Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 april 2015, 12:52   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Tegenover de dood, staan we allemaal machteloos.
Ieder van ons zal sterven. En de meesten te vroeg of zelfs veel te vroeg.

Ik heb nu een paar keer meegemaakt dat een moeder (m/v) haar kind naar het graf moest begeleiden. D�*t is onmenselijk.
Je ouders verliezen is zeer hard, maar het is uiteindelijk toch menselijk: iedereen maakt het mee.

Wellicht is de laatste boodschap van velen die reeds heen gingen, de volgende:

carpe diem. Pluk de dag.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 14:07   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Jazeker was maar 35 jaar oud.
Fieseler zal rond de 50 geweest zijn.

Harald was ook een hele goede forummer maar die schreef zijn laatste post al in 2009.
Hij had ernstige hartproblemen en zal meer dan waarschijnlijk plots overleden zijn. Ik hoorde in alle geval niets meer van hem, en ook mijn mails werden niet meer beantwoord.

De spoeling wordt idd dun als de klasse-forummers wegvallen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 17:49   #23
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wie herinnert zich Fieseler nog?

Hij verloor eind januari de strijd tegen kanker.
Hoe oud was deze forrummer ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 18:50   #24
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Rip
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 21:44   #25
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wie herinnert zich Fieseler nog?

Hij verloor eind januari de strijd tegen kanker.
Droevig nieuws….
Ik zal mij mijnheer Fieseler herinneren als een waardig forumdeelnemer en een ongetwijfeld goed mens. Mijn oprecht medeleven met allen die hem persoonlijk hebben gekend.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 21:46   #26
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Dzju toch, Fieseler,...
Een fijnere (ideologische) opponent kon een mens zich niet wensen.
We waren het quasi over niets eens, maar zelfs in zijn meest furieuze, snedige, soms ietwat bevlogen schrijfsels, voelde ik nooit ofte nimmer enige vorm van zurigheid, vijandigheid of haat.
En die positieve inschatting bleek correct die ene maal toen ik hem irl opzocht, en wij alsof we al jaren vrienden waren, zonder politiek geraaskal, enkele flesjes kraakten in een supe®gezellige, amicale, bijwijlen hilarische sfeer, bij het afscheid vol spijt dat we té ver uit elkaar woonden om van deze happening een traditie te smeden.
Ik kende hem niet genoeg om zware uitspraken over hem te doen, maar één ding durf ik met volle overtuiging stellen: met een 'vijand' als Fieseler, heb je geen vriend nodig.
Jammer genoeg: tot nooit meer, waardige sjaitan.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2015, 00:00   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Waar is de tijd.....dat Fieseler er nog was, en jou miste Staaf.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=91295

Jij bent al een tijdje terug, maar Fieseler komt nooit meer weer.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2015, 11:57   #28
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Rust zacht fieseler.

Sterkte aan de nabestaanden.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2015, 13:57   #29
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dzju toch, Fieseler,...
Een fijnere (ideologische) opponent kon een mens zich niet wensen.
We waren het quasi over niets eens, maar zelfs in zijn meest furieuze, snedige, soms ietwat bevlogen schrijfsels, voelde ik nooit ofte nimmer enige vorm van zurigheid, vijandigheid of haat.
En die positieve inschatting bleek correct die ene maal toen ik hem irl opzocht, en wij alsof we al jaren vrienden waren, zonder politiek geraaskal, enkele flesjes kraakten in een supe®gezellige, amicale, bijwijlen hilarische sfeer, bij het afscheid vol spijt dat we té ver uit elkaar woonden om van deze happening een traditie te smeden.
Ik kende hem niet genoeg om zware uitspraken over hem te doen, maar één ding durf ik met volle overtuiging stellen: met een 'vijand' als Fieseler, heb je geen vriend nodig.
Jammer genoeg: tot nooit meer, waardige sjaitan.
mooi geschreven Super
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2015, 15:26   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
mooi geschreven Super
Dat was ook wat Fieseler zo bewonderde.

Kon hij het nog maar lezen....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2015, 23:58   #31
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wie herinnert zich Fieseler nog?

Hij verloor eind januari de strijd tegen kanker.
Een verlies voor het forum.
Enige tijd geleden kwam nog bij mij op dat het lang geleden was dat we hem hier ''zagen''.
Nu weet ik waarom.

Laatst gewijzigd door daiwa : 28 april 2015 om 23:59.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2015, 00:50   #32
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wie herinnert zich Fieseler nog?

Hij verloor eind januari de strijd tegen kanker.
Innige deelneming
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2015, 15:27   #33
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Ik miste Fieseler al lang. Jammer dat ik nu de terminale reden moet horen. Vaarwel maat en bedankt voor je fijne aanwezigheid op forum en je respect voor je tegenstanders. Een voorbeeld om van te leren (forummen).

Laatst gewijzigd door eno2 : 25 mei 2015 om 15:31.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2015, 15:33   #34
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.977
Standaard

__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2015, 15:33   #35
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.898
Standaard

Innige deelneming.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2017, 17:40   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Vandaag kreeg ik, totaal onverwacht, een mail van de zoon van Fieseler. Ik was enorm ontroerd en neem bij deze de gelegenheid te baat om het afscheid van Fieseler te gedenken. Zijn zoon is intussen een jonge man die zo te zien nog steeds op zoek is naar zijn vader.

Dag Fieseler junior. Ik vind het heerlijk om de zoon van zijn vader te leren kennen. Ik zal je vader nooit vergeten, en ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben. Hij was een bijzondere man. Dat meen ik uit de grond van hart.

Laat aub nog wat van je horen eens je hier kan inloggen.
Ik kijk er naar uit!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2017, 09:32   #37
Fieseler Junior
Vreemdeling
 
Fieseler Junior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 september 2017
Berichten: 1
Standaard

Een goede ochtend iedereen!

Zoals Knuppel reeds heeft aangehaald, ben ik de enige zoon van Fieseler.

Gisteren was ik herinneringen van mijn vader aan het ophalen. Daarin herinnerde ik mij dat toen ik nog veel jonger was, ik hem meestal dit forum zag afschuimen onder de naam van Fieseler. Ik dacht dan ook even zijn posts proberen terug te vinden om zijn woorden en zegswijze opnieuw te lezen en innerlijk voor te stellen.

Wat ik echter niet verwacht had waren de mooie woorden op deze alsook andere threads om hem te gedenken. Dit heeft mij waarlijk recht in mijn hart getroffen en ik heb dan ook met tranen in mijn ogen teruggeblikt op mijn vader zoals ik hem kende.

Dus, met dit simpele bericht wil ik iedereen graag bedanken voor deze mooie woorden. Ze zijn alsnog aangekomen bij zijn nageslacht en familie. Momenten zoals deze zijn er voor mij om te koesteren.

Zelf denk ik niet dat ik een fervent Politics.be-forummer ga worden zoals mijn vader, maar gezien de politiek ook op dit moment recht op de afgrond afstevent, zit die kans, al is het een waterkans, er toch in.

Met hartelijke, oprechte en vriendelijke groeten,



Fieseler Junior

Laatst gewijzigd door Fieseler Junior : 20 september 2017 om 09:32.
Fieseler Junior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2017, 09:57   #38
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.460
Standaard

Welkom FJ. En mijn deelneming.

Uw pa had een klare kijk op de dingen des levens. Zo iets kan je enkel appreciëren.

Ik kots van de wijze waarop onze waarden en normen zijn geperverteerd door linkiewinkieworld...
Voor de linkies is het inderdaad een eer om anderen te bedriegen, te verpauperen en er van te profiteren..onder het motto: "ge moet het ook maar doen...".
Komt daar nog bij dat dat nu net de groep is die het ergst krijt en blèrt over "solidariteit"...u weet wel: zij pakken het geld van de hardwerkende Vlaming, steken er 80% van in hun "organisaties" en geven de 20% overblijvende fondsen aan de armen en luierikken met de woorden: "kijk eens wat die smeerlappen van rijken (ie hardwerkende Vlamingen) slechts over hebben voor jullie...als het van ons afhing dan...." en daarbij "gelukkig zijn wij er nog om jullie te onderhouden"...en tegen de tienduizenden politiek benoemden "kijk eens wat wij voor u doen, als jullie niet voor ons stemmen is "t gedaan met dat luilekker leventje"....

Het aller aller walgelijkste is echter dat het ook de kinderen zijn van die linkies die later de rekening zullen moeten betalen...egoïstische schijtlijsters...


bron:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=655
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2017, 10:26   #39
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Junior Bekijk bericht
Een goede ochtend iedereen!

Zoals Knuppel reeds heeft aangehaald, ben ik de enige zoon van Fieseler.

Gisteren was ik herinneringen van mijn vader aan het ophalen. Daarin herinnerde ik mij dat toen ik nog veel jonger was, ik hem meestal dit forum zag afschuimen onder de naam van Fieseler. Ik dacht dan ook even zijn posts proberen terug te vinden om zijn woorden en zegswijze opnieuw te lezen en innerlijk voor te stellen.

Wat ik echter niet verwacht had waren de mooie woorden op deze alsook andere threads om hem te gedenken. Dit heeft mij waarlijk recht in mijn hart getroffen en ik heb dan ook met tranen in mijn ogen teruggeblikt op mijn vader zoals ik hem kende.

Dus, met dit simpele bericht wil ik iedereen graag bedanken voor deze mooie woorden. Ze zijn alsnog aangekomen bij zijn nageslacht en familie. Momenten zoals deze zijn er voor mij om te koesteren.

Zelf denk ik niet dat ik een fervent Politics.be-forummer ga worden zoals mijn vader, maar gezien de politiek ook op dit moment recht op de afgrond afstevent, zit die kans, al is het een waterkans, er toch in.

Met hartelijke, oprechte en vriendelijke groeten,



Fieseler Junior
Van harte welkom geheten, zoon van je vader.
We zijn hier niet gewend aan publieke bedankjes van de familie van overleden forummers. Mij ontroert vooral je zoektocht naar herinneringen aan je vader. Dat wijst op de liefde die jullie met mekaar deelden. Daarom alleen al ben ik zo "gepakt" omdat je je de moeite deed om contact met mij te zoeken. Op die manier is je vader ook voor mij een beetje terug. Wees er maar zeker van dat hij gemist wordt.

Het zou leuk zijn dat je de rangen van de overblijvers vervoegt maar het moet niet. Ook zonder het forum kunnen we contact met mekaar houden. Nochtans heeft dit forum nood aan vers bloed. Aan goed bloed, want het is al een hele tijd niet meer wat het was. Dat merk ik pas als ik weer eens wat oude draden nalees. Waar is de tijd van de betere forummers, toen politieke tegenstanders desalniettemin mekaar's vrienden konden zijn.

Wat betreft de politiek beleven we vandaag extra boeiende tijden. Ik hoop stiekem dat de evolutie in de politiek Fieseler junior zal verleiden om de rol die zijn vader speelde op dit forum over te nemen. Dit forum heeft je nodig.

Alleszins van harte bedankt dat we jou hebben mogen kennen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 september 2017 om 10:31.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2017, 13:43   #40
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Junior Bekijk bericht
Een goede ochtend iedereen!

Zoals Knuppel reeds heeft aangehaald, ben ik de enige zoon van Fieseler.

Gisteren was ik herinneringen van mijn vader aan het ophalen. Daarin herinnerde ik mij dat toen ik nog veel jonger was, ik hem meestal dit forum zag afschuimen onder de naam van Fieseler. Ik dacht dan ook even zijn posts proberen terug te vinden om zijn woorden en zegswijze opnieuw te lezen en innerlijk voor te stellen.

Wat ik echter niet verwacht had waren de mooie woorden op deze alsook andere threads om hem te gedenken. Dit heeft mij waarlijk recht in mijn hart getroffen en ik heb dan ook met tranen in mijn ogen teruggeblikt op mijn vader zoals ik hem kende.

Dus, met dit simpele bericht wil ik iedereen graag bedanken voor deze mooie woorden. Ze zijn alsnog aangekomen bij zijn nageslacht en familie. Momenten zoals deze zijn er voor mij om te koesteren.

Zelf denk ik niet dat ik een fervent Politics.be-forummer ga worden zoals mijn vader, maar gezien de politiek ook op dit moment recht op de afgrond afstevent, zit die kans, al is het een waterkans, er toch in.

Met hartelijke, oprechte en vriendelijke groeten,



Fieseler Junior
Mijn deelneming bij het overlijden van uw vader, en van harte welkom op dit forum.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be