Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: zuhal is
hier 2 5,71%
daar 2 5,71%
overal 7 20,00%
in het kolenhok van ZKH Prins laurent 24 68,57%
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 september 2017, 09:17   #661
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Uiteraard mag een belgisch politicus commentaar en kritiek geven op Assad. Net zoals hij dat mag doen over Rajoy.
De mate dat een politicus dat opportuun acht zal afhangen van zijn functie : een parlementslid zal veel minder terughoudendheid hebben dan bijvoorbeeld een premier die wanneer hij spreekt een regeringsstandpunt vertolkt, tenzij hij expliciet in eigen naam zou spreken. De regeringsleider zal rekening houden met de diplomatie, het parlementslid zal daar vermoedelijk geen rekening mee houden.
Ik volg jouw standpunt niet. Heb je eens gekeken naar een plenaire ? De parlementsleden zitten daar als kleuters te ruziën. Ook buiten het parlement zitten ze op sociale en klassieke media ambras te maken.

België wordt door politicologen een particratie genoemd. Dit houdt in dat ook parlementsleden zich aan de partijlijn dienen te volgen. N-VA heeft dit goed begrepen, zie de exit van VolksWagen en het zwijgen van Zujhal Demir als de Koerdische strijd te heet wordt.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 september 2017 om 09:22.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2017, 13:25   #662
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik volg jouw standpunt niet. Heb je eens gekeken naar een plenaire ? De parlementsleden zitten daar als kleuters te ruziën. Ook buiten het parlement zitten ze op sociale en klassieke media ambras te maken.

België wordt door politicologen een particratie genoemd. Dit houdt in dat ook parlementsleden zich aan de partijlijn dienen te volgen. N-VA heeft dit goed begrepen, zie de exit van VolksWagen en het zwijgen van Zujhal Demir als de Koerdische strijd te heet wordt.
.. kijk eens aan de hormonen spelen madamme de staatssecretaresse parten .. gisteren vertikte madamme de staatssecretaresse op te treden tegen de zogenaamde Sugar Daddy campagnes in de universiteitsseteden omdat dat er veel ergere vormen van vrouwendiscriminatie bestaan .. waartegen zij ook al niet optreedt, doch dat geheel terzijde ..

.. gisteren kwam ook te boven dat madamme de staatssecretaresse een politieagent bedreigde en daardoor nu een verslagske aan haar broek heeft .. nazionaaltjes je houdt ervan of niet, doch dijengeklets is verzekerd ..

.. ondertussen nog steeds geen spoor van beleid in de domeinen waarvoor madamme de staatssecretaresse bevoegd is .. nazionaaltjes het vergt één en ander van goed en andere menschen ..


.. beleid ? wie ? ikke ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 29 september 2017 om 13:39.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2017, 18:28   #663
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

.. beleid ? iemand ..

Madamme de staatssecretaresse oor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid laat weten dat zij gedurende de twee en half jaar die haar nog resten van de vijf jaren legislatuur op haar handen zal zitten.

Ik heb in februari mijn eed afgelegd. Als je dan ziet hoe groot het traject is om tot die Europese armoedegrens te komen, dan heb ik gezegd dat ik mijn best ga doen. Maar laat ons ook eerlijk zijn en de mensen geen blaasjes wijsmaken. Op die 2,5 jaar gaat dit niet lukken’ [Bron]

Madamme de staatssecretaresse bevestigt hiermee met zoveel woorden wat ik hier al maanden beweer : incompetentie troef bij haar.



.. coucou .. nous y sommes, nous y rustent ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 oktober 2017 om 18:37.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2017, 21:53   #664
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. beleid ? iemand ..

Madamme de staatssecretaresse oor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid laat weten dat zij gedurende de twee en half jaar die haar nog resten van de vijf jaren legislatuur op haar handen zal zitten.

Ik heb in februari mijn eed afgelegd. Als je dan ziet hoe groot het traject is om tot die Europese armoedegrens te komen, dan heb ik gezegd dat ik mijn best ga doen. Maar laat ons ook eerlijk zijn en de mensen geen blaasjes wijsmaken. Op die 2,5 jaar gaat dit niet lukken’ [Bron]

Madamme de staatssecretaresse bevestigt hiermee met zoveel woorden wat ik hier al maanden beweer : incompetentie troef bij haar.



.. coucou .. nous y sommes, nous y rustent ..

Misschien is het een vorm van eerlijkheid?
Iets wat vele withuiden niet meer hebben.
Een politica die toegeeft dat ze iets niet meer zal kunnen binnen een vooropgestelde termijn heeft en krijgt mijn symphatie.
Maar voor het einde van dit jaar is de armoede uit België verdwenen.
Lees de folders maar die binnenkort in uw postbus zullen vallen.
Wedden dat ze allemaal zullen beginnen met de woorden :"Alles kaat koet!"
Gevolgd door een reeks tronies die er op afgebeeld staan en die om ter domst grimlachen. En eindigen met de woorden : "Wir shaffen dass!"
Mogelijk staat er nog een oorlogsveteraan apart op die folder.
Met over zijn schouder de huid van een geschoten beer en op de plaats van zijn hart een gekregen lege doos van "La vache qui rit"
Zijn oom kreeg die destijds om zich laten dood te schieten en hij pronkt er nu nog mee. De doos hebben ze nog gevonden maar achter zijn oom wordt niet meer gezocht. Die ligt ergens in Poelkappelle op de plaats waar boerke Naas zijn patatten beter groeien.
Tja; het leven kan hard zijn. Voor sommigen toch. Maar dat was zo en dat zal zo blijven. Wie nog leeft kan het alle dagen nog beseffen. Besef komt gewoonlijk als er iets al gebeurd is. Dus steeds te laat.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2017, 20:20   #665
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

.. waar is madamme de staatssecretaresse ? alvast niet op de voorstelling van het federale jaarboek ‘Armoede in België' .. madamme had omzeggens een dubbele boeking en verkoos in Plopsaland aanwezig te zijn .. Bron ..


.. ook in de De Panne dansen de dwergen ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 12 oktober 2017 om 20:23.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2017, 22:59   #666
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. kijk eens aan de hormonen spelen madamme de staatssecretaresse parten .. gisteren vertikte madamme de staatssecretaresse op te treden tegen de zogenaamde Sugar Daddy campagnes in de universiteitsseteden omdat dat er veel ergere vormen van vrouwendiscriminatie bestaan .. waartegen zij ook al niet optreedt, doch dat geheel terzijde ....[/center]
vrouwendiscriminatie? Ge bedoelt dat ouwe lelijke vrouwen zich niet mogen registreren op die site?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 10:55   #667
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. beleid ? iemand ..

Madamme de staatssecretaresse oor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid laat weten dat zij gedurende de twee en half jaar die haar nog resten van de vijf jaren legislatuur op haar handen zal zitten.

Ik heb in februari mijn eed afgelegd. Als je dan ziet hoe groot het traject is om tot die Europese armoedegrens te komen, dan heb ik gezegd dat ik mijn best ga doen. Maar laat ons ook eerlijk zijn en de mensen geen blaasjes wijsmaken. Op die 2,5 jaar gaat dit niet lukken’ [Bron]

Madamme de staatssecretaresse bevestigt hiermee met zoveel woorden wat ik hier al maanden beweer : incompetentie troef bij haar.



.. coucou .. nous y sommes, nous y rustent ..
Heb je nu echt de ganse dag , week en maand niets anders om handen dan te kakken op Demir???????????Verdomd heb jij een saai triestig leven zeg.
Mens ge vergeet te leven.............
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 11:06   #668
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Bwa, hoe meer foto's hij post, hoe liever ik het heb. Schoon madam imo.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 18:23   #669
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
vrouwendiscriminatie? Ge bedoelt dat ouwe lelijke vrouwen zich niet mogen registreren op die site?
.. euh .. ik bedoel niks .. dit was de argumentatie van madamme de staatssecretaresse .. leuk dat u en ik vinden dat haar redenering kant noch wal raakt ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 18:47   #670
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

504

Laatst gewijzigd door geertvdb : 13 oktober 2017 om 18:54.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 18:47   #671
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

504

Laatst gewijzigd door geertvdb : 13 oktober 2017 om 18:54.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 18:47   #672
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

504

Laatst gewijzigd door geertvdb : 13 oktober 2017 om 18:55.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 18:47   #673
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

504

Laatst gewijzigd door geertvdb : 13 oktober 2017 om 18:54.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 18:51   #674
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. euh .. ik bedoel niks .. dit was de argumentatie van madamme de staatssecretaresse .. leuk dat u en ik vinden dat haar redenering kant noch wal raakt ..
Gij zijt het toch niet eens over Demirs standpunt over de 'sugerdaddy' reclame? anders zoudt ge het niet vermelden?
Kan u mij Demir quoten over het woord 'discriminatie'? Ik kan nergens terugvinden dat zij dat woord gebruikt. Ik denk dus niet dat dat haar argumentatie is, en dat gij dat uitgevonden hebt.

Overigens ben ik het over dit onderwerp eens met haar standpunt, en is er sprake van hypocrisie van andere politici, die haar bekritiseren, maar die prostitutie (wel willen) gedogen, en zelfs legaliseren, ... maar voor deze website plotseling katholieker willen worden dan de paus. Alsof dit soort zaken niet gebeurt op andere 'legitieme' dating website ... of op Tinder... Halloo-ooo!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 13 oktober 2017 om 18:54.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 19:18   #675
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij zijt het toch niet eens over Demirs standpunt over de 'sugerdaddy' reclame? anders zoudt ge het niet vermelden?
Kan u mij Demir quoten over het woord 'discriminatie'? Ik kan nergens terugvinden dat zij dat woord gebruikt. Ik denk dus niet dat dat haar argumentatie is, en dat gij dat uitgevonden hebt.

Overigens ben ik het over dit onderwerp eens met haar standpunt, en is er sprake van hypocrisie van andere politici, die haar bekritiseren, maar die prostitutie (wel willen) gedogen, en zelfs legaliseren, ... maar voor deze website plotseling katholieker willen worden dan de paus. Alsof dit soort zaken niet gebeurt op andere 'legitieme' dating website ... of op Tinder... Halloo-ooo!
Oul?*la .. een tere zenuw geraakt , Geert ..

Mijn bron : De Morgen

Staatssecretaris voor Gelijke Kansen Zuhal Demir (N-VA) is niet van plan bijkomende maatregelen te nemen tegen de sugardatingcampagne 'Rich Meet Beautiful'. Dat zei ze vandaag in de Kamer. Volgens Demir was de politieke en mediatieke aandacht de beste reclame die de datingsite zich kon wensen. "Elke dag staan dergelijke dingen in de kranten", zei ze terwijl ze met een krant zwaaide.

en in de immer op sensatie beluste De Standaard CD&V houdt lang applaus tegen Demir in Kamer
Nawal Ben Hamou. "De seksismewet is duidelijk. Dit gaat over de vernederende behandeling ten aanzien van jonge vrouwen en ik vind dat het de taak is van een minister van Gelijke Kansen om op te treden."
Waar leidt u af dat ik madamme de staatssecretaresse kwooten zou ? Ik interpreteer madamme de staatssecretaresses woorden. De 'dergelijke dingen' waarnaar madamme de staatssecretaresse verwees in haar antwoord zijn vormen van seksime en vrouwendiscriminatie. Madamme de staatssecretaresse weigert bijgevolg op te treden omdat er ergere vormen van discriminatie bestaan.
Madamme de staatssecretaresses bouwt verder aan haar fond de commerce dat er vooral in bestaat nougatbollen te doen.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 oktober 2017 om 19:25.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 19:46   #676
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Oul?*la .. een tere zenuw geraakt , Geert ..
Euh... echt niet hoor... Nva is zeker niet mijn partij, soms heeft een nva'er gelijk, al is het in dit geval omdat de anderen ongelijk hebben...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Mijn bron : De Morgen

Staatssecretaris voor Gelijke Kansen Zuhal Demir (N-VA) is niet van plan bijkomende maatregelen te nemen tegen de sugardatingcampagne 'Rich Meet Beautiful'. Dat zei ze vandaag in de Kamer. Volgens Demir was de politieke en mediatieke aandacht de beste reclame die de datingsite zich kon wensen. "Elke dag staan dergelijke dingen in de kranten", zei ze terwijl ze met een krant zwaaide.

en in de immer op sensatie beluste De Standaard CD&V houdt lang applaus tegen Demir in Kamer
Nawal Ben Hamou. "De seksismewet is duidelijk. Dit gaat over de vernederende behandeling ten aanzien van jonge vrouwen en ik vind dat het de taak is van een minister van Gelijke Kansen om op te treden."
Waar leidt u af dat ik madamme de staatssecretaresse kwooten zou ?
Dus ge hebt de term discriminatie zelf uitgevonden ... ge kunt beter zoiets niet doen, dat is niet correct.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Ik interpreteer madamme de staatssecretaresses woorden. De 'dergelijke dingen' waarnaar madamme de staatssecretaresse verwees in haar antwoord zijn vormen van seksime en vrouwendiscriminatie.
Gast, alstublieft! 'dergelijke dingen' betekent : vrouwen met 'daddy issues', en rijke venten die een jong blaadje willen... laten we niet TE hypocriet doen, het is van alle tijden,.... en een CD&V'er quoten in dergelijke zaken, denkt ge dat DAT uw geloofwaardigheid ten goede komt?? Echt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Madamme de staatssecretaresse weigert bijgevolg op te treden omdat er ergere vormen van discriminatie bestaan.
Madamme de staatssecretaresses bouwt verder aan haar fond de commerce dat er vooral in bestaat nougatbollen te doen.
Er is geen discriminatie ivm met die suggerdaddy advertentie, dat hebt u uitgevonden.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 20:07   #677
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Euh... echt niet hoor... Nva is zeker niet mijn partij, soms heeft een nva'er gelijk, al is het in dit geval omdat de anderen ongelijk hebben...
Dus ge hebt de term discriminatie zelf uitgevonden ... ge kunt beter zoiets niet doen, dat is niet correct. Gast, alstublieft! 'dergelijke dingen' betekent : vrouwen met 'daddy issues', en rijke venten die een jong blaadje willen... laten we niet TE hypocriet doen, het is van alle tijden,.... en een CD&V'er quoten in dergelijke zaken, denkt ge dat DAT uw geloofwaardigheid ten goede komt?? Echt? Er is geen discriminatie ivm met die suggerdaddy advertentie, dat hebt u uitgevonden.
.. ik weet begot niet welke bij u gestoken heeft .. nogmaals .. ik interpreteerde de woorden van madamme de staatssecretaresse .. ik vind noch vond niets uit .. mijn lezing van dergelijke dingen is ruimer dan die van u .. wat mij betreft gaat dit over uitingen van seksisme en dus vrouwendiscriminatie .. zelfs in in de engere betekenis van 'degelijke dingen', uw lezing gast, houdt madamme de staatssecretaresse argumentatie geen steek ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 oktober 2017 om 20:08.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 20:29   #678
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. ik vind noch vond niets uit .. mijn lezing van dergelijke dingen is ruimer dan die van u
Een uitvinding zou ik het ook niet noemen. Eerder een fantasie.

Citaat:
.. wat mij betreft gaat dit over uitingen van seksisme en dus vrouwendiscriminatie..
Really?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 20:42   #679
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. ik weet begot niet welke bij u gestoken heeft
Omdat ik een hekel heb aan hypocrisie. U niet?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. nogmaals .. ik interpreteerde de woorden van madamme de staatssecretaresse
En ik vind dat u dat niet succesvol hebt gedaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. ik vind noch vond niets uit .
Het woord discriminatie komt uit uw koker.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
. mijn lezing van dergelijke dingen is ruimer dan die van u .. wat mij betreft gaat dit over uitingen van seksisme en dus vrouwendiscriminatie
En ik heb u al gevraagd waarom. Ik wacht nog steeds op een antwoord. En een CD&V'er quoten is ten eerste een argument of authority, en ten 2e een héél slecht argument of authority!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. zelfs in in de engere betekenis van 'degelijke dingen', uw lezing gast, houdt madamme de staatssecretaresse argumentatie geen steek ..
Ze hoeft geen steek te houden. De anderen hebben ongelijk.
Als politiekers pure sexadvertenties in HLN gedogen, moeten ze geen moord en brand schreeuwen bij reclame van deze website, die overigens redelijk onschuldig is.
Als ze vinden dat 'studentes' kwetsbaar zijn, dan moeten ze maar de minderjarigheid optrekken naar 25 jaar. En chaperones terug invoeren zoals 150 jaar geleden.
Als ze vinden dat jongeren best al kunnen stemmen op 16 jaar, dan moeten ze niet beweren dat studentes van 18 niet zelf kunnen beslissen of de website 'sugardaddy' gevaarlijk is of niet.

Laten we niet te hypocriet zijn...
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 22:14   #680
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Omdat ik een hekel heb aan hypocrisie. U niet?
En ik vind dat u dat niet succesvol hebt gedaan. Het woord discriminatie komt uit uw koker.
En ik heb u al gevraagd waarom. Ik wacht nog steeds op een antwoord. En een CD&V'er quoten is ten eerste een argument of authority, en ten 2e een héél slecht argument of authority!
Ze hoeft geen steek te houden. De anderen hebben ongelijk.
Als politiekers pure sexadvertenties in HLN gedogen, moeten ze geen moord en brand schreeuwen bij reclame van deze website, die overigens redelijk onschuldig is.
Als ze vinden dat 'studentes' kwetsbaar zijn, dan moeten ze maar de minderjarigheid optrekken naar 25 jaar. En chaperones terug invoeren zoals 150 jaar geleden.
Als ze vinden dat jongeren best al kunnen stemmen op 16 jaar, dan moeten ze niet beweren dat studentes van 18 niet zelf kunnen beslissen of de website 'sugardaddy' gevaarlijk is of niet.

Laten we niet te hypocriet zijn...

Verdomd; mooie tijden zijn aangebroken.
Als ik 'sugardaddy' kon spelen was ik misschien ook kandidaat maar ik herhaal; wat ik al zei; dat ik de 'sugar' niet in mijn brieventas heb maar wel in mijn bloed. Ik denk dat ik daar mag blijven mee zitten want voor die suiker vind ik zeker geen kandidaten.
Kwestie van hypocrisie moeten we niet denken dat dit een hedendaagse uitvinding is. Hoeveel vrouwen zijn er in het verleden al gehuwd met 'sugardaddy's'? Over hun prestaties in het leven zullen we het best niet hebben. Met een beetje lippenstift en oog make-up houdt hun prestatie gewoonlijk op. Voor de rest.....beentjes open.
En daar geilen die afgedweilde ouwe zakken nog op.
Ze willen zelfs meestal niet ontdekken hoeveel 'loverboys' madame er op nahoudt. De hypocrisie bestaat dus reeds heel lang.
Ze is vroeger aanvaard geworden en de huidige tijden zullen dat zeker niet veranderen. Alleen bij de moslims is er nog geen aanvaarding. Die laten zich zelfs liever kapot schieten voor de beloofde twintig maagden.
Daartegenover geven ze bij ons al sexlessen in kleuterklassen.
Wie nog niet geoefend heeft als hij of zij haar of zijn plechtige communie viert is achterlijk. En de 'paster' zegt dan wel in de kerk :""Het vlees van Jezus".
Maar sommigen hebben dan reeds lang ander vlees geproefd.
Wie speelt dan de spelletjes? Den "paster" of die wit geklede dotjes met een kroontje op hun kop? Ze weten nu al heel vroeg hoe ze moeten veinzen.
Dat beloofd. We zijn nog niet ten einde.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be