Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 maart 2009, 11:29   #1
Morduk
Parlementsvoorzitter
 
Morduk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 2.114
Standaard Wat een kloterij...

Wat een kloterij.

Je bent jarenlang samen met iemand en je settelt lekker in. Alles loopt op wieltjes, en dan gebeurt het. In the workplace. Opeens verliefd op een ander. Out of the blue.

Begon onschuldig. Goh, wat een leuke vrouw. Aangenaam om in de buurt te hebben. Mooi, lief, intelligent, elegant en aardig. Een kleine parel.

Dan begint er zich iets vast te zetten. Na verloop van tijd begin je te merken dat je haar nastaart als ze voorbij komt. Begin je dingen zo te plannen dat je ‘toevallig’ in haar buurt moet zijn. Dat je onrustig wordt als ze er een dag niet is. Dat je elke glimlach van haar koestert als een geschenk. Jarenlange zorgvuldig ontwikkelde volwassenheid d-evolueert in geen tijd terug tot puberale richtingloosheid.

Maar je kan en mag niets laten merken. Je hebt een gezin. Zij heeft ook een gezin, en wie zich zonder scrupules tussen een vrouw en haar gezin wil wurmen, toont zich meteen haar liefde onwaardig. Liefde is geen synoniem voor egoïsme. Je bouwt geen feesttent op een kerkhof.

En het begint uit te hand te lopen. Je neemt haar mee naar huis in je hoofd. Ze zit overal naast je zonder dat iemand haar kan zien. Alsof je nu samenleeft met twee vrouwen maar jij bent de enige die het weet. Je slaapt slechter en slechter, je kan je hoofd nergens meer bijhouden. Je bent geïrriteerd, afwezig, kortaangebonden. Je vermijdt de blik van je vrouw, je pretendeert veel werk te hebben. Een verrader, dat ben je.

Zelfmedelijden, de springader van de vreselijkste aanstellerij, dreigt zijn intrek te nemen bij jou. Dus op de tanden bijten, tot ze kraken. En ze kraken. God, ze kraken. Maar neen, ik geef niet toe. Nooit. Sommige keuzes zijn voor het leven. Gevoelens kies je niet, maar je kiest wel wie je kwetst.

Stil en onopvallend rouwen om een relatie die nooit heeft plaatsgehad. Wat een kloterij.

Life sucks.
__________________
'T
Morduk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 11:47   #2
Nelle
Eur. Commissievoorzitter
 
Nelle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2004
Berichten: 9.724
Standaard

prachtige tekst...
__________________
Blijf nog wat, je bent zo mooi
Goethe
Nelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 11:51   #3
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morduk Bekijk bericht
Wat een kloterij.

Je bent jarenlang samen met iemand en je settelt lekker in. Alles loopt op wieltjes, en dan gebeurt het. In the workplace. Opeens verliefd op een ander. Out of the blue.

Begon onschuldig. Goh, wat een leuke vrouw. Aangenaam om in de buurt te hebben. Mooi, lief, intelligent, elegant en aardig. Een kleine parel.

Dan begint er zich iets vast te zetten. Na verloop van tijd begin je te merken dat je haar nastaart als ze voorbij komt. Begin je dingen zo te plannen dat je ‘toevallig’ in haar buurt moet zijn. Dat je onrustig wordt als ze er een dag niet is. Dat je elke glimlach van haar koestert als een geschenk. Jarenlange zorgvuldig ontwikkelde volwassenheid d-evolueert in geen tijd terug tot puberale richtingloosheid.

Maar je kan en mag niets laten merken. Je hebt een gezin. Zij heeft ook een gezin, en wie zich zonder scrupules tussen een vrouw en haar gezin wil wurmen, toont zich meteen haar liefde onwaardig. Liefde is geen synoniem voor egoïsme. Je bouwt geen feesttent op een kerkhof.

En het begint uit te hand te lopen. Je neemt haar mee naar huis in je hoofd. Ze zit overal naast je zonder dat iemand haar kan zien. Alsof je nu samenleeft met twee vrouwen maar jij bent de enige die het weet. Je slaapt slechter en slechter, je kan je hoofd nergens meer bijhouden. Je bent geïrriteerd, afwezig, kortaangebonden. Je vermijdt de blik van je vrouw, je pretendeert veel werk te hebben. Een verrader, dat ben je.

Zelfmedelijden, de springader van de vreselijkste aanstellerij, dreigt zijn intrek te nemen bij jou. Dus op de tanden bijten, tot ze kraken. En ze kraken. God, ze kraken. Maar neen, ik geef niet toe. Nooit. Sommige keuzes zijn voor het leven. Gevoelens kies je niet, maar je kiest wel wie je kwetst.

Stil en onopvallend rouwen om een relatie die nooit heeft plaatsgehad. Wat een kloterij.

Life sucks.
Time to tell your wife...
Je zal zien dat het veel beter zal aanvoelen achteraf. Voor je het weet doe je weer speciale dingen samen. To fall in love again is de boodschap en je bent die nieuwe vlam vergeten.

Excuseer voor de directe toon en het beknopte, maar het is de enige uitweg.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 11:55   #4
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morduk Bekijk bericht
Wat een kloterij.

Je bent jarenlang samen met iemand en je settelt lekker in. Alles loopt op wieltjes, en dan gebeurt het. In the workplace. Opeens verliefd op een ander. Out of the blue.

Begon onschuldig. Goh, wat een leuke vrouw. Aangenaam om in de buurt te hebben. Mooi, lief, intelligent, elegant en aardig. Een kleine parel.

Dan begint er zich iets vast te zetten. Na verloop van tijd begin je te merken dat je haar nastaart als ze voorbij komt. Begin je dingen zo te plannen dat je ‘toevallig’ in haar buurt moet zijn. Dat je onrustig wordt als ze er een dag niet is. Dat je elke glimlach van haar koestert als een geschenk. Jarenlange zorgvuldig ontwikkelde volwassenheid d-evolueert in geen tijd terug tot puberale richtingloosheid.

Maar je kan en mag niets laten merken. Je hebt een gezin. Zij heeft ook een gezin, en wie zich zonder scrupules tussen een vrouw en haar gezin wil wurmen, toont zich meteen haar liefde onwaardig. Liefde is geen synoniem voor egoïsme. Je bouwt geen feesttent op een kerkhof.

En het begint uit te hand te lopen. Je neemt haar mee naar huis in je hoofd. Ze zit overal naast je zonder dat iemand haar kan zien. Alsof je nu samenleeft met twee vrouwen maar jij bent de enige die het weet. Je slaapt slechter en slechter, je kan je hoofd nergens meer bijhouden. Je bent geïrriteerd, afwezig, kortaangebonden. Je vermijdt de blik van je vrouw, je pretendeert veel werk te hebben. Een verrader, dat ben je.

Zelfmedelijden, de springader van de vreselijkste aanstellerij, dreigt zijn intrek te nemen bij jou. Dus op de tanden bijten, tot ze kraken. En ze kraken. God, ze kraken. Maar neen, ik geef niet toe. Nooit. Sommige keuzes zijn voor het leven. Gevoelens kies je niet, maar je kiest wel wie je kwetst.

Stil en onopvallend rouwen om een relatie die nooit heeft plaatsgehad. Wat een kloterij.

Life sucks.
Ik weet niet hoe oud jij bent maar hou je alvast maar klaar.
Dat gebeurt nog wel enkele keren vooraleer je op pensioen gaat.

Mijn dolle onbevredigde verliefdheden tot nu toe;

- de dochter van mijn ex-baas (2 jaar op't randje)
- iemand die ik tijdens interimwerk regelmatig zag (1 jaar, waarvan 3 maanden op't randje)
- de ex van de buurman. (2 jaar, nooit op't randje)
- een nicht van een vriend van mij. Met haar speelde ik vroeger al eens doktertje en zoals u weet schept dat een band. Ik zie ze nu nog eens a twee keer per jaar. En dan moet ik altijd zorgen dat het licht in de kamer aan is anders ziet de rest ons vonken. (ik schat al 25 jaar op't randje en als het ooit misloopt is het met haar)

Kortom; sinds Conan en Thorgal is er voor ons mannen niks veranderd. Strijden tot we er bij neervallen.
Dat is ons lot.

Niet moeilijk dat we zo vaak aan ons fluit zitten te trekken...
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 19 maart 2009 om 11:56.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 11:57   #5
Nelle
Eur. Commissievoorzitter
 
Nelle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2004
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik weet niet hoe oud jij bent maar hou je alvast maar klaar.
Dat gebeurt nog wel enkele keren vooraleer je op pensioen gaat.

Mijn dolle onbevredigde verliefdheden tot nu toe;

- de dochter van mijn ex-baas (2 jaar op't randje)
- iemand die ik tijdens interimwerk regelmatig zag (1 jaar, waarvan 3 maanden op't randje)
- de ex van de buurman. (2 jaar, nooit op't randje)
- een nicht van een vriend van mij. Met haar speelde ik vroeger al eens doktertje en zoals u weet schept dat een band. Ik zie ze nu nog eens a twee keer per jaar. En dan moet ik altijd zorgen dat het licht in de kamer aan is anders ziet de rest ons vonken. (ik schat al 25 jaar op't randje en als het ooit misloopt is het met haar)

Kortom; sinds Conan en Thorgal is er voor ons mannen niks veranderd. Strijden tot we er bij neervallen.
Dat is ons lot.

Niet moeilijk dat we zo vaak aan ons fluit zitten te trekken...
En denk je dat vrouwen dat niet meemaken?
__________________
Blijf nog wat, je bent zo mooi
Goethe
Nelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 11:59   #6
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Time to tell your wife...
Je zal zien dat het veel beter zal aanvoelen achteraf. Voor je het weet doe je weer speciale dingen samen. To fall in love again is de boodschap en je bent die nieuwe vlam vergeten.

Excuseer voor de directe toon en het beknopte, maar het is de enige uitweg.
Nee hoor, niks tell your wife. Das de start van alle miserie.
Zoals ik al zei; zo'n verliefdheden komen wel vaker voor en uit eigen ervaring weet ik; meestal trekt zo'n bui wel over (al kan het soms lang duren).

Ik probeer van die momenten te genieten. Je hebt niks met zo'n vrouw maar toch geniet je van haar gezelschap. En vroeg of laat draait de wind en dan staat je lul plots weer in een andere richting. Kan heel het spelletje opnieuw beginnen.

Ik had als ik wou al 5 keer kunnen scheiden om iets met een ander te beginnen maar ik ben blij dat ik het nooit gedaan heb. En ik heb een (al zeg ik het zelf) vrij aangenaam leven achter de rug tot nu toe.

Vandaar; zwijg en geniet!
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 12:01   #7
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nelle Bekijk bericht
En denk je dat vrouwen dat niet meemaken?
Dat zeg ik toch nergens.

En geef toe; ik had als man toch moeilijk kunnen schrijven;
Citaat:
Kortom; sinds Yoko Tsuno en Lara Croft is er voor ons mannen niks veranderd. Strijden tot we er bij neervallen.
Dat laat ik liever aan jou over.

__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 12:06   #8
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Nee hoor, niks tell your wife. Das de start van alle miserie.
Zoals ik al zei; zo'n verliefdheden komen wel vaker voor en uit eigen ervaring weet ik; meestal trekt zo'n bui wel over (al kan het soms lang duren).

Ik probeer van die momenten te genieten. Je hebt niks met zo'n vrouw maar toch geniet je van haar gezelschap. En vroeg of laat draait de wind en dan staat je lul plots weer in een andere richting. Kan heel het spelletje opnieuw beginnen.

Ik had als ik wou al 5 keer kunnen scheiden om iets met een ander te beginnen maar ik ben blij dat ik het nooit gedaan heb. En ik heb een (al zeg ik het zelf) vrij aangenaam leven achter de rug tot nu toe.

Vandaar; zwijg en geniet!
Dan zijn die verliefdheden niet zo belangrijk geweest... Controlable...
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 12:09   #9
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Dan zijn die verliefdheden niet zo belangrijk geweest... Controlable...
Idd, dat is eigenlijk net mijn point.
Op het moment dat je er tot over je over in zit vind je het het belangrijkste 'probleem' van de wereld maar nadien zie je ook dat het allemaal nogal meevalt.

Stel dat je toch toe zou geven aan zo'n dolle verliefdheid.
Wie zegt dan dat er binnen een half jaartje weer niemand voorbij komt die de testosteron uit uw oren laat lopen?

Daarom; wees een man, versla uw verliefdheid door ze te koesteren en go on with your life.

Alla, dat denk ik er van eh.
Het is eenieder vrij om het hier niet mee eens te zijn maar dat zou ik toch afraden.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 12:13   #10
Nelle
Eur. Commissievoorzitter
 
Nelle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2004
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Dan zijn die verliefdheden niet zo belangrijk geweest... Controlable...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier toch BigF volg...

Een mens wordt volgens mij heel zijn leven verliefd op anderen...en waarschijnlijk op de meest onmogelijke momenten. Niets fout in je relatie, daarom niet minder verliefd op je partner, gewoon is het meer liefde dan verliefd...en dan komt daar een ander die je helemaal in de war brengt...

Maar als je je partner dan vertelt wat er met je gebeurt...dan begint die vragen te stellen, ben ik niet goed genoeg? Denkt hij/zij contstant aan haar? maar waarschijnlijk is je partner ook al verliefd geworden op een ander...de relatie kan er misschien sterker door worden, maar ik denk dat ze meestal verzwakt...tot verdwijnt.
__________________
Blijf nog wat, je bent zo mooi
Goethe

Laatst gewijzigd door Nelle : 19 maart 2009 om 12:14.
Nelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 12:29   #11
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Gelukkig heten we niet allemaal Ignace Crombé! Wees blij dat je die gevoelens nog hebt Morduk. Ondergetekende heeft al iets teveel gezien en meegemaakt. Anderzijds:loop niet teveel je ding na. Een kalverliefde is het niet waard om mensen te kwetsen en een relatie te laten stuklopen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 12:31   #12
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Gelukkig heten we niet allemaal Ignace Crombé! Wees blij dat je die gevoelens nog hebt Morduk. Ondergetekende heeft al iets teveel gezien en meegemaakt. Anderzijds:loop niet teveel je ding na. Een kalverliefde is het niet waard om mensen te kwetsen en een relatie te laten stuklopen.
vanaf wanneer is een verliefdheid het wel waard om je relatie op te zeggen? moeilijke vraag imo.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 12:48   #13
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Toch nog even meegeven dat ik, alhoewel ik het 'probleem' niet echt als zodanig zie, het wel een verdraaid knap stukje proza van Morduk vind.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 12:56   #14
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morduk Bekijk bericht
Stil en onopvallend rouwen om een relatie die nooit heeft plaatsgehad.
Dan toch niet echt onopvallend, dat rouwen.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 12:59   #15
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
vanaf wanneer is een verliefdheid het wel waard om je relatie op te zeggen? moeilijke vraag imo.
Ik zou de vraag omkeren: wanneer is een relatie nog het redden waard?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 12:59   #16
Nelle
Eur. Commissievoorzitter
 
Nelle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2004
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik zou de vraag omkeren: wanneer is een relatie nog het redden waard?
in de eerste plaats als er kinderen zijn
__________________
Blijf nog wat, je bent zo mooi
Goethe
Nelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 13:08   #17
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nelle Bekijk bericht
in de eerste plaats als er kinderen zijn
Dat kan inderdaad een doorslaggevend argument zijn. Ik bedoelde het echter meer algemeen: als je een goede relatie hebt en je valt ten prooi aan één of andere verliefdheid, OK, da's leuk maar loop je ding niet achterna. Egotrippende sukkels zoals de eerder aangehaalde Ignace Crombé bewijzen dat het niet de moeite waard is om geliefden te kwetsen en jezelf een hoop ellende op de hals te halen omdat je het niet kan laten je ding achterna te lopen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 13:12   #18
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Ik ga er niet over meespreken, maar zoals BigF en Nelle reeds aanhaalden, prachtig geschreven.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 17:03   #19
Dajjal
Minister
 
Dajjal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Locatie: In mijn zwembad.
Berichten: 3.164
Standaard

Ongeacht hoe mooi en lief ze lijkt, ergens is er iemand die haar gezaag kotsbeu is.

Als je dat beseft ben je al een pak verder.
__________________
Dajjal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 17:35   #20
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Ongeacht hoe mooi en lief ze lijkt, ergens is er iemand die haar gezaag kotsbeu is.
Waar Morduk prachtig proza schrijft, kom jij hier met een wel erg mooie oneliner.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be