Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Is multicul een noodzaak?
Ja 35 27,34%
Neen 85 66,41%
geen mening 8 6,25%
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 oktober 2006, 11:31   #1281
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
De vraag van Dvarek is van een heel andere orde en dat weet je best. Het is een volstrekt logische vraag die voortkomt uit het consequent doortrekken van jouw ideeën.

Paulus.
De onlogica die er in bestaat van mij woorden of denkbeelden toe te dichten, en dan te vragen mij ter verantwoorden is dezelfde als de vraag die ik hem stelde.

De tekst van Broder is immers een farce: hij dicht Oskar Lafontaine al "fascinatie voor de "archaïsche kracht" van de islam toe..."
Dit houdt in dat de Islam een archaise kracht zou zijn (politiek?) en dat Oskar Lafontaine daar verzot op zou zijn.
Forse beweringen, die niet kloppen en die niets maar dan ook niets met mijn denkwijze te maken hebben, maar die deze wel belachelijk proberen te maken op voorhand, waarbij in deze vraag nog suggesties worden gedaan die kwetsend zijn voor Lafontaine én voor "DE" islam, die (ik herhaaldelijk stelde ik dit) niet bestaat (als één blok).

Vandaar mijn zeer redelijk antwoord met een even onredelijke vraag.
Waar ik natuurlijk ook het antwoord op zal mogen vergeten...

Laatst gewijzigd door ericferemans : 30 oktober 2006 om 11:40.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 11:39   #1282
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
De onlogica die er in bestaat van mij woorden of denkbeelden toe te dichten, en dan te vragen mij ter verantwoorden is dezelfde als de vraag die ik hem stelde.
De vraag lijkt me heel duidelijk en zeker niet dom, laat staan onbeschaafd!

Het feit dat U zich in het nauw gedreven voelt door de stelling van Ayaan Hirsi Ali en er geen zinnig tegenantwoord op kan geven dan "dom" en "onbeschaafd" lijkt me eerder racistisch van aard. Heb je er een probleempje mee dat een zwarte dame over meer intellect beschikt dan jij soms? (geen antwoord nodig).

Toch ben ik ernstig benieuwd naar uw eventueel antwoord aan Dvarek. Indien er niks zinnigers van jouwentwege komt, dan vermoed ik dat het een volmondig JA betekent.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 11:44   #1283
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De vraag lijkt me heel duidelijk en zeker niet dom, laat staan onbeschaafd!

Het feit dat U zich in het nauw gedreven voelt door de stelling van Ayaan Hirsi Ali en er geen zinnig tegenantwoord op kan geven dan "dom" en "onbeschaafd" lijkt me eerder racistisch van aard. Heb je er een probleempje mee dat een zwarte dame over meer intellect beschikt dan jij soms? (geen antwoord nodig).

Toch ben ik ernstig benieuwd naar uw eventueel antwoord aan Dvarek. Indien er niks zinnigers van jouwentwege komt, dan vermoed ik dat het een volmondig JA betekent.
Ik apprecieerde volledig de oproep van Hirsi Ali om niet op het VB te stemmen in Vlaanderen. Dat is ook logisch vanuit haar liberale standpunt.
Voor de rest is je redenering weer een sofisme:
Indien ik stel dat de stelling van een zwart scheikundige, dat je van bier goud kunt maken nonsens is, dan ben ik geen racist maar een goed scheikundige...
Daarenboven noemde ik de interventie van Dvarek dom en onbeschaafd, en zeker al niet de woorden van iemand anders. Je legt me dus weeral dingen in de mond die ik nooit beweerde en valt me daar op aan.
Dit soort van nazi methodes kennen we uit de fake processen die zowel Hitler als Stalin hielden om hun eigen rangen uit te dunnen...
Ik behoor al niet tot jullie rangen, en uitdunnen zal veel werk zijn

Laatst gewijzigd door ericferemans : 30 oktober 2006 om 11:54.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 11:51   #1284
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Ik zeg niet dat ik cijfers ontken, ik vraag je of jij en je soortgenootjes ook in staat bent om "kinnekes" te baren of zijn jullie daarvoor te beschaafd ??
Ik denk dat je hier een beetje uit de bocht gaat Lincoln.

Ten eerste kunnen we hier neuken (niet te verwarren met de islamitische variant : "baarmoeders bevruchten").

Ten tweede wordt er hier eerst nagedacht alvorens over te gaan tot bevruchting: wij - autochtone ouders - wensen namelijk onze kinderen een goede basis en opvoeding mee te geven, en willen eerst zien of dit praktisch en financieel haalbaar is.

Ten derde: de hier levende aboriginals zijn praktisch verplichte tweeverdieners geworden, vermits 50% van hun inkomen wordt ingehouden. Die inhouding gebeurt om mensen die het ene kind na het andere "werpen" van voldoende inkomen te voorzien, om de misgelopen on-opgevoede zoontjes in het gevang te kunnen steken, om extra onderwijs te voorzien voor die geworpen kinderen die taal noch gebod kennen als ze naar school gaan etc....

Ten vierde: natuurlijk zouden wij hier ook standaard 10 jongen kunnen werpen (deden we hier vroeger ook). En alhoewel die mensen dan dikwijls straatarm waren, staat vb. het huis van mijn doodarme overgrootvader (9 kinderen) er nog steeds en wordt dit nog steeds bewoond door een nazaat van hem. Straatarm betekende toen dat je wèl grond en huis had, maar dikwijls amper eten. Ik vermoed dat de staat hem toen ook niet de helft van zijn inkomen heeft afgepakt zodat hij toch grond kon kopen en er een huis op bouwen.

Pakt U vier vrouwen Lincoln, zorg dat ze ieder 10 jong werpen; maar doe het dan zonder onze zogenaamd "sociale" voorzieningen. Die zijn namelijk niet meer "sociaal", eerder de door U gekende dhimmiestatus en aanverwante extra belastingen te betalen door de "uentermenschen".

Maar mij niet gelaten: uw 40 nazaten mogen dan mijn pamper komen verversen in het ouderlingengesticht. Mijn geld zullen ze dan allang hebben opgesoupeerd.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2006 om 11:54.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 11:58   #1285
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Pakt U vier vrouwen Lincoln, zorg dat ze ieder 10 jong werpen; maar doe het dan zonder onze zogenaamd "sociale" voorzieningen. Die zijn namelijk niet meer "sociaal", eerder de door U gekende dhimmiestatus en aanverwante extra belastingen te betalen door de "uentermenschen".
Is dit nu sexisme, aanzetten tot verkrachten, xenofobie, racisme of aansporen tot kindermishandeling?
Pak vrouwen: aansporen tot verkrachting of tot polygamie
"laat ze jongen werpen": sexisme en vrouwenmishandeling
enz..enz...

Als we spreken van moefgaga aanhangers van het VB, moeten we dan ver zoeken om een voorbeeld te vinden? NOT!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 12:08   #1286
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik denk dat je hier een beetje uit de bocht gaat Lincoln.

Ten eerste kunnen we hier neuken (niet te verwarren met de islamitische variant : "baarmoeders bevruchten").

Ten tweede wordt er hier eerst nagedacht alvorens over te gaan tot bevruchting: wij - autochtone ouders - wensen namelijk onze kinderen een goede basis en opvoeding mee te geven, en willen eerst zien of dit praktisch en financieel haalbaar is.

Ten derde: de hier levende aboriginals zijn praktisch verplichte tweeverdieners geworden, vermits 50% van hun inkomen wordt ingehouden. Die inhouding gebeurt om mensen die het ene kind na het andere "werpen" van voldoende inkomen te voorzien, om de misgelopen on-opgevoede zoontjes in het gevang te kunnen steken, om extra onderwijs te voorzien voor die geworpen kinderen die taal noch gebod kennen als ze naar school gaan etc....

Ten vierde: natuurlijk zouden wij hier ook standaard 10 jongen kunnen werpen (deden we hier vroeger ook). En alhoewel die mensen dan dikwijls straatarm waren, staat vb. het huis van mijn doodarme overgrootvader (9 kinderen) er nog steeds en wordt dit nog steeds bewoond door een nazaat van hem. Straatarm betekende toen dat je wèl grond en huis had, maar dikwijls amper eten. Ik vermoed dat de staat hem toen ook niet de helft van zijn inkomen heeft afgepakt zodat hij toch grond kon kopen en er een huis op bouwen.

Pakt U vier vrouwen Lincoln, zorg dat ze ieder 10 jong werpen; maar doe het dan zonder onze zogenaamd "sociale" voorzieningen. Die zijn namelijk niet meer "sociaal", eerder de door U gekende dhimmiestatus en aanverwante extra belastingen te betalen door de "uentermenschen".

Maar mij niet gelaten: uw 40 nazaten mogen dan mijn pamper komen verversen in het ouderlingengesticht. Mijn geld zullen ze dan allang hebben opgesoupeerd.
He he, ik heb maar ééééééén poppeke een daar ben ik heeeeel gelukkig mee alhoewel ik nog geen kinderen heb die zullen nog komen als god het belieft...
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 12:10   #1287
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Is dit nu sexisme, aanzetten tot verkrachten, xenofobie, racisme of aansporen tot kindermishandeling?
Pak vrouwen: aansporen tot verkrachting of tot polygamie
"laat ze jongen werpen": sexisme en vrouwenmishandeling
enz..enz...

Als we spreken van moefgaga aanhangers van het VB, moeten we dan ver zoeken om een voorbeeld te vinden? NOT!
Ochgottekes! de Witte Ridder voelt zich geroepen om als Redder in Nood op te treden tegenover onze Lincoln! Jammerjammerjammeren


Misschien kan je je even beter gaan verdiepen in de geplogenheden van het islamitische huwelijk Feremans!

a) de heren mogen vier vrouwen tegelijk hebben, (niet noodzakelijk levenslang, ze mogen worden ingewisseld als ze versleten zijn - gewoon driemaal "taleq taleq taleq" uitspreken en ze krijgen hun ontslag).

b) de vrouwen mogen niet weigeren om sex te hebben met hun "man", zelfs al zijn ze op het moment van zijn sexuele nood-opstoot aan het broodbakken in de gemeenschappelijke oven: het brood mag dus zelfs aanbranden!

c) coitus-interruptus (laat staan nieuwe voorbehoedsmiddelen) hoeven niet volgens Mohammed : Allah laat toch maar geboren worden wie geboren moet worden, daarom hoefden zijn volgelingen ook geen coitus interruptus uit te voeren als ze de gevangen vrouwelijke oorlogbuit aan het verkrachten waren. (iets wat voor de tijd van Mo wel gebruikelijk was, want zwangere slavinnen brachten niet zoveel op als niet-zwangere).

d) vrouwen die geen voorbehoedsmiddel mogen gebruiken, laat staan dat er eerst met haar overleg wordt gepleegd over het aantal gewenste kinderen, worden bijgevolg verplicht om JONGEN TE WERPEN! Ja hoor Feremans! Mijn kat wierp ook hopen jong tot ik haar liet sterilizeren. Of wil je nu beweren dat mijn poesje bewust aan gezinsplanning deed?

e) het is bovendien niet de plicht van de islamitische baarmoeder om voor de opvoeding te zorgen, dat doen de vaders, want de moeders hebben toch niks te vertellen.

Waarvan heb je nu last Feremans? Dat ik een kat een kat noem? Of dat je de realiteit krijgt voorgespiegeld?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 12:20   #1288
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ochgottekes! de Witte Ridder voelt zich geroepen om als Redder in Nood op te treden tegenover onze Lincoln! Jammerjammerjammeren


Misschien kan je je even beter gaan verdiepen in de geplogenheden van het islamitische huwelijk Feremans!

a) de heren mogen vier vrouwen tegelijk hebben, (niet noodzakelijk levenslang, ze mogen worden ingewisseld als ze versleten zijn - gewoon driemaal "taleq taleq taleq" uitspreken en ze krijgen hun ontslag).

b) de vrouwen mogen niet weigeren om sex te hebben met hun "man", zelfs al zijn ze op het moment van zijn sexuele nood-opstoot aan het broodbakken in de gemeenschappelijke oven: het brood mag dus zelfs aanbranden!

c) coitus-interruptus (laat staan nieuwe voorbehoedsmiddelen) hoeven niet volgens Mohammed : Allah laat toch maar geboren worden wie geboren moet worden, daarom hoefden zijn volgelingen ook geen coitus interruptus uit te voeren als ze de gevangen vrouwelijke oorlogbuit aan het verkrachten waren. (iets wat voor de tijd van Mo wel gebruikelijk was, want zwangere slavinnen brachten niet zoveel op als niet-zwangere).

d) vrouwen die geen voorbehoedsmiddel mogen gebruiken, laat staan dat er eerst met haar overleg wordt gepleegd over het aantal gewenste kinderen, worden bijgevolg verplicht om JONGEN TE WERPEN! Ja hoor Feremans! Mijn kat wierp ook hopen jong tot ik haar liet sterilizeren. Of wil je nu beweren dat mijn poesje bewust aan gezinsplanning deed?

e) het is bovendien niet de plicht van de islamitische baarmoeder om voor de opvoeding te zorgen, dat doen de vaders, want de moeders hebben toch niks te vertellen.

Waarvan heb je nu last Feremans? Dat ik een kat een kat noem? Of dat je de realiteit krijgt voorgespiegeld?
Tja, een belgische moslim zou wel in staat zijn om wat hier boven vermelde woorden in daden te zetten aangezien het IQ equivalenet te laag is bij de meeste vlamingen/walen (niet allemaal natuurlijk).
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 30 oktober 2006 om 12:24.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 12:22   #1289
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
He he, ik heb maar ééééééén poppeke een daar ben ik heeeeel gelukkig mee alhoewel ik nog geen kinderen heb die zullen nog komen als god het belieft...
ha! allez, dan is't goed.

(ge kunt er U (nog) geen meerdere veroorloven zeker ?)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 12:23   #1290
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ha! allez, dan is't goed.

(ge kunt er U (nog) geen meerdere veroorloven zeker ?)
Tijdelijk ni...
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 13:26   #1291
Laya
Minister
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Berichten: 3.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ochgottekes! de Witte Ridder voelt zich geroepen om als Redder in Nood op te treden tegenover onze Lincoln! Jammerjammerjammeren


Misschien kan je je even beter gaan verdiepen in de geplogenheden van het islamitische huwelijk Feremans!

a) de heren mogen vier vrouwen tegelijk hebben, (niet noodzakelijk levenslang, ze mogen worden ingewisseld als ze versleten zijn - gewoon driemaal "taleq taleq taleq" uitspreken en ze krijgen hun ontslag).

b) de vrouwen mogen niet weigeren om sex te hebben met hun "man", zelfs al zijn ze op het moment van zijn sexuele nood-opstoot aan het broodbakken in de gemeenschappelijke oven: het brood mag dus zelfs aanbranden!

c) coitus-interruptus (laat staan nieuwe voorbehoedsmiddelen) hoeven niet volgens Mohammed : Allah laat toch maar geboren worden wie geboren moet worden, daarom hoefden zijn volgelingen ook geen coitus interruptus uit te voeren als ze de gevangen vrouwelijke oorlogbuit aan het verkrachten waren. (iets wat voor de tijd van Mo wel gebruikelijk was, want zwangere slavinnen brachten niet zoveel op als niet-zwangere).

d) vrouwen die geen voorbehoedsmiddel mogen gebruiken, laat staan dat er eerst met haar overleg wordt gepleegd over het aantal gewenste kinderen, worden bijgevolg verplicht om JONGEN TE WERPEN! Ja hoor Feremans! Mijn kat wierp ook hopen jong tot ik haar liet sterilizeren. Of wil je nu beweren dat mijn poesje bewust aan gezinsplanning deed?

e) het is bovendien niet de plicht van de islamitische baarmoeder om voor de opvoeding te zorgen, dat doen de vaders, want de moeders hebben toch niks te vertellen.

Waarvan heb je nu last Feremans? Dat ik een kat een kat noem? Of dat je de realiteit krijgt voorgespiegeld?
Zie je nu wel dat ik een slecht moslim onder mijn dak heb, 'k zal het hem vanavond nog es zeggen ze, bedankt voor de inlichtingen circe. Of mss weet hij niet wat een spiraal is en vraagt hij zich af waarom ik maar niet zwanger raak...
Een belgische man mag je sex weigeren, zonder probleem... veel kans dat hij het dan gewoon op een ander haalt... wat mijn grootmoeder me zei toen ik op mijn 19de ging trouwen: 'kind, nooit sex weigeren aan je man als je hem wil houden, das de belangrijkste regel in een huwelijk' kwas er begot niet goed van want ik dacht dat er andere dingen belangrijker waren maar ik heb het wel altijd in mijn achterhoofd gehouden en ik moet haar gelijk geven
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 13:36   #1292
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Zie je nu wel dat ik een slecht moslim onder mijn dak heb, 'k zal het hem vanavond nog es zeggen ze, bedankt voor de inlichtingen circe. Of mss weet hij niet wat een spiraal is en vraagt hij zich af waarom ik maar niet zwanger raak...
Een belgische man mag je sex weigeren, zonder probleem... veel kans dat hij het dan gewoon op een ander haalt... wat mijn grootmoeder me zei toen ik op mijn 19de ging trouwen: 'kind, nooit sex weigeren aan je man als je hem wil houden, das de belangrijkste regel in een huwelijk' kwas er begot niet goed van want ik dacht dat er andere dingen belangrijker waren maar ik heb het wel altijd in mijn achterhoofd gehouden en ik moet haar gelijk geven

Juist Laya!

Mijn betovergrootmoeder zei: lay back and think of England!

Ze was dan ook getrouwd voor het geld.

Misschien dat jouw grootmoeder niet naar de hel ging indien ze geen zin had in sex, maar dat zullen die moslima's wel doen! De engelen komen hen dan de hele nacht lastigvallen, zodat ze amper van schrik en angstgevoelens kunnen slapen: niet omdat ze vrezen dat hun vent op een ander gaat: daar heeft hij openlijk en officieel het récht toe!

En als we dank zij typetjes zoals jij in 2006 terug naar de mentaliteit van 1820 gaan, dan gun ik het JOU volkomen. Ik zal daar geen last meer van hebben. Het weze je gegund.

Hopelijk zijn je rokken lang genoeg en heb je voldoende lappen stof in huis. Ze zullen nog van pas komen.

ps. als je op je 19de trouwt met vooral de raad van oma's in gedachten, dan begin ik het te snappen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2006 om 13:39.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 13:44   #1293
Laya
Minister
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Berichten: 3.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Juist Laya!

Mijn betovergrootmoeder zei: lay back and think of England!

Ze was dan ook getrouwd voor het geld.

Misschien dat jouw grootmoeder niet naar de hel ging indien ze geen zin had in sex, maar dat zullen die moslima's wel doen! De engelen komen hen dan de hele nacht lastigvallen, zodat ze amper van schrik en angstgevoelens kunnen slapen: niet omdat ze vrezen dat hun vent op een ander gaat: daar heeft hij openlijk en officieel het récht toe!

En als we dank zij typetjes zoals jij in 2006 terug naar de mentaliteit van 1820 gaan, dan gun ik het JOU volkomen. Ik zal daar geen last meer van hebben. Het weze je gegund.

Hopelijk zijn je rokken lang genoeg en heb je voldoende lappen stof in huis. Ze zullen nog van pas komen.

ps. als je op je 19de trouwt met vooral de raad van oma's in gedachten, dan begin ik het te snappen.
heb genoten van je reactie circe
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 14:09   #1294
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Hier de multicul;

Alles is onder controle. Zo luidt de sussende boodschap in politieke kringen en in de pers. De voorbije nachten bleef het in de voorsteden van Parijs al bij al vrij rustig. Er werden ‘maar’ een paar honderd auto’s in brand gestoken. En een tiental agenten raakten gewond. Dat valt dus allemaal best mee, niet?

Nabij Marseille liep het bijna fataal af. Enkele allochtone jongeren – volgens getuigen amper vijftien jaar oud en gewapend met pistolen – hielden een lijnbus tegen en bekogelden die met brandbommen. Een 26-jarige Senegalese studente raakte zwaargewond en vecht in een ziekenhuis voor haar leven.

Vrijdag werd in Clichy-sous-Bois nog een stille optocht gehouden ter nagedachtenis van de twee jonge knapen die vorig jaar omkwamen toen ze – op de vlucht voor de politie - in een elektriciteitscabine waren gekropen. Er werd zelfs een gedenkplaat voor hen onthuld.
Het was een manifestatie die helemaal in het teken stond van de flink gekoesterde slachtoffercultus. Hoe schandelijke en onrechtvaardig ze toch behandeld worden in Frankrijk, hoe de overheid hen discrimineert en aan het lot overlaat… Een verhaal dat gretig wordt opgepikt door de buitenlandse media, die de relschoppers een perfect alibi verschaffen. Ach, wie heeft er oog voor de tientallen miljoenen euro’s die er in het verre en recente verleden in de zogenaamde ‘banlieus’ zijn gepompt, in de opleidingen en tewerkstellingsprogramma’s? Wie toont de beelden van de bibliotheken, de cinemazalen en de jeugdhuizen die vorig jaar door de amokmakers werden platgebrand?

Bij de protestmars werd géén minuut stilte gehouden voor de gehandicapte vrouw die vorig jaar in haar rolstoel met benzine werd overgoten en in brand gestoken. Er werd ook geen traan gelaten voor de bejaarde man die door allochtone jongeren werd doodgeslagen. En voor hen werd er géén gedenkplaat onthuld. Ook de meeste journalisten zijn hen al lang vergeten.
Het is tekenend en pijnlijk dat de migrantengemeenschap of een deel ervan zich steeds weer laat zien en horen op het verkeerde moment of op de verkeerde manifestatie. Dat men medeleven heeft met daders en niet met slachtoffers. Het fameuze wij-zij-denken, zeg maar. En die ‘wij’ zijn dan allochtonen of moslims. En zij, dat zijn die ‘onverdraagzame’ autochtonen, die ‘ongelovigen’, die gehate Westerse samenleving.

Over naar Brussel. Ook bij ons waren er problemen met allochtone jongeren. In Neder-Over-Heembeek werden verschillende auto’s, vuilnisbakken en een jeugdhuis in brand gestoken. Waarop de politie hardnekkig zijn best deed om elke link met de gebeurtenissen in Frankrijk te ontkennen. Dat deden ze trouwens ook vorig jaar, op uitdrukkelijk verzoek – of bevel – van Patrick Dewael. In Sint-Jans-Molenbeek moest de brandweer uitrukken voor brandende struiken. De brandweermannen werden door allochtone jongeren met stenen bekogeld en moesten de hulp van de politie inroepen. Als het regent in Parijs druppelt het in Brussel. Als het brandt in Parijs, smeult het vuurtje in onze hoofdstad. Hopen maar dat het geen uitslaande brand wordt…
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 14:30   #1295
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ochgottekes! de Witte Ridder voelt zich geroepen om als Redder in Nood op te treden tegenover onze Lincoln! Jammerjammerjammeren
Waarom geen rode ridder


Citaat:
Misschien kan je je even beter gaan verdiepen in de geplogenheden van het islamitische huwelijk Feremans!

a) de heren mogen vier vrouwen tegelijk hebben, (niet noodzakelijk levenslang, ze mogen worden ingewisseld als ze versleten zijn - gewoon driemaal "taleq taleq taleq" uitspreken en ze krijgen hun ontslag).
Ik meen ook te hebben gelezen dat ze hun vrouwen gelijkelijk moeten behandelen.... In onze streken (die zogezegd monogaam zijn )
is de situatie verschillend: De officiele gade wordt materieel overladen en gesust met materiele welvaart en de maîtresses van de brave burger staan juridisch en sociaal, en affectief in de kou. Zij moeten daarentegen ook hun brood laten aanbakken als mijnheer opduikt: te laat thuis komen geeft problemen...

Citaat:
b) de vrouwen mogen niet weigeren om sex te hebben met hun "man", zelfs al zijn ze op het moment van zijn sexuele nood-opstoot aan het broodbakken in de gemeenschappelijke oven: het brood mag dus zelfs aanbranden!
Hier had ik graag de humorisctische uitleg van moslima's gelezen, zitten er hier op het net?


Citaat:
c) coitus-interruptus (laat staan nieuwe voorbehoedsmiddelen) hoeven niet volgens Mohammed : Allah laat toch maar geboren worden wie geboren moet worden, daarom hoefden zijn volgelingen ook geen coitus interruptus uit te voeren als ze de gevangen vrouwelijke oorlogbuit aan het verkrachten waren. (iets wat voor de tijd van Mo wel gebruikelijk was, want zwangere slavinnen brachten niet zoveel op als niet-zwangere).
Onze katholieken daarentegen delen aan elke RK-school condooms uit!
De paus legt uit hoe je de pil kan gebruiken!
Het is hier gaaaanss andersss! Onze soldaten kregen inderdaad condooms mee als ze naar de oorlog in Korea gingen. Dat was om ballons te maken voor de koreaantjes!


Citaat:
d) vrouwen die geen voorbehoedsmiddel mogen gebruiken, laat staan dat er eerst met haar overleg wordt gepleegd over het aantal gewenste kinderen, worden bijgevolg verplicht om JONGEN TE WERPEN! Ja hoor Feremans! Mijn kat wierp ook hopen jong tot ik haar liet sterilizeren. Of wil je nu beweren dat mijn poesje bewust aan gezinsplanning deed?
Indien vrouwen die niet over voorbehoedsmiddelen kunnen beschikken jongen werpen, dan is uw poes een vrouw, zeker?
Uw logica is nogal storend voor poezen. Gelukkig dat ze niet kunnen lezen. Vrouwen zonder voorbehoedsmiddelen daarentegen: heb je daar dan geen enkel respect voor? Katholieke (weg)werpdieren?
Citaat:
e) het is bovendien niet de plicht van de islamitische baarmoeder om voor de opvoeding te zorgen, dat doen de vaders, want de moeders hebben toch niks te vertellen.
AH zo? Je haat moeders nog meer dan "gewone" vrouwen. Is het nemen van anticonceptie en bevlekte onontvangenis jouw leitmotiv bij het beoordelen van de kwaliteit voor vrouwen? Ik zou eens gaan klappen op de vrouwendag. Stillekes, ik wens je geen kwaad toe
Citaat:

Waarvan heb je nu last Feremans? Dat ik een kat een kat noem? Of dat je de realiteit krijgt voorgespiegeld?[
Dat je een vrouw een kat noemt is eigenlijk veel erger...
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 14:48   #1296
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

[quote=ericferemans;2121223]
Citaat:
Waarom geen rode ridder
Ik wou die stripfiguur niet beledigen.



Citaat:
Ik meen ook te hebben gelezen dat ze hun vrouwen gelijkelijk moeten behandelen.... In onze streken (die zogezegd monogaam zijn )
is de situatie verschillend: De officiele gade wordt materieel overladen en gesust met materiele welvaart en de maîtresses van de brave burger staan juridisch en sociaal, en affectief in de kou. Zij moeten daarentegen ook hun brood laten aanbakken als mijnheer opduikt: te laat thuis komen geeft problemen...
Juist ja: ze moeten ze alle vier gelijk behandelen! Alle vier evenveel sexbeurten, evenveel kleren per jaar en evenveel eten. Goed gelezen Feremans!

Maar over de"maitresses" ben je fout: wij zijn hier monogaam. Zowel "mijnheer" als de "maitresse" gaan in overtreding. De reden waarom sommige vrouwen maitresse willen spelen is bovendien HOOFDZAKELIJK financieel gewin. (in die zin kan je het gerust vergelijken met de status van de moslima-echtgenote): in ruil voor onderhoud, eten, kleding en woonst, spreidt je je benen als mijnheer het zint om even langs te komen.

Het verschil zit hem in de vrijwilligheid tegenover de verplichting, de maitresse doet het vrijwillig, de islamitische vrouwen zijn ertoe verplicht.
Het verschil zit hem ook in de maatschappelijke goedkeuring: de overspelige monogame westerling is fout, de polygame islamiet doet normaal.

Citaat:
Hier had ik graag de humorisctische uitleg van moslima's gelezen, zitten er hier op het net?
Het zijn gewoon de woorden van de Mo zelf hoor, netjes opgetekend in de hadith. Ik vermoed dat moslima's jouw reactie niet humoristisch vinden want met de profeet mag je niet spotten!


Citaat:
Onze katholieken daarentegen delen aan elke RK-school condooms uit!
De paus legt uit hoe je de pil kan gebruiken!
Het is hier gaaaanss andersss! Onze soldaten kregen inderdaad condooms mee als ze naar de oorlog in Korea gingen. Dat was om ballons te maken voor de koreaantjes!
Ook hier spuit je weer mist: heeft de paus ooit gezegd dat de soldaten tijdens de oorlog MOCHTEN neuken met de overwonnen vrouwelijke oorlogsslachtoffers, terwijl ze bovendien géén C.I. moesten toepassen?
In de koran staan namelijk netjes de bepalingen hoe die "buit" moest worden verdeeld, én bovendien staat in de koran dat de heren volgelingen mochten neuken met "wat hun rechterhand bezit", slavinnetjes dus (dit boven de vier vrouwen die ze wel eten en kleren en huis moesten geven).


Citaat:
Indien vrouwen die niet over voorbehoedsmiddelen kunnen beschikken jongen werpen, dan is uw poes een vrouw, zeker?
Uw logica is nogal storend voor poezen. Gelukkig dat ze niet kunnen lezen. Vrouwen zonder voorbehoedsmiddelen daarentegen: heb je daar dan geen enkel respect voor? Katholieke (weg)werpdieren?
Volgens de katholiek kerk mag je volgens mij weldegelijk "voor het zingen de kerk uitgaan": dit was voor Mohammed niet nodig, ook niet bij slavinnen.
Vrouwen die niet zelf mogen beslissen of ze voorbehoedsmiddelen gebruiken, dan wel vrouwen die zelfs niet het recht hebben om sex te weigeren, worden door HUN MANNEN gewoon als baarmoeders beschouwd ja. Op dat gebied staat mijn kat nog boven hen: zij neukt enkel met de katers als ze zelf zin heeft. En bovendien zijn haar jongen "haar kinderen", wat niet het geval is bij islamieten, waar de kinderen de man toebehoren en de vrouw enkel de akker is (ter info: staat in de koran hoor)

Citaat:
AH zo? Je haat moeders nog meer dan "gewone" vrouwen. Is het nemen van anticonceptie en bevlekte onontvangenis jouw leitmotiv bij het beoordelen van de kwaliteit voor vrouwen? Ik zou eens gaan klappen op de vrouwendag. Stillekes, ik wens je geen kwaad toe
je begrijpt het niet hé?
Feremans ziet geen enkel probleem in de islamitische ideologie. JIJ Ericske vindt dus dat vrouwen op die manier mogen worden behandeld. JIJ Erickse hebt geen enkel probleem bij deze "overdraagzaamheid": MOGEN WORDEN behandeld. JIJ Erickse heeft geen enkele hersencel die denkt (???) dat vrouwen ook zelf personen kunnen zijn. Geef de islamieten maar gelijk: ge kunt er nog baat bij hebben. Ook zin in een stuk of vier inwisselbaren?

Citaat:
Dat je een vrouw een kat noemt is eigenlijk veel erger...
Zie je wel dat ge het niet snapte? Mijn kat heeft inderdaad MEER rechten over haar sexualiteit, haar baarmoeder en haar kinderen dan een islamitische volgelinge!
Ze verkoopt deze organen (vagina, baarmoeder) dan ook niet mits betaling van een bruidsschat.
Dat doe ik eventueel wel (net zoals de vaders van de islamitische dochters) als ik met haar zou willen kweken ! (de juiste kater, de juiste rasechte kindertjes).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2006 om 14:52.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 16:23   #1297
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Psssst...mag ik jullie een geheimpje verklappen ?! mevr "circe" is een "MOSLIMA" wees dus op jullie hoede, ze gebruikt de "taqiya" principe en je bent daarvoor gewaaaaarschuwd !
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 16:24   #1298
cor
Minister
 
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Berichten: 3.023
Standaard

""De reden waarom sommige vrouwen maitresse willen spelen is bovendien HOOFDZAKELIJK financieel gewin. (in die zin kan je het gerust vergelijken met de status van de moslima-echtgenote): in ruil voor onderhoud, eten, kleding en woonst, spreidt je je benen als mijnheer het zint""

Ah, zoiets als de vrouwen aan de vb-top.
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 22:28   #1299
gladiator
Burgemeester
 
Geregistreerd: 8 september 2006
Berichten: 506
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Vandaar mijn zeer redelijk antwoord met een even onredelijke vraag.
Waar ik natuurlijk ook het antwoord op zal mogen vergeten...
Dom en onbeschoft...wel wel wel. De waarheid is dat ik je bij je ballen heb, en dat heb je nog niet veel meegemaakt Eric. Je kreeg het er als het ware een beetje warm van. Moest ik niet aangedrongen hebben had je mijn vraag handig genegeerd.
Trouwens, iedereen kan jouw berichten nalezen en dan ook voor zichzelf uitmaken of je al dan niet een bepaalde voorliefde hebt voor de Islam en zijn 'sociale' luik zeg maar.

Ik heb mijn vrouw nog nooit geslagen, eer ik zoiets over mijn hart krijg moet het al heel ver gekomen zijn. Beetje vreemde reactie op mijn vraag, maar ik zal het aan zenuwachtigheid toeschrijven .
gladiator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 01:40   #1300
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvarek Bekijk bericht
Dom en onbeschoft...wel wel wel. De waarheid is dat ik je bij je ballen heb, en dat heb je nog niet veel meegemaakt Eric. Je kreeg het er als het ware een beetje warm van. Moest ik niet aangedrongen hebben had je mijn vraag handig genegeerd.
Dat deed ik dus evenwel toch...
Ik antwoord niet op domme en onbeschofte vragen, zeker niet indien deze dit zijn tegenover derden die niet aan het debat kunnen deelnemen...

Citaat:
Trouwens, iedereen kan jouw berichten nalezen en dan ook voor zichzelf uitmaken of je al dan niet een bepaalde voorliefde hebt voor de Islam en zijn 'sociale' luik zeg maar.
Jij klinkt als een inquisiteur die meent dat ik toch slaap met de duivel.
En dit alles omdat ik terecht opmerkte dat één van de vijf essentiele zaken in de Islam is het verplicht zorgen voor je naaste, op economisch vlak.
Dit lijkt me als socialist prima: het is een duidelijk socialistisch geloof, en dat kan ik moeilijk niet als prima ervaren. Trouwens: heb jij daar iets tegen, tegen verplichte solidariteit? Is daar iets VERKEERD aan?


Citaat:
Ik heb mijn vrouw nog nooit geslagen, eer ik zoiets over mijn hart krijg moet het al heel ver gekomen zijn. Beetje vreemde reactie op mijn vraag, maar ik zal het aan zenuwachtigheid toeschrijven .
Je snapt het dus niet. Spijtig.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be