Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 augustus 2017, 05:25   #21
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Tja. Ze heeft wel veel gereptiet. Maar als je de bedragen bekijkt per verplaatsing dan is ze werkelijk aan het schrapen voor de partijkas.
Of is het omdat tjeven overal in een gratis bed kunnen overnachten?
Maar als je eruitziet als een vlooienbak kan het wel een noot kosten.
Ik heb andere kosten gezien. Drie dagen en nachten met een privé-luchttaxi in gezelschap van een lover-boy kan oplopen. Maar bon. Je kan dan toch zeggen dat het neuken hemels was.
Och troost u, het zijn de werklozen, zieken en invaliden die de staatskas leegplunderen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2017, 05:41   #22
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Zou dat EU-neuken er anders aan toegaan dan bij gewone niet-geprivilegieerde stervelingen?
Klopt volledig. Vroeger waren er bij het VB ook al achterkamerneukertjes.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 10 augustus 2017 om 05:43.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2017, 09:22   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Tja. Ze heeft wel veel gereptiet. Maar als je de bedragen bekijkt per verplaatsing dan is ze werkelijk aan het schrapen voor de partijkas.
Of is het omdat tjeven overal in een gratis bed kunnen overnachten?
Maar als je eruitziet als een vlooienbak kan het wel een noot kosten.
Ik heb andere kosten gezien. Drie dagen en nachten met een privé-luchttaxi in gezelschap van een lover-boy kan oplopen. Maar bon. Je kan dan toch zeggen dat het neuken hemels was.
Ik ken absoluut geen details wat de entourage van de eurocommissarissen betreft, maar ik durf een deel van mijn maandelijks pensioenbedragje wedden dat:
- zij een vette dienstauto hebben voor alle verplaatsingen, alle verplaatsingen, ook de private.
- minstens twee chauffeurs, om er zeker genoeg mee rond te komen

de kosten die Marjanneke dus indiende zijn er zogezegd om telkens een nieuw kleedje te kopen om toch niet twee keer met hetzelfde opgemerkt te worden door tseven-vriendinnen die lager staan dan zijzelf.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be