Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 mei 2004, 16:27   #21
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

En wat was uw moeder dan Lincoln
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK
Beer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 20:01   #22
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Geeft uw boekske een verklaring voor die "Ufo-beelden" ?
De koran is bedoelt voor mensen niet voor apen !!
apen hebben een apart leven, geleid door hun natuurlijk instinct,
het zelfde geldt voor ufo's !!
Over wat soort apen gaat het ? Boeken voor apen ? Welke boeken ?

UFO's met instinct ? Nog eigenaardiger !
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 20:33   #23
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

Herman ik ben al een aap volgens Lincoln.U ziet wat hun boekje betekent
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK
Beer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 20:38   #24
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
Herman ik ben al een aap volgens Lincoln.U ziet wat hun boekje betekent
"Niet goed kunnen discussiëren" noem ik dat.
En ook "niet willen luisteren naar een andere mening".
Nujah, 't zijn toch parels voor de zwijnen dus ik zal maar niet meer reageren hierzo
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 22:04   #25
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
Herman ik ben al een aap volgens Lincoln.U ziet wat hun boekje betekent
Makkelijk hé ? Iets kritisch bekijken, dan ben je een aap.
Maar zelf doen ze er wel hypocriet over tot en met. Ik heb het al eens aangehaald dat moslims eigenlijk de westerse geneeskunde moeten weigeren.
Ook Azzuz op de forumsessies wist met die stelling geen raad.
http://www.fora.be/viewtopic.php?t=13231
Alle moslims zondigen daartegen.

Nog zoiets: Rokende moslims. In de Koran staat niets over tabak, dus mochten moslims roken .... tot het bleek dat het schadelijk was.
Waarom stond zoiets niet direct in de Koran opgesomt, net zoals wat er mocht gegeten worden.
Waarom is er alleen een lijst van toenmalig aldaar gekende voedingswaren ? Had "Allah" dat niet voorzien ? Mag struisvogelvlees ? enz...
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 22:10   #26
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

In ieder geval
- die "reus" is een Hoax.
- een gegeven dat toevallig klopt met iets dat in een bepaald boek staat bewijst niet dat het ganse boek juist is.
- wetenschap is iets heel anders dan het blind geloof in wat er ooit is neergepent.
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 22:14   #27
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
Herman ik ben al een aap volgens Lincoln.U ziet wat hun boekje betekent
"Niet goed kunnen discussiëren" noem ik dat.
En ook "niet willen luisteren naar een andere mening".
Nujah, 't zijn toch parels voor de zwijnen dus ik zal maar niet meer reageren hierzo
Van mij mag hij verder discussieren. Ik heb nog wel een paar antwoorden klaar !
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 22:45   #28
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

Liever tegen Herman,of tegen mij.Ik ben niet geleerd en kan het ook niet Zo goed schrijven.Maar ik heb wel de vertaling van de de koran.En die staat vol haat en zeker tegen een ongelovige.Met wat Lincoln afkomt staat in een boekske.Zoals de bijbel.Ik lees suske en wiskeMaar voor mij is dat geen geloof
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK
Beer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 12:10   #29
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
En wat was uw moeder dan Lincoln


Hé hé , ben je aan 't schreewen ? doet het zeer jongentje ? ben je op je kl**ten gevallen ??
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 12:12   #30
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
En wat was uw moeder dan Lincoln


Hé hé , ben je aan 't schreewen ? doet het zeer jongentje ? ben je op je kl**ten gevallen ??
In het kader van: "alleen reageren op onzin omdat je argumenten toch niks meer voorstellen dan diezelfde onzin van de ander"?
Btw, Kloten schrijft ge met één O + * = jokerteken en kan meerdere tekens vervangen ook al plaats je het maar ene keer. Dus hoe je het ook draait of keert, ge moet er "kl?ten" of "kl*ten" van maken. Of zeg het gewoon voluit...
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 14:14   #31
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
Herman ik ben al een aap volgens Lincoln.U ziet wat hun boekje betekent
Makkelijk hé ? Iets kritisch bekijken, dan ben je een aap.
Maar zelf doen ze er wel hypocriet over tot en met. Ik heb het al eens aangehaald dat moslims eigenlijk de westerse geneeskunde moeten weigeren.
Ook Azzuz op de forumsessies wist met die stelling geen raad.
http://www.fora.be/viewtopic.php?t=13231
Alle moslims zondigen daartegen.

Nog zoiets: Rokende moslims. In de Koran staat niets over tabak, dus mochten moslims roken .... tot het bleek dat het schadelijk was.
Waarom stond zoiets niet direct in de Koran opgesomt, net zoals wat er mocht gegeten worden.
Waarom is er alleen een lijst van toenmalig aldaar gekende voedingswaren ? Had "Allah" dat niet voorzien ? Mag struisvogelvlees ? enz...
Ik had hier graag eens een deftig antwoord op zie !
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 18:24   #32
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
[
Ik had hier graag eens een deftig antwoord op zie !
Ik ook! Maar lincolntje denk ons hier van af te leiden met zijn tien nieuwe topics... how lame!
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 20:16   #33
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 21:34   #34
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

Och eigenlijk staat er in de Koran ook niets over hoofddoeken en zo.
Dus aan de leer van Mohammed hebben ze zitten dingen toevoegen, andere treden ze met voeten, enz. Is dat nog religie ? De bronnen verloochenen ?
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2007, 18:47   #35
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard Een oude draad uit de slop halen (Nephilim)

Ik ben eff aan het rondneuzen op het net en kwam dit tegen, nu sommigen geloven dit niet maar ik vraag mee af of de foto's die in het filmpje (eronder) voorkomen fake zijn of niet !

Link: http://www.wereldgeheimen.nl/reuzen_in_amerika.htm
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2007, 20:18   #36
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Dat geval in Saoedi-Arabië schijnt wel gebeurt te zijn , maar de foto die er laat opgeplakt is was om de zaak belachelijk te maken. Een skelet van een reus dus van zo'n 100 meter.
Nee ik heb de originele foto nog gezien ergens op het net . Een vreemde schedel , neem twee keer zo groot als de schedel van een mens.
Maar ja, wat op er allemaal op internet komt.....
Maar wel vreemd dat die echte foto nergens meer te vinden is.

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 18 februari 2007 om 20:24.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2007, 14:42   #37
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Het volk van AAD

Het volk van Aad leefde na de zondevloed in het gebied dat wij nu kennen als Yemen.

In de koran wordt verteld dat zij na de tijd van de profeet Noeh leefden. Allah had ze overvloed aan voedsel gegeven en hun land vruchtbaar gemaakt.zij waren bijzonder groot geschapen; en hadden veel macht van Allah gekregen . ze konden daardoor het land makkelijk bewerken en gebouwen maken die geen ander volk kon bouwen .

HET volk van Aad leefde in weelde, maar ze waren de godsdienst van hen voorvader Noeh vergeten . Ze ontkenden dat Allah alles voor hen makkelijker had gemaakt en overvloed aan levensvoorziening had gegeven. Evenals vele andere volkeren maakten zij hen eigen afgoden en aanbaden die in plaats van Allah . Maar dat was niet het enige, ze onderdrukten de zwakkere volkeren en plunderden hen dorpen. Ze staken ze in brand en namen mensen mee als slaven. Zij vermaakten zich zoals de Romeinen door gevangenen voor wilde beesten gooien. Er was totaal geen liefde en medelijden in hen, ze vermaakten zich door het leed en pijn van de anderen .

Het macht dat ze hadden gekregen had ze verblind, evenals vele andere volkeren in het verleden en heden!

Ze dachten dat ze onverslaanbaar waren en hadden al hen respect voor Allah en zijn andere schepselen verloren .

ALLAH besloot om hen een halte toe te roeppen en stelde een profeet aan om hen te waarschuwen . het was een man die ook tot het volk van Aad behoorde:

En tot de Aad zei hen broeder Hoed; "oh mijn volk, aanbid Allah . jullie hebben geen god naast hem, jullie verzinnen slechts leugen".

"O , mijn volk, ik vraag van u geen beloning hiervoor; mijn beloning is alleen bij Hem die mij schiep. Willen jullie dat niet begrijpen?" (koran ,hoofdstuk11 vers 50,51)

Zij namen Hoed niet serieus en verklaarden hem voor een bezetene. Maar Hoed bezweek niet en bleef hen waarschuwen:

"Verwonderen jullie je, dat er een waarschuwer van jullie Heer tot jullie is gekomen door een man uit uw midden, zodat hij jullie kan waarschuwen? Allah maakte jullie na het volk van Noeh erfgenamen en deed jullie in kracht toenemen. Gedenkt daarom de gunsten van Allah, zodat jullie zullen slagen. (koran hfdst.7 vers 69)

Zei zeiden: " Bent u naar ons gekomen zodat we alleen Allah moeten aanbidden en de goden die onze vaderen aanbaden zullen verlaten ???Breng dan hetgeen waarmee u ons bedreigt als u oprecht bent".(koran hfdst.7vers70

Wat Hoed ook zei, het hielp hen niet, zij trokken zich niks aan van zijn vermaning.

Ondanks hen uitdaging werden zij niet gestraft. als waarschuwing stopte Allah het regen.

Hoed probeerde hen te laten inzien dat de droogte een waarschuwing was:

"En o mijn volk, vraag vergiffenis van u Heer, wend u daarna tot hem , hij zal wolken die regelmatig regen nedergieten over u zenden en kracht bij u kracht voegen.

En wend u niet af als schuldigen. (koran hfdst.11vers 52)

Het water dat zij in hen beekjes hadden was alleen genoeg voor de mensen , ze konden hen tuinen en gewassen niet mee besproeien, de gewassen droogde op , het vee ging dood, de bloemen werden dor en lelijk,kortom de weelde dat zij genoten veranderde in een akelig situatie. maar toch bleven zij de boodschap van Allah ontkennen

Zij zeiden :"O, hoed jij hebt ons geen enkel duidelijk bewijs gebracht en wij zullen onze goden niet in de steek laten om wat jij zegt, nog zullen wij jou geloven".(koran hfdts.11vers 53)

Zij gingen hen afgoden smeken om te laten regenen en stuurden afgezanten naar andere plaatsen om hulp te vragen. maar niemand kon hen helpen , de afgoden hoorden hen niet eens.Ondanks alles verloochenden zij de boodschapper, ze dachten dat hij vervloekt was door hen afgoden en zeiden :

Wij kunnen alleen zeggen dat sommige van onze goden jou met kwaad hebben bezocht . hij antwoordde: "Voorzeker, ik roep Allah tot getuige en getuigen jullie ook , dat ik niets met jullie afgoden te maken heb.

Smeet daarom alleen buiten hem plannen tegen mij en geef mij geen uitstel !

Ik heb zeker mijn vertrouwen in Allah gesteld , die mijn Heer en jullie Heer is. Er is geen schepsel dat zich op aarde beweegt, of hij houdt het in zijn macht . voorzeker, mijn Heer is op het rechte pad.

Indien jullie afwenden dan heb ik waarmee ik gezonden ben jullie mede gedeeld.en mijn heer zal een ander volk in jullie plaats stellen. Jullie kunnen hem in het geheel niet deren . voorzeker mijn heer is bewaker over alles(koran hdtst11vers 54,57)

De situatie werd met de dag erger, zij werden radeloos en vijandig tegen de gelovigen. op een dag zagen zij in de verte een grote grijze wolk aankomen. Ze werden blij en dachten dat het beladen was met regen.Ze waren zo blij dat zij bijna een feest van maakten : Toen zei een wolk naar hen valijen zagen komen zeiden zij :"Dit is een wolk dat ons regen zal geven ".Neen , (antwoordde Hoed) dat is hetgeen jullie wilden verhaasten, (het is ) een wind die een smartelijke straf bevat.

Deze zal door het gebod van zijn Heer vernietigen...(koran hfdst.46vers24 , 25)

Niemand zag dat de grijze wolk een waanzinnige storm was, totdat het steeds dichterbij kwam. En toen ze werden gegrepen was het te laat. niemand kon vluchten , de storm en onweer greep ze overal, de zandkorrel en alles dat het uit de grond raapte kwam als kogels en messen op de mensen af. Het duurde 8dagen en 7nachten. ze renden voor hen leven, maar tevergeefs

....En het kwam met hen zover dat slechts hen lege woningen waren te zien , zo straffen wij het schuldige volk.(koran hfdst.46 vers 25)

Toen ons gebod kwam , redden wij Hoed en de gelovigen met hem door onze barmhartigheid. en wij bevrijden hen van een zware foltering.(koran hfdts.11 vers 58 )

Hoed en de andere gelovigen hadden een schuilplaats gevonden . het volk aad was met de grond gelijk gemaakt, er was niets meer van hen over, behalve lege verwoeste huizen:

In deze waren de Aad. zij verloochenden de tekenen van hen heer en gehoorzaamden zijn boodschapper niet en volgden het bevel van elke opstandelingen vijand op .(koran hfdst.11 vers 59)

Zeg: overweeg wat in de hemelen en op aarde gebeurd, tekenen nog waarschuwers baten een volk dat niet wil geloven. (koran hfdst.10 vers 101)
doet me denken aan de verhalen over Atlantis.In zowat alle mythologieën spreekt men over reuzen die in lang vervlogen tijden geleefd zouden hebben.Bij de Germanen, de Grieken, en nog vele anderen.In Tibet zijn ook zulke skeletten gevonden las ik ergens.En nu bij de arabieren ook? Tja, waarom zouden we de eersten gewest zijn? Waarom zou er niet een ander soort mensen voor ons geleefd hebben, zéér lang geleden? Maar wat dit met allah weer te maken heeft zie ik niet zitten...Als we morgen in de kempen een reuzengeraamte opgraven, moeten we dan zeggen dat Odin of een andere god deze reus verslagen heeft, of de god der christenen mischien?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2007, 15:22   #38
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Dat geval in Saoedi-Arabië schijnt wel gebeurt te zijn , maar de foto die er laat opgeplakt is was om de zaak belachelijk te maken. Een skelet van een reus dus van zo'n 100 meter.
Nee ik heb de originele foto nog gezien ergens op het net . Een vreemde schedel , neem twee keer zo groot als de schedel van een mens.
Maar ja, wat op er allemaal op internet komt.....
Maar wel vreemd dat die echte foto nergens meer te vinden is.
The NWO!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 19:47   #39
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Zal er niet eindelijk eens iemand vertellen hoe het nou echt zit met Vliegende Tapijten?
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 21:43   #40
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Zal er niet eindelijk eens iemand vertellen hoe het nou echt zit met Vliegende Tapijten?
Die zijn al ingeboord in de wtc toren van ny !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be