Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Forza Flandria
flopt 6 75,00%
floept 3 37,50%
flapt 3 37,50%
flupt zoals ZKH Prins Laurents oudere broer 3 37,50%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 september 2017, 15:17   #41
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En nog iets Robert, het is eenieders recht zich hopeloos belachelijk te maken wanneer hij naar een partij waar hij zelf is buiten gesjot gaat klikken dat er "een zekere 4x10E6 lacht met de partij op politics.be"
Je neerbuigend toontje begint vermoeiend te worden. Iets melden dat misdadig is niet klikken volgens mij. Bovendien ben ik niet rancuneus zoals jij en ja, ik heb nog contacten met de partij.
Citaat:
Doe maar, ofwel zal hoongelach je deel zijn, ofwel zal iemand je de basisbeginselen van vrije meningsuiting even uitleggen vooraleer je terug naar de uitgang te brengen.
Als het over de vrije meningsuiting gaat ben je de eerste die er best over zwijgt. Ik ben niet de man die een volledige partij het zwijgen wil opleggen.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2017, 15:38   #42
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Je neerbuigend toontje begint vermoeiend te worden. Iets melden dat misdadig is niet klikken volgens mij. Bovendien ben ik niet rancuneus zoals jij en ja, ik heb nog contacten met de partij.
Als het over de vrije meningsuiting gaat ben je de eerste die er best over zwijgt. Ik ben niet de man die een volledige partij het zwijgen wil opleggen.
Misdadig ? Welke wet is hier overtreden volgens jou ?
En het recht op vrije meningsuiting impliceert dat elke burger het recht heeft om met n-va en overigens iedere partij te lachen naar eigen goeddunken. Dreigementen van jou om daar paal en perk aan te stellen zullen op een kouwe steen vallen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2017, 16:43   #43
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Misdadig ? Welke wet is hier overtreden volgens jou ?
En het recht op vrije meningsuiting impliceert dat elke burger het recht heeft om met n-va en overigens iedere partij te lachen naar eigen goeddunken. Dreigementen van jou om daar paal en perk aan te stellen zullen op een kouwe steen vallen.
Verschillende. Ik heb geen probleem dat er met de N-VA gelachen wordt, de partij is er trouwens tegen gewapend. Maar hier gaat het over iets anders. Ik geef een voorbeeld. Stel dat je dochter of zoon op faceboek zit en jarenlang wordt bestookt door een pipo met leugens, verdachtmakingen enz... en die je als klap op de vuurpijl aanmaant je faceboekaccount op te zeggen. Ga jij dit opvatten als een grapje? Indien ja is je normververvaging nog erger dan ik dacht.

Wat dit draadje betreft ga ik het hierbij laten. Dit is een oeverloze discussie
waarbij iedereen op zijn standpunt blijft staan. Je mag dan ook het laatste woord hebben en mijn houding opvatten als vaandelvlucht, ik heb er noch de tijd noch de goesting voor.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 09:31   #44
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. ik kan mij inbeelden dat de suggersten onder de nazionaaltjes inzien dat ze voor de ranzigheid die ze nu verspreiden en het bazenpoepen waar zij zich nu aan te buiten gaan, ooit verantwoording zal gevraagd worden .. bang afwachten is 's werelds deel .. ook voor dertigpercenters .. ondertussen dansen de dwergen ..
Er waren zo nog eens nazionaaltjes die 30% haalden.

We weten hoe dat is afgelopen:




__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 18 september 2017 om 09:34.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be