Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 juni 2023, 17:10   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.607
Standaard Mentale gezondheid jongeren blijft verslechteren door gebrek aan perspectief

onderwerp
Mentale gezondheid jongeren blijft verslechteren door gebrek aan perspectief



analyse

1) Groot maatschappelijk probleem, De Jeugd is de toekomst, maer stel dat er GEEN Toekomst meer is, wat dan?? OMVOLKING en WOKE en BLM zijn de norm nu, vernegering overal in media, lijkt wel een Afrikaanse invasie nu hier in Nederland. Hele media zie je alleen grootgeschapen negers en het complot tegen het arme blanke ras is duidelijk, puur WOKE, extreem links is bezig nu het hele jonge blanke Hollandse ras de NEK om te draaien.

2) Kan Thierry Baudet de blanke jeugd redden? hhaha hahha Hitler deed het met zijn Hitlerjugend hahha maar ok wij zijn in een andere tijd dus nu moet Thierry Baudet het doen met seks, weed en drugs WOKE stijl parties voor jongeren. Pro Nederlandse FVD feesten mogen niet denk ik, teveel Pro White en dit kan men nu verbieden.

3) De echte problemen van de jeugd: 1) Hele moordende seksuele prestatiedruk omdat al die grootgeschapen negers nu voor seksuele stress zorgen in heel Europa en de tijd is rijp voor een keiharde Europese Bevrijdingsoorlog a la Behring Andersen Breivik hoor ik de Gammafiele neonazies nu al gillen in hun bottom HOMO peeshokjes en bordelen. Er zijn geen sterke, jonge, geharde, stoere heterofiele blanke mannen meer denk ik. Er is geen toekomst.

4) De massa immigratie stress van zwartjoekels moeten wij niet vergeten ok. Ja het zal leiden tot een keiharde en bloedige Europese burgeroorlog denk ik binnen 14,1888 jaar tijd. Negers hebben nu teveel macht gekregen in Nederland en ook zwartjes uit INdia stromen nu elke week bij duizenden binnen dus er zal een hele grote rassenoorlog komen op deze manier.

5) Ik ben zelf een viesbruine indiase sarnami en de harde wetten van Dharti Maata verbieden massa immigratie van hele grote horden van grootgeschapen, superpotente Zwartjoekels uit India en Afrika in een blank land, dus wij moeten deze wetten respecteren. Men zoekt nu echt een harde burgeroorlog. Adolf Hitler kon de verloederde Duitse jeugd aan zich binden in 1936 en zo kon hij zijn Hiterjugend groot en sterk maken en ik denk dat dit zich nu HELAAS zal moeten herhalen, harde natuurwetten van Dharti Maata, Moeder Natuur, omdat ik nu het inzicht kreeg dat het de Hollandse Dharti Maata zelf is die de inheemse blanke Hollanders heeft gesmeed, als sterke Germanilanders en dit moet in de Nederlandse Grondwet verankerd worden denk ik. Bestudeer zelf de hele geschiedenis van de inheemse Blanke Hollanders sedert 3500 jaar geleden per decennia of per 100 jaar.



============== REF tekst media

https://www.nu.nl/binnenland/6269917...rspectief.html


Mentale gezondheid jongeren blijft verslechteren door gebrek aan perspectief
Door onze nieuwsredactie
28 jun 2023 om 07:08Update: 6 uur geleden
2.7K reacties
De mentale gezondheid van Nederlandse tieners is de afgelopen jaren verder verslechterd, melden Trouw en de Volkskrant. Meisjes hebben meer last van gedragsproblemen en emotionele problemen dan jongens.

De Universiteit Utrecht en het Trimbos-instituut hebben voor een onderzoek bijna vijfduizend scholieren tot zestien jaar ondervraagd. Het valt op dat de mentale problemen van de tieners hardnekkig en ernstig zijn.

Statistiekbureau CBS constateerde in juli 2022 dat de mentale gezondheid van scholieren was verslechterd als gevolg van de coronamaatregelen, zoals lockdowns en de sluiting van scholen.

Maar hun neerslachtige gevoelens verdwijnen niet nu de coronapandemie achter ons ligt, merken de onderzoekers. Bijna de helft van alle ondervraagde meisjes zegt aandachtsproblemen te hebben. Een jaar eerder gold dit nog voor 42 procent van de meisjes.

Jongeren hebben nog steeds geen perspectief, zeggen ze in het onderzoek Jong na corona. Niet alleen de coronapandemie speelt hierin een rol, maar ook de vele crises waar Nederland mee worstelt en waarin geen zicht op verbetering is.

Flinke toename van jongeren met slechte mentale gezondheid in 2021
Zie ookFlinke toename van jongeren met slechte mentale gezondheid in 2021

Beeld: 123RF
2.7K reacties
Lees meer over:
Jongeren
Binnenland
Mentale gezondheid
NUjij: Uitgelichte reacties
RonDoe
28 jun 2023 om 08:24
Ik vind het vervelend om te zeggen, maar geheel onverwacht vind ik dit bericht niet. Natuurlijk 'heeft iedere generatie zijn eigen problemen' wordt er dan vaak gezegd, maar helaas lijkt het wel of er meer crises zijn, ze zijn heftiger en een mogelijke oplossing (of zelfs maar het begin van een oplossing) lijkt verder weg dan ooit.Als je zo het rijtje eens bekijkt word je er ook niet heel vrolijk van: we hebben net een Covidpandemie achter de rug (met nog steeds naweeën), er is een huizencrisis, de gezondheidszorg is overbelast, er is een klimaat- en een vluchtelingen-crisis, er is naast alle sociale onrust redelijk dichtbij een echte oorlog aan de gang waarvan we alleen maar kunnen hopen dat die snel eindigt en het leven lijkt ook steeds duurder te worden. Je zou er inderdaad moedeloos van worden.De 'jeugd van tegenwoordig' (daar schaar ik voor het gemak ook maar de 20-ers en 30-ers onder) staan voor uitdagingen waar ik 'gelukkig' niet zo veel meer mee te maken heb. Sterkte allen.
Respect: ???? 203
Reacties: ???? 11
Reageer
Enniewee_allesdoetertoe
28 jun 2023 om 07:26
Dit is een beetje kip en ei verhaald. Als docent zie ik het echt voor m’n neus gebeuren. Jongeren geven aan ongelukkig te zijn. Anderzijds zoeken ze elk excuus om maar niet te hoeven komen (lees enkel aanwezig zijn!) naar de onderwijsinstelling. Veel extremer dan voor covid. Ze blijven het maar proberen om thuis les te volgen. Of beperken aanwezigheid tot een absoluut minimum. Zo komen ze niet in het ritme, missen ze het gevoel van saamhorigheid en kennen ze de mede leerlingen van hun jaarlaag veel slechter dan voorheen. En ja, dat thuis les volgen/ werken klinkt ideaal vanuit een heleboel aspecten, maar leidt tot een groot gevoel van eenzaamheid. Voor jongere mensen: geen hybride omgevingen toestaan, dat leidt tot ongelukkige mensen. Zo veel mogelijk op en naar lokatie!
Respect: ???? 266
Reacties: ???? 25
Reageer
Bekijk alle reacties




https://www.nu.nl/binnenland/6269917...rspectief.html
====================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2023, 17:44   #2
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Don't worry, be happy~
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2023, 05:19   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.450
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

En ik maar denken dat het komt door teveel tapijtkoppen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be