Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 december 2009, 12:39   #21
Erwinvds
Gouverneur
 
Erwinvds's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.377
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina Bekijk bericht
tja, je zal maar voorhebben dat je land veroverd wordt door een ander of uit elkaar valt en je plots in een andere staat leeft. Streepje door je nummer en een nieuw ernaast.
Misschien ineens een Europees nummer geven.
Hier komt mij spontaan iets over het merkteken van het "beest" in de geest.

Hmmmm.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 11:56   #22
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid
 
DonQuiSjot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2006
Berichten: 707
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Hier komt mij spontaan iets over het merkteken van het "beest" in de geest.

Hmmmm.
Daar zit je pal op het onderwerp.

Raar dat niemand nog niet aangehaald heeft waar de actie ECHT op doelt?!
Het gaat hem natuurlijk over het verlies van vrijheid en privacy, dewelke in volgende stappen ontnomen gaan worden:

1. Data verzamelen en verschillende databanken koppelen.
2. Mensen chippen, of minstens alles digitaal, zodat met een druk op een toets een discident uitgeschakelt kan worden. Niet blij met het systeem, ok, je doet niet meer mee. Bankrekening op 0, soz zekerheid afgesloten, enz,...

Zie de reportage op Youtube waar men de banden van IBM (verichip) blootlegt met een programma van de nazi's.
__________________
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails?
citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu
Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft.





= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =




www.swingstar.eu
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 13:25   #23
Erwinvds
Gouverneur
 
Erwinvds's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.377
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot Bekijk bericht
Daar zit je pal op het onderwerp.

Raar dat niemand nog niet aangehaald heeft waar de actie ECHT op doelt?!
Het gaat hem natuurlijk over het verlies van vrijheid en privacy, dewelke in volgende stappen ontnomen gaan worden:

1. Data verzamelen en verschillende databanken koppelen.
2. Mensen chippen, of minstens alles digitaal, zodat met een druk op een toets een discident uitgeschakelt kan worden. Niet blij met het systeem, ok, je doet niet meer mee. Bankrekening op 0, soz zekerheid afgesloten, enz,...

Zie de reportage op Youtube waar men de banden van IBM (verichip) blootlegt met een programma van de nazi's.
Dat is iets waar ik zelfs niet meer over discuteer normaal gezien. Meer dan 20 jaar geleden probeerde ik de mensen al op de gevaren van de toenemende (camera's) controle te waarschuwen. De enige reaktie die je steeds krijgt is,en was, "zolang je niets verkeerd doe wat is er mis dan"
Nu ze zeggen wel dat er wetten zijn om je privacy te beschermen maar kijk eens rond hoe die meer en meer uitgehold worden. Databanken worden echt niet zomaar gewist hoor. Er zijn instanties die er veel voor over hebben om die data te behouden, wettig of onwettig, dat zal ze een worst wezen.
Niemand heeft ooit gezegd denk ik dat in het "Dritte Reich" perse Duits zou gesproken worden denk ik.
En het mooie is, iedereen loopt gewoon mee want het is voor onze eigen veiligheid, juist?

PS: Bovenbuur, vinger afdrukken kun je gewoon namaken hoor.

Laatst gewijzigd door Erwinvds : 3 december 2009 om 13:26.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 16:54   #24
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid
 
DonQuiSjot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2006
Berichten: 707
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Dat is iets waar ik zelfs niet meer over discuteer normaal gezien. Meer dan 20 jaar geleden probeerde ik de mensen al op de gevaren van de toenemende (camera's) controle te waarschuwen. De enige reaktie die je steeds krijgt is,en was, "zolang je niets verkeerd doe wat is er mis dan"
Nu ze zeggen wel dat er wetten zijn om je privacy te beschermen maar kijk eens rond hoe die meer en meer uitgehold worden. Databanken worden echt niet zomaar gewist hoor. Er zijn instanties die er veel voor over hebben om die data te behouden, wettig of onwettig, dat zal ze een worst wezen.
Niemand heeft ooit gezegd denk ik dat in het "Dritte Reich" perse Duits zou gesproken worden denk ik.
En het mooie is, iedereen loopt gewoon mee want het is voor onze eigen veiligheid, juist?

PS: Bovenbuur, vinger afdrukken kun je gewoon namaken hoor.
Ja, dit trieste verhaal herken ik heel hard.
Ik volg je 200% !

Hoe kan me zo naief zijn te stellen: "Zolang ik niets misdoe, mogen ze alles controleren". That's not the point! Het gaat hem er om dat men het systeem aanspant, zodanig dat je uitgebuit wordt. Onder de knoet. Hoe harder men JOU onder controle heeft, hoe meer men je kan laten werken voor minder centen. Zolang je geld en vrijheid hebt ben je een gevaar voor het systeem (zie naar de holle luxe vandaag)
Men heeft deze politieke systemen al op verschillende manieren uitgeprobeerd.
Het communisme bv. had dezelfde optiek maar werkte niet omdat het volk tam werd. Waarom meer doen als we toch niet meer krijgen. Hier wou men ook vanuit de toren regeren en het volk onder de knoet.
China lijkt een manier tussenin gevonden te hebben.

Mensen leven mensen zo in illusie dat alles constant is?

Bv. De kruispunt bank, rijksregisternummer:
De belastingen kunnen ALLES van je zien. Van je bankrekening tot je gezondheid tot je onderbroekmaat bij wijze van spreken die je vorige week in de delhaize gekocht hebt.
Onlangs vroeg men in de videotheek mijn RRnr om me lid te maken.
__________________
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails?
citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu
Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft.





= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =




www.swingstar.eu

Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 3 december 2009 om 16:57.
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be