Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 september 2017, 12:42   #101
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Voor een hoop dames is de ochtend erectie van hun partner de belangrijkste maaltijd van de dag.
Nu gij, single-one.
Dan ligt die van ons na haar werk juist in bed, meer een avondmaal dus.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 12:53   #102
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Blijkbaar is dit géén Ecolo grap. Het is van een lokale NVA afdeling.
Is het verboden om vlees te eten ? Ik zal nog maar eens het staatsblad herlezen, ik heb blijkbaar iets gemist
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 13:10   #103
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Is het verboden om vlees te eten ? Ik zal nog maar eens het staatsblad herlezen, ik heb blijkbaar iets gemist
Er staat spek op de poster, mag niet meer, om de moslims niet te schofferen...

Alleen VB'ers eten nog spek in de EU.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 september 2017 om 13:10.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 14:30   #104
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Blijkbaar is dit géén Ecolo grap. Het is van een lokale NVA afdeling.
Ijveren voor dierenwelzijn hoeft niet te betekenen dat je ook het vegetarisme moet proberen doordrukken.

Weyts is daar heel duidelijk in:

Citaat:
“Als ik thuis ben, kook ik. Buitenshuis wissel ik vlees, vis en vegetarisch af. Ik ken graag de herkomst van het vlees: liefst lokaal en bio. Ook de kwaliteit en het ras zijn van belang. Dit staat op de etiketten, maar de ecologische voetafdruk van het vlees niet, dat is jammer.’”
Citaat:
De man heeft twee varkens als huisdier, die hij ‘Kotelet’ en ‘Mignonette’ heeft genoemd. “Ik heb hen zo genoemd in de hoop dat het hun finale lotsbestemming zou worden”, lachte hij in dat interview, dat integraal op de website van de N-VA te vinden is.
http://www.dewereldmorgen.be/blog/fr...echt-om-dieren
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 14:32   #105
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Is het verboden om vlees te eten ? Ik zal nog maar eens het staatsblad herlezen, ik heb blijkbaar iets gemist
Volgens Ben Weyts is het een vegetarisch ontbijt. Er is wel worst, maar met vleesvervanger
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 17:50   #106
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Volgens Ben Weyts is het een vegetarisch ontbijt. Er is wel worst, maar met vleesvervanger
Was een grote communicatiefout van N-VA nationaal.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 18:26   #107
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Ik denk dat er heel veel anti-vegetariërs zijn, die toch erg op hun standpunt staan dat dierenwelzijn belangrijk is.

De enige reden dat ik geen betalend lid van gaia ben, is dat ze teveel janken over dat vegetarisme.

Op een benefietje voor dieren (waar ik al aan deel genomen heb, vb. voor opvang van honden in een fatsoenlijk asiel) zal ik geen vegetarische schotel vreten. 't Zal vlees zijn of ze zien me niet.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 19:32   #108
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Er staat spek op de poster, mag niet meer, om de moslims niet te schofferen...

Alleen VB'ers eten nog spek in de EU.
Na het genieten van een vegetarische spaghettisaus (met eigen groentjes) heb ik voor morgenavond een lekkere varkenskotelet uitgelegd (uit de diepvries) , ik zal me maar voorbereiden voor de aanvallen van de " progressieve" klootzakken , want de flikken kunnen niets doen in het "progressieve" Gent van Termont.

Anyway spek vermijd ik wat voor mijn gezondheid, maar laat het u smaken
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 19:37   #109
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Was een grote communicatiefout van N-VA nationaal.
Ja stel u voor dat ze gecommuniceerd zouden hebben " we gaan de restjes in de frigo OPKUISEN" , het kot zou te klein, zijn. Direct photoshop en naziuniformen.
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 20:13   #110
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Na het genieten van een vegetarische spaghettisaus (met eigen groentjes) heb ik voor morgenavond een lekkere varkenskotelet uitgelegd (uit de diepvries) , ik zal me maar voorbereiden voor de aanvallen van de " progressieve" klootzakken , want de flikken kunnen niets doen in het "progressieve" Gent van Termont.

Anyway spek vermijd ik wat voor mijn gezondheid, maar laat het u smaken
Een varkenskotelet uit de diepvries?!? U faalt culinair volkomen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 20:13   #111
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat klopt niet hoor...

Zie je zelf waar het botst ?
Ecolo-Groen is niet extreem links, in België past enkel PTB-PVDA onder die vlag.
Daarnet was het nog "vrije meningsuiting" en nu wil je dat de rechter hen een spreekverbod oplegt ?
De enige die van de rechter iets kan bekomen, is Theo Francken, die klacht gaat neerleggen en dus zal proberen "laster en eerroof" aan te tonen.
Jouw oproep dat rechtbanken organisaties zouden moeten muilkorven toont aan dat je zeer duidelijk in de totalitaire hoek thuis bent.
In een heel klein artikel op internet heb ik ergens gelezen dat de wet op bescherming van privé woningen tegen kraken eindelijk ingevoerd werd.

Blijkbaar vinden linkse journalisten, de linkse pers en VRT het niet nodig om dit duidelijk te melden, uitgebreide teksten te schrijven die verduidelijken of reportage te maken dat privé bezittingen van de burger NU terug beschermd word !!!!

Daar de wetten hier van Napoleon nog gelden en die oorspronkelijk al opgebouwd en gebaseerd zijn op het agrarische en >>>de eigendom<< Was die nieuwe wet in feite niet nodig. Is nu een verduidelijking om de Linkse aanval op privé bezit te stoppen!

Agalef-Groen_Ecolo is de partij die steeds en wet dat eigenaars moest beschermd tegen huizen krakers tegenhield. Agalef-Groen Die er voor zorgde dat de sp.a in GENT die decennia lang het privé bezit respecteerde nu passief bleef bij privé huizen bezettingen door Roma.

Agalef-Groen_Ecolo van mening is dat annexeren van privé woningen om vreemdelingen er te huisvesten MOET gebeuren, dit eisten in debatten in het parlement samen met PTB-PVDA.

Omdat Extreem Links géén respect heeft om de economisch factor van de privé van de mensen ! Extreem Links Economisch alleen “Alles AAN en VOOR de staat” nastreeft.

Deze eis net zoals zoveel extreem linkse eisen dit natuurlijk niet in het openbaar deden of bekend maakten, wand dat zou publiekelijk aantonen dat ze Niet populistisch Groen zijn >>> maar in werkelijkheid nog steeds Extreem links zoals voorheen Agalef maar nu hypocriet verscholen zitten onder Groen/milieu camouflage net!!!

Kijk Di Rupo vernoemt soms extreem Links maar steeds Extreem rechts, wat veel linkse pers en VRT na apen om andere partijen dan PS en SP.A in diskrediet te brengen! In Duitsland heeft men het méér over populistisch links of populistisch rechts.

Er zijn en waren de Extreem rechts“persoon’s” dictators Hitler’s, Augusto Pinochet, Francisco Franco, Erdogan….
Er zijn OOK extreem Links staats dictatoren CCCP, Cuba, Venezuela, Noord Korea…..

Er is en moet vrijheid van mening zijn, Maar onze rechtse partijen in België om het electoraal belang steeds weer extreem rechts noemen om de bevolking met angst op te zadelen tegen midden tot rechte partijen is een grote leugen waar onze jeugd tegen moet beschermd worden!!!

Daarom zou een duidelijke stellingname van en uitspraak op "laster en eerroof" tegen Ecolo jongeren en bescherming zijn tegen de jeugd in het algemeen.

Omdat dit de "extreem laster praat tegen midden en rechts " die steeds meer gevoerd word door links en algemene spreektaal zonder grond word dan afstraft / en op zen plaats word gezet!

Onze Rechtse partijen Open VLD, MR en VB kunnen hoogstens vergeleken worden met het economische streven van bestuur van de VS partijen; Wat dus totaal géén dictatuur staat in houd wat steeds hier geïnsinueerd word door links, hun vakbond en belangengroepen om de midden tot rechtse partijen hier te beschadigen.

Ik bepaal mij op de programma geschoeidheid van de partijen en of ze uiteindelijk door hun bewind in dictatoriaal toestand zullen eindigen!

En daar zit de adder bij LINKS: de economische programma’s van links hoe ze die ook mogen etaleren, heeft steeds het dictatuur DNA in zich “Alles AAN en VOOR de staat” met eind resultaat CCCP, Cuba, Venezuela, Noord Korea…
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 20:36   #112
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Een varkenskotelet uit de diepvries?!? U faalt culinair volkomen.
Uw bijdrage is weer typerend, ik ben maar ne werkmans ( moet morgen gaan werken), maar ja inhoudelijk reageren is niet aan u besteed. Trollen gaat u gemakkelijker af. Tot nog eens imperialistische trol.

Oh ja , La belgique quelle crève !
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 20:42   #113
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
In een heel klein artikel op internet heb ik ergens gelezen dat de wet op bescherming van privé woningen tegen kraken eindelijk ingevoerd werd.

Blijkbaar vinden linkse journalisten, de linkse pers en VRT het niet nodig om dit duidelijk te melden, uitgebreide teksten te schrijven die verduidelijken of reportage te maken dat privé bezittingen van de burger NU terug beschermd word !!!!

Daar de wetten hier van Napoleon nog gelden en die oorspronkelijk al opgebouwd en gebaseerd zijn op het agrarische en >>>de eigendom<< Was die nieuwe wet in feite niet nodig. Is nu een verduidelijking om de Linkse aanval op privé bezit te stoppen!

Agalef-Groen_Ecolo is de partij die steeds en wet dat eigenaars moest beschermd tegen huizen krakers tegenhield. Agalef-Groen Die er voor zorgde dat de sp.a in GENT die decennia lang het privé bezit respecteerde nu passief bleef bij privé huizen bezettingen door Roma.

Agalef-Groen_Ecolo van mening is dat annexeren van privé woningen om vreemdelingen er te huisvesten MOET gebeuren, dit eisten in debatten in het parlement samen met PTB-PVDA.

Omdat Extreem Links géén respect heeft om de economisch factor van de privé van de mensen ! Extreem Links Economisch alleen “Alles AAN en VOOR de staat” nastreeft.

Deze eis net zoals zoveel extreem linkse eisen dit natuurlijk niet in het openbaar deden of bekend maakten, wand dat zou publiekelijk aantonen dat ze Niet populistisch Groen zijn >>> maar in werkelijkheid nog steeds Extreem links zoals voorheen Agalef maar nu hypocriet verscholen zitten onder Groen/milieu camouflage net!!!

Kijk Di Rupo vernoemt soms extreem Links maar steeds Extreem rechts, wat veel linkse pers en VRT na apen om andere partijen dan PS en SP.A in diskrediet te brengen! In Duitsland heeft men het méér over populistisch links of populistisch rechts.

Er zijn en waren de Extreem rechts“persoon’s” dictators Hitler’s, Augusto Pinochet, Francisco Franco, Erdogan….
Er zijn OOK extreem Links staats dictatoren CCCP, Cuba, Venezuela, Noord Korea…..

Er is en moet vrijheid van mening zijn, Maar onze rechtse partijen in België om het electoraal belang steeds weer extreem rechts noemen om de bevolking met angst op te zadelen tegen midden tot rechte partijen is een grote leugen waar onze jeugd tegen moet beschermd worden!!!

Daarom zou een duidelijke stellingname van en uitspraak op "laster en eerroof" tegen Ecolo jongeren en bescherming zijn tegen de jeugd in het algemeen.

Omdat dit de "extreem laster praat tegen midden en rechts " die steeds meer gevoerd word door links en algemene spreektaal zonder grond word dan afstraft / en op zen plaats word gezet!

Onze Rechtse partijen Open VLD, MR en VB kunnen hoogstens vergeleken worden met het economische streven van bestuur van de VS partijen; Wat dus totaal géén dictatuur staat in houd wat steeds hier geïnsinueerd word door links, hun vakbond en belangengroepen om de midden tot rechtse partijen hier te beschadigen.

Ik bepaal mij op de programma geschoeidheid van de partijen en of ze uiteindelijk door hun bewind in dictatoriaal toestand zullen eindigen!

En daar zit de adder bij LINKS: de economische programma’s van links hoe ze die ook mogen etaleren, heeft steeds het dictatuur DNA in zich “Alles AAN en VOOR de staat” met eind resultaat CCCP, Cuba, Venezuela, Noord Korea…

Kan je me dat eventueel via PM doormailen, ben wat geconfronteerd met dat ratte gespuis (woordgebruik van een franstalige dierenarts in Ledeberg) . Alvast bedankt!
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 20:46   #114
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Uw bijdrage is weer typerend, ik ben maar ne werkmans ( moet morgen gaan werken), maar ja inhoudelijk reageren is niet aan u besteed. Trollen gaat u gemakkelijker af. Tot nog eens imperialistische trol.

Oh ja , La belgique quelle crève !
U MOET morgen gaan werken? Ik niet, ik werk elke dag met veel plezier en ik moet niets.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 21:43   #115
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Een varkenskotelet uit de diepvries?!? U faalt culinair volkomen.
en "vegetarische" spaghetti saus... beuâââârk...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 08:13   #116
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Een varkenskotelet uit de diepvries?!? U faalt culinair volkomen.
Maar je eet wel kaviaar uit blik?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 10:17   #117
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Geen zever verkopen aub
Het CD heeft het VB zeker niet monddood gemaakt, integendeel

Ze heeft er alleen voor gezorgd dat er een duidelijk en uitgesproken afspraak was tussen partijen om daar vooral niet mee in zee te gaan...perfect democratisch en steunend op de vrijheid van vereniging ( of zijn we daar ook al tegen ? )
Tot nu toe houdt die blijkbaar ook redelijk goed stand.
Ik vraag me enkel af of zonder die uitgesproken CS al niet bepaalde individuen binnen die partijen eerder toenadering gezocht hadden.
Onze Francken lijkt me alvast een mooie kandidaat
Als een kwart van de bevolking (en vermoedelijk veel meer want ik ken een pak mensen die traditioneel stemmen maar het open grenzen beleid ook niet willen) een duidelijk signaal geeft dat ze een probleem hebben met het toelaten van migranten dat probeer je in je beleid daar mee rekening te houden. Dan steek je die niet in een cordon santitair waarna je begint te regulariseren als zot en nog veel meer migranten aantrekt. Dan steek je alle problemen ivm migratie niet in de doofpot. Dan voer je geen 'het zal allemaal wel vanzelf goed komen'- beleid.
Ik wil niet gezegd hebben dat men alle toen nog gastarbeiders had moeten terug sturen want hun kinderen groeiden hier toen al op, maar onmiddellijk de taalproblemen aan pakken, de grenzen toe doen, aan integratie werken, ... had de correcte democratische reflex geweest. Ik blijf erbij. Jos Geysels is een anti-democraat.

De NV-A probeert in deze aan een correcte evenwichtsoefening te doen. Cultuur is veel te belangrijk voor onze welvaart om multi-cultuur te kunnen toe laten. Het is de onze of het wordt de ondergang.

Laatst gewijzigd door Vlad : 25 september 2017 om 10:17.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 19:53   #118
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
U MOET morgen gaan werken? Ik niet, ik werk elke dag met veel plezier en ik moet niets.

Als het wat pipi en kaka betreft raad ik u toch aan om u al of niet eventueel een beetje op te jagen, dus je MOET dan naar het toilet. Het staat gewoon iets properder een nette broek.

Dus ook jij , kaviaar etende , champagne drinkende franstalige belg MOET soms !
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 19:55   #119
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
en "vegetarische" spaghetti saus... beuâââârk...
Zoals gewoonlijk ben ik niet onder te indruk van uw getrol. Je kan mss nog eens een draadje openen over het VB ?
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 20:35   #120
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Zoals gewoonlijk ben ik niet onder te indruk van uw getrol. Je kan mss nog eens een draadje openen over het VB ?
Over het 70-puntenplan en het enorme aantal migranten en hun arme bloedjes van kinderen dat de fascisten hebben gedeporteerd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be