Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 maart 2017, 16:23   #1041
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Johan dreigt op te draaien voor de EERSTE drugzaak in Bolivia inzake psylocibine (El Cucumelo, Paddo's) en ayahuasca, dit ondanks een lange traditie ivm etnogene zaken in Bolivia.

Dit is duidelijk de allereerste case inzake paddo's in Bolivië.

Er bestaat helemaal geen legale referentie naar paddo's en andere bepaalde psychedelica zover ik zien kan. Enkel een wetgeving inzake coca(productie) (stimulereren/vergunningen/export). Geen enkel woord over psylocibine, ayahuasca en andere soortgelijke psychotropische zaken...

Edit: toch gevonden, annex wet 1008
LISTA I
ESTUPEFACIENTES

COCAINA
CANNABIS y su resina
CETOBEM IDONA
DESOMORFINA
HEROÍNA

PSICOTROPlCOS

DET
DMA
DMHP
DOB
DOET
DMT
PMA
PCE
(+) -LISERGIDA (LSD, LSD-25)
MDA
MDMA
MESCALINA
PARAHEXILO
PSILOCINA, PSlLOTSlNA
PSILOClBlNA

PHP, PCPY
STP, DOM
TCP
TETRAHIDROCANABINOLES (Todos los isómeros)

LISTA II

Se encuentran enumerados los Estupefacientes de la Lista 1 de la Convención de Estupefacientes de 1961 y las modificaciones del Convenio sobre Sustancias Psicotrópicas y sus modificaciones vigentes desde el 19 de septiembre de 1987, que se encuentran en la Lista II.

ESTUPEFACIENTES

ACETILMETADOL
ACETOMORFINA
ALFACETILMETADOL
ALFAMEPRODINA
ALFAMETADOL
ALFAPRODINA
ALlLPRODlNA
ANILERIDINA
BECITRAMIDA
BENCETIDINA
BENCILMORFINA
BETACETlLM ETADOL
BETAMEPRODINA
BETAMETADOL
BETAPRODINA
BUTIRATO DE DIOXAFETILO
CLONITACENO
CODOXIMA
CONCENTRADO DE PMA DE ADORMIDERA
DEXTROMORAMIDA
DIAMPROMIDA
DIETILTIAMBUTENO
DIFENOXILATO
DIFENOXINA
DIHIDROMORFiNA
DIMIFEPTANOL
DIMENOXADOL
DIMETILTIAMBUTENO
DIPIPANONA
DROTEBANOL
ECGONlNA
ETILMETILAMBUTENO
ETONITACENO
ETORFINA
ETOXERIDINA
FENADOXONA
FENAMPROMIDA
FENAZOCINA
FENOMORFAN
FENOPERIDINA
FENTANIL
FURETIDINA
HIDROCODONA
HIDROMORFINOL
HIDROMORFONA
HIDROXIPETIDINA
ISOMETADONA
LEVOFENACILMORFAN
LEVOMETORFAN
LEVOMORAMIDA
LEVORFANOL
METADONA
METADONA, INTERMEDIARIO DE LA METAZOZINA
METILDESORFINA
METILDlH IDROMORFINA
METOPON
MEROFINA
MORAMIDA
MORFERIDINA
MORFINA
NICOMORFINA
NORACIMETADOL
NORLEVORFANOL
NORMETADONA
NORMORFINA
NORPIPANONA
N-XOXlMORFlNA
OPIO
OXICODONA
OXIMORFONA
PETIDINA
PIMINODINA
PIRITRAMIDA
PROHEPTACINA
PROPERIDINA
RACEMETORFAN
RACEMORAMIDA
RACEMORFAN
SUFENTANIL
TEBACON
TEBAINA
TILIDINA
TRIMEPERIDINA

PSICOTROPICOS

ANFETAMINA
DEXANFETAMINA
FENETILINA
LEVANFETAMINA
MECLOCUALONA
METANFETAMINA
METACUALONA
METILFENIDATO
FENCICLIDINA
FENMETRACINA

LISTA III

Se encuentran enumerados los Estupefacientes de la Lista II de la Convención de Estupefacientes y los Psicotrópicos de la lista III del Convenio sobre Sustancias Psicotrópicas y sus modificaciones vigentes desde el 19 de septiembre de 1987.

ESTUPEFACIENTES

ACETILDIHIDROCODEINA
CODEINA
DEXTROPROPOXIFENO
DIHIDROCODEINA
ETILMORFINA
FOLCODINA
NICOCODINA
NICODICODINA
NORCODEINA
PROPIRAMO

PSICOTROPICOS

BUTALBITAL
CATINA
AMOBARBITAL
CICLOBARBITAL
GLUTENIMIDA
PENTAZOCINA
PENTOBARBITAL
SECOBARBITAL

LISTA IV

Se encuentran enumerados los Estupefacientes de la Lista III de la Convención de Estupefacientes de 1961 y de la lista IV del Convenio sobre Sustancias Psicotrópicas y sus modificaciones vigentes desde el 19 de septiembre de 1987.

ESTUPEFACIENTES

Preparados de:
ACETILDIHIDROCODEINA
CODEINA
DIHIDROCODEINA
ETILMORFINA
FOLCODINA
NICOCODINA
NICODICODINA
NORCODEINA

PSlCOTROPICOS

ALOBARBITAL
ALPRAZOLAM
AMFEPRAMONA
BARBITAL
BENZFETAMlNA
BROMAZEPAM
BUTOBARBITAL
COMAZEPAM
CLORDIAZEPOXIDO
LOBAZAM
CLONAZEPAM
CLORAZEPATO
CLOTIAZEPAM
CLOXAZOLAM
DELORAZEPAM
DlAZEPAM
ESTAZOLAM
ETICLORVINOL
ETILANFETAMINA
ETINAMATO
FENCAFAMINA
FENDIMETRALINA
FENOBARBITAL
FENPROPOREX
FENTERMINA
FLUDlAZEPAM
FLUNlTRAZEPAM
FLURAZEPAM
HALAZEPAM
HALOXAZOLAM
KETAZOLAM
LEFETAMINA
LOFLAZEPATO DE ETILO
LOPRAZOLAM
LORAZEPAM
LORMETAZEPAM
MEZINDOL
MEDAZEPAM
MEFENOREX
MEPROBAMATO
METILFENOBARBITAL
METIPRILONA
NlMETAZEPAM
NlTRAZEPAM
NORDAZEPAM
OXAZEPAM
OXAZOLAM
PINAZEPAM
PIPRADROL
PIROVALERONA
PRAZEPAM
PROPILHEXEDRlNA
TEMAZEPAM
SECUTABARBITAL
TETRAZEPAM
TRIAZOLAM
VINILVITAL

...

Het staat weldegelijk in de lijst. Toch de eerste rechtzaak terzake, nooit eerder gebeurd.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 24 maart 2017 om 16:36.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 16:26   #1042
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Die uitzending heeft hem meer kwaad dan goed gedaan want het ligt er vingerdik op dat de feiten eenzijdig verbloemt en genegeerd worden. Men spreekt bijvoorbeeld niet over de hallucogene extracten die verwerkt werden oa in chocolade om aan de luxe jeugd van La Paz te verkopen. Maar men blijft timmeren over 3 verdorde marihuana plantjes, alsof hij daar voor gearresteerd werd.

Als de politie een huiszoeking doet is het nog al evident dat ze ook dit minder belangrijk materiaal noteren. Maar het wordt gebracht alsof hij daarvoor vastzit.

Gezien zijn vervorming van de feiten, ook door zijn vrouw, heeft hij bij mij nog minder krediet dan er voor. Zijn irritante stem waar hij naast de plak klapt helpt hem ook niet. Het blijft trouwens een mysterie wat hij echt als officieel inkomen had, men blijft in het wazige.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 16:41   #1043
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Die uitzending heeft hem meer kwaad dan goed gedaan want het ligt er vingerdik op dat de feiten eenzijdig verbloemt en genegeerd worden. Men spreekt bijvoorbeeld niet over de hallucogene extracten die verwerkt werden oa in chocolade om aan de luxe jeugd van La Paz te verkopen. Maar men blijft timmeren over 3 verdorde marihuana plantjes, alsof hij daar voor gearresteerd werd.

Als de politie een huiszoeking doet is het nog al evident dat ze ook dit minder belangrijk materiaal noteren. Maar het wordt gebracht alsof hij daarvoor vastzit.

Gezien zijn vervorming van de feiten, ook door zijn vrouw, heeft hij bij mij nog minder krediet dan er voor. Zijn irritante stem waar hij naast de plak klapt helpt hem ook niet. Het blijft trouwens een mysterie wat hij echt als officieel inkomen had, men blijft in het wazige.

Oprechtheid was nooit de weg naar groot succes. Zaken niet rechtgeplooid krijgen natuurlijk ook niet.

Het inkomen van JB is helemaal Uw noch mijn zaak.

Indien JB die kutplantjes zijne verklaard gaat hij spoedig vrij. Er bestaan reeds organisaties die mensen welke voor medische redenen weed cultiveren bijstaan, in Bolivia ism andere Z. Amerikaanse landen, totaal legaal zelfs. The only way to go. Plea guilty for 2 weed seedlings and done. Geen verder commentaar vanmijentwege. Has been nuff alrdy.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 24 maart 2017 om 16:47.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 16:56   #1044
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Oprechtheid was nooit de weg naar groot succes. Zaken niet rechtgeplooid krijgen natuurlijk ook niet.

Het inkomen van JB is helemaal Uw noch mijn zaak niet.
Zijn inkomen is mijn zaak niet maar als blijkt dat hij geen inkomen heeft waren die eventuele inkomsten uit die champignon extracten wel welkom. Indien zoals door Tomm bijvoorbeeld hier heel vaag over wordt gedaan in de trant van "ik weet het maar zeg het lekker niet" stelt men de deur open naar gissingen.

Drugs zijn trouwens iedereen zijn zaak.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 17:25   #1045
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Waarom zijn drugs iedereen zijn zaak? Wat onderscheidt een jointje, een paddenstoel van alcohol?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 17:30   #1046
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Waarom zijn drugs iedereen zijn zaak? Wat onderscheidt een jointje, een paddenstoel van alcohol?
Het was te verwachten, ik had het nog niet uitgeschreven en ik dacht het al. Wat mij betreft mogen ze alcohol, sigaretten en drugs totaal verbieden. Content?

Laat het ons bij deze concreet bij het voorwerp van de draad houden.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 17:30   #1047
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het was te verwachten, ik had het nog niet uitgeschreven en ik dacht het al. Wat mij betreft mogen ze alcohol, sigaretten en drugs totaal verbieden. Content?

Laat het ons bij deze concreet bij het voorwerp van de draad houden.
Waarom is het iedereens zaak?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 17:40   #1048
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Waarom is het iedereens zaak?
Door de menselijke schade die ze berokkenen en de criminaliteit die ze veroorzaken. Geen verdere comment, het voorwerp van deze draad is concreet, niet uitwijden.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 maart 2017 om 17:40.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 17:41   #1049
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Door de menselijke schade die ze berokkenen en de criminaliteit die ze veroorzaken. Geen verdere comment, het voorwerp van deze draad is concreet, niet uitweiden.
Ik vraag maar waarom het iedereens zaak is, daar U het zelf zei. Hoe is dat afwijken? Dat ter zijde.
Waarom was er in Nederland geen plaats voor deze business maar in Bolivia wel?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 19:49   #1050
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Tomm heeft 2X gelogen:
- JB heeft geen job.
- JB was wel op de hoogte van de champignons in de Argentijn zijn kamer.
Hij heeft een bron van inkomsten, en ja, ik heb hier gezegd dat hij wel op de hoogte was van die champignons.
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 19:52   #1051
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Met die gave om "drugsmannen" te herkennen zou ik voor een job postuleren op de luchthaven.

Ik vond bv dat hij geen eerlijke ogen heeft als hij zijn relaas vertelt.
ach komaan, ik ken hem persoonlijk, ben geen psycholoog maar dit verhaal is zeer geloofwaardig. Je kunt er gewoon niet tegen dat je geen gelijk hebt. Ik heb mensen vrij vlug door, U ook.
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 19:59   #1052
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Hij is niet de organisator, zo lijkt het, eerder de schlemielige meeloper, ofwel een Verbal Kint versie ervan.

Dat hij daar nu zit is gewoon zijn eigen fout zo is weer maar eens aangetoond.
Hij inviteerde 1 meisje bij hem in huis (met de vrouw in belgie, ahum?), kreeg er haar psytrance-vriendjes bij die begonnen 100 per uur paddo's te kweken en JB liet begaan behalve een schuchter 'is this legal? '. Yes mister Bollen, of course.

Tjah.

de politieman die hem inrekent
Over de preciese aard van die synthetische drugs werd niets verteld, ook niet dat ze verwerkt werden in chocoladebonbons en verkocht werden aan de jeugd. Bollen maakte er een paar naieve psytrance hobbyisten van die medicinas maakten, terwijl het in realiteit een commercieel drugslab was.



Hij is ondertussen blijkbaar al aan het investeren in immobiliën, hij had die cel blijkbaar gekocht, en niet met een paar van zijn "kunstschatten" maar met 6500 harde dolllars.
Het financiele plaatje blijft mysterieus, behalve dat geld geen probleem lijkt te zijn....

Samengevat hebben we dus een beetje schlemielig ultranaief kunstenaarstype die blijkbaar op eigen vraag in de gevangenis zit en voor wie geld geen probleem is en die er eigenlijk ook wel graag zat als het niet voor zijn familie was....
Sorry maar dit verhaal rammelt aan alle kanten en in Bolivie mag het gerecht dan wel rot zijn, dit pleit Bollen zeker niet vrij.
Je bent te dom om te beseffen dat heel die "chocolade" onzin verzonnen is, nergens in het gerechtelijk rapport wordt chocolade vermeld...
Immobiliën. Haha, dus je denkt werkelijk dat hij die kamer op immo.be gekocht heeft... je bent nog dommer dan ik al dacht.
Dit verhaal rammelt niet, ja, Johan is een naïeve, ietwat wereldvreemde kunstenaar die zich heeft laten bedotten, en ook andere zaken verkeerd aangepakt heeft. Dat jij dat niet doorhebt, zegt meer over U.
6500 dollar is veel, maar ik ben zeker dat de familie van Johan dat ervoor over had om hem te redden.
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 20:00   #1053
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
ach komaan, ik ken hem persoonlijk, ben geen psycholoog maar dit verhaal is zeer geloofwaardig. Je kunt er gewoon niet tegen dat je geen gelijk hebt. Ik heb mensen vrij vlug door, U ook.
Ik was gisteren al doodmoe en de informatie dat het ging uitgezonden worden om 20u35' klopte niet, tegen mijn zin ben ik met veel moeite opgebleven tot 21u50' om een uitzending van zever te zien. Die vent is uw vriend maar de mijne niet maar ik heb toch de moeite gedaan hem een zeker krediet te geven dat hij na het zien van de "reportage" absoluut niet waard is.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 20:40   #1054
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zijn inkomen is mijn zaak niet maar als blijkt dat hij geen inkomen heeft waren die eventuele inkomsten uit die champignon extracten wel welkom. Indien zoals door Tomm bijvoorbeeld hier heel vaag over wordt gedaan in de trant van "ik weet het maar zeg het lekker niet" stelt men de deur open naar gissingen.

Drugs zijn trouwens iedereen zijn zaak.
Zijn inkomen blijft Uw zaak. Uit het interview was alles nochtans duidelijk.

Sommige mensen hebben geen begrip voor 'andere' mensen. En wees gerust dat ik weet welke fout JB maakte en nog steeds maakt. U lijkt me blind. Mijn excuses.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 20:43   #1055
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik was gisteren al doodmoe en de informatie dat het ging uitgezonden worden om 20u35' klopte niet, tegen mijn zin ben ik met veel moeite opgebleven tot 21u50' om een uitzending van zever te zien. Die vent is uw vriend maar de mijne niet maar ik heb toch de moeite gedaan hem een zeker krediet te geven dat hij na het zien van de "reportage" absoluut niet waard is.
Het ontgaat U dat die man in shock is sinds hij opgepakt werd? Ik herken hem maar half meer.

En U klaagt... ik heb zelfs geen tv noch kabel... toch heb ik het bekeken, lang na de uitzending. Deze enkele maal...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 24 maart 2017 om 20:45.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 20:56   #1056
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Zijn inkomen blijft Uw zaak. Uit het interview was alles nochtans duidelijk.

Sommige mensen hebben geen begrip voor 'andere' mensen. En wees gerust dat ik weet welke fout JB maakte en nog steeds maakt. U lijkt me blind. Mijn excuses.
Hij leeft op de kap van zijn vrouw.
Wanneer zijn vrouw haar rug draait omringt hij zich door foute mensen.
Je zou van een psycholoog toch iets meer mensenkennis mogen verwachten...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 21:01   #1057
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Het ontgaat U dat die man in shock is sinds hij opgepakt werd? Ik herken hem maar half meer.

En U klaagt... ik heb zelfs geen tv noch kabel... toch heb ik het bekeken, lang na de uitzending. Deze enkele maal...
Niet iedereen beschikt over een "information room" hee zonbron
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 21:01   #1058
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Het ontgaat U dat die man in shock is sinds hij opgepakt werd? Ik herken hem maar half meer.

En U klaagt... ik heb zelfs geen tv noch kabel... toch heb ik het bekeken, lang na de uitzending. Deze enkele maal...
Ik ben gisteren geland na een nachtvlucht om 7 uur ben thuis gekomen en heb me gewassen en verse klederen aangetrokken en om 9u30 was ik op het bedrijf. Heb in de late namiddag naar het forum gekeken en dacht Ok, ik zit er door maar ik blijf op om het te zien. Nutteloos dus. Het siert u dat ge uw vriend verdedigt maar ik denk dat ik nooit een vriend zal verdedigen die met drugs te maken heeft. Zelfs mijn eigen zoon niet.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 21:14   #1059
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik ben gisteren geland na een nachtvlucht om 7 uur ben thuis gekomen en heb me gewassen en verse klederen aangetrokken en om 9u30 was ik op het bedrijf. Heb in de late namiddag naar het forum gekeken en dacht Ok, ik zit er door maar ik blijf op om het te zien. Nutteloos dus. Het siert u dat ge uw vriend verdedigt maar ik denk dat ik nooit een vriend zal verdedigen die met drugs te maken heeft. Zelfs mijn eigen zoon niet.
Uiteraard zou U Uw zoon verdedigen man.

Mij siert helemaal iets. Ik begrijp stilaan deze bedoening en het verheugt me absoluut niets. Het lijkt me uiterst onzinnig allemaal...

Ongetwijfeld dankt JB U toch voor Uw aandacht.

Ik heb dit reeds drie maal bekeken en ga het nu even allemaal laten inzinken. Maar dat er iets aan de knikker hangt is duidelijk...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 24 maart 2017 om 21:17.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 21:21   #1060
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik ben gisteren geland na een nachtvlucht om 7 uur ben thuis gekomen en heb me gewassen en verse klederen aangetrokken en om 9u30 was ik op het bedrijf. Heb in de late namiddag naar het forum gekeken en dacht Ok, ik zit er door maar ik blijf op om het te zien. Nutteloos dus. Het siert u dat ge uw vriend verdedigt maar ik denk dat ik nooit een vriend zal verdedigen die met drugs te maken heeft. Zelfs mijn eigen zoon niet.
Ik ben eergisteren zonder stoppen begonnen aan het verwijderen van een startmotor uit mijn bus en de reparatie ervan, plus het vervangen van een kabel van de bat naar de startmotor. Ik ken niets van mecaniek. Maar de job is done...

Dankzij yt-filmpjes en een forum eventjes te raadplegen en done. Maar dan waren er ook 40 uur gepasseerd. Nadien ben ik onmiddelijk met mijn bus enkele passagiers op de luchthaven gaan ophalen. Job done. You see?


Pas rondom 3 AM kon ik de VTM-site met lastige streaming bezoeken vannacht.

3x bekeken. Tot 7 AM dus en licht uit. Ik weet zeer zeker voldoende nu.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 24 maart 2017 om 21:24.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be