Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 september 2009, 21:33   #1041
Jean-Pierre
Staatssecretaris
 
Jean-Pierre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Locatie: Zaventem
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Ik zeg niet dat alles wat Antiochus van Mar Saba schrijft niet waar is, enkel dat iemand die schrijft moeilijk kan aangevoerd worden als objectieve en betrouwbare bron, en dat het geen kwaad kan om een andere bron te zoeken ter bevestiging. ...Ik kan alleszins "The history of the Jews in the Greco-Roman world" van Peter Schäfer aanraden in het geval je echt geinteresseerd bent in die tijdsperiode.
Natuurlijk ga ik akkoord met uw stelling. Het is evident dat men steeds verschillende bronnen moet raadplegen... en nagaan hoe de informatie werd bekomen en geïnterpreteerd.

Wel is mij al lang opgevallen, dat joodse geschiedschrijving de laatse decennia gevoelig 'gemasseerd' werd. Op gebied van fundamenteel onderzoek zijn er niet zoveel fratsen uithgehaald... maar in vulgariserende werken wordt alles wat krom is rechtgetrokken. Dan gaat men de publikaties 'verwisschenschaftligen' (zoals men dat mooi in het Duits kan zeggen). A refereert naar B, die naar C refereert... en die het tenslotte van A heeft gehoord. Ondertussen heeft men een bibliografie van een pagina lang.

Ik ga dus akkoord met u... maar u moet toch ook al gemerkt hebben, hoe snel die principes hier in het forum over boord gegooid worden in functie van het onderwerp. De wetenschappelijke wereld is niet altijd beter. U stelt dat een (1) 'ooggetuige' niet voldoende is. Tja, bij gebrek aan beter kan men soms niet verder gaan. Forensisch of archeologisch onderzoek wordt dan een noodzaak...

Intussen zal ik dat boek eens opzoeken. Beloofd!
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2009, 21:54   #1042
Jean-Pierre
Staatssecretaris
 
Jean-Pierre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Locatie: Zaventem
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Hoog tijd dus dat we alle gelovigen achter slot en grendel steken. Immers, bewijzen van het bestaan van hun god zijn er helemaal niet, en de meesten onder hen hangen een religie aan die miljoenen slachtoffers maakte en nu nog maakt. Toch?
Distel ge zijt ne schat. Ik heb dat eens opgezocht... en ge hebt gelijk. Hier wat gegevens:

Dwindling In Unbelief
An unbeliever's thoughts about the Bible, Quran, and Book of Mormon - "And the angel said unto me: Behold these shall dwindle in unbelief." 1 Nephi 12:22. http://dwindlinginunbelief.blogspot....od-killed.html

Moorden in de Bijbel. Merk op dat de Joodse God Jahweh vooral zijn eigen mensen ombrengt. De conclusie van de auteur: So far I come up with a total of 2,391,421 (not including, at least in some cases, women and children).

De meer complete lijst (zie zelfde webpagina) heeft het over: 34,632,209 Niet slecht voor een massamoordenaar... De Jahweh is beter dan Hitler en Stalin, maar komt schromelijk tekort tegenover Mao. Nog wat beter onderzoeken... en we geraken misschien ook aan de 65 miljoen...

Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 8 september 2009 om 22:00.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2009, 23:48   #1043
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Ik beweer wat uw rabijnen zeggen zwart op wit, en ik gaf hun weergave van die tekst, niet de mijne.
@straddle:
U beweert weer eens wat én u was stellig in uw bewering. Voor de zoveelste keer. In korte tijd heeft u stellig beweerd:
- Op dit forum zitten ''een pak Joden, minstens 15''. Als djimi vraagt om namen noemt u er drie waarvan er twee fout zijn. Toch blijft u bij ''minstens 15'' en ''dat is toch algemene kennis'' maar u vraagt wél aan mij of het klopt.
U heeft dus geen enkele onderbouwing voor uw boude bewering;
- ''De Joden controleren wereldwijd de financien en de media''. Ook dit was weer ''algemene kennis'' en ''dat weet toch iedereen''. We konden al gauw vaststellen dat ook deze bewering van u onjuist is;
- ''De grote mediatycoons zijn Joods: Maxwell en Murdoch''. Ook dit weet u weer zeker. Maxwell is inderdaad van Joodse afkomst, Murdoch in het geheel niet. Alweer een bewering van u zonder onderbouwing.
- ''Dit citaat is uit de dagboeken van Herzl'', weer zo'n stellige bewering van u.

Aan dat citaat zitten de volgende opmerkingen en vragen:
- Waarom is het niet in de originele taal?
- Waarom zitten er zoveel weglatingen in dat ''citaat''. (de puntjes);
- Welke woorden horen er te staan op de plaats waar nu de puntjes staan?
- Waarom is het ''citaat'' niet volledig?
- Verandert de betekenis van het citaat als het volledig is?;
- U zegt dat het ''citaat'' te vinden is op pagina 16 van deel 1 van de dagboeken van Herzl. Daar staat het echter niet.;
- Vervolgens zegt u dat het pagina 16 is van deel 1 van de Engelse versie. Op mijn vraag of dat dan wilt laten zien of in ieder geval het volledige citaat wilt plaatsen, geeft u niet thuis en doet u of u het niet begrijpt.;
- Dit citaat, dat als het waar is voor flinke commotie zal hebben gezorgd en van alle kanten flink besproken zal zijn, is totaal onvindbaar, behalve op antisemitische websites en/of sites van Naturei Karta-achtige groeperingen. Waarom?;
- Dit ''citaat'', met exact dezelfde weglatingen en dezelfde puntjes op dezelfde plaatsen komt alleen op deze wijze voor op de genoemde antisemitische sites. Verder nergens. Nergens is het citaat compleet. Waarom?;
- Ook delen van dit ''citaat'', of woordgroepen brengen je via Google op exact dezelfde sites met hetzelfde verminkte ''citaat''. Het komt nergens anders voor. Écht nergens anders. Nergens is er ook maar iets in die richting te vinden, behalve op de genoemde sites. Waarom?

U wist het weer allemaal zo stellig. ''Of is dit soms ook een leugen?'' vroeg u nog. En als u dan voortdurend op mijn vragen het antwoord schuldig moet blijven zegt u tenslotte dat u alleen maar copy/paste heeft gedaan en ''Ik gaf u hun weergave van de tekst, niet de mijne''.

Begrijpt u dat u op mij niet zo geloofwaardig overkomt?
Maar ik kan me natuurlijk vergissen, dan lees ik het graag. Zo moeilijk kan het toch niet voor u zijn om dat citaat even op te hoesten? En wat een voldoening zult u smaken als u mij daardoor te kakken kunt zetten. Ik zou het doen als ik u was.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 00:27   #1044
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Edit: Er moet Neturei Karta i.p.v. Naturei Karta staan.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 00:32   #1045
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Hertog, in leugenaars/zeveraars steek ik geen tijd meer: hou uzelf wat voor de gek. Er staat wat er staat, inclusief bronnen voor elke bewering, inclusief screenshot. Ik herhaal dit niet voor de zoveelste keer.


Citaat:
Misrepresentation is an extremely effective tactic to silence people. It is used extensively by gatekeepers in the newsroom and on the Internet simply by restating the speaker's position incorrectly.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 00:34   #1046
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Hertog, in leugenaars/zeveraars steek ik geen tijd meer
Oh, ik wel. Net nog gedaan.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 09:21   #1047
smokey
Burger
 
Geregistreerd: 21 augustus 2009
Berichten: 194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
@straddle:
U beweert weer eens wat én u was stellig in uw bewering. Voor de zoveelste keer. In korte tijd heeft u stellig beweerd:
- Op dit forum zitten ''een pak Joden, minstens 15''. Als djimi vraagt om namen noemt u er drie waarvan er twee fout zijn. Toch blijft u bij ''minstens 15'' en ''dat is toch algemene kennis'' maar u vraagt wél aan mij of het klopt.
U heeft dus geen enkele onderbouwing voor uw boude bewering;
- ''De Joden controleren wereldwijd de financien en de media''. Ook dit was weer ''algemene kennis'' en ''dat weet toch iedereen''. We konden al gauw vaststellen dat ook deze bewering van u onjuist is;
- ''De grote mediatycoons zijn Joods: Maxwell en Murdoch''. Ook dit weet u weer zeker. Maxwell is inderdaad van Joodse afkomst, Murdoch in het geheel niet. Alweer een bewering van u zonder onderbouwing.
- ''Dit citaat is uit de dagboeken van Herzl'', weer zo'n stellige bewering van u.

Aan dat citaat zitten de volgende opmerkingen en vragen:
- Waarom is het niet in de originele taal?
- Waarom zitten er zoveel weglatingen in dat ''citaat''. (de puntjes);
- Welke woorden horen er te staan op de plaats waar nu de puntjes staan?
- Waarom is het ''citaat'' niet volledig?
- Verandert de betekenis van het citaat als het volledig is?;
- U zegt dat het ''citaat'' te vinden is op pagina 16 van deel 1 van de dagboeken van Herzl. Daar staat het echter niet.;
- Vervolgens zegt u dat het pagina 16 is van deel 1 van de Engelse versie. Op mijn vraag of dat dan wilt laten zien of in ieder geval het volledige citaat wilt plaatsen, geeft u niet thuis en doet u of u het niet begrijpt.;
- Dit citaat, dat als het waar is voor flinke commotie zal hebben gezorgd en van alle kanten flink besproken zal zijn, is totaal onvindbaar, behalve op antisemitische websites en/of sites van Naturei Karta-achtige groeperingen. Waarom?;
- Dit ''citaat'', met exact dezelfde weglatingen en dezelfde puntjes op dezelfde plaatsen komt alleen op deze wijze voor op de genoemde antisemitische sites. Verder nergens. Nergens is het citaat compleet. Waarom?;
- Ook delen van dit ''citaat'', of woordgroepen brengen je via Google op exact dezelfde sites met hetzelfde verminkte ''citaat''. Het komt nergens anders voor. Écht nergens anders. Nergens is er ook maar iets in die richting te vinden, behalve op de genoemde sites. Waarom?

U wist het weer allemaal zo stellig. ''Of is dit soms ook een leugen?'' vroeg u nog. En als u dan voortdurend op mijn vragen het antwoord schuldig moet blijven zegt u tenslotte dat u alleen maar copy/paste heeft gedaan en ''Ik gaf u hun weergave van de tekst, niet de mijne''.

Begrijpt u dat u op mij niet zo geloofwaardig overkomt?
Maar ik kan me natuurlijk vergissen, dan lees ik het graag. Zo moeilijk kan het toch niet voor u zijn om dat citaat even op te hoesten? En wat een voldoening zult u smaken als u mij daardoor te kakken kunt zetten. Ik zou het doen als ik u was.
je kunt dit volledig weerleggen dus?

"Today, seven Jewish Americans run the vast majority of US television networks, the printed press, the Hollywood movie industry, the book publishing industry, and the recording industry. Most of these industries are bundled into huge media conglomerates run by the following seven individuals:

Gerald Levin, CEO and Director of AOL Time Warner

Michael Eisner, Chairman and CEO of the Walt Disney Company

Edgar Bronfman, Sr., Chairman of Seagram Company Ltd

Edgar Bronfman, Jr, President and CEO of Seagram Company Ltd and head of Universal Studios

Sumner Redstone, Chairman and CEO of Viacom, Inc

Dennis Dammerman, Vice Chairman of General Electric

Peter Chernin, President and Co-COO of News Corporation Limited

Those seven Jewish men collectively control ABC, NBC, CBS, the Turner Broadcasting System, CNN, MTV, Universal Studios, MCA Records, Geffen Records, DGC Records, GRP Records, Rising Tide Records, Curb/Universal Records, and Interscope Records.
smokey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 10:56   #1048
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Och, ik heb al een waslijst aan bewijzen aangebracht op een andere draad. De bronnen die Hertog zal aanvaarden - hij geeft er zelf echter nooit 1 - moeten eerst goedgekeurd worden door diegenen die we juist willen aande tand voelen: nl. extremisten zionisten.

En die laten alles wat bezwarend is gewoon verwijderen door hun controle van de media en indien het niet onder hun controle is onder druk en intimidatie met altijd dezelfde stok achter de deur: antisemitisme / negationisme met als gevolg rechtzaken en in sommige gevallen zelfs serieus fysiek geweld tegen (respectabele) historische onderzoekers.

Als je dan - door hun eigen toedoen dan nog wel - belandt op 'antisemitische' sites omdat je voor informatie enkel nog daar nog terecht kunt, dan gaan ze je uiteraard verwijten dat je antisemiet bent 'want je haalt je info van antisemitische sites'. Met de discussietechnieken van Hertog is het net hezelfde: verdraaien van beweringen, uit context rukken, zuivere ad hominems.

Als Hertog een ambassadeur moet zijn voor het goede woord en voorbeeld te verspreiden van het joodse volk, dan mislukt die opzet toch wel behoorlijk en heeft het zelfs een averechts effect.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 16:02   #1049
Nestor Burma
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 4.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smokey Bekijk bericht
je kunt dit volledig weerleggen dus?

"Today, seven Jewish Americans run the vast majority of US television networks, the printed press, the Hollywood movie industry, the book publishing industry, and the recording industry. Most of these industries are bundled into huge media conglomerates run by the following seven individuals:

Gerald Levin, CEO and Director of AOL Time Warner

Michael Eisner, Chairman and CEO of the Walt Disney Company

Edgar Bronfman, Sr., Chairman of Seagram Company Ltd

Edgar Bronfman, Jr, President and CEO of Seagram Company Ltd and head of Universal Studios

Sumner Redstone, Chairman and CEO of Viacom, Inc

Dennis Dammerman, Vice Chairman of General Electric

Peter Chernin, President and Co-COO of News Corporation Limited

Those seven Jewish men collectively control ABC, NBC, CBS, the Turner Broadcasting System, CNN, MTV, Universal Studios, MCA Records, Geffen Records, DGC Records, GRP Records, Rising Tide Records, Curb/Universal Records, and Interscope Records.
Vergeet Greenspan, Bernanke en de rest ook niet. Maar die pummels weten niet eens wat pakweg een centrale bank of een handelsbalans is. Praat dan maar eens over de dollar.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 16:04   #1050
Nestor Burma
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 4.914
Standaard

Hoe dom ze wel zijn, bewijzen ze nog eens in het topic over staatsschuld. Dat noemen ze een probleem van en voor de "belgicisten". In hun Liberaal Groot-Nederlands Utopia bestaat dat allemaal niet meer.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 16:07   #1051
farak
Burgemeester
 
farak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Berichten: 551
Standaard

Joden zijn de bankiers van de wereld. Altijd al geweest de laatste 2000 jaar.
Ze kunnen goed met geld omgaan. Ze zijn zeer goed in zaken doen.
farak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 16:08   #1052
farak
Burgemeester
 
farak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Berichten: 551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Vergeet Greenspan, Bernanke en de rest ook niet. Maar die pummels weten niet eens wat pakweg een centrale bank of een handelsbalans is. Praat dan maar eens over de dollar.
Greenspan is voorzitter van "The FED" geweest. Dat is de centrale bank. U zo uitlaten over zeer intelligente mensen zegt meer iets over die van jou.
farak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 16:12   #1053
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farak Bekijk bericht
Joden zijn de bankiers van de wereld. Altijd al geweest de laatste 2000 jaar.
Ze kunnen goed met geld omgaan. Ze zijn zeer goed in zaken doen.
Heeft u zo een scheurkalender of bedenkt u ze zelf?
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 16:19   #1054
Nestor Burma
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 4.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farak Bekijk bericht
Greenspan is voorzitter van "The FED" geweest. Dat is de centrale bank. U zo uitlaten over zeer intelligente mensen zegt meer iets over die van jou.
een dotcomcrisis oplossen met een vastgoedzeepbel ... héél intelligent. Buitenaards intelligent misschien? Verlicht mij!
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 16:21   #1055
Nestor Burma
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 4.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farak Bekijk bericht
Joden zijn de bankiers van de wereld. Altijd al geweest de laatste 2000 jaar.
Ze kunnen goed met geld omgaan. Ze zijn zeer goed in zaken doen.
Ja, ons Bargoens staat bol van het Joodse zakenjargon.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 17:42   #1056
farak
Burgemeester
 
farak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Berichten: 551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Ja, ons Bargoens staat bol van het Joodse zakenjargon.
MTV and Nickelodeon (Viacom)
Google
Oracle Corporation
Dell, Inc.
Miramax
Warner Brothers
Dreamworks SKG
Comcast
CBS
MGM
Universal Studios
ABC
20th Century Fox
Columbia Pictures
Facebook
Jeff Skoll, co-founder of eBay
Sun Microsystems
del.icio.us
PayPal (before being bought by eBay)
Cisco Systems
Mirabilis and ICQ
BitTorrent
Häagen-Dazs
Dunkin' Donuts
Baskin Robbins
Toys R Us
Mattel
Wynn Hotels
Ameriquest
Carnival Cruises
Neiman Marcus
Royal Carribean Cruises
Levi's
DKNY
Calvin Klein
Home Depot,
Kenneth Cole
Loews Corporation
Goldman Sachs
H&R Block
Charles Schwab Corp.
Progressive Insurance
...

Bewijzen genoeg? Om het kort te houden

"Jews only make up 0.2 percent of the world population (yes less than half of one percent) but they make up more than ten percent of the Forbes 400 list of the wealthiest people in the world. Also forty six percent of Jews in the United States make over 100k a year while only fifteen percent of the rest of the population make that amount. These are facts not stereotypes."

Laatst gewijzigd door farak : 9 september 2009 om 17:50.
farak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 17:54   #1057
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Bedankt voor te komen bewijzen wat ik nu juist wil zeggen...
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 18:00   #1058
farak
Burgemeester
 
farak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Berichten: 551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Bedankt voor te komen bewijzen wat ik nu juist wil zeggen...
Now, whether this particular person likes the notion or not, the notion is out there. From my research talking to people across America, Jews are associated with money in everybody’s mind. And it is not a bad thing. The bad thing is if we allow others to believe that the reason why Jews are good at making money is because they cheat, or because there is some other conspiracy that Jews all share in.
farak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 18:06   #1059
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Geen enkele negationist ontkent de concentratiekampen, ook niet de Britse, de Amerikaanse en de Russische concentratiekampen. Het is maar voor de volledigheid.
Deze hebben nooit bestaan. Indien men er toch niet zou buiten kunnen en er toch zou moeten over spreken, waren dit enkel kampen uit noodzaak. Het hoge sterftecijfer was enkel te wijten aan te veel personen op een beperkte oppervlakte zoals ooit de Ami's hebben verklaard wanneer men hen vroeg om uit leggen wat de reden was van het hoge sterftecijfer van de Duitse krijsgevangen.

En, de geallieerde hebben/hadden altijd gelijk nietwaar.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 18:22   #1060
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farak Bekijk bericht
Now, whether this particular person likes the notion or not, the notion is out there. From my research talking to people across America, Jews are associated with money in everybody’s mind. And it is not a bad thing. The bad thing is if we allow others to believe that the reason why Jews are good at making money is because they cheat, or because there is some other conspiracy that Jews all share in.
Dus zegt u nu infeite dat u een superieur ras bent en zo uw succes verwerft?


Neen het is niet uw superioriteit. Het is uw capaciteit om MACHT en CONTROLE te verwerven en iedereen zand in de ogen te strooien, verdeeldheid te zaaien. Nadien gebruikt u de macht om enkel alles onder de broeders te verdelen. Een goy wordt enkel gebruikt om macht te verwerven en de achterban verder te verrijken.



Lees misschien ook even dit:

Citaat:
you will discover that the principal cause is the outworking of the Jewish genius to achieve the power of control. Here in the United States is the fact of this remarkable minority attaining in 50 years a degree of control that would be impossible to a ten times larger group of any other race. That creates the Jewish Question here.
No similar minority of any people would occasion comment, because we would not meet with a representative of them wherever we went in high places - in the innermost secrecy of the councils of the Big Four at Versailles*; in the United States Supreme Court; in the councils of the White House; in the vast dispositions of world finance - wherever there is power to get or use. We meet the Jew everywhere in the upper circles, literally everywhere where there is power. And that is where the Jewish question begins - in very simple terms - How does the Jew so habitually and so resistlessly gravitate to the highest places? Who puts him there? Why is he put there? What does he do there? What does the fact of his being there mean to the world? THAT is the Jewish Question in its origin. From these points it goes on to others, and whether the trend becomes pro-Jewish or anti-Semitic depends on the amount of prejudice brought to the inquiry, and whether it becomes pro-Humanity depends on the amount of insight and intelligence.

Laatst gewijzigd door straddle : 9 september 2009 om 18:23.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be