Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

 
 
Discussietools
Oud 24 februari 2006, 02:32   #81
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A. Bekijk bericht

Deze prent, die ook met religieuze symbolen spot, is veel mooier dan de Deense cartoons, en ze heeft tot hiertoe geen geweld uitgelokt.
Wat belet Belien en zijn madam om die affiche wijd en zijd te verspreiden als een pleidooi voor vrije expressie?

Wat verhindert moslimbeesten (en het is gemaakt door een moslim) om te zien dat katholieken hierdoor zwaar beledigd waren maar niks in brand staken ? Waarom ben je zo gepikeerd dat katholieken vreedzaam protesteren tegen dit beeld en ben je er als de pinken bij om te betogen dat het godverdomme het recht is van de moslims om mensen uit te moorden als de profeet nog maar wordt afgebeeld. Jij moet een moslim zijn.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 februari 2006 om 02:35.
Jazeker is offline  
Oud 24 februari 2006, 14:06   #82
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

[quote=Salmon L.A.;1559009]Wat heeft Stevaert "in godsnaam" met die cartoons te maken?


Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Salmon L.A.
Belien schijnt zo zijn netwerkjes te hebben.


Stevaert ook. die is reeds gouverneur. dus wat moet men van diue dan geloven?
__________________
]

trek uw eigen conclusie niet te veel in tweifel.
fernand is offline  
Oud 24 februari 2006, 15:04   #83
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Aangezien het aandeel van allochtone moslims in de toekomst in Europa alleen maar zal stijgen, zitten we met een serieus probleem. In een open samenleving als de onze zal iemand die een tegenstrijdig standpunt aanneemt over een bepaald persoon meteen met argumenten van repliek worden gediend.

Nu is Mohammed volgens iedere moslim de "edelste mens ooit", om maar één lachwekkende frase aan te halen. In een open samenleving als de onze, waarin het leven en de daden van iemand met zijn historisch belang gekend is, zal dit in de toekomst nog meer reactie uitlokken. Het probleem is dat je je moeilijk lovend kan uitlaten over zijn levenswandel. Het probleem is ook dat we hier in het westen niet gewend zijn onze bek te houden. Dus zal er in de toekomst alleen maar meer heibel van komen, want je kan moeilijk je mond blijven houden uit respect, zeker wanneer het aandeel van de moslims in onze maatschappij groter wordt, en dus ook het belang van Mohammed in onze maatschappij evenredig zal toenemen. Aangezien in geen enkel land met een moslimmeerderheid of grote moslimminderheid er een neiging bestaat onder de moslims om secularisme aan te hangen, of niet te streven naar een islamstaat (met of zonder geweld maakt hierin niks uit) met een wetgeving gebaseerd op de islam voor moslims of zelfs voor iedereen, zal de nood aan debatten over de islam en zijn profeet in de toekomst alleen maar groeien. Het ziet er dus niet goed uit, want de historische Mohammed kun je als rationeel mens moeilijk als leidraad nemen, en dus zullen er nog harde (maar daarom niet minder terechte) woorden vallen. Het staat onomstotelijk vast dat dergelijke botsingen steeds meer zullen voorkomen.
Het zal dus een botsing der beschavingen worden, binnen onze beschaving.
De cultuurrelativisten en de linkerzijde staan nog vreselijke tijden te wachten!
De moslims weten heel goed tot wat het heeft geleid toen de ontvoogding van het christendom begon, toen individuele mensen de ruimte benutten die het christendom, althans in potentie, hen bood tussen Kerk en Staat, bevrijd werden en aan het denken werden gezet, waardoor de aanzet werd gegeven tot een ongehoorde, nog altijd onstuitbare materiële vooruitgang met de Renaissance, de Reformatie en de Verlichting: een totale ontkerkelijkte, in hun ogen waardeloze samenleving. De islam heeft nooit een seculier domein gekend waarin onderzoek los van de aanspraken van de religie tot bloei konden komen, waardoor hun samenlevingen eeuwen later nog steeds hopeloos achter liggen. De onscheidbaarheid van alle aspecten van het leven is in de islam een onaantastbaar icoon. Alle gedragingen, alle gewoonten kennen een religieuze sanctie en rechtvaardigheid, elke verandering is een bedreiging voor het totale geloofssysteem. De zekerheid dat hun levenswijze de juiste is, gaat samen met de angst dat het hele bouwwerk, intellectueel en politiek, ineen zal storten zodra er ook maar enigszins aan gesleuteld wordt.
Vrome moslims kunnen, in tegenstelling tot Luther of Calvijn, de langetermijngevolgen zien van de Reformatie en de daaruit voortgekomen secularisatie: een marginalisering van het woord van God, dat alleen nog te horen is als een culturele echo van steeds verder weg. Er steekt genoeg waarheid in de kritiek van de vrome moslim op de minder aantrekkelijke aspecten van de westerse seculiere cultuur om zijn oproep tot een terugkeer naar zuiverheid, als antwoord op de rampspoeden in de moslimwereld, plausibel te maken. Hij ziet in de vrijheid van het westen niets anders dan losbandigheid en promiscuïteit, die er ook zeker zijn, maar hij ziet in vrijheid, vooral in vrijheid van onderzoek en woord, geen spirituele deugd en dus ook geen bron van kracht. Dit gevoel van beklemming verklaart precies de reactionaire, opstandige stroming in de hedendaagse islam. De vrome moslims vrezen, en niet zonder reden, dat als ze een vinger geven, ze hun hele hand verliezen. Die vrees is des te accuter onder de groeiende moslimpopulaties in de westerse steden, die hierheen komen met hun geëxporteerde achterlijkheid en geenszins van plan zijn om hier de in hun ogen goddeloze waarden over te nemen van het gastland, en zelfs gesteund worden in hun onwil om zich aan te passen door de linkse wortels uit marginale partijtjes zoals Groen en Spirit. Binnen een paar decennia zitten we hier met een ramptoestand zonder weerga. Met een politieke macht die voortdurend kan aangevochten worden door de vromen of zelfverklaarde vromen, wordt tirannie de enige waarborg voor stabiliteit en moord het enige middel tot hervorming, zoals blijkt in de ganse islamitische wereld. Het is dat onvermogen om Kerk en Staat te scheiden, dat de Dar al Islam, het huis van de onderwerping, de islam, veroordeelt tot permanente achterlijkheid vergeleken met de Dar-al-Harb, het huis van oorlog, een achterlijkheid die gevoeld wordt als een diepe vernedering en geïllustreerd wordt door het feit dat de hele Arabische wereld, afgezien van zijn olie, in de rest van de wereld economisch gezien minder voorstelt dan Nokia.




Het wordt dus buigen... of barsten!
(maar voor wie, dat is dé hamvraag)!
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 24 februari 2006, 20:11   #84
Harald
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door fernand [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG]
Stevaert ook. die is reeds gouverneur. dus wat moet men van diue dan geloven?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A. Bekijk bericht
Wat heeft Stevaert "in godsnaam" met die cartoons te maken?

Beste Phoebe, zou u niet verder met de blokjes spelen in plaats van te komen meepraten met zaken waarover u alleen onzin kunt vertellen? Al vind ik het wel leuk dat u uw VB-vriendjes op die manier "helpt".

Van onzin en onkunde gesproken: ik ben het nog niet vergeten dat u niet eens wilde toegeven dat Rushdies Duivelsverzen door de moslimfundamentaisten is veroordeeld omdat het boek met de koran en de profeet spot.
Oorspronkelijk citaat van fernand gevolgd door een aanspreking van Phoebe?!
Is fernand dezelfde als Phoebe? Mis ik hier iets?

En dan oude koeien uit de gracht halen. Zo laat je je wel opmerken.

mvg

Harald.
Harald is offline  
Oud 24 februari 2006, 20:16   #85
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Aangezien het aandeel van allochtone moslims in de toekomst in Europa alleen maar zal stijgen, zitten we met een serieus probleem. In een open samenleving als de onze zal iemand die een tegenstrijdig standpunt aanneemt over een bepaald persoon meteen met argumenten van repliek worden gediend.

Nu is Mohammed volgens iedere moslim de "edelste mens ooit", om maar één lachwekkende frase aan te halen. In een open samenleving als de onze, waarin het leven en de daden van iemand met zijn historisch belang gekend is, zal dit in de toekomst nog meer reactie uitlokken. Het probleem is dat je je moeilijk lovend kan uitlaten over zijn levenswandel. Het probleem is ook dat we hier in het westen niet gewend zijn onze bek te houden. Dus zal er in de toekomst alleen maar meer heibel van komen, want je kan moeilijk je mond blijven houden uit respect, zeker wanneer het aandeel van de moslims in onze maatschappij groter wordt, en dus ook het belang van Mohammed in onze maatschappij evenredig zal toenemen. Aangezien in geen enkel land met een moslimmeerderheid of grote moslimminderheid er een neiging bestaat onder de moslims om secularisme aan te hangen, of niet te streven naar een islamstaat (met of zonder geweld maakt hierin niks uit) met een wetgeving gebaseerd op de islam voor moslims of zelfs voor iedereen, zal de nood aan debatten over de islam en zijn profeet in de toekomst alleen maar groeien. Het ziet er dus niet goed uit, want de historische Mohammed kun je als rationeel mens moeilijk als leidraad nemen, en dus zullen er nog harde (maar daarom niet minder terechte) woorden vallen. Het staat onomstotelijk vast dat dergelijke botsingen steeds meer zullen voorkomen.
Het zal dus een botsing der beschavingen worden, binnen onze beschaving.
De cultuurrelativisten en de linkerzijde staan nog vreselijke tijden te wachten!
De moslims weten heel goed tot wat het heeft geleid toen de ontvoogding van het christendom begon, toen individuele mensen de ruimte benutten die het christendom, althans in potentie, hen bood tussen Kerk en Staat, bevrijd werden en aan het denken werden gezet, waardoor de aanzet werd gegeven tot een ongehoorde, nog altijd onstuitbare materiële vooruitgang met de Renaissance, de Reformatie en de Verlichting: een totale ontkerkelijkte, in hun ogen waardeloze samenleving. De islam heeft nooit een seculier domein gekend waarin onderzoek los van de aanspraken van de religie tot bloei konden komen, waardoor hun samenlevingen eeuwen later nog steeds hopeloos achter liggen. De onscheidbaarheid van alle aspecten van het leven is in de islam een onaantastbaar icoon. Alle gedragingen, alle gewoonten kennen een religieuze sanctie en rechtvaardigheid, elke verandering is een bedreiging voor het totale geloofssysteem. De zekerheid dat hun levenswijze de juiste is, gaat samen met de angst dat het hele bouwwerk, intellectueel en politiek, ineen zal storten zodra er ook maar enigszins aan gesleuteld wordt.
Vrome moslims kunnen, in tegenstelling tot Luther of Calvijn, de langetermijngevolgen zien van de Reformatie en de daaruit voortgekomen secularisatie: een marginalisering van het woord van God, dat alleen nog te horen is als een culturele echo van steeds verder weg. Er steekt genoeg waarheid in de kritiek van de vrome moslim op de minder aantrekkelijke aspecten van de westerse seculiere cultuur om zijn oproep tot een terugkeer naar zuiverheid, als antwoord op de rampspoeden in de moslimwereld, plausibel te maken. Hij ziet in de vrijheid van het westen niets anders dan losbandigheid en promiscuïteit, die er ook zeker zijn, maar hij ziet in vrijheid, vooral in vrijheid van onderzoek en woord, geen spirituele deugd en dus ook geen bron van kracht. Dit gevoel van beklemming verklaart precies de reactionaire, opstandige stroming in de hedendaagse islam. De vrome moslims vrezen, en niet zonder reden, dat als ze een vinger geven, ze hun hele hand verliezen. Die vrees is des te accuter onder de groeiende moslimpopulaties in de westerse steden, die hierheen komen met hun geëxporteerde achterlijkheid en geenszins van plan zijn om hier de in hun ogen goddeloze waarden over te nemen van het gastland, en zelfs gesteund worden in hun onwil om zich aan te passen door de linkse wortels uit marginale partijtjes zoals Groen en Spirit. Binnen een paar decennia zitten we hier met een ramptoestand zonder weerga. Met een politieke macht die voortdurend kan aangevochten worden door de vromen of zelfverklaarde vromen, wordt tirannie de enige waarborg voor stabiliteit en moord het enige middel tot hervorming, zoals blijkt in de ganse islamitische wereld. Het is dat onvermogen om Kerk en Staat te scheiden, dat de Dar al Islam, het huis van de onderwerping, de islam, veroordeelt tot permanente achterlijkheid vergeleken met de Dar-al-Harb, het huis van oorlog, een achterlijkheid die gevoeld wordt als een diepe vernedering en geïllustreerd wordt door het feit dat de hele Arabische wereld, afgezien van zijn olie, in de rest van de wereld economisch gezien minder voorstelt dan Nokia.




Het wordt dus buigen... of barsten!
(maar voor wie, dat is dé hamvraag)!
Als ik van het westen zou zijn... ik zou mijn atoomwapenarsenaal goed bijhouden... we zouden het wel eens nodig kunnen hebben...
of we moeten ons gewoon onderwerpen natuurlijk...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 24 februari 2006, 22:32   #86
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A. Bekijk bericht

[Zijn wij nu niet heel erg off-topic?]
Ja. En so what? Er komen d'r zoveel mijn topics "bederven" met off-topic gezever.
Btw, nu gebruikt u zelf al Engelstalige begrippen.

PS: dat pissig zijn omdat ik u niet kan overtuigen van 9/11, d�*�*r vergist u zich in hoor.
Indien u mij zou kennen, zou u dat absoluut niet denken. (juist omd�*t u mij niet kent, neem ik het u ook niet kwalijk)
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-

Laatst gewijzigd door democratsteve : 24 februari 2006 om 22:41.
democratsteve is offline  
Oud 24 februari 2006, 23:19   #87
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door fernand [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG]
Stevaert ook. die is reeds gouverneur. dus wat moet men van diue dan geloven?

Oorspronkelijk citaat van fernand gevolgd door een aanspreking van Phoebe?!
Is fernand dezelfde als Phoebe? Mis ik hier iets?

En dan oude koeien uit de gracht halen. Zo laat je je wel opmerken.

mvg

Harald.
U mist inderdaad wat! (verstand?)
fernand is offline  
Oud 25 februari 2006, 03:03   #88
Daphne
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 6 februari 2006
Berichten: 702
Standaard

Ik meen ergens gelezen te hebben (ik weet dat het vaag is, maar ik weet echt niet meer waar) dat Paul Beliën nog meegeschreven heeft aan de "Burgermanifesten" van Verhofstadt, een functie binnen de PVV ambieerde en dan in ongenade gevallen is bij de liberalen.
Dit is misschien niet relevant binnen deze discussie, maar nu de naam Beliën valt, had ik toch graag geweten of iemand daar meer over weet.
Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door Daphne : 25 februari 2006 om 03:07.
Daphne is offline  
Oud 25 februari 2006, 19:36   #89
Harald
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daphne Bekijk bericht
Ik meen ergens gelezen te hebben (ik weet dat het vaag is, maar ik weet echt niet meer waar) dat Paul Beliën nog meegeschreven heeft aan de "Burgermanifesten" van Verhofstadt, een functie binnen de PVV ambieerde en dan in ongenade gevallen is bij de liberalen.
Dit is misschien niet relevant binnen deze discussie, maar nu de naam Beliën valt, had ik toch graag geweten of iemand daar meer over weet.
Alvast bedankt.
Een korte biografie van Paul Belien vind je op de stek van The Brussels Journal :
http://www.brusselsjournal.com/paulbelien

mvg

Harald.
Harald is offline  
Oud 25 februari 2006, 20:51   #90
Rene Artois
Minister
 
Rene Artois's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2005
Locatie: Nouvion
Berichten: 3.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daphne Bekijk bericht
Ik meen ergens gelezen te hebben (ik weet dat het vaag is, maar ik weet echt niet meer waar) dat Paul Beliën nog meegeschreven heeft aan de "Burgermanifesten" van Verhofstadt, een functie binnen de PVV ambieerde en dan in ongenade gevallen is bij de liberalen.
Dit is misschien niet relevant binnen deze discussie, maar nu de naam Beliën valt, had ik toch graag geweten of iemand daar meer over weet.
Alvast bedankt.
Hij was in elk geval betrokken bij een poging om van de VLD van bij de oprichting een rechtse vlaamse volkspartij, genre Forza Flandria, te maken. Deze poging is indertijd gestrand omdat bepaalde betrokken figuren zoals Lode Claes geen vertrouwen hadden in Verhofstadt. Een wantrouwen dat later terecht bleek.

In het kader van deze poging zou ook Annemans gepolst geweest zijn voor een overstap waarop deze reageerde door te stellen dat "niemand een partij verlaat die de verkiezingen gaat winnen".
Rene Artois is offline  
Oud 25 februari 2006, 21:18   #91
AyneRand
Minister-President
 
Geregistreerd: 27 mei 2003
Locatie: Brussels
Berichten: 4.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Wat verhindert moslimbeesten (en het is gemaakt door een moslim) om te zien dat katholieken hierdoor zwaar beledigd waren maar niks in brand staken ? Waarom ben je zo gepikeerd dat katholieken vreedzaam protesteren tegen dit beeld en ben je er als de pinken bij om te betogen dat het godverdomme het recht is van de moslims om mensen uit te moorden als de profeet nog maar wordt afgebeeld. Jij moet een moslim zijn.
Deze affiche is helemaal niet gemaakt door een moslim, maar het toneelstuk werd door twee tunesiërs gebracht, de simplistische redenering van Jazeker is : tunesiërs dus moslims. Hadden we wel iets anders verwacht van iemand uit de lagere klasse? Het antwoord is nee, natuurlijk. Wat de politiek correcten er ook van mogen denken.
AyneRand is offline  
Oud 25 februari 2006, 21:36   #92
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Hadden we wel iets anders verwacht van iemand uit de lagere klasse? Het antwoord is nee, natuurlijk. Wat de politiek correcten er ook van mogen denken.
Man man... die lagere klasse is echt een complex bij jou, he ? Jij denkt echt als een randmarginaal.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 25 februari 2006, 21:53   #93
AyneRand
Minister-President
 
Geregistreerd: 27 mei 2003
Locatie: Brussels
Berichten: 4.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Man man... die lagere klasse is echt een complex bij jou, he ? Jij denkt echt als een randmarginaal.
Blij dat het jou zo frustreert, het geeft me gelijk.

Laatst gewijzigd door AyneRand : 25 februari 2006 om 21:53.
AyneRand is offline  
Oud 25 februari 2006, 22:19   #94
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Man man... die lagere klasse is echt een complex bij jou, he ? Jij denkt echt als een randmarginaal.
Aynerand is maar een provocateurtje. Veel blah blah over centen en klassen, maar in werkelijkheid heeft hij misschien niet eens een job.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 25 februari 2006, 22:43   #95
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Aynerand is maar een provocateurtje. Veel blah blah over centen en klassen, maar in werkelijkheid heeft hij misschien niet eens een job.

Aynerand beweert steeds dat hij bedrijven heeft in China en gouden zaken doet op de Chinese beurs maar telkens als wij een bewijs vragen, hoe klein ook, verdwijnt hij met de noorderzon.
Toevallig?

Laatst gewijzigd door daiwa : 25 februari 2006 om 22:44.
daiwa is offline  
Oud 25 februari 2006, 22:58   #96
voicelesscharlie
Eur. Commissievoorzitter
 
voicelesscharlie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 mei 2004
Locatie: Het moeras van Damme
Berichten: 9.138
Stuur een bericht via MSN naar voicelesscharlie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Aynerand beweert steeds dat hij bedrijven heeft in China en gouden zaken doet op de Chinese beurs maar telkens als wij een bewijs vragen, hoe klein ook, verdwijnt hij met de noorderzon.
Toevallig?
....en heb je mijn tip BCRX opgevolgd?$$$$$$$$$$$$$$
__________________
Sedert "pissen""plassen" werd,wordt er meer "gezeikt".
I keep my freedom ,guns and money.You can keep the change.
Kapitalisme vs socialisme
http://www.youtube.com/watch?v=lgh6w...eature=related
voicelesscharlie is offline  
Oud 25 februari 2006, 23:09   #97
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie Bekijk bericht
....en heb je mijn tip BCRX opgevolgd?$$$$$$$$$$$$$$
Neje.
Op welke koers had gij die aangeraden en wat staat hij nu?
daiwa is offline  
Oud 25 februari 2006, 23:20   #98
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Blij dat het jou zo frustreert, het geeft me gelijk.
Ik denk dat er in jouw droomwereldje niet eens iets bestaat als ongelijk hebben. Doe ze de groeten bij OCMW Brussel, schatteke.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 25 februari 2006, 23:23   #99
voicelesscharlie
Eur. Commissievoorzitter
 
voicelesscharlie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 mei 2004
Locatie: Het moeras van Damme
Berichten: 9.138
Stuur een bericht via MSN naar voicelesscharlie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Neje.
Op welke koers had gij die aangeraden en wat staat hij nu?
14$ en nu 19.74$ maar het beste moet nog komen.
Boven 20.43 heeft het aandeel geen weerstand meer.
Dan kan het heel snel gaan als de vogelpest ook in de VS wordt geconstateerd.
http://www.stockconsultant.com/consultnow/basicplus.cgi?symbol=bcrx#ttop

(enter "BCRX" consult en scroll naar beneden)
__________________
Sedert "pissen""plassen" werd,wordt er meer "gezeikt".
I keep my freedom ,guns and money.You can keep the change.
Kapitalisme vs socialisme
http://www.youtube.com/watch?v=lgh6w...eature=related

Laatst gewijzigd door voicelesscharlie : 25 februari 2006 om 23:27.
voicelesscharlie is offline  
Oud 25 februari 2006, 23:32   #100
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie Bekijk bericht
14$ en nu 19.74$ maar het beste moet nog komen.
Boven 20.45 heeft het aandeel geen weerstand meer.
Dan kan het heel snel gaan als de vogelpest ook in de VS wordt geconstateerd.
http://www.stockconsultant.com/consu...mbol=bcrx#ttop
Die heeft het idd al goed gedaan.
Vraagje, voicelesscharlie.

http://www.beleggerscompetitie.be/

Doet gij hier ook aan mee?
En zo ja, zouden we dan geen tread opstarten in K&K zodat we met andere geintresseerde forumgangers onderling onze aankopen en verkopen kunnen mededelen of bespreken?
En naruurlijk ook de wedijver wie van de deelnemers hier het het beste doet.
daiwa is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be