Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juli 2017, 16:23   #81
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Unia is niet opgericht om tegen vreemd volk op te treden, wel tegen eigen volk.
Zoals Unia al meermaals uitgeklaard heeft is discriminatie op basis van religie in bepaalde gevallen perfect wettelijk.

De schuldige daarvoor is niet Unia maar de CVP, en bijgevolg de CVP-stemmers.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2017, 16:27   #82
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Dat kraantje in de douche voor rituele reiniging vind ik zeer intrigerend.
Zoals ik het intrigerend vond toen ik in een kliniek de kamer moest delen met een moslim en in de badkamer naast het toilet een kommetje zag staan met 3 keien................
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2017, 06:20   #83
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Zoals ik het intrigerend vond toen ik in een kliniek de kamer moest delen met een moslim en in de badkamer naast het toilet een kommetje zag staan met 3 keien................
Vertel eens.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2017, 09:13   #84
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Zoals ik het intrigerend vond toen ik in een kliniek de kamer moest delen met een moslim en in de badkamer naast het toilet een kommetje zag staan met 3 keien................
Ahha! U kan dan antwoord geven op de vraag waar ik al lang mee zit: welke vorm hebben die keien (in godsnaam)?

Dat moeten toch lange platte zijn of zo? Met bolle kan ik me moeilijk voorstellen dat het makkelijk vegen is.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2017, 09:15   #85
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Vertel eens.
UIT EEN MOSLIMFORUM
Wa aleikoem salaam warahmatoeAllah wabarakatoehoe, Je kunt de volgende site heel goed voor gebruiken: http://www.al-islaam.com/al-islaam/a...wassing/2.html KLEINE WASSING WOEDO Als je de douche in gaat zeg je Bismillah(in naam van Allah). Je begint nu met het: Drie keer je handen goed wassen Nu moet je drie keer je mond spoelen waarbij je je handen gebruikt als tandenborstel Dan moet je drie keer je neus schoonmaken je snuift het water in en daarna weer uit Dan maak je je hele gezicht drie keer schoon Nu maak je je rechterarm schoon tot aan je elleboog dit herhaal je drie keer. En je doe het zelfde met je linkerarm Nu neem je water en begin je bij het begin van je haargrens tot aan het botje dat je aan het einde van je haargrens hebt. (correctie) Het is soennah, om de woorden ashadoe Illa Ilaha Illalah wa ashaodoe enna moehammadan Rasoelallah.(ik getuig dat er geen god is dan allah en dat Mohammad zijn boodschapper.) Nu maak je in een keer je rechter en linkeroor schoon d.m.v. je duim en wijsvinger, met water Nu was je rechter voet tot je enkels schoonmaken en daarna je linker voet (soenah om tussen je tenen met je pink te gaan tot het daar ook vochtig is) Tot de Soennah van de boodschapper van Allah behoort ook dat de moslim niet hoort te verspillen in het gebruik van water bedoeld voor de kleine wassing. De profeet waste zijn ledematen drie maal en zei: "Wie er meer aan toevoegt, heeft het slecht gedaan en begaat onrecht." (Overgeleverd door Aboe Daawoed en is goed gekwalificeerd door Al- Albaanie in Sah’ih’ Abie Daawoed (123)) Wat betreft je geslachtsdeel, deze moet je bij elke toiletgebruik met water wassen. Dit is een verplichting. Bij elk toiletgebruik moet je water gebruiken als je geen water kan vinden, dan kun je (VOLGENS MIJ) volstaan met 3x toiletpapier of 3x een steen gebruiken. Ik heb daar een hadith overgelezen. Insha allah als ik die hadith heb gevonden zal ik hem zsm hier plaatsen. Het is wel zo dat je na elke toilet gebruik van onder moet schoon maken en het is voldoen om daarvoor 3x toiletpapier voor te gebruiken. Allahoe a3lam of het voor dat je gebed verricht voldoende is? Het makkelijkste is gewoon (na toiletgebruik) water mee nemen naar het toilet, in een flesje en daarna woedoe te verrichten. Allahoe a3lam wa aleikoem salaam

Laatst gewijzigd door TREBRON : 27 juli 2017 om 09:17.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2017, 09:24   #86
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
UIT EEN MOSLIMFORUM
Wa aleikoem salaam warahmatoeAllah wabarakatoehoe, Je kunt de volgende site heel goed voor gebruiken: http://www.al-islaam.com/al-islaam/a...wassing/2.html KLEINE WASSING WOEDO Als je de douche in gaat zeg je Bismillah(in naam van Allah). Je begint nu met het: Drie keer je handen goed wassen Nu moet je drie keer je mond spoelen waarbij je je handen gebruikt als tandenborstel Dan moet je drie keer je neus schoonmaken je snuift het water in en daarna weer uit Dan maak je je hele gezicht drie keer schoon Nu maak je je rechterarm schoon tot aan je elleboog dit herhaal je drie keer. En je doe het zelfde met je linkerarm Nu neem je water en begin je bij het begin van je haargrens tot aan het botje dat je aan het einde van je haargrens hebt. (correctie) Het is soennah, om de woorden ashadoe Illa Ilaha Illalah wa ashaodoe enna moehammadan Rasoelallah.(ik getuig dat er geen god is dan allah en dat Mohammad zijn boodschapper.) Nu maak je in een keer je rechter en linkeroor schoon d.m.v. je duim en wijsvinger, met water Nu was je rechter voet tot je enkels schoonmaken en daarna je linker voet (soenah om tussen je tenen met je pink te gaan tot het daar ook vochtig is) Tot de Soennah van de boodschapper van Allah behoort ook dat de moslim niet hoort te verspillen in het gebruik van water bedoeld voor de kleine wassing. De profeet waste zijn ledematen drie maal en zei: "Wie er meer aan toevoegt, heeft het slecht gedaan en begaat onrecht." (Overgeleverd door Aboe Daawoed en is goed gekwalificeerd door Al- Albaanie in Sah’ih’ Abie Daawoed (123)) Wat betreft je geslachtsdeel, deze moet je bij elke toiletgebruik met water wassen. Dit is een verplichting. Bij elk toiletgebruik moet je water gebruiken als je geen water kan vinden, dan kun je (VOLGENS MIJ) volstaan met 3x toiletpapier of 3x een steen gebruiken. Ik heb daar een hadith overgelezen. Insha allah als ik die hadith heb gevonden zal ik hem zsm hier plaatsen. Het is wel zo dat je na elke toilet gebruik van onder moet schoon maken en het is voldoen om daarvoor 3x toiletpapier voor te gebruiken. Allahoe a3lam of het voor dat je gebed verricht voldoende is? Het makkelijkste is gewoon (na toiletgebruik) water mee nemen naar het toilet, in een flesje en daarna woedoe te verrichten. Allahoe a3lam wa aleikoem salaam
maw meer dan 3x wc papier begaat onrecht ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2017, 09:52   #87
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
UIT EEN MOSLIMFORUM
Wa aleikoem salaam warahmatoeAllah wabarakatoehoe, Je kunt de volgende site heel goed voor gebruiken: http://www.al-islaam.com/al-islaam/a...wassing/2.html KLEINE WASSING WOEDO Als je de douche in gaat zeg je Bismillah(in naam van Allah). Je begint nu met het: Drie keer je handen goed wassen Nu moet je drie keer je mond spoelen waarbij je je handen gebruikt als tandenborstel Dan moet je drie keer je neus schoonmaken je snuift het water in en daarna weer uit Dan maak je je hele gezicht drie keer schoon Nu maak je je rechterarm schoon tot aan je elleboog dit herhaal je drie keer. En je doe het zelfde met je linkerarm Nu neem je water en begin je bij het begin van je haargrens tot aan het botje dat je aan het einde van je haargrens hebt. (correctie) Het is soennah, om de woorden ashadoe Illa Ilaha Illalah wa ashaodoe enna moehammadan Rasoelallah.(ik getuig dat er geen god is dan allah en dat Mohammad zijn boodschapper.) Nu maak je in een keer je rechter en linkeroor schoon d.m.v. je duim en wijsvinger, met water Nu was je rechter voet tot je enkels schoonmaken en daarna je linker voet (soenah om tussen je tenen met je pink te gaan tot het daar ook vochtig is) Tot de Soennah van de boodschapper van Allah behoort ook dat de moslim niet hoort te verspillen in het gebruik van water bedoeld voor de kleine wassing. De profeet waste zijn ledematen drie maal en zei: "Wie er meer aan toevoegt, heeft het slecht gedaan en begaat onrecht." (Overgeleverd door Aboe Daawoed en is goed gekwalificeerd door Al- Albaanie in Sah’ih’ Abie Daawoed (123)) Wat betreft je geslachtsdeel, deze moet je bij elke toiletgebruik met water wassen. Dit is een verplichting. Bij elk toiletgebruik moet je water gebruiken als je geen water kan vinden, dan kun je (VOLGENS MIJ) volstaan met 3x toiletpapier of 3x een steen gebruiken. Ik heb daar een hadith overgelezen. Insha allah als ik die hadith heb gevonden zal ik hem zsm hier plaatsen. Het is wel zo dat je na elke toilet gebruik van onder moet schoon maken en het is voldoen om daarvoor 3x toiletpapier voor te gebruiken. Allahoe a3lam of het voor dat je gebed verricht voldoende is? Het makkelijkste is gewoon (na toiletgebruik) water mee nemen naar het toilet, in een flesje en daarna woedoe te verrichten. Allahoe a3lam wa aleikoem salaam
Woedoe?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2017, 16:46   #88
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Woedoe?
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be