Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juli 2023, 10:01   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.623
Standaard Derde Wereld economie tgv omvolking en meer criminaliteit??

onderwerp:

Derde Wereld economie tgv omvolking en meer criminaliteit??


Analyse:

1) zie onder he veel ZWARTE Landen hebben een barbaarse, criminele cultuur en een lagere, primitieve beschaving ok, ik kom zelf uit ZWART Suriname en weet er als Unterkoelie boy van Kwatta alles over. Dus de omvolking van Nederland en Belgie kan FATAAL worden voor de hele maatschappij hier en economie, alles zal kapot gaan en er zal een verloederde Derde Wereldcultuur ontstaan zoals Haiti, Suriname, Zuid Afrika, Zimbabwe, vol met interetnische oorlogjes, drugs ghetto's, gewelddadig religieus extremisme (ook van zwarte hindoes ) en konflikten. Ja ik heb veel zelf aan den lijve ondervonden. NOG mishandeld door grootgeschapen surineger op 27 mei 2023 en de politie heeft het keihard geseponeerd. Dus harde bewijs hiermee geleverd dat de Derde Wereldcultuur nu al een feit is in het 33,3333 procent verkleurde Nederland.

2) directe gevolg van de omvolking en 33,3333 procent verkleuring zie je nu oa: 1) bibliotheken zijn gecensureerd, alles van rechts, pro WLM en zwarte piet is nu verwijderd uit bibliotheken en boekhandels, vrijheid van meningsuiting is dus officieel gelegaliseerd in het zwaar gecensureerde Nederland. // 2) Media is niet vrij meer. Het woord "NEGER" is al strafbaar gesteld in een analyse tekst. En over islam mag je al niets meer schrijven, dus ook deze omvolking is al fataal in Nederland, het maatschappelijk angsteffect van oa gewelddadig islamitische terrorisme. Islamisering gaat nu razendsnel en ik heb de strijd ook opgegeven, vanwege eenzaamheid, ouderdom en ziekte. // 3) Razendsnelle verloedering en verarming van etnische groepen, die zich maatschappelijk isoleren in rebellerende en blankenhatende, gekleurde en zwarte ghetto SUBculturen. Dit heb ik zelf meegemaakt in de harde praktijk en het is fataal nu voor Nederland, alles zal instorten op deze manier en Nederland zal een verdoemde Derde Wereldland worden.

3) als Nederland verder verzwart vol met Afrikanen, Islamieten, zwarte Hindoes en Aziaten dan is er over 14,1888 jaar GEEN Nederland meer, omdat het witte OERvolk dan effectief uitgeroeid is, het licht zal dan uit zijn in het Hollandse Germaniland dat roemloos ten onder ging, opgehangen met het eigen galgrad door vetgemeste, zwartlullige Trojaanse paardjes en geile baargeitjes uit barre woestijnen. Parasitaire Trojaanse paardjes vetmesten is toch fataal voor de geinfecteerde gastheer.


zie onder citaten, vermeld in deze topic aub meer harde bewijzen van de Derde Wereldcultuur die nu al een feit is in de hele verkleurde Randstad.

01) ========================== ===

https://www.nu.nl/buitenland/6273276...-veertien.html


Acht verkrachtingen per uur in Brazilië, meeste slachtoffers jonger dan veertien
Door onze nieuwsredactie
20 jul 2023 om 23:27Update: 2 uur geleden
59 reacties
Het aantal verkrachtingen in Brazilië steeg in 2022 met 8,2 procent. Met 74.930 verkrachtingen komt dat neer op meer dan acht per uur. Ruim 60 procent van de slachtoffers was jonger dan veertien en 10 procent jonger dan vier jaar.

Dat blijkt uit een rapport van het Braziliaanse Forum van Openbare Veiligheid (FBSP). De ngo verzamelde daarvoor gegevens uit politieregisters en andere officiële documenten. Bijna 70 procent van de verkrachtingen gebeurde bij de slachtoffers thuis.

Volgens de ngo is de situatie in werkelijkheid nog slechter dan wat er uit het rapport naar voren komt. "Een groot aantal verkrachtingen wordt niet gemeld, dus het is goed mogelijk dat de situatie erger is dan de gegevens laten zien", zei FBSP-coördinator Juliana Martins tegen persbureau AFP.

Martins denkt dat de coronapandemie ook invloed heeft gehad op de forse stijging van het aantal gerapporteerde verkrachtingen. Volgens haar zijn slachtoffers sindsdien eerder bereid om een melding te doen. "Tijdens de pandemie waren scholen lang gesloten en werden slachtoffers opgesloten met hun aanvallers", zegt Martins. "Met de heropening van scholen nam het aantal klachten toe."
Ook meer moorden en huiselijk geweld

Ook het aantal moorden op vrouwen en meldingen van huiselijk geweld tegen vrouwen nam volgens de ngo toe. Met 1.437 vrouwenmoorden kwam het aantal 6,1 procent hoger uit dan in 2021. Daarnaast kwamen er 245.713 gevallen van huiselijk geweld binnen. Dat is een toename van 2,9 procent ten opzichte van het jaar ervoor.

Het is mogelijk dat corona effect heeft op de percentages. Zo zou het kunnen dat er in 2021 juist minder meldingen zijn gedaan.

Zo beschrijft UNICEF in een onderzoek over 2016 tot 2020 een afname in dat laatste jaar. Dit bleek vooral te komen door een dip van het aantal meldingen in de maanden maart en mei: de maanden dat de afstandsmaatregelen het strengst waren in Brazilië. "Deze daling komt waarschijnlijk door een toename van onderrapportage in plaats van een vermindering van incidenten."
Beeld: Getty Images
59 reacties
Lees meer over:
Brazilië
Buitenland


https://www.nu.nl/buitenland/6273276...-veertien.html

02) ===========================

https://www.nporadio1.nl/fragmenten/...m-te-verklaren


Fragment
Hoe is de toename van bomexplosies in Rotterdam te verklaren?

Fragmenten

Hoe is de toename van bomexplosies in Rotterdam te verklaren?

NOS Met het Oog op Morgen
NOS Met het Oog op Morgen
NOS30 april 2023 23:00 - 23:59

De afgelopen week was het elke dag raak in Rotterdam - explosies, schietincidenten en arrestaties.

Misdaadverslaggever Gerda Frankenhuis van De Telegraaf woont in de stad en volgt de geweldsincidenten op de voet. Ingrid Coenradie van Leefbaar Rotterdam, de grootste partij in de gemeenteraad, over het probleem.



https://www.nporadio1.nl/fragmenten/...m-te-verklaren
03) =========================

https://www.noordhollandsdagblad.nl/...80921_71995208


Paniekaanval na bomexplosies



Brussel

Manon Zeeman uit Limmen was vlak voor de aanslagen in Brussel, drie minuten verwijderd van metrostation Maalbeek waar ze voor een evenement drankjes moest serveren.

,,Ik hoorde dat er op enkele honderden meters afstand van ons hotel een aanslag was gepleegd en kreeg een paniekaanval. Dat moment zal me altijd bijblijven. Ik was bang dat ze naar het hotel zouden komen en dat wij het volgende doelwit zouden zijn.’’

Maandag arriveerde ze in Brussel en vond er wel erg veel militairen rondlopen. ,,Ik weet nou niet of ik me nou veiliger moet voelen, zei ik nog tegen mijn collega.’’
Biertjes

Manon serveerde biertjes voor internationale gasten en proostte op een geslaagde avond. De volgende dag werd ze gewekt door bomexplosies.

,,Mijn hart ging zes keer zo hard. Kut!. Dat is wel heel dichtbij. Ik checkte het nieuws en zag dat het goed mis was en raakte in paniek.’’
Molenbeek

Het evenement waar ze voor werkt, werd verder afgeblazen en ze mag naar huis. Maar dat gaat niet. ,,Alles is afgesloten rondom de stad, we worden verzocht niet naar buiten te gaan en tot overmaat van ramp staat onze bus in de fijne buurt Molenbeek.’’

In haar hotelkamer volgt ze het nieuws. ,,Ik leef mee met alle slachtoffers en nabestaanden en ben blij als ik mijn dierbaren weer in mijn armen heb. Want ja ook ik of jij had daar kunnen lopen.



https://www.noordhollandsdagblad.nl/...80921_71995208
==========================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 21 juli 2023 om 10:09. Reden: typfoutjes
dewanand is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be