Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 25 april 2014, 16:55   #181
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Het wordt daarmee dus duidelijk gemaakt dat de staatswaarborg ongeldig is. CD&V-er Alen, voorzitter van het Grondwettelijk Hof, heeft op bevel van het ACW dan maar de hele zaak over de verkiezingen getild. Maar niemand kan er nog aan twijfelen: zowel het Grondwettelijk Hof als de EU zullen de staatswaarborg verwerpen.
.. sjongejonge .. wat een complot theorieën schudt u toch altijd uit de mouwen .. u leest die wellicht in die kristallen bol van jou .. u bezit toch zo'n bol ? hoe kan u anders weten dat zowel het hof als de eu de staatswaarborg zullen verwerpen .. nu we toch bezig zijn : wordt het 32 of 33 procent ?
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 april 2014 om 16:55.
4x10E6 is offline  
Oud 25 april 2014, 17:26   #182
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Het wordt daarmee dus duidelijk gemaakt dat de staatswaarborg ongeldig is. CD&V-er Alen, voorzitter van het Grondwettelijk Hof, heeft op bevel van het ACW dan maar de hele zaak over de verkiezingen getild. Maar niemand kan er nog aan twijfelen: zowel het Grondwettelijk Hof als de EU zullen de staatswaarborg verwerpen.
Volgens Koen Geens is enkel de N-VA tegen de borgstelling van de Arco coöperanten. Volgens hem zijn alle politiek partijen, inclusief N-VA en de Sp.a verdediger van de borgstelling.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 25 april 2014, 17:46   #183
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Volgens Koen Geens is enkel de N-VA tegen de borgstelling van de Arco coöperanten. Volgens hem zijn alle politiek partijen, inclusief N-VA en de Sp.a verdediger van de borgstelling.
.. meneer Geens heeft ook het gissen naar wat het nv-a standpunt aangaande de staatswaarborg precies inhoudt .. er is een discordantie tussen wat de heren Vanovertvelt en Dedecker (Peter) rondbazuinen .. er is zelfs een discordantie tussen wat meneer Vanovertvelt zelf meent .. voor zover ik het snap meent meneer Vanovertvelt dat het nv-a haar uiterste best zal doen opdat het ACW de Arco coöperanten schadeloos zou stellen .. en als dat niet lukt (onduidelijk of meneer Vanovertvelt doelt op die uiterste best of de schadeloosstelling) dan overweegt het nv-a een staatswaarborg, want .. nu komt het .. men mag die bloedjes van coöperanten niet afvallen .. meneer Dedecker meent dan weer dat het ACW eigendommen in Zwitserland, op de Korenmarkt en op de Burg moet verpatsen, de wettelijke waarborg van 1+ miljard van de CM moet aanspreken en de ACV stakingskassen moet plunderen, want .. nu komt het weer .. men mag die misleide coöperanten niet afvallen .. meneer Dewever vindt dan weer dat zijn mama vergoed moet worden door diegenen die haar bedrogen hebben .. in eerste instantie weliswaar en in tweede instantie door de belastingbetaler .. feit is dat het nv-a meent dat de coöperant ontzien moet worden .. niet omdat het een coöperant is, maar omdat het een misleide coöperant is .. in die zin is een misleide coöperant gelijkwaardig aan een spaarder, of die laatste nu misleid is of niet maakt in deze niet uit, spaarders genieten bankwaarborg (geplafonneerd weliswaar) .. in die zin verschilt een coöperant van een belegger .. tenware de belegger belegt in coöperatieve aandelen die als gevolg van misleidende reclame verworven werden, want dan geldt de clausule mama-Dewever ..

.. wie heeft er nog tsjeven nodig wanneer er vlaems-nazionalisten zijn ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 april 2014 om 17:57.
4x10E6 is offline  
Oud 25 april 2014, 20:10   #184
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Volgens Koen Geens is enkel de N-VA tegen de borgstelling van de Arco coöperanten. Volgens hem zijn alle politiek partijen, inclusief N-VA en de Sp.a verdediger van de borgstelling.
En dat is nu wat mij eerder al tot de conclusie bracht dat het hier eigenlijk gewoon een interne machtsstrijd betreft waar Peter Dedecker als jonkie direct hoog mikt en de mama van BDW als munitie gebruikt om de wever te destabiliseren. Als alle partijen de staatswaarborg steunen, en enkel de protégé van Diamant Jan dat niet doet kan dat maar eindigen in twee zaken : ofwel een éclatante overwinning van n-va ofwel de persoonlijke ondergang van het goudhaantje met zijn kopie van het nogal lullige kapsel van Jambon.
Door het volledige dossier als een puppet master via zijn handpop peter dedecker te spelen is onze Jan overigens volledig vrij van mogelijke gerechtelijke claims. Slim manneke, onze ovv-diamant-Jan.
Pandareus is offline  
Oud 25 april 2014, 22:35   #185
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En dat is nu wat mij eerder al tot de conclusie bracht dat het hier eigenlijk gewoon een interne machtsstrijd betreft waar Peter Dedecker als jonkie direct hoog mikt en de mama van BDW als munitie gebruikt om de wever te destabiliseren. Als alle partijen de staatswaarborg steunen, en enkel de protégé van Diamant Jan dat niet doet kan dat maar eindigen in twee zaken : ofwel een éclatante overwinning van n-va ofwel de persoonlijke ondergang van het goudhaantje met zijn kopie van het nogal lullige kapsel van Jambon.
Door het volledige dossier als een puppet master via zijn handpop peter dedecker te spelen is onze Jan overigens volledig vrij van mogelijke gerechtelijke claims. Slim manneke, onze ovv-diamant-Jan.
.. slim zou ik hem niet meteen noemen .. maar zwét is ie wel deze jan .. overigens zie ik niet in hoe een interne machtsstrijd kan losbarsten binnen een éénmanspartij .. tenware de grote gouwleider er ook al slaagt om met zijn eigenste zelf in de contramine te gaan ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 april 2014 om 22:40.
4x10E6 is offline  
Oud 22 mei 2014, 18:29   #186
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. slim zou ik hem niet meteen noemen .. maar zwét is ie wel deze jan .. overigens zie ik niet in hoe een interne machtsstrijd kan losbarsten binnen een éénmanspartij .. tenware de grote gouwleider er ook al slaagt om met zijn eigenste zelf in de contramine te gaan ..
.. gisteren linda de win gezien op tv .. pokkewijf daarvansnietgesproken .. minister Geens en staatssecretaris Crombez bevestigden andermaal dat hun partij zal instaan voor een regeling voor de arco coöperanten .. peter dedecker stond erbij .. kreeg en passant een paar petsen en toeken van Crombez en Geens .. maar piepte murmgebashed met geen woord over het schadeloosstellen van de arco coöperanten .. mocht ik een ACW'er of der greusse gauleiters mutti zijn dan wist ik nu op wie te stemmen ..ganz geil sowahr .. vandaar nogmaals deze appel aan meneer dedecker (peter) moet het ACW hun eigendommen op de Korenmarkt verpatsen .. hun vakantiedomeinen in de Alpen versjacheren .. ganz toll diesen Peter ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 mei 2014 om 18:35.
4x10E6 is offline  
Oud 24 mei 2014, 17:59   #187
Den Bal
Gouverneur
 
Den Bal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2004
Berichten: 1.130
Standaard

Ik stel me de vraag waar het standpunt van N-VA blijft over Luc Van Steenkiste.
Voor alle duidelijkheid: Ik heb niets met ACW of Dexia. Ik stel enkel vast dat er om de haverklap door N-VA gemikt wordt op ACW. Belastingontwijking, Arcopar, ... . Ik krijg 3-4-5-6 nieuwsberichten per dag van N-VA. Over de mogelijke fraude door Luc Van Steenkiste (doorspelen van info aangaande Fortis aan aandeelhouders van Fortis) heb ik tot vandaag niets ontvangen. Hij is hier voor opgepakt, ondervraagt en in beschuldiging gesteld. Of hij schuldig is of niet weet ik niet. Hij heeft in alle geval een aantal miljoen als 'minnelijke schikking' betaald om het niet tot een proces te laten komen en zijn strafblad blanco te houden. Noch over de zaak van Van Steenkiste noch over het systeem van deze minnelijke schikking heb ik niets gekregen. Geen circusrondgang om dat standpunt kenbaar te maken. Waarom het één wel en het ander niet???

Laatst gewijzigd door Den Bal : 24 mei 2014 om 17:59.
Den Bal is offline  
Oud 24 mei 2014, 19:26   #188
Den Bal
Gouverneur
 
Den Bal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2004
Berichten: 1.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de rode pandaneus Bekijk bericht
Maar man, dat is eeuwen geleden.
Daar gaat mijn opmerking dan ook niet over.
Mijn punt is dat op de ene zaak helemaal niet gereageerd wordt en de andere wordt telkens opnieuw onder de aandacht gebracht.
Den Bal is offline  
Oud 24 mei 2014, 20:41   #189
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.756
Standaard

De minnelijke schikking van Bois De Sauvage ivm met de vermeende voorkennis van Luc Vansteenkiste dateert van december 2013.

Ik heb Peter Dedecker hier zich nog niet over horen uitspreken. Het is inderdaad frappant dat hij wel uitspraken doet over Dexia terwijl daar nog een gerechtelijk onderzoek loopt. Peter Dedecker heb ik nooit uitspraken horen doen over Luc Vansteenkiste.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 mei 2014 om 20:43.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 5 juni 2014, 17:15   #190
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

.. tsjaka ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 5 juni 2014, 19:39   #191
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. tsjaka ..
Met andere woorden: de ACW-maffia probeert N-VA te chanteren. Tijd dat ze die gangsterkliek ophangen.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 5 juni 2014, 19:41   #192
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De minnelijke schikking van Bois De Sauvage ivm met de vermeende voorkennis van Luc Vansteenkiste dateert van december 2013.

Ik heb Peter Dedecker hier zich nog niet over horen uitspreken. Het is inderdaad frappant dat hij wel uitspraken doet over Dexia terwijl daar nog een gerechtelijk onderzoek loopt. Peter Dedecker heb ik nooit uitspraken horen doen over Luc Vansteenkiste.
Heeft Bois Sauvage dan ooit geëist dat de Vlaamse belastingsbetaler zou opdraaien voor schulden waarvoor ze zelf verantwoordelijk zijn?
Karel de Klucht heb ik over dit dossier trouwens ook nooit gehoord, hoe zou dat nu komen?
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 5 juni 2014, 19:56   #193
Woordenaar
Burgemeester
 
Woordenaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 577
Standaard

=> @ Fonne

"Don't try to argue with idiots; they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Ik zou uw scherpzinnigheid reserveren voor discussies waarvan het de moeite waard is om energie in te steken. U bent momenteel tegen een muur van onbegrip aan het praten.
Vergeet nooit de stelling : holle vaten klinken het hardst
Verder blijf ik een voorzichtig liefhebber van uw posts.

Laatst gewijzigd door Woordenaar : 5 juni 2014 om 19:57.
Woordenaar is offline  
Oud 15 juni 2014, 15:25   #194
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

.. verzadigd zwijmelend zat ik daarstraks tussen de bavarois met frambozen en de pousse-café zo te denken .. nu het staatssecretarisschap of beter wenkt zou Peter Dedecker, bijdehandje-als-ie-is, al de bocht ingezet hebben ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 juni 2014 om 15:26.
4x10E6 is offline  
Oud 15 juni 2014, 15:35   #195
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. verzadigd zwijmelend zat ik daarstraks tussen de bavarois met frambozen en de pousse-café zo te denken .. nu het staatssecretarisschap of beter wenkt zou Peter Dedecker, bijdehandje-als-ie-is, al de bocht ingezet hebben ..
Blijkbaar veel pousse-cafe ...
__________________
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline  
Oud 15 juni 2014, 15:38   #196
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Blijkbaar veel pousse-cafe ...
Eerder een kruidentheeke, da's al straf genoeg
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline  
Oud 15 juni 2014, 16:36   #197
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Blijkbaar veel pousse-cafe ...
.. oeps .. mijn pousse-café geïnspireerde gedachte over Peter Dedeckers draai blijkt een kloppende zenuw geraakt te hebben .. nog geluk dat ik niet vermeldde dat ik met mijn door bavarois verzadigde geest probeerde kathleen kneuters, de volgende minister van onderwijs, in lycra hotpants voor te stellen .. dat jaagt schootbiet pas de kast op ..
schilderes
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 juni 2014 om 16:42.
4x10E6 is offline  
Oud 15 juni 2014, 16:55   #198
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. oeps .. mijn pousse-café geïnspireerde gedachte over Peter Dedeckers draai blijkt een kloppende zenuw geraakt te hebben .. nog geluk dat ik niet vermeldde dat ik met mijn door bavarois verzadigde geest probeerde kathleen kneuters, de volgende minister van onderwijs, in lycra hotpants voor te stellen .. dat jaagt schootbiet pas de kast op ..
schilderes
Probeer dat beeld maar nu eens uit je kop te krijgen; of erger: stel Dedecker in lycra pakje voor.
Een goede nachtrust
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline  
Oud 15 juni 2014, 20:31   #199
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. oeps .. mijn pousse-café geïnspireerde gedachte over Peter Dedeckers draai blijkt een kloppende zenuw geraakt te hebben .. nog geluk dat ik niet vermeldde dat ik met mijn door bavarois verzadigde geest probeerde kathleen kneuters, de volgende minister van onderwijs, in lycra hotpants voor te stellen .. dat jaagt schootbiet pas de kast op ..
schilderes
Euh, de volgende ministeres van Onderwijs heet Tinne, voor zover je dat nog niet wist. Zij voldoet aan alle estetische normen en waarden die gelden binnen de tsjevenclub.

Naam: tinne.jpg
Bekeken: 163
Grootte: 7,6 KB
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 15 juni 2014, 21:54   #200
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. oeps .. mijn pousse-café geïnspireerde gedachte over Peter Dedeckers draai blijkt een kloppende zenuw geraakt te hebben .. nog geluk dat ik niet vermeldde dat ik met mijn door bavarois verzadigde geest probeerde kathleen kneuters, de volgende minister van onderwijs, in lycra hotpants voor te stellen .. dat jaagt schootbiet pas de kast op ..
schilderes
Nice try ...
__________________
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be