Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 september 2017, 20:14   #21
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Ik heb een ingebrekestelling gekregen de "Nieuw-Vlaamse Alliantie vzw", ondertekend door Louis Ide, vermeldend dat het logo van de N-VA niet mag worden gebruikt op dit forum. Daarbij wordt verwezen naar het logo dat hierboven wordt gebruikt.

De hele boterham klinkt als volgt: "Op grond van inschrijvingsnummer 0918036 is onze vereniging gerechtigd in de Benelux tot het exclusief gebruik van het beeldmerk, gedeponeerd bij het Benelux-Bureau voor Intellectuele Eigendom onder nummer 1244629 voor onder meer de volgende klassen 35, 41, 42 en 45. Door het gebruik van ons beschermd logo op uw website wordt er inbreuk gepleegd op onze rechten op dat merk. Voor deze inbreuken stellen we u dan ook in gebreke."

Tja, ik snap dat bovenstaande combinatie niet meteen stichtend is. Maar toch een discussie waard. Dit logo moet werkelijk overal circuleren ... is het niet? Wellicht niet in deze combinatie.

Want: "Gelet op het feit dat N-VA geen toestemming heeft gegeven voor het gebruik van het logo, verzoeken wij u ook om met onmiddellijke ingang het gebruik te stoppen van het logo van ‘N-VA’ en dit te verwijderen van uw website.

Wij verzoeken u het onrechtmatig handelen tegen ons c.q. elk gebruik van het merk in alle soorten informatiedragers met onmiddellijke ingang te staken en gestaakt te houden
"

Op zich een onzinnig verzoek. Ik weet niet eens hoe ik daaraan moet beginnen. (1) Ik heb jullie niet bepaald onder controle, dit is gewoonweg ... een forum :-p en (2) deze website omvat ongeveer 700.000 pagina's met talloze afbeeldingen. Ideetjes welkom.
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 20:23   #22
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Ik denk dat ik de reden heb gevonden waarom deze weg moet. Google, "n-va", ->afbeeldingen ... en, deze staat meteen bij de eerste resultaten
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Ingebrekestelling logo n-va2.jpg‎
Bekeken: 198
Grootte:  317,4 KB
ID: 107065  

Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 20:40   #23
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.006
Standaard

O ja, dat verklaart een hoop. mkb heeft het gedaan. Zo krijgen we allemaal ooit onze 5 minutes of fame.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 25 september 2017 om 20:53.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 20:52   #24
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Ik heb een ingebrekestelling gekregen de "Nieuw-Vlaamse Alliantie vzw", ondertekend door Louis Ide, vermeldend dat het logo van de N-VA niet mag worden gebruikt op dit forum. Daarbij wordt verwezen naar het logo dat hierboven wordt gebruikt.

De hele boterham klinkt als volgt: "Op grond van inschrijvingsnummer 0918036 is onze vereniging gerechtigd in de Benelux tot het exclusief gebruik van het beeldmerk, gedeponeerd bij het Benelux-Bureau voor Intellectuele Eigendom onder nummer 1244629 voor onder meer de volgende klassen 35, 41, 42 en 45. Door het gebruik van ons beschermd logo op uw website wordt er inbreuk gepleegd op onze rechten op dat merk. Voor deze inbreuken stellen we u dan ook in gebreke."

Tja, ik snap dat bovenstaande combinatie niet meteen stichtend is. Maar toch een discussie waard. Dit logo moet werkelijk overal circuleren ... is het niet? Wellicht niet in deze combinatie.

Want: "Gelet op het feit dat N-VA geen toestemming heeft gegeven voor het gebruik van het logo, verzoeken wij u ook om met onmiddellijke ingang het gebruik te stoppen van het logo van ‘N-VA’ en dit te verwijderen van uw website.

Wij verzoeken u het onrechtmatig handelen tegen ons c.q. elk gebruik van het merk in alle soorten informatiedragers met onmiddellijke ingang te staken en gestaakt te houden
"

Op zich een onzinnig verzoek. Ik weet niet eens hoe ik daaraan moet beginnen. (1) Ik heb jullie niet bepaald onder controle, dit is gewoonweg ... een forum :-p en (2) deze website omvat ongeveer 700.000 pagina's met talloze afbeeldingen. Ideetjes welkom.
Vrijheid van meningsuiting, enkel voor de baas van NVA.
De rest zijn duidelijk 'linksen' zoals Francken het stelde.
Iedereen die kritiek geeft is 'een linkse' en per NVA definitie dus verwerpelijk.
De gefotoshopte logo's zijn misschien niet top, maar de maskers vallen duidelijk snel af.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54

Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 25 september 2017 om 20:53.
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 21:01   #25
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Vrijheid van meningsuiting, .
Allemaal goed en wel, ongeacht of het nu links of rechts is, maar er is ook de wetgeving, en die kan je zo maar niet buiten spel zetten met 'het recht op een vrije meningsuiting'.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 21:44   #26
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Allemaal goed en wel, ongeacht of het nu links of rechts is, maar er is ook de wetgeving, en die kan je zo maar niet buiten spel zetten met 'het recht op een vrije meningsuiting'.
1. Niet echt een probleem om het aan te passen, raakt net aan de inhoud van de discussie (kan er momenteel niet aan. Zal voor morgen zijn. Kwestie dat we google-pagina-nummer-één-van-de-n-va-logo's een beetje opkuisen).
2. De claim an sich is belachelijk voor een forum zoals dit. Mijn mening.

Maar toch: welke wetgeving bedoel je hier. Ik denk dat het sec gezien een parodie is, vooral als je de context bekijkt waarin mkb dit heeft geplaatst. Niet?
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 22:17   #27
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Ik denk dat het sec gezien een parodie is, vooral als je de context bekijkt waarin mkb dit heeft geplaatst. Niet?
Dat denk ik ook. En je kan aan Louis Ide zeggen dat hij eens met zijn baas moet praten.



https://twitter.com/Bart_DeWever/sta...23655856771073
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 22:21   #28
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.867
Standaard

N-VA heeft geen lessen uit te delen over respect voor logo's.



https://ham.n-va.be/nieuws/win-dankz...se-leeuwenvlag
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 22:30   #29
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.867
Standaard

Ze zouden zich beter eerst bezighouden met de afvallige afdeling in Bocholt.



http://bocholtbelevenissen.blogspot....en-wakker.html
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 22:30   #30
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
2. De claim an sich is belachelijk voor een forum zoals dit. Mijn mening.

Maar toch: welke wetgeving bedoel je hier. Ik denk dat het sec gezien een parodie is, vooral als je de context bekijkt waarin mkb dit heeft geplaatst. Niet?
De klacht op zich is idd belachelijk.
Maar wettelijk hebben ze echter wèl een been om op te staan, nl het auteursrecht van hun afbeeldingen.
Wat die parodie betreft, is dat wel glad ijs.
De ene kan er mee lachen, de andere dan weer niet.
De afbeelding, zoals die op Google te zien is, staat daar wel los van de context, en dan wordt het echter helemaal iets anders.
Laster & eerroof, zijn dan begrippen die niet ver meer liggen.

Nu ja, wat mij betreft stoort het me helemaal niet, ook al vond ik het er wel wat over. Maar de wetgeving, das andere koek.
Die kan je gebruiken, maar kan je ook mis-gebruiken.
Wetgeving, blijft echter wel wetgeving...
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 22:37   #31
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Ze zouden zich beter eerst bezighouden met de afvallige afdeling in Bocholt.



http://bocholtbelevenissen.blogspot....en-wakker.html
Om een voorbeeldje te geven.
Bovenstaande afbeelding zou er normaal gezien niet mogen staan, ook al staat er een bronvermelding bij.



Citaat:
Op 22 januari kan je in het Parochiehuis naar de nieuwjaarsreceptie van de NV-A van Bocholt. Daar zal er tevens een demonstratie "vlag recht houden" zijn van de vlaggenzwaaigroep Alferi uit Kaulile.


http://bocholtbelevenissen.blogspot....en-wakker.html
Zo mag het wel. Ik citeer een tekst, en de afbeelding maakt deel uit van de tekst.
En dan nog mag het in bepaalde gevallen ook weer niet, maar dat is dan nog meer gemuggezift....

Wetgeving & muggeziften en van die toestanden....
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 25 september 2017 om 22:42.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 23:05   #32
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Misschien dient de heer Ide eens wat te verduidelijken, waar en hoe de zgn overtreding is begaan, want de klassen 35, 41, 42 en 45 van het Merkenregister voor de Intellectuele Eigendom vermelden niets als zodanig, voor het gebruik van een logo op een forum.
De betreffende klassen op een rijtje:

Klasse 35: Reclame; beheer van commerciële zaken; zakelijke administratie; administratieve diensten.

Klasse 41: Opvoeding; opleiding; ontspanning; sportieve en culturele activiteiten.

Klasse 42: Wetenschappelijke en technologische diensten, alsmede bijbehorende onderzoeks- en ontwerpdiensten; dienstverlening op het gebied van industriële analyse en industrieel onderzoek; ontwerpen en ontwikkelen van computers en van software.

Klasse 45: Juridische diensten; veiligheidsdiensten voor de bescherming van goederen en personen; persoonlijke en maatschappelijke diensten verleend door derden om aan individuele behoeften te voldoen [nader te specificeren].


https://register.boip.int/bmbonline/...ification.html
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 23:28   #33
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Misschien dient de heer Ide eens wat te verduidelijken, waar en hoe de zgn overtreding is begaan, want de klassen 35, 41, 42 en 45 van het Merkenregister voor de Intellectuele Eigendom vermelden niets als zodanig, voor het gebruik van een logo op een forum.
De klassen die vermeld worden, zijn de klassen waar de ontwerper van het logo ze wensen te gebruiken.
Eigenlijk is dit nu zelfs een bijzaak.
De NVA is eigendom van het logo, en dat is op zich al meer dan voldoende.
En de persoon die het gebruikt heeft, had blijkbaar géén toestemming om het te mogen gebruiken.
Bijkomend is er dan ook nog het 2de verhaal, dat hakenkruis, maar dat is dan weer iets helemaal anders wat er ook nog kan bijkomen.

'...Op grond van inschrijvingsnummer 0918036 is onze vereniging gerechtigd in de Benelux tot het exclusief gebruik van het beeldmerk, gedeponeerd bij het Benelux-Bureau voor Intellectuele Eigendom onder nummer 1244629 voor onder meer de volgende klassen....'
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 25 september 2017 om 23:37.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 23:41   #34
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
De klassen die vermeld worden, zijn de klassen waar de ontwerper van het logo ze wensen te gebruiken.
Eigenlijk is dit nu zelfs een bijzaak.
De NVA is eigendom van het logo, en dat is op zich al meer dan voldoende.

'...Op grond van inschrijvingsnummer 0918036 is onze vereniging gerechtigd in de Benelux tot het exclusief gebruik van het beeldmerk, gedeponeerd bij het Benelux-Bureau voor Intellectuele Eigendom onder nummer 1244629 voor onder meer de volgende klassen....'
Strikt genomen heb je gelijk, maar bij het éénmalig gebruik ervan zonder commerciële doeleinden, heeft een logo-eigenaar weinig poot om op te staan.

Als je bv morgen 100 T-shirts laat drukken met het logo van pakweg Harley Davidson erop en je stelt ze te koop, dan zal er strnt aan de knikker hangen.
Als je slechts één t-shirt met dat logo laat drukken, om die zelf aan te doen - dus niet-commercieel - dan kan HD je niks maken.

Voor de rest raad ik de heer Ide aan, om bij Google een verzoek in te dienen tot verwijdering van die gecombineerde afbeelding.
Kwestie van de NVA-stemmers op dit forum toe te laten, om gratis reclame te blijven maken voor de partij.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 25 september 2017 om 23:52.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 23:41   #35
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Stond de server niet in Frankrijk ?
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 23:46   #36
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Stond de server niet in Frankrijk ?
héhé.... Indien de server in Frankrijk had gestaan, was het via Frankrijk op het internet gekomen, en zou het dus ook een Frans juridisch probleem geworden (kunnen) zijn.

Waarom denk je trouwens dat heel wat spam-mail, van zelfs Belgische bedrijven, uit Italië komt, én die op hun beurt hun servers in de VS hebben staan ?
Slim gezien, en juridisch een kluwen.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 23:54   #37
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Voor de rest raad ik de heer Ide aan, om bij Google een verzoek in te dienen tot verwijdering van die gecombineerde afbeelding.
Voor hen een moeilijk iets, of het moet bijna gebeuren op gerechterlijk bevel. (in dit geval toch. Mocht het gaan om een foto waar jij als persoon op staat, is het dan weer wat anders)
De normale procedure is dat diegene die het op het net geplaatst heeft, dit aanvraagt aan Google.
In dit geval, de beheerder van Politcs.be want de foto komt van hun site.
Dan kan Google er voor zorgen dat deze gedurende 90 dagen uit de zoekesultaten geweerd wordt.
Normaal gezien hebben ze daar een dag of 2...3 voor nodig.
Nuttig is ook om te vragen om het ook uit de Google-cache te halen.
Indien dan ook hier de foto effectief verwijderd wordt, zal bij een volgende (of de volgende) indexering (crawling) van deze site door Google de bewuste foto ook daadwerkelijk niet meer gescand worden en dus ook niet opgenomen worden bij de zoekresultaten.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 25 september 2017 om 23:55.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 23:59   #38
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Strikt genomen heb je gelijk, maar bij het éénmalig gebruik ervan ...
Hier is het een éénmalig gebruik van het logo, maar heel de wereld kan wel het resultaat zien. (bij manier van spreken)

Indien hij dat thuis afgeprint had, en boven zijn bed had opgehangen, dan zou er geen haan naar gekraaid hebben.

En héél groot verschil tss beiden me dunkt.

Citaat:
Als je slechts één t-shirt met dat logo laat drukken, om die zelf aan te doen - dus niet-commercieel - dan kan HD je niks maken.
Idem.
Maar commercieel of niet, wettelijk mag dit eigenlijk ook niet.

Maar tegenwoordig print je die zelf af via je printer, en kan je ze op een t-shirt opstrijken.

Op veel vlakken houdt de wetgever ook een oogje dicht hoor, wees gerust.
Zolang je er geen misbruik van gaat maken natuurlijk.
Wetgevers zijn ook mensen gelijk iedereen.
Elke Belg wordt wel geacht om de wetgeving te kennen, maar ook zij weten dat dit een utopie is.
Erger nog, ze kunnen er soms zelf niet meer aan uit, zoals een rechter onlangs trouwens zelf gezegd heeft.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 26 september 2017 om 00:22.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2017, 05:52   #39
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.006
Standaard

Ik begrijp het wel. Mensen maken associaties aan. Dat is de hele reden dat we bijvoorbeeld verkiezingsposters hebben. Je leert er geen zak van over standpunten of kandidaten, maar je legt wel de associatie dat er hier in de buurt nog iemand is die partij wil stemmen, en dat is een prettig idee. Met een hakenkruis tussen je google resultaten, zeker voor een rechtse partij met wat ideeën omtrent minder immigratie, gaan mensen ook een associatie leggen, namelijk dat er hier in de buurt nog iemand is die de N-VA nazi's vind. De afbeelding in context legt die link niet door de manier waarop de twee gebruikt worden, het is in het in het belachelijke trekken van een ander argument dat de associatie legt dan N-VA'ers Vlaams Blokkers zijn. De post zelf helpt wat dat betreft de N-VA juist door dergelijke associaties die ze niet willen hebben te ondergraven. Maar uit context, de manier waarop de meeste mensen het zien, is het een ander verhaal.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik mijn voorstel intrek.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2017, 08:44   #40
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
1. Niet echt een probleem om het aan te passen, raakt net aan de inhoud van de discussie (kan er momenteel niet aan. Zal voor morgen zijn. Kwestie dat we google-pagina-nummer-één-van-de-n-va-logo's een beetje opkuisen).
2. De claim an sich is belachelijk voor een forum zoals dit. Mijn mening.

Maar toch: welke wetgeving bedoel je hier. Ik denk dat het sec gezien een parodie is, vooral als je de context bekijkt waarin mkb dit heeft geplaatst. Niet?

Ik geloof niet in toeval.
Een paar dagen geleden zat één van onze leden hier te dreigen met gerechtelijke vervolging van een ander forumlid omdat die op zijn zenuwen werkt doordat hij N-VA belachelijk maakt met woord en beeld.

Op zich is deze dreiging uiteraard te belachelijk voor woorden, maar dan is het perverse van het spel dat men zich naar het medium richt, dus naar het forum zelf, en zo bij jou eindigt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Wanneer er ooit verantwoording zal gevraagd worden zal het aan jou zijn. Voor al de leugens, verdachtmakingen, zware persoonlijke aanvallen enz... die je in de loop van duizenden postings uitgebraakt hebt. Niet één van je doelstellingen is uitgekomen wat niet betekent dat je onschuldig bent. Het is de bedoeling dat ik in de loop van de volgende weken jouw dossier aan de partijleiding van de N-VA ga overmaken, die zal oordelen of er een rechtszaak van komt. Als er iemand is die een veroordeling verdient ben jij het wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Jij beschouwt vier miljoen als een grappig mannetje dat een beetje solt met de N-VA. Dat pleit niet voor je mensenkennis. Gelukkig voor jou doet ie dat niet met het VB, dan werd je helemaal gek. Onrechtstreeks berokkent hij de partij schade en dit reeds gedurende 12 jaar. Je uitlachfilmpjes waar je zo van houdt zullen me niet beletten te doen wat ik me voorgenomen heb.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Niet de berichten van superpanda, wel het getrol van vier miljoen. Ik herhaal : de man is bedrijvig op dit forum sinds 2005 en heeft gedurende al die tijd niets anders gedaan dan tientallen draden opgestart en duizenden berichten uitgebraakt met één bedoeling : de N-VA schade berokkenen. Het is zoals pesten op school en op het werk, wanneer je het blijft doen treedt er onherroepelijk schade op bij de betrokkenen, vooral door het herhalingseffect. Je mag dat uiterst plezant vinden, ik denk er anders over. Daarom ga ik doen wat nodig is.

P.S. Gelukkig voor haar volgt Zuhal Demir dit forum niet. Ze zal het leren kennen. Of vind je de draad over haar grappig en onschadelijk zoals superpanda dat doet? D�*t is dan jouw probleem.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 26 september 2017 om 08:46.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be