Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 oktober 2017, 20:42   #1
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard De groene mens als eeuwige adolescent

https://doorbraak.be/de-eeuwige-groene-adolescent/

Citaat:
De groene mens bedreigt Europa omdat zijn wil tot zelfbevestiging enorm verzwakt is.
Citaat:
zoals Stalin brandmerken ze iedereen die niet denkt zoals zij met het ergste scheldwoord denkbaar: fascist, nazi, racist
Citaat:
Belangrijke segmenten van groen en rood hanteren vandaag de modus operandi van het fascisme
Echt de moeite waard om te lezen en erg genoeg, zo herkenbaar dat het schrikaanjagend is...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 20:50   #2
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
https://doorbraak.be/de-eeuwige-groene-adolescent/







Echt de moeite waard om te lezen en erg genoeg, zo herkenbaar dat het schrikaanjagend is...
Betalen ze u eigenlijk genoeg om hier reclame te maken voor deze bedenkelijke website?

Want is dat ook niet die website die de opwarming van de aarde ontkent?

Dat zal de reden zijn waarom ze een hekel hebben aan de Groenen...

Laat u toch niet foppen! Altijd naar de onderliggende motieven zoeken!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 20:57   #3
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Betalen ze u eigenlijk genoeg om hier reclame te maken voor deze bedenkelijke website?

Want is dat ook niet die website die de opwarming van de aarde ontkent?

Dat zal de reden zijn waarom ze een hekel hebben aan de Groenen...

Laat u toch niet foppen! Altijd naar de onderliggende motieven zoeken!
Onderliggende motieven zoeken, wanneer ik lees tot welke bevindingen ik zelf gekomen ben....
En daar had ik echt niet andere kranten, zoals doorbraak, voor nodig om dat te zien...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 21:04   #4
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

doorbraak.be is vuilnis

Als je door de artiekels heengaat zie je hetzelfde taalgebruik als onze meer fanatieke nationalisten op dit forum.

En menig artiekel is een pure mening, los van elke onderbouwing of objectiviteit. Het is een platform voor een bepaald soort mensen.

Geen journalistieke waarde.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 21:20   #5
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
https://doorbraak.be/de-eeuwige-groene-adolescent/







Echt de moeite waard om te lezen en erg genoeg, zo herkenbaar dat het schrikaanjagend is...
Ik heb die artikels gelezen. Het bulkt van name-dropping, copy-paste verslavend gedrag met als bron identitaire sites, hoogdravend brulgebraak over steevast ingehokte vijanden, en vooral, voornamelijk vooral, geen enkel alternatief.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 21:32   #6
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
doorbraak.be is vuilnis

Als je door de artiekels heengaat zie je hetzelfde taalgebruik als onze meer fanatieke nationalisten op dit forum.

En menig artiekel is een pure mening, los van elke onderbouwing of objectiviteit. Het is een platform voor een bepaald soort mensen.

Geen journalistieke waarde.
Doorbraak staat bij mijn favorieten en ik lees er heel sporadisch in... Ik lees alleen die artikels die mij aanspreken en hun duiding volg ik niet altijd, maar het is een hele verzuchting om ergens iets anders te kunnen lezen dan de linkiewinkie propaganda van het officiële journaille...

Doorbraak, zoals 'de bron' hebben niet de middelen van de officiële media en daarom is het de lezer aangeraden om zijn ogen en oren open te houden...
Een slecht artikel zal mij zeker niet tegenhouden om toch af en toe terug naar die informatiebronnen te grijpen...

Maar waar ik jarenlang dagelijks de standaard las, is geen enkel haar op mijn hoofd dat er nog aan denk terug naar die krant te grijpen...

En wat de journalistieke waarde van het officiële journaille betreft is die voor mij zero, want ze zijn meer bekommerd om hun boodschap op alle mogelijke manieren en met alle mogelijke trukjes (welke er bovendien zo dubbel en dik opliggen dat ze de mensen echt voor compleet debiel houden) aan de man te brengen dan om objectief nieuws de ether in te sturen...

Willen jullie achterlijk en naief blijven... Het is u gegund...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 22:34   #7
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ik heb die artikels gelezen. Het bulkt van name-dropping, copy-paste verslavend gedrag met als bron identitaire sites, hoogdravend brulgebraak over steevast ingehokte vijanden, en vooral, voornamelijk vooral, geen enkel alternatief.
Dat vooral voor mij. En zelfs zit er waarheid in het betoog, dan maakt dat hoogdravend woordgebruik het ongeloofwaardig.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 22:55   #8
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ik heb die artikels gelezen. Het bulkt van name-dropping, copy-paste verslavend gedrag met als bron identitaire sites, hoogdravend brulgebraak over steevast ingehokte vijanden, en vooral, voornamelijk vooral, geen enkel alternatief.
We kennen jullie alternatief: een communistische brij van non-culturen/ "kleurtjes" waarbij nihilisme de overhand haalt. Een materialistische visie waarbij alleen gekeken wordt naar de portefeuille en mensen op het altaar worden gesmeten van de grootmacht der aarde; geld.

De AI's en robots staan aan de deur te kloppen om alles over te nemen en het enige wat de linkse bende kan zeggen is: "het zal zo geschieden."

Maar ik zie er geen graten in Mr DucNr546874654564; "you will be processed and obey or die."
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 23:30   #9
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard



De cyborg; de nieuwe "God" van deze tijd zonder twijfel. Dan sta je boven de natuur. En het bedrijf dat daar mee afkomt is gewoon binnen. Ik wil wel modelnummer 54646788314354 als slaaf en seksrobot. Vrouwen zijn overbodig, geen gezaag meer en je maakt "cyborg babies" als bedrijf. Het wordt dan wel een heel koude maatschappij van koude berekening maar dat nemen we erbij. Geen fantasie, religie, poëzie, religie, liefde meer en alle andere bullshit waar mensen zich mee bezighouden. De harde cijfers dat is wat telt. (/sarcasm off)
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 00:16   #10
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.856
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
doorbraak.be is vuilnis

Als je door de artiekels heengaat zie je hetzelfde taalgebruik als onze meer fanatieke nationalisten op dit forum.

En menig artiekel is een pure mening, los van elke onderbouwing of objectiviteit. Het is een platform voor een bepaald soort mensen.

Geen journalistieke waarde.
Groene jongens hebben toch zo'n tolerante en open geest. Doorbraak.be is een verademing in het verschraalde Vlaamse medialandschap.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 00:17   #11
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.856
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Betalen ze u eigenlijk genoeg om hier reclame te maken voor deze bedenkelijke website?

Want is dat ook niet die website die de opwarming van de aarde ontkent?

Dat zal de reden zijn waarom ze een hekel hebben aan de Groenen...

Laat u toch niet foppen! Altijd naar de onderliggende motieven zoeken!
En dan ben je verdacht natuurlijk. Nu niemand nog opkijkt als je iemand van fascisme beschuldigt, moet er natuurlijk een ander irrelevant argument ad hominem gevonden worden.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 00:20   #12
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.856
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht


De cyborg; de nieuwe "God" van deze tijd zonder twijfel. Dan sta je boven de natuur. En het bedrijf dat daar mee afkomt is gewoon binnen. Ik wil wel modelnummer 54646788314354 als slaaf en seksrobot. Vrouwen zijn overbodig, geen gezaag meer en je maakt "cyborg babies" als bedrijf. Het wordt dan wel een heel koude maatschappij van koude berekening maar dat nemen we erbij. Geen fantasie, religie, poëzie, religie, liefde meer en alle andere bullshit waar mensen zich mee bezighouden. De harde cijfers dat is wat telt. (/sarcasm off)
https://www.youtube.com/watch?v=LguXfHKsa0c
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 00:22   #13
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.856
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Doorbraak staat bij mijn favorieten en ik lees er heel sporadisch in... Ik lees alleen die artikels die mij aanspreken en hun duiding volg ik niet altijd, maar het is een hele verzuchting om ergens iets anders te kunnen lezen dan de linkiewinkie propaganda van het officiële journaille...

Doorbraak, zoals 'de bron' hebben niet de middelen van de officiële media en daarom is het de lezer aangeraden om zijn ogen en oren open te houden...
Een slecht artikel zal mij zeker niet tegenhouden om toch af en toe terug naar die informatiebronnen te grijpen...

Maar waar ik jarenlang dagelijks de standaard las, is geen enkel haar op mijn hoofd dat er nog aan denk terug naar die krant te grijpen...

En wat de journalistieke waarde van het officiële journaille betreft is die voor mij zero, want ze zijn meer bekommerd om hun boodschap op alle mogelijke manieren en met alle mogelijke trukjes (welke er bovendien zo dubbel en dik opliggen dat ze de mensen echt voor compleet debiel houden) aan de man te brengen dan om objectief nieuws de ether in te sturen...

Willen jullie achterlijk en naief blijven... Het is u gegund...
Ik mis De Standaard van vroeger. Doorbraak springt in dat gat, evenals sceptr.net.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 00:26   #14
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
En dan ben je verdacht natuurlijk. Nu niemand nog opkijkt als je iemand van fascisme beschuldigt, moet er natuurlijk een ander irrelevant argument ad hominem gevonden worden.
Het artikel was van buitengewone povere kwaliteit, zoals uitvoerig uitgelegd in een andere thread op dit forum.

Als ge mij kunt bewijzen (met wetenschappelijk verifieerbare cijfers) dat er geen opwarming is, graag. Ik zal u direct geloven.

Maar kom niet af met complottheorieën.

En bespaar me uw slachtofferisme over fascisme. Ik ben niet geinteresseerd in uw ingebeelde miserie.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 00:43   #15
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.856
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Het artikel was van buitengewone povere kwaliteit, zoals uitvoerig uitgelegd in een andere thread op dit forum.

Als ge mij kunt bewijzen (met wetenschappelijk verifieerbare cijfers) dat er geen opwarming is, graag. Ik zal u direct geloven.

Maar kom niet af met complottheorieën.

En bespaar me uw slachtofferisme over fascisme. Ik ben niet geinteresseerd in uw ingebeelde miserie.
Wijzen op manipulaties en povere wetenschapsbeoefening is volgens u dus een complottheorie. Genoteerd en niets van aangetrokken.

Ik heb geen miserie en ik wil dat zo houden, vandaar dat ik er een volgens sommigen fascistoïde politieke overtuiging op na houd.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 00:52   #16
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Wijzen op manipulaties en povere wetenschapsbeoefening is volgens u dus een complottheorie. Genoteerd en niets van aangetrokken.

Ik heb geen miserie en ik wil dat zo houden, vandaar dat ik er een volgens sommigen fascistoïde politieke overtuiging op na houd.
2.

("Uit zelfverdediging.")
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 01:02   #17
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En wat de journalistieke waarde van het officiële journaille betreft is die voor mij zero, want ze zijn meer bekommerd om hun boodschap op alle mogelijke manieren en met alle mogelijke trukjes (welke er bovendien zo dubbel en dik opliggen dat ze de mensen echt voor compleet debiel houden) aan de man te brengen dan om objectief nieuws de ether in te sturen...

Willen jullie achterlijk en naief blijven... Het is u gegund...
Onbegrijpelijk !

De klassieke media geeft zelf toe dat ze ''aangepast'' nieuws brengen en toch blijven ze die steunen.

Citaat:
Aanbevelingen berichtgeving allochtonen.
http://nageltjes.be/wp/?p=29852#respond
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 01:19   #18
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Wijzen op manipulaties en povere wetenschapsbeoefening is volgens u dus een complottheorie.
Het eerste wel (manipulaties), het 2e niet. Wetenschap is nooit af en nooit perfect. Maar de kritiek van het artikel op doorbraak.be was zo schabouwelijk en manifest onjuist, dat de verborgen agenda eruit sprong zoals een rijpe zweer. Echt niet opgemerkt? Echt niet??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Genoteerd en niets van aangetrokken.
Da's goe, ga maar in uw zetel zitten en doe een dutje.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht

Ik heb geen miserie en ik wil dat zo houden, vandaar dat ik er een volgens sommigen fascistoïde politieke overtuiging op na houd.
Daar is dat gejammer weer!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 11:47   #19
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.186
Standaard

Al de fanatieke anti-Vlamingen zijn tegen 'Doorbraak', dan moet ik me daar dringend eens inschrijven.

__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 11:55   #20
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik mis De Standaard van vroeger. Doorbraak springt in dat gat, evenals sceptr.net.
Tuurlijk mis ik De Standaard van vroeger en de toch veel gedegener pers die er toen bestond...
Ik heb niets tegen een gazet die duiding geeft en zich openlijk uitgeeft voor links of voor rechts... De lezer is gewaarschuwd... maar nu al die zogezegde onafhankelijke kranten die hier niets anders doen dan de linkse propaganda als de waarheid de ether in te zenden...

Verschraald landschap... we kunnen zelfs al spreken van dood landschap...

Bedankt voor sceptr.net. Ik kende dat niet en zal het zeker opzoeken...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be