Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 januari 2003, 18:35   #1
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Het geboortecijfer in Vlaanderen is in 2002 naar zijn laagste peil gezakt sinds 1920. Vorig jaar werden er in Vlaanderen in totaal 58.460 kinderen geboren. Dat zijn er 1,5 pct minder dan in 2001. Dat blijkt uit cijfers van het Studiecentrum voor Perinatale Epidemiologie (SPE), die vrijdag werden bekendgemaakt door Kind & Gezin.

In absolute cijfers zijn er in 2002 in Vlaanderen 859 minder kinderen geboren. Daarmee is op 10 jaar tijd het aantal bevallingen met maar liefst 13 pct gedaald. In 1992 werden er nog 76.297 kinderen geboren.

De daling is vooral opvallend in Oost-Vlaanderen, waar 3,7 pct minder kinderen geboren werden. Limburg en West-Vlaanderen doen het iets beter met een daling van respectievelijk 2,4 en 2,3 pct. Vlaams-Brabant schommelt rond het gemiddelde met een daling van 1,7 pct. De enige stijger in Vlaanderen is Antwerpen, waar 1,3 pct meer kinderen geboren werden.

bron gva online

Ik heb zo het idee dat die invasie van moslimmigranten nog een beetje op zich zal laten wachten. Ik hoor natuurlijk al een echo van Darwin, die ons direct zijn persoonlijke rassentellingen zal laten geworden, en van die 58 460 nieuwe Belgskes, er wellicht 58 459 van allochtone origine zouden zijn. Zet'm op Darwin!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2003, 18:39   #2
crimineelke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 29 december 2002
Berichten: 84
Standaard

betreft "mosliminvasie" van Thepiano:

Dat de enige stijging in Antwerpen is, zal waarschijnlijk toeval zijn

Wat is in Brussel de meest voorkomende naam bij pasgeboren jongens? Inderdaad, Mohammed (idem in Rotterdam, Den Haag,...)
__________________
vlaanderen onafhankelijk!
crimineelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2003, 18:54   #3
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crimineelke
betreft "mosliminvasie" van Thepiano:

Dat de enige stijging in Antwerpen is, zal waarschijnlijk toeval zijn

Wat is in Brussel de meest voorkomende naam bij pasgeboren jongens? Inderdaad, Mohammed (idem in Rotterdam, Den Haag,...)
Volgens het Nationaal Instituut voor de Staistiek werden er inderdaad 293 jongens in 2001 Mohammed genoemd. Stel je voor, een invasie van 293 kleine moslimmekes op 1 jaar tijd! 8)

Tot mijn genoegen zie ik ook dat mijn voornaam Hugo wel 318 keer werd vermeld! Darwin zal wel zeggen dat daarvan zeker de helft moslims zijn, die zich camoefleren met een Vlaamse naam

bron: http://www.statbel.fgov.be/figures/d22a_nl.asp?r=1
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2003, 20:20   #4
merel
Gouverneur
 
merel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 september 2002
Berichten: 1.037
Standaard

Soms denk ik dat wij geen baat hebben bij veel kinderen.
Inderdaad de vergrijzing zou moeten worden opgevangen.
Maar is het niet zo dat als wij een reserve kunnen aanleggen en op die manier 20, 30 jaar vergrijzing kunnen overbruggen, we dan in een periode komen waarin het huidige geboortecijfer voldoende is?
merel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2003, 20:57   #5
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Ik begrijp er geen zak van: we overbevolken ons land hoe langer hoe meer en hoe dichter, en dan wordt er plots weer gejengeld dat het geboortecijfer daalt.
Wat een contradictie.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2003, 21:36   #6
S.
Minister
 
S.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Berichten: 3.790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crimineelke
betreft "mosliminvasie" van Thepiano:

Dat de enige stijging in Antwerpen is, zal waarschijnlijk toeval zijn

Wat is in Brussel de meest voorkomende naam bij pasgeboren jongens? Inderdaad, Mohammed (idem in Rotterdam, Den Haag,...)
Dat is appelen met peren vergelijken! Moslims geven nu eenmaal vaak de naam 'Mohammed' aan hun zoon. Mensen van autochtone origine daarentegen hebben de leuke gewoonte hun zonen en dochters de meest onmogelijke namen te geven. Maar als je op http://www.kbl.be/v3/publish/KBL/p227.htm kijkt zie je dat ondanks dat feit, Mohammed niet in de top 20. Op http://www.gent.be/gent/bestuur/stad.../pdf/namen.pdf hetzelfde.
__________________
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen.
Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA.
6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen».
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2003, 21:56   #7
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Ik begrijp er geen zak van: we overbevolken ons land hoe langer hoe meer en hoe dichter, en dan wordt er plots weer gejengeld dat het geboortecijfer daalt.
Wat een contradictie.
Helemaal geen contradictie. We hebben meer plaats nodig met minder mensen omdat onze gezinnen kleiner worden. Niemand trouwt immers nog, en als we trouwen, dan scheiden we weer direct.

De daling van het geboortecijfer is een regelrechte catastrofe, economisch en moreel. Onbegrijpelijk dat in zulk een dramatische omstandigheden, onze regering contraceptie, abortus en homofilie aanprijst... Ze zouden veel beter een gezinsbeleid voeren!
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2003, 23:38   #8
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Here we go!

De evolutie van het aantal geboorten in het Brussels gewest in 2000 en 2001 :

http://www.statbel.fgov.be/figures/d22a_nl.asp?r=4

De cijfers voor 2001 ontleed volgens europese versus islamitische namen
(13 meest voorkomende voornamen: komen telkens ongeveer overeen met de helft van het totaal aantal)

geeft volgend resultaat (let op nr 7 bij de mannelijke islamitische voornamen) :



Laura 91
Sarah 82
Marie 62
Inès 58
Camille 52
Chloé 49
Sara 49
Manon 46
Emma 45
Léa 42
Victoria 41
Emilie 40
Ines 40
Clara 39
Lina 39
Louise 39
Charlotte 35
Lucie 33
Nora 33
Julie 32
Lisa 32
Juliette 31
Pauline 31
Morgane 29
Alicia 28
Elisa 28
Estelle 28
Zoé 28
Anaïs 27
Océane 27
Alice 26
Marine 26
Alexia 25
Alexandra 24
Margaux 24
Myriam 24
Luna 23
Célia 22
Dina 22
Jade 22
Sophie 22
Aurélie 21
Justine 20
Amandine 19
Elodie 19
Kelly 19
Eva 18
Lola 18
Maria 18
Sofia 18
Audrey 17
Céline 17
Elise 17
Jessica 17
Mélanie 17
Caroline 16
Elena 16
Jennifer 16
Cassandra 15
Chiara 15
Fanny 15
Jeanne 15
Lara 15
Nina 15
Alessia 14
Eloïse 14
Laure 14
Alizée 13
Amélie 13
Laetitia 13
Noa 13

totaal v/e : 1986 = 68,3%


Imane 76
Rania 68
Yousra 65
Yasmine 50
Yasmina 37
Nisrine 36
Hajar 31
Farah 28
Salma 28
Dounia 26
Fatima 26
Chaïma 25
Chaimae 25
Kawtar 24
Iman 22
Siham 21
Soraya 21
Assia 20
Samia 19
Soumaya 19
Anissa 18
Ikram 18
Loubna 16
Romane 16
Sanae 16
Amal 15
Kenza 15
Mariam 15
Nour 15
Selin 15
Aleyna 14
Sirine 14
Amina 13
Asma 13
Aya 13
Sana 13
Youssra 13

totaal v/i : 919 = 31,7%

totaal v brussel 2001 >= 13 : 2902
totaal v brussel 2001 : 6319



Alexandre 85
Thomas 81
Nicolas 69
Maxime 65
Nathan 56
Antoine 50
Julien 50
Arthur 47
Ilias 45
Anthony 44
Lucas 44
Adam 42
David 41
Luca 41
Gabriel 40
Guillaume 39
Simon 39
Benjamin 38
Dylan 38
Louis 38
Quentin 35
Loïc 34
Romain 34
Victor 33
Jonathan 32
Arnaud 31
Samuel 31
Adrien 30
Bryan 29
Florian 29
Théo 29
Raphaël 28
Kevin 27
Hugo 26
Sacha 26
Martin 25
Noah 25
Dorian 24
Alexis 23
Mathieu 22
Pierre 22
William 21
Sébastien 20
Oscar 19
Daniel 18
Diego 18
Lorenzo 18
Vincent 18
Cédric 17
Matteo 17
Olivier 17
Elias 16
Ryan 16
Jeremy 15
Tanguy 15
Thibault 15
Christopher 14
Cyril 14
Jean 14
Loïc 14
Robin 14
Axel 13
Corentin 13
Léo 13
Logan 13
Tom 13
Xavier 13


totaal m/e : 1995 = 62,5%


Mohamed 172
Ayoub 82
Bilal 72
Mehdi 69
Hamza 52
Yassine 45
Oussama 41
Zakaria 40
Anas 39
Rayan 36
Yassin 34
Younes 32
Youssef 31
Amine 30
Walid 25
Reda 24
Ali 23
Mohammed 22
Nabil 22
Nassim 22
Soufiane 22
Ibrahim 21
Adil 20
Marwane 20
Ismail 19
Wassim 18
Jawad 17
Rayane 17
Ayman 16
Hicham 16
Ahmed 15
Amin 14
Emre 14
Omar 14
Marwan 13
Sabri 13
Sami 13


totaal m/i : 1195 = 37,5%


totaal m brussel 2001 >= 13 : 3190
totaal m brussel 2001 : 6696

totaal aantal geboorten brussels gewest in 2001 : 13.015




Als de cijfers van de mannelijke pasgeboren islamieten richtinggevend zijn is momenteel bijna 4 op 10 van de geboorten in Brussel een moslim.

Als alle namen gebruikt zouden worden en dit over een verloop van verschillende jaren, zou men perfect zowel de absolute als de relatieve evolutie van de pasgeboren moslims in Brussel kunnen evalueren.




Tot slot uiteraard de bevolkingspyramide (voorlopig nog de énige van België) van Brussel :


Brussels Hoofdstedelijk Gewest

cijfers onderaan: aantal inwoners in duizenden
cijfers links : leeftijdscategorie in jaren
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2003, 23:48   #9
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crimineelke
betreft "mosliminvasie" van Thepiano:

Dat de enige stijging in Antwerpen is, zal waarschijnlijk toeval zijn

Wat is in Brussel de meest voorkomende naam bij pasgeboren jongens? Inderdaad, Mohammed (idem in Rotterdam, Den Haag,...)
Dat is appelen met peren vergelijken! Moslims geven nu eenmaal vaak de naam 'Mohammed' aan hun zoon. Mensen van autochtone origine daarentegen hebben de leuke gewoonte hun zonen en dochters de meest onmogelijke namen te geven. Maar als je op http://www.kbl.be/v3/publish/KBL/p227.htm kijkt zie je dat ondanks dat feit, Mohammed niet in de top 20. Op http://www.gent.be/gent/bestuur/stad.../pdf/namen.pdf hetzelfde.
In dit verband kan ik je nog een korte story meegeven -echt gebeurd- ivm de naam Mohammed.

Enkele jaren terug, op m'n vorige job, had ik een collega Paul VD en die vertelde me het volgende verhaal.

Paul had een bovenste beste vriend -Mohammed genaamd- van Marokkaanse origine. Ze deden werkelijk alles samen. Paul was ook de peter van zijn jongste zoon.

Tot op een dag z'n vriend Mohammed omkwam in een zwaar verkeersongeval.

De tijd ging voorbij.

Jaren later kreeg Paul, na een drietal dochters, eindelijk een zoon. Uit hommage aan zijn beste vriend, noemde hij zijn zoon Mohammed.

Dat zou hij later nog dikwijls bezuren. Toen de jonge Mohammed moest ingeschreven worden in de kleuterschool (en nu spreek ik al over eind jaren negentig) kreeg hij 'm maar nergens ingeschreven. Overal werd zijn zoontje geweigerd. Paul VD snapte er helemaal niks van. Uiteindelijk begon het hem te dagen (...!..) , en kreeg hij zijn zoontje toch nog geplaatst in de Antwerpen.

"What's in a name?" Soms nogal veel....
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2003, 23:57   #10
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Paul had een bovenste beste vriend -Mohammed genaamd- van Marokkaanse origine. Ze deden werkelijk alles samen.

...

Jaren later kreeg Paul, na een drietal dochters, eindelijk een zoon. Uit hommage aan zijn beste vriend, noemde hij zijn zoon Mohammed.
Ze deden werkelijk alles samen.

Ook kinderen maken?

Dat zou namelijk die "hommage" ook kunnen verklaren.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2003, 00:00   #11
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Paul had een bovenste beste vriend -Mohammed genaamd- van Marokkaanse origine. Ze deden werkelijk alles samen.

...

Jaren later kreeg Paul, na een drietal dochters, eindelijk een zoon. Uit hommage aan zijn beste vriend, noemde hij zijn zoon Mohammed.
Ze deden werkelijk alles samen.

Ook kinderen maken?

Dat zou namelijk die "hommage" ook kunnen verklaren.
Jongen, jouw moslim-achtervolgingswaanzin, zal je ooit nog eens parten spelen. Jij snapt maar half waar je mee bezig bent
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2003, 00:09   #12
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
[De daling van het geboortecijfer is een regelrechte catastrofe, economisch en moreel!
Hoe meer het geboortecijfer daalt, hoe beter!!! zet uw mijter af en begin dat nu 's in te zien! Om te beginnen kindergeld afgschaffen, en gedwongen sterilisatie vanaf drie kinderen(door de ziekenkas terugbetaald)!
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2003, 09:58   #13
crimineelke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 29 december 2002
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Ik begrijp er geen zak van: we overbevolken ons land hoe langer hoe meer en hoe dichter, en dan wordt er plots weer gejengeld dat het geboortecijfer daalt.
Wat een contradictie.
T'is inderdaad heel merkwaardig: het geboortecijfer is nog nooit zo laag geweest, en toch blijft het aantal "Belgen" steeds maar toenemen (volgens de jongste gegevens bijna 11 miljoen). Tenzij ze natuurlijk kunstmatig bijgemaakt worden...
__________________
vlaanderen onafhankelijk!
crimineelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2003, 14:37   #14
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Ik begrijp er geen zak van: we overbevolken ons land hoe langer hoe meer en hoe dichter, en dan wordt er plots weer gejengeld dat het geboortecijfer daalt.
Wat een contradictie.
Helemaal geen contradictie. We hebben meer plaats nodig met minder mensen omdat onze gezinnen kleiner worden. Niemand trouwt immers nog, en als we trouwen, dan scheiden we weer direct.

De daling van het geboortecijfer is een regelrechte catastrofe, economisch en moreel. Onbegrijpelijk dat in zulk een dramatische omstandigheden, onze regering contraceptie, abortus en homofilie aanprijst... Ze zouden veel beter een gezinsbeleid voeren!
Onnozele hals!
Een regering die homofilie aanprijst Jij bent dus nog één van die voorhistorische senielen die denken dat homo zijn een keuze is blijkbaar.
Contraceptie: het is dus beter dat we doen zoals de katholieken in de zuiderse landen zeker , en er daarmee voor zorgen dat de hiv-besmetting dramatisch blijft stijgen.
Ik herinner me nog goed 2 jaar geleden toen Mieke Vogels een voorstel tot meer informatie in scholen over holebi's indiende.
Een schooldirecteur, in West-Vlaanderen geloof ik, repliceerde:" In onze school zijn geen homo's, dus is het zinloos daar over te praten met de leerlingen." En als kers op de taart voegde hij er aan toe:" We moeten niet het risico lopen slapende honden wakker te maken."
Kijk, als ik die man ooit op straat tegenkom, die sla ik tot hij kreupel is, en daarna betaal ik een homoneger met een lul van 30 cm om die onnozelaar te verkrachten.
Idem dito voor die onnozele hals met z'n mijter op z'n kop van hierboven.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2003, 14:51   #15
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Contraceptie: het is dus beter dat we doen zoals de katholieken in de zuiderse landen zeker , en er daarmee voor zorgen dat de hiv-besmetting dramatisch blijft stijgen.
U vergeet dat de katholieke Kerk evengoed seksueel verkeer voor en buiten het huwelijk verbiedt. Een katholiek die dan ook seksueel actief zou zijn voor of buiten zijn huwelijk, maar dat omwille van zijn geloof doet zonder condoom is maakt wel een karikatuur van de morele voorschriften van de Kerk. Ik denk trouwens dat niemand van de mensen die aan vrije seks doen het condoom laat omwille van de kerkelijke voorschriften. Het door u geschetste verband bestaat dus niet.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2003, 14:53   #16
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Jij bent dus nog één van die voorhistorische senielen die denken dat homo zijn een keuze is blijkbaar.
In een democratie hebben we nog altijd het recht te denken dat homoseksualiteit niet tot de normale menselijke uitingen behoort.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2003, 15:02   #17
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Hieronder de link naar de pagina van het NIS met de prognoses voor de komende 50 jaar :


http://www.statbel.fgov.be/figures/d23_nl.asp


Volgens het NIS komen er tussen nu en 2030 in Vlaanderen zeker nog 175.000 mensen netto bij.
Het Brussels en het Waals Gewest blijven volgens het NIS zeker tot na 2050 aangroeien.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2003, 15:21   #18
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Jij bent dus nog één van die voorhistorische senielen die denken dat homo zijn een keuze is blijkbaar.
In een democratie hebben we nog altijd het recht te denken dat homoseksualiteit niet tot de normale menselijke uitingen behoort.
Niets of niemand wil jou beletten te denken wat je wilt, denken dus.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2003, 15:27   #19
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters
Hoe meer het geboortecijfer daalt, hoe beter!!! zet uw mijter af en begin dat nu 's in te zien! Om te beginnen kindergeld afgschaffen, en gedwongen sterilisatie vanaf drie kinderen(door de ziekenkas terugbetaald)!
Wel meneer Wouters, geef het goede voorbeeld! Dan zijn we binnen 1 generatie verlost van mensen met uw gedachtegoed.

Helaas zullen de overblijvende christelijke gezinnen dan een islamietische overheersing moeten doorstaan. Maar da's misschien minder erg dan het zelfvernietigend bevolkingsbeleid dat u voorstaat.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2003, 15:34   #20
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
En als kers op de taart voegde hij er aan toe:" We moeten niet het risico lopen slapende honden wakker te maken."
Kijk, als ik die man ooit op straat tegenkom, die sla ik tot hij kreupel is, en daarna betaal ik een homoneger met een lul van 30 cm om die onozelaar te verkrachten.
Zeer verdraagzaam en democratisch inderdaad.

Zoals elke menselijk gedraging, heeft homofilie een erfelijke en een sociale component. Ik begrijp dus zeer goed dat de directeur zegt dat er geen slapende honden moeten wakker gemaakt worden. Je moet kinderen de kans geven om tot een gezonde sexualiteit te komen en dus zeker geen afwijkend of pervers sexueel gedrag gaan aanprijzen als normaal of goed.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be