel belgisch wezenkind in een belgisch wezenhuis zit, en zo zou het moeten in elk europees land.En als er in heel europa geen wezenkinderen meer zijn en er nog steeds vraag naar is kunnen we beginnen met verder te gaan kijken, nog steeds in dezelfde gang van zaken=een wezenkind bij -een -man -en -een -vrouw -die-mekaar-graag-zie-maar-er-geen-kunnen-krijgen.Duidelijk?ok!Met plezier...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 00:37   #27
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Dat is niet verplicht, iedereen doet wat hij wil, stoort mij niet maar laat kinderen met rust
okay daar zijn we dan alvast overeens

nu dat rode stukje nog...
komt dat zowat overeen met 't geen wat hieronder, in dat geciteerd stukje, eveneens in 't rood staat ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door praha
hoezo ?
gek zinnetje... nogal dubbelzinnig
lijkt dit er beter op ?

"Ik zal alvast deelnemen aan de betoging. Adoptierecht voor homo's is verwerpelijk omdat het regelrecht ingaat tegen het belang-van-het-kind-principe "



Mja, thanks. De zinsconstructie was misschien inderdaad niet van het beste, maar je verstond toch wat ik bedoelde.


indien positief, dan staat je het uiteraard vrij dat alvast in plaats van Koenraad uit te klaren, daar dit heerschap de zaal reeds verlaten heeft[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by praha on 01-09-2005 at 01:56
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Dat is niet verplicht, iedereen doet wat hij wil, stoort mij niet maar laat kinderen met rust
okay daar zijn we dan alvast overeens

nu dat rode stukje nog...
komt dat zowat overeen met 't geen wat hieronder, in dat geciteerd stukje, eveneens in 't rood staat ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door praha
hoezo ?
gek zinnetje... nogal dubbelzinnig
lijkt dit er beter op ?

"Ik zal alvast deelnemen aan de betoging. Adoptierecht voor homo's is verwerpelijk omdat het regelrecht ingaat tegen het belang-van-het-kind-principe "



Mja, thanks. De zinsconstructie was misschien inderdaad niet van het beste, maar je verstond toch wat ik bedoelde.


indien positief, dan staat je het uiteraard vrij dat alvast in plaats van Koenraad uit te klaren, daar dit heerschap de zaal reeds verlaten heeft[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Dat is niet verplicht, iedereen doet wat hij wil, stoort mij niet maar laat kinderen met rust
okay daar zijn we dan alvast overeens

nu dat rode nog stukje nog...
komt dat zowat overeen met 't geen wat hieronder, in dat geciteerd stukje, eveneens in 't rood staat ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door praha
hoezo ?
gek zinnetje... nogal dubbelzinnig
lijkt dit er beter op ?

"Ik zal alvast deelnemen aan de betoging. Adoptierecht voor homo's is verwerpelijk omdat het regelrecht ingaat tegen het belang-van-het-kind-principe "




Mja, thanks. De zinsconstructie was misschien inderdaad niet van het beste, maar je verstond toch wat ik bedoelde.


indien positief, dan staat je het uiteraard vrij dat alvast in plaats van Koenraad uit te klaren, daar dit heerschap de zaal reeds verlaten heeft
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door praha : 1 september 2005 om 00:56.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 00:53   #28
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Integendeel, beste, men zou het dezen makkelijker moeten maken.Er zijn klassieke koppels, d.w.z.een vader en een moeder, die hier in hun eigen land onmogelijk een belgisch wezenkind kunnen adopteren omdat ze te jong zijn ,te weinig poen hebben enz., en nu duiken er op eens een bende homo's, die in hun zucht naar respektabiliteit en normaliteit, ook vaderke en moederke willen spelen, op en aan wie dat men dat gaat toestaan omdat die toevallig ook gaan stemmen en omdat het niet politiek korrekt is op deze mensen enige kritiek uit te oefenen.Kijk, in de antieke wereld(griekenland, rome) was homoseksueel gedrag aanvaard, maar als je een kind wou moest het langs de natuurlijke weg, en als dat niet ging, kon je er wel adopteren als je dat wou.Tot daar gaat het wel voor mij, vrouwen en mannen die onder elkaar trouwen begin ik al bizar te vinden en als ze dan ook nog kinderen in hun dolle opwinding willen betrekken is het voor mij welletjes.Word eens wakker jongens.Dit is gewoon een karikatuur van het werkelijke leven, kinderen die inzo een sfeer opgroeien komen allemaal op de divan, bij de psychiater terecht.Belachelijk gedoe, alsof we geen belangrijker problemen hadden, moeten die ook nog eens komen zagen...
en nu duiken er op eens een bende homo's : heb je daar cijfers van ? van die massa's geïntresseerde homo's die bij de adoptiebalie staan te drummen, wachtende tot die adoptiewet erdoor komt ?


omdat die toevallig ook gaan stemmen : wat had je anders verwacht ? of beter wat had je liever gezien ?

omdat het ni politiek korrekt is op deze mensen enige kritiek uit te oefenen : dus als het wel politiek korrekt zou geweest zijn dan hadden deze mensen bakken kritiek over hun gekregen en zou die wet er nooit doorkomen ?

vrouwen en mannen die onder elkaar trouwen begin ik al bizar te vinden : ik vind daar niet veels bizar aan ... jij wel blijkbaar
waar ligt de argumentswaarde ?

nog kinderen in hun dolle opwinding willen betrekken : wel erg suggestief zinnetje
of had je dat anders bedoeld ?


is het voor mij welletjes : weerom jij versus ik versus hij/zij


kinderen die inzo een sfeer opgroeien komen allemaal op de divan, bij de psychiater terecht : en daar heb je ongetwijfeld ook cijfers van of dat berust op zijn minst op enige wetenschappelijke onderbouw
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 00:55   #29
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Nee hoor, ge zit er weer naast:buitenlandse kinderen moeten door een buitenlands man-vrouw koppel geadopteerd worden in het buitenland, en dit, tot er geen enkel belgisch wezenkind in een belgisch wezenhuis zit, en zo zou het moeten in elk europees land.En als er in heel europa geen wezenkinderen meer zijn en er nog steeds vraag naar is kunnen we beginnen met verder te gaan kijken, nog steeds in dezelfde gang van zaken=een wezenkind bij -een -man -en -een -vrouw -die-mekaar-graag-zie-maar-er-geen-kunnen-krijgen.Duidelijk?ok!Met plezier...
neen...
kan je nog eens uitleggen, 'k snap er geen snars van
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 12:54   #30
Jakke racing
Burger
 
Jakke racing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 153
Standaard

Liever kinderen zien opgevoed worden door twee mannen/vrouwen in een liefdevolle omgeving waar ze alle kansen krijgen dan kinderen een gezin te ontzeggen omdat het twee mannen / vrouwen zijn.
DAT is pas in het belang van het kind.
__________________
Rock 'n Roll saves lives
Jakke racing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 15:30   #31
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

hoi
__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 15:38   #32
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard kort

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
neen...
kan je nog eens uitleggen, 'k snap er geen snars van
Ik heb geen zin om het allemaal nog eens uit te leggen man.In't kort: 1.trouwen is voor mannen en vrouwen.2.wat homo's tesamen allemaal doen gaat mij niet aan en kan me niet schelen 3.kinderen moeten in hun eigen land geadopteerd worden door een "klassiek" koppel(1 man+1 vrouw).ik denk dat dat het beste is voor hun psychologisch evenwicht 4.Dit is mijn mening, en het staat mij vrij zo te denken .Duidelijk zo?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 15:41   #33
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard oud

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
hoi
Dat is toch al een ouwe mop hoor
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 15:41   #34
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Dat is toch al een ouwe mop hoor
hi2u
__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 16:15   #35
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Dat is toch al een ouwe mop hoor
De onozelheid die hier al honderden malen herkauwd is ook,
bijna van hetzelfde humorniveau.
__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 22:30   #36
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Ik heb geen zin om het allemaal nog eens uit te leggen man.In't kort: 1.trouwen is voor mannen en vrouwen.2.wat homo's tesamen allemaal doen gaat mij niet aan en kan me niet schelen 3.kinderen moeten in hun eigen land geadopteerd worden door een "klassiek" koppel(1 man+1 vrouw).ik denk dat dat het beste is voor hun psychologisch evenwicht 4.Dit is mijn mening, en het staat mij vrij zo te denken .Duidelijk zo?
neeje ik snap er nog niks van
op dat puntje 4 na natuurlijk dat is zo klaar als kraantjeswater[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by praha on 01-09-2005 at 23:31
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Ik heb geen zin om het allemaal nog eens uit te leggen man.In't kort: 1.trouwen is voor mannen en vrouwen.2.wat homo's tesamen allemaal doen gaat mij niet aan en kan me niet schelen 3.kinderen moeten in hun eigen land geadopteerd worden door een "klassiek" koppel(1 man+1 vrouw).ik denk dat dat het beste is voor hun psychologisch evenwicht 4.Dit is mijn mening, en het staat mij vrij zo te denken .Duidelijk zo?
neeje ik snap er nog niks van
op dat puntje 4 na natuurlijk dat is zo klaar als kraantjeswater[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by praha on 01-09-2005 at 23:31
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Ik heb geen zin om het allemaal nog eens uit te leggen man.In't kort: 1.trouwen is voor mannen en vrouwen.2.wat homo's tesamen allemaal doen gaat mij niet aan en kan me niet schelen 3.kinderen moeten in hun eigen land geadopteerd worden door een "klassiek" koppel(1 man+1 vrouw).ik denk dat dat het beste is voor hun psychologisch evenwicht 4.Dit is mijn mening, en het staat mij vrij zo te denken .Duidelijk zo?
neeje ik snap er nog niks van
op dau puntje 4 na naurrljk dat is zo klaar als kraantjeswater[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Ik heb geen zin om het allemaal nog eens uit te leggen man.In't kort: 1.trouwen is voor mannen en vrouwen.2.wat homo's tesamen allemaal doen gaat mij niet aan en kan me niet schelen 3.kinderen moeten in hun eigen land geadopteerd worden door een "klassiek" koppel(1 man+1 vrouw).ik denk dat dat het beste is voor hun psychologisch evenwicht 4.Dit is mijn mening, en het staat mij vrij zo te denken .Duidelijk zo?
neeje ik snap er nog niks van
op dau puntje 4 na naurrljk dat is zo klaar als water[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door praha : 1 september 2005 om 22:31.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 07:23   #37
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakke racing
Liever kinderen zien opgevoed worden door twee mannen/vrouwen in een liefdevolle omgeving waar ze alle kansen krijgen dan kinderen een gezin te ontzeggen omdat het twee mannen / vrouwen zijn.
DAT is pas in het belang van het kind.
- Kinderen hebben het recht geadopteerd te worden door een paar, dat de beste kansen zal bieden tot ontwikkeling op affectief, psychologisch en sociaal vlak ;

- De stellingen van de psychoanalyse erkennen dat een stabiel ouderlijk verband tussen een man en een vrouw onmisbaar is voor de psychologische ontwikkeling van het kind. Dit geldt zowel voor de opvoeding van het zeer jonge kind als tijdens de adolescentie.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 07:36   #38
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
- Kinderen hebben het recht geadopteerd te worden door een paar, dat de beste kansen zal bieden tot ontwikkeling op affectief, psychologisch en sociaal vlak ;

- De stellingen van de psychoanalyse erkennen dat een stabiel ouderlijk verband tussen een man en een vrouw onmisbaar is voor de psychologische ontwikkeling van het kind. Dit geldt zowel voor de opvoeding van het zeer jonge kind als tijdens de adolescentie.
kan je dat dan eens even aantonen voor me? tis namelijk het eerste dat ik daar van hoor.

ik vind trouwens de gebruikte gezagsargumenten maar zwak. allez, gezagsargumenten zijn altijd zwak, maar deze vallen idd wel heel magertjes uit. zoveel gereputeerde proffen en wetenschappers zie ik daar ni tussen staan.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 11:44   #39
V-men
Banneling
 
 
V-men's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 76
Standaard

Homo koppels mogen geen kind opvoeden, een goed voorbeeld zijn ze niet voor hun kind. Een kind hoort op te groeien in een gezin waar een vader en een moeder zijn, geen 2 vaders of 2 moeders.Voor het welzijn van het kind mogen fl.kk.rs geen kinderen adopteren een kind hoeft geen fl.kk.rs als ouders. Naar mijn mening krijgen die flikkers hier al veel te veel rechten dat hier het homo huwelijk is toegelaten vind ik een schande, dat je 2 van die janetten hand in hand over straat ziet lopen daar kan ik zo ziek van worden. Homo zijn is een serieuze afwijking die mensen zijn ziekelijk in hun kop hoe je het draait of keert normaal is het niet.
V-men is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 11:51   #40
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Wie gaat hen tegenhouden? Het VB?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be