Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 21 augustus 2017, 14:04   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
arme kleutertjes

zo jammer dat de man die vanuit educatief oogpunt licht zou kunnen laten schijnen op deze problematiek in het onderwijs net geband is!
Arme kleutertjes laten we dat even in vraag stellen.

De kleuters die men aanzet tot haat en die men thuis haatteksten laat scanderen, dat lijkt mij niet echt het beste plan om zich daarna te vervoegen tot iets wat wij gewoon zijn qua samenleven met andere mensen.

Zou het andersom lukken vraag je u dan af?

Wat van 'onze' kleuters het gaan laten uithangen in de landen waar zij vandaan komen?

Ik denk dat die hun hoofden snel een andere richting zouden kiezen dan vanboven op hun lichaam te staan.

Dus NEE, het zijn géén 'arme kleutertjes maar van jongs af getrainde soldaten.

Ik vind het eigenlijk erg dat ik er zo moet op reageren want die kindjes weten eigenlijk in de meeste gevallen niet beter.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 augustus 2017 om 14:05.
Universalia is offline  
Oud 21 augustus 2017, 14:05   #22
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Het gepamper in de scholen is al meer dan 35 jaar aan de gang. De kansen in onze maatschappij worden hen al jarenlang op een zilveren dienblad aangereikt. Lees er anders deze blog van een gepensionneerde lerares maar eens op na!
https://blog.seniorennet.be/vroeger/
De CD&V, coalitiepartner van NVA, doet daar vrolijk aan mee. Het katholiek onderwijs heeft islamietische zieltjes nodig, zodat hun scholen genoeg subsidies krijgen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline  
Oud 21 augustus 2017, 14:07   #23
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Arme kleutertjes laten we dat even in vraag stellen.

De kleuters die men aanzet tot haat en die men thuis haatteksten laat scanderen, dat lijkt mij niet echt het beste plan om zich daarna te vervoegen tot iets wat wij gewoon zijn qua samenleven met andere mensen.

Zou het andersom lukken vraag je u dan af?

Wat van 'onze' kleuters het gaan laten uithangen in de landen waar zij vandaan komen?

Ik denk dat die hun hoofden snel een andere richting zouden kiezen dan vanboven op hun lichaam te staan.

Dus NEE, het zijn géén 'arme kleutertjes maar van jongs af getrainde soldaten.

Ik vind het eigenlijk erg dat ik er zo moet op reageren want die kindjes weten eigenlijk in de meeste gevallen niet beter.
dit is echt flauwe kul, die kleutertjes zijn onschuldige zieltjes. te jong om hypocrisie te hanteren. die kleutertjes treft geen enkele schuld, integendeel.

of wilde je kleutergevangenisjes oprichten om het probleem aan te pakken?

Laatst gewijzigd door Anna List : 21 augustus 2017 om 14:08.
Anna List is offline  
Oud 21 augustus 2017, 14:18   #24
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Kijk die linkse intellectuelen en onze regeringsleiders kunnen niet terugkrabbelen, dan zou blijken dat ze niet zo intellectueel zijn als ze denken dat ze zijn en heel hun leefwereld zou in elkaar storten, en van het zelfde laken een broek voor de voetsoldaten van het linkse etablissement en nog dieper het antifa gespuis.
Ze gaan dat nooit toegeven ook al zitten ze op de knieën terwijl eentje van hun beschermelingen hun keel aan het overzagen is met een bot mes, hun laatste kreet zal zijn: "We mogen ze niet veralgemenen".
Citaat:
‘Op het einde van het schooljaar is een project rond radicalisering opgestart in de kleuterschool’, zegt Dirk Moulart, ‘Dit is een storm in een glas water. Het intern document is opgesteld op basis van getuigenissen van een viertal juffen en hun ervaringen van de voorbije jaren. Het gaat om een zestal kinderen uit drie gezinnen die bekendstaan bij de politie van Ronse. Dat is één procent van het totaal aantal kinderen.’
De directeur ontkent de aangehaalde feiten niet, maar beklemtoont dat de oplijsting te goeder trouw is opgesteld om de preventieve werking te verbeteren. ‘Ik onderken dat zich in heel Vlaanderen problemen stellen. Maar we mogen niet polariseren’, klinkt het.
uit DS online
En daar hebben we het reeds: in de plaats van een verontwaardigde reactie moet men vlug het vuurtje blussen, bijna ontkennen ( het is maar één procent - zoals er ook maar 7 procent moslims zouden zijn in ons land) en we mogen niet veralgemenen enz enz enz
Hoeveel van die "tafereeltjes" zouden er niet verzwegen zijn door het personeel van de scholen die aanvoelen dat ze beter hun mond kunnen houden?
En het gaat eigenlijk niet om die kleutertjes maar om de personen en de omgeving waarin ze worden grootgebracht en die reeds vanop die jonge leeftijd hun kroost aan het voorbereiden zijn om hun verrekte "nieuwe islamland" op te bouwen...
En onze" beleidsmensen" staan erbij en kijken er naar. Niets meer...
Niets aan de hand mensen. Slaap maar verder...
andev is offline  
Oud 21 augustus 2017, 14:29   #25
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
En de NVA geeft steeds toe aan de CD&V en OVLD. Compromissen sluiten noemen zij dat dan, in een poging om gezichtsverlies te vermijden. Want zonder CD&V en OVLD komt NVA nooit meer aan de bak.
En dus kunnen we weer de NVA als schuldige aanduiden?
Natuurlijk moet de NVA in een zekere mate toegeven aan de andere partijen om niet in hetzelfde hoekje gezet te worden als het VB!
Wat zouden onze vorige partijen die zo lang reeds aan de macht waren blij zijn, nietwaar? Zet dezelfde, vooral de sossen en de groenen weer aan de macht, en we zijn binnen een paar jaar al "Belgikistan", een land met nog teveel "ongelovigen"...
We moeten dus kiezen tussen langzaam en niets!
andev is offline  
Oud 21 augustus 2017, 14:40   #26
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En dus kunnen we weer de NVA als schuldige aanduiden?
Natuurlijk moet de NVA in een zekere mate toegeven aan de andere partijen om niet in hetzelfde hoekje gezet te worden als het VB!
Wat zouden onze vorige partijen die zo lang reeds aan de macht waren blij zijn, nietwaar? Zet dezelfde, vooral de sossen en de groenen weer aan de macht, en we zijn binnen een paar jaar al "Belgikistan", een land met nog teveel "ongelovigen"...
We moeten dus kiezen tussen langzaam en niets!
Samen met de Belgische traditio's mede-Vlamingen in een cordon houden is het ideale alternatief ???
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 21 augustus 2017, 14:52   #27
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En dus kunnen we weer de NVA als schuldige aanduiden?
Natuurlijk moet de NVA in een zekere mate toegeven aan de andere partijen om niet in hetzelfde hoekje gezet te worden als het VB!
Wat zouden onze vorige partijen die zo lang reeds aan de macht waren blij zijn, nietwaar? Zet dezelfde, vooral de sossen en de groenen weer aan de macht, en we zijn binnen een paar jaar al "Belgikistan", een land met nog teveel "ongelovigen"...
We moeten dus kiezen tussen langzaam en niets!
Samen met VB hadden jullie +45% gehad. Het had bij de andere partijen dun door hun broek gelopen. Neen, liever met traditionele bedriegers en dieven de zee in. Verzuip nu ook maar.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 augustus 2017 om 14:52.
Skobelev is nu online  
Oud 21 augustus 2017, 14:57   #28
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Samen met de Belgische traditio's mede-Vlamingen in een cordon houden is het ideale alternatief ???
De leiding van het VB heeft het spel volledig naar de bliksem geholpen en zijn zelf de oorzaak van de vernietiging van de partij! Soms krijg je zelfs de indruk dat ze niet beter wensen dan de situatie waarin ze nu verkeren!
Neen, het begrip VB moet verdwijnen... niet de vele duizenden kiezers die ervoor stemmen of hebben gestemd, en dat voor heel goede redenen: we hoeven maar rond ons te kijken in welke richting onze maatschappij aan het gaan is! De duizenden stemmen die het VB nu nog krijgt en gaat krijgen zijn verloren stemmen, tot groot jolijt van bepaalde andere partijen!
Die duizenden mensen moeten hun gewicht laten gelden in andere partijen zonder dat ze daarom van gedacht moeten veranderen! Die duizenden mensen zijn geen "nazi's en racisten" maar wel een luis in de pels van diegenen aan wie we de huidige toestanden grotendeels te danken hebben en die het nog steeds niet hebben gesnapt of willen snappen...
andev is offline  
Oud 21 augustus 2017, 15:04   #29
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De leiding van het VB heeft het spel volledig naar de bliksem geholpen en zijn zelf de oorzaak van de vernietiging van de partij! Soms krijg je zelfs de indruk dat ze niet beter wensen dan de situatie waarin ze nu verkeren!
Neen, het begrip VB moet verdwijnen... niet de vele duizenden kiezers die ervoor stemmen of hebben gestemd, en dat voor heel goede redenen: we hoeven maar rond ons te kijken in welke richting onze maatschappij aan het gaan is! De duizenden stemmen die het VB nu nog krijgt en gaat krijgen zijn verloren stemmen, tot groot jolijt van bepaalde andere partijen!
Die duizenden mensen moeten hun gewicht laten gelden in andere partijen zonder dat ze daarom van gedacht moeten veranderen! Die duizenden mensen zijn geen "nazi's en racisten" maar wel een luis in de pels van diegenen aan wie we de huidige toestanden grotendeels te danken hebben en die het nog steeds niet hebben gesnapt of willen snappen...
Er is nog een immens verschil tussen het niet akkoord gaan met een partij, en die partij monddood maken door ze, samen met jullie Belgische kompanen, in een cordon sanitaire steken, en elke interventie in het parlement te negeren.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 21 augustus 2017, 15:11   #30
nickb
Schepen
 
nickb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 489
Standaard

Het vervolg van het verhaal. Zoals met alle ongelofelijke verhalen moet men best het vervolg afwachten.

Citaat:
...
Kopieergedrag

Karin Heremans van GO! is al twee keer in de school in Ronse geweest om een actieplan mee uit te rollen. “Het gaat om een zestal families. De kleuters in deze zaak zijn het slachtoffer van hun omgeving. Ze vertonen kopieergedrag.”

Heremans roept op tot enige nuance. “Het gaat hier niet om een algemeen fenomeen. Buiten dit geval hebben we geen gelijkaardige meldingen binnengekregen.” Ze begrijpt ook niet hoe het interne verslag kon uitlekken. “Ik vind dat zorgwekkend. In zulke zaken willen we stigmatisering tegengaan.”

Ook Het Katholiek Onderwijs Vlaanderen heeft geen aanwijzingen dat het probleem met “geradicaliseerde” kinderen in een kleuterschool in Ronse breder verspreid zou zijn. Dat zegt woordvoerster Marijke Van Bogaert. Bovendien “bestaan geradicaliseerde kleuters niet”, zegt ze. “Kinderen nemen enkel dingen over die ze thuis, op televisie of bij vriendjes horen. Dat is in zekere zin normaal.”
Lees het hele vervolg op http://www.gva.be/cnt/dmf20170821_03...m-zes-families
__________________
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers.
nickb is offline  
Oud 21 augustus 2017, 15:19   #31
nickb
Schepen
 
nickb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 489
Standaard

Mijn ervaring als Marokkaan is dat kinderen zaken overnemen van elkaar, internet en tv. Vooral internet speelt hierin een grote rol. Ze beseffen niet wat ze veroorzaken bij labiele volwassenen.
Voor hen is dat iets 'cool'.

Nu Arabische verzen citeren zie ik wel vaak. Ze gaan naar een avondschool en proberen te laten zien dat ze daar goed in zijn.

Probeer nu als volwassen vlaming een compliment te geven aan een jong meisje. Je bent dan 'pedofiel'.

Een beetje beter onderzoek zou niet misstaan in tijden van onzekerheid. Die geradicaliseerden zijn een volk apart. Die vind je niet in de kleuterklas en die zijn niet geradicaliseerd in het kleuterklas, maar wel via internet.
__________________
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers.
nickb is offline  
Oud 21 augustus 2017, 15:20   #32
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Het vervolg van het verhaal. Zoals met alle ongelofelijke verhalen moet men best het vervolg afwachten.



Lees het hele vervolg op http://www.gva.be/cnt/dmf20170821_03...m-zes-families
Bullshit, vorig jaar op het schoolfeest nog meegemaakt; twee vluchtelinge kinderen zes en zeven in het springkasteel en maar roepen en gebaren maken. Toen ik de directeur erover aansprak haalde hij de schouders op, "We proberen al een volledig schooljaar die kinderen te verbieden dat te roepen maar we worden gewoon genegeerd". "De ouders, die krijg je nooit te zien".

En betreffende Karin, wel mijn vriendin is een altijd goede vriendin van Karin geweest en verder zal ik er maar over zwijgen, je zou nog verschieten, privé of voor de camera.
Hoomer is offline  
Oud 21 augustus 2017, 15:21   #33
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Het vervolg van het verhaal. Zoals met alle ongelofelijke verhalen moet men best het vervolg afwachten.



Lees het hele vervolg op http://www.gva.be/cnt/dmf20170821_03...m-zes-families
Kortom: een hoop vergoelijkende praatjes en leugens: business as usual voor de linkerzijde/poco's.
Hypochonder is offline  
Oud 21 augustus 2017, 15:23   #34
nickb
Schepen
 
nickb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Bullshit, vorig jaar op het schoolfeest nog meegemaakt; twee vluchtelinge kinderen zes en zeven in het springkasteel en maar roepen en gebaren maken. Toen ik de directeur erover aansprak haalde hij de schouders op, "We proberen al een volledig schooljaar die kinderen te verbieden dat te roepen maar we worden gewoon genegeerd". "De ouders, die krijg je nooit te zien".

En betreffende Karin, wel mijn vriendin is een altijd goede vriendin van Karin geweest en verder zal ik er maar over zwijgen, je zou nog verschieten, privé of voor de camera.
Vluchtelingen zijn een ander verhaal...Die zullen wel trauma's hebben opgelopen. Ik had het over de mensen die hier al lang wonen zoals ik. En ook over de mensen die van landen zonder oorlog komen.
__________________
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers.
nickb is offline  
Oud 21 augustus 2017, 15:25   #35
nickb
Schepen
 
nickb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Kortom: een hoop vergoelijkende praatjes en leugens: business as usual voor de linkerzijde/poco's.
Ik had zoiets wel verwacht als vervolg, want als Marokkaan weet ik meer af van dit onderwerp dan jullie. En het eerste verhaal was voor mij duidelijk een verhaal zonder echt onderzoek. Ik wachtte daarom het vervolg af.
__________________
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers.
nickb is offline  
Oud 21 augustus 2017, 15:25   #36
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Bovendien “bestaan geradicaliseerde kleuters niet”, zegt ze. “Kinderen nemen enkel dingen over die ze thuis, op televisie of bij vriendjes horen. Dat is in zekere zin normaal.”

Frau Heremans een half jaar geleden:

Citaat:
"Op die manier wordt een hele groep moslims losgeweekt uit onze samenleving", waarschuwde Heremans. "Dat proces van radicalisering loopt voor iedereen anders en je kan niet in iemands hoofd kijken om te weten wanneer die tot geweld zou kunnen overgaan.
Klein Licht is offline  
Oud 21 augustus 2017, 15:26   #37
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Vluchtelingen zijn een ander verhaal...Die zullen wel trauma's hebben opgelopen. Ik had het over de mensen die hier al lang wonen zoals ik. En ook over de mensen die van landen zonder oorlog komen.
Hoeveel doden hebben die een paar dagen geleden ook alweer gemaakt die mensen die hier allang zijn zoals u? dus verkoop uwe zever tegen iemand anders.
Hoomer is offline  
Oud 21 augustus 2017, 15:29   #38
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Ik had zoiets wel verwacht als vervolg, want als Marokkaan weet ik meer af van dit onderwerp dan jullie. En het eerste verhaal was voor mij duidelijk een verhaal zonder echt onderzoek. Ik wachtte daarom het vervolg af.
Het 'eerste verhaal' was het gevolg van een onderzoek.

Kleuters gedragen zich als Taliban en als men de ouders hiermee confronteert vinden die dat fantastisch.

Verderop in de levenswandel ziet men op scholen ook steeds meer extremistische ideeën bij jongeren uit islamitische gezinnen. Er komt toch een punt waarop je moet toegeven dat dit een ernstig probleem is?

Hoederecht over de kinderen afnemen lijkt me in sommige gevallen zeker gerechtvaardigd.
Klein Licht is offline  
Oud 21 augustus 2017, 15:36   #39
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Vluchtelingen zijn een ander verhaal...Die zullen wel trauma's hebben opgelopen. Ik had het over de mensen die hier al lang wonen zoals ik. En ook over de mensen die van landen zonder oorlog komen.
Voor veel moslims is het ondergedompeld worden in onze Westerse wereld zo al een traumatische belevenis na generaties door de islam te zijn gehersenspoeld! En "veel mensen die hier al lang wonen" daar zou je kunnen van verwachten dat ze zich aan hun nieuwe leefwereld hebben aangepast en er de goede kanten hebben leren van appreciëren. Raar dat diegenen dit tot de derde, vierde generatie behoren precies de tegenovergestelde weg opgaan en zich weer meer vasthaken aan die islam! Hoe meer tegenwind ze krijgen hoe meer ze voor zichzelf een slachtofferrol aanmeten, slachtoffers die zich moeten afzetten tegen de "ongelovigen"! Voor velen onder hen is het misschien de enige rol die ze kunnen spelen en waardoor ze zichzelf weer belangrijk vinden in een wereld waar men weinig of niets met hen kan aanvangen! Zoals al die eeuwigdurende oorlogen in islamlanden: stop een nietsnut een geweer in zijn pollen en hij is geen nietsnut meer maar een held. Wellicht een reden waarom ze daar maar blijven en blijven en blijven oorlog voeren...
Maar hier hebben we dat soort niet van doen.
andev is offline  
Oud 21 augustus 2017, 15:37   #40
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Frau Heremans een half jaar geleden:
Logisch, de islam hoort hier ook niet thuis.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be