Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 July 2017, 17:40   #1
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 April 2004
Berichten: 28.473
Standaard Gent is naar de kloten met dat circulatieplan.

Sinds de invoering is de enige die in Gent er nog wat verdiend de stad zelf met hun waterval aan boeten.
Al de rest ziet sterretjes.
Haal de toeristen uit het centrum en de stad is leeg.

Nu met de feesten is het circulatieplan nog onbegrijpelijker dan het al was.
Niet erg want niemand die toch nog wist hoe te manoeuvreren in de kronkels van het plan.

Jawadde.
__________________
Belastingen ; Het is niet nodig te falen om arm te worden. Het volstaat om met succes te werken !

Laatst gewijzigd door Mambo : 13 July 2017 om 17:40.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2017, 17:49   #2
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 May 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 22.559
Standaard

Echt?
(dan gaan andere steden daarvan profiteren neem ik maar aan)

Laatst gewijzigd door Micele : 13 July 2017 om 17:55.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2017, 20:21   #3
Erw
Europees Commissaris
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 March 2004
Berichten: 7.818
Standaard

Welkom in de toekomst van de NV overheid.
Ooit was er een weg.
Die was voor iedereen.
Toen mocht enkel nog 1 richting.
Er kwam een betonblok of bloembak die rechtdoor wijzigde in afslaan.
Toen mocht A niet meer.
Toen mocht B niet meer.
Toen mochten enkel de in de weg wonenden nog.
En werden er nog meer blokken gezet.
Gent 2017, een kleuterspeelplaats met legoblokken en bankjes en bloembakken en de enige mobielen nog de monopolisten van de NV Overheid divisie Gent.
Op hun propagandazender: hun trams en bussen rijden sinds hun Immobiliteitsplan stipter dan voorheen.
Niet moeilijk, met hun concurrentie de straten uitgeknald.
__________________
Beweegt het? Belast het.
Blijft het bewegen? Reguleer het.
Stopt het met bewegen? Subsidieer het.
De problemen-makende excuus-bezigheid om te kunnen kopen zonder te moeten helpen te produceren: Overheid.
Leer wat echt kapitalisme is: www.mises.org
Hoed u voor de speculatie-fabels die pogen te verhinderen dat wat u produceerde terug kan kopen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=190156
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2017, 01:18   #4
fbpolitics
Provinciaal Gedeputeerde
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 January 2012
Berichten: 988
Standaard

Met de Gentse Feesten ben ik over 's nachts over de rode 'knip' gereden - zeer goed zichtbaar 's nachts - in het verlengde van het Zuid = boete 1.
Nadien moest ik terug erover want verder doorrijden was onmogelijk gezien de feestenzone daar is = boete 2.
De 2e boete ga ik zeker aanvechten gezien ik niet kon doorrijden.

Die knip trek op niets, en als men er echt niet door mag, dat men dan de straat verspert. Maar neen, liever kassa kassa.

De parking op de Reep is ook niet meer bereikbaar via Sint-Anna, en dus volledig rondrijden... (zo ben ik aan de boetes geraakt).

De parking aan de Kouter is ook niet meer bereikbaar als men van over de brug aan het justitiepaleis komt...

Dit is echt een circusplan dat enkel is bedoeld om geld op te rapen.

Een voordeel voor diegenen die met dit circusplan problemen hebben, toch zeker aan het Zuid: je belandt al snel in de rosse buurt Toch iemand die plaatselijk voordeel heeft van dit circusplan


Vermijd Gent !!
.
__________________
- De kleine man weet en ondergaat. De grote man in Brussel is tegenovergesteld.
- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- BHV is NIET gesplitst !! Het is ééntalig Waals geworden, en uitgebreid over volledig BE.
- rood + groen = bruin links = SAMEN. Dank u links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 20 July 2017 om 01:23.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2017, 10:34   #5
Erw
Europees Commissaris
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 March 2004
Berichten: 7.818
Standaard

Lang geleden waren de Coupures links/rechts brede rechtdoor-trajecten noord-zuid. Ze hebben de asfalt uitgebroken en vervangen door gras op berm. Als je hun rommel wegdenkt krijg je nog de impressie van hoe het vroeger was.
Overal eigenlijk. Je kunt het nog het best zien aan bruggen over vaarten. Hoe breed die zijn. Wel, die waren gebouwd met het perspectief van veel bewegingsruimte op de wegen. Brede bochten. Ruimte zat.
Maar op bruggen konden ze niet zomaar beton beginnen uitbreken, dus hebben ze om toch wat weg te steken hoe het vroeger was, parkeerstroken links en rechts geschilderd.
Die wegens het doorgaans wat afgelegen karakter en eruitvolgende nutteloosheid dan vooral door kamions als goedkoopste parkeerplaats worden gebruikt.

Rotoverheid, decennium na decennium.
Welcome to the central planner's world.
Waar afhankelijkheid, miserie en conflict de plaats heeft ingenomen van onafhankelijkheid en vrijheid.
Gent, een pretpark voor ambtenaarkes en gesponsorde aanhang, met een paske.
En ze zijn al bezig het te verkloten voor fietsverkeer ook. Er waren al 1richtingsstraten voor fietsers, en sinds hun immobiliteitsplan zijn er al straten waar fietsers op bepaalde uren niet in mogen. "Wandelstraten" noemen ze die. Net zoals hun "Speelstraten". Een "proefproject" noemen ze het.
Net zoals al hun smeerlapperij hoe het begint.
Over 10 jaar zullen ze hun 1ste 1richtings "Wandelstraat" invoeren.
En een volgende immobiliteitsplan, Gent Wandelstad.
Uitgezonderd diegenen met een paske, natuurlijk.
Want zichzelf en hun meelopende vrindjes gaan ze uiteraard niet kloten.
Met de rest van de bevolking, die hun leeg gat moet meebetalen, buiten gekloot in files en wachtrijen.
Tegen dan nog meer leeghangers (lees: krapuul en ander uitschot) uit de wereld aangetrokken met afgepakt geld hier. Hun grote Lebensraumte en Duizendjarig "rijk". Waar hun camera's gedirigeerd gejuich en applaus tonen en Muren net zoals bij hun Olympische Spelen de bozen die hun gelag betalen buiten beeld houden.
__________________
Beweegt het? Belast het.
Blijft het bewegen? Reguleer het.
Stopt het met bewegen? Subsidieer het.
De problemen-makende excuus-bezigheid om te kunnen kopen zonder te moeten helpen te produceren: Overheid.
Leer wat echt kapitalisme is: www.mises.org
Hoed u voor de speculatie-fabels die pogen te verhinderen dat wat u produceerde terug kan kopen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=190156
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2017, 11:39   #6
fox
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 February 2007
Berichten: 18.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Met de Gentse Feesten ben ik over 's nachts over de rode 'knip' gereden - zeer goed zichtbaar 's nachts - in het verlengde van het Zuid = boete 1.
Nadien moest ik terug erover want verder doorrijden was onmogelijk gezien de feestenzone daar is = boete 2.
De 2e boete ga ik zeker aanvechten gezien ik niet kon doorrijden.

Die knip trek op niets, en als men er echt niet door mag, dat men dan de straat verspert. Maar neen, liever kassa kassa.

De parking op de Reep is ook niet meer bereikbaar via Sint-Anna, en dus volledig rondrijden... (zo ben ik aan de boetes geraakt).

De parking aan de Kouter is ook niet meer bereikbaar als men van over de brug aan het justitiepaleis komt...

Dit is echt een circusplan dat enkel is bedoeld om geld op te rapen.

Een voordeel voor diegenen die met dit circusplan problemen hebben, toch zeker aan het Zuid: je belandt al snel in de rosse buurt Toch iemand die plaatselijk voordeel heeft van dit circusplan


Vermijd Gent !!
.
De Reep is wel bereikbaar via Sint Anna. De rijrichting is gewoon omgedraaid. Dus als je toekomt 1 straatje verder te rijden, maar als je wegrijdt ben je 1 straat dichter. Op zich verandert er dus niets qua bereikbaarheid van de Reep. Alleen in en uitgang werden omgedraaid.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2017, 00:18   #7
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 August 2007
Berichten: 21.756
Standaard

Ze zijn overal de steden naar de kl... aan 't helpen.

De auto moet geweerd worden ten voordele van de voetgangers en de fietsers.

Het dringt de heren en dames die aan het bestuur zitten nog altijd niet door dat een stad niet leefbaar is zonder auto's en ook vroeger, bij het ontstaan van de steden, behoorden de steden niet toe aan de voetgangers en fietsers. Er reden toen weliswaar geen auto's maar karren voortbewogen door paardenkracht. Waarom dacht ge anders dat, waar er nog stadspoorten zijn overgebleven dat er een brede poort was voor het verkeer van karren en een smalle er naast voor voetgangers. Dat was al ten tijden van de Romeinen zo.

Waar er veel mensen samengehokt leven moet er ook veel bevoorrading zijn en dat gebeurt nog altijd niet met de tram of autobus en ook niet te voet of per fiets.

Als ge een stad wil ontlasten van verkeer doe je dat niet door het verkeer als het ware onmogelijk te maken maar juist door het verkeer zo goed mogelijk te laten plaatsvinden.

Laatst gewijzigd door Garry : 22 July 2017 om 00:26.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2017, 13:33   #8
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 April 2004
Berichten: 28.473
Standaard

Ze zijn volledig bezig hun openbaar vervoer van betalende klanten te voorzien.
Een paar ritjes per dag kost al snel een loon van een werkmens per dag trouwens.
En hun fietsen natuurlijk.
Via de vzw waar de raad van bestuur dezelfden zijn als van het andere plan.
Of is er maar 1 plan?
__________________
Belastingen ; Het is niet nodig te falen om arm te worden. Het volstaat om met succes te werken !
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2017, 13:34   #9
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 May 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 22.559
Standaard

De klassieke auto heeft wel afgedaan in stadscentra, mss verandert dat wat als er meer propere electrische wagens komen.

Citaat:
https://www.amsterdam.nl/parkeren-ve...t/convenanten/

De gemeente Amsterdam wil in 2025 zoveel mogelijk uitstootvrij verkeer in de stad, om zo de gezondheid van alle Amsterdammers te verbeteren. Dit kan en wil de stad niet alleen doen. Daarom zijn er met het Amsterdamse bedrijfsleven afspraken gemaakt over maatregelen die moeten zorgen voor een uitstootvrij Amsterdam in 2025.

Laatst gewijzigd door Micele : 22 July 2017 om 13:40.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2017, 05:52   #10
Vlad
Staatssecretaris
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 November 2012
Berichten: 2.563
Standaard

Er komen nog 100 miljoen negers naar Europa op vlucht voor de klimaatveranderingen, de exploderende demografie door de dalende kindersterfte, de Syrische vluchtelingen gaan nog vrouwen naar hier halen en beginnen kweken, ... . Er is gewoon totaal geen plaats om iedereen met de wagen in de stad toe te laten. Enkel leveranciers, vertegenwoordigers, bouwbedrijfjes, ... als ze niet anders kunnen gaan nog binnen kunnen. De inwoners, bezoekers, ... zullen andere manieren moeten vinden om er zich voort te wegen. Zo simpel is het. TINA. We zijn met teveel. Elektrisch of niet.
__________________
Waar de eenzaamheid ophoudt, daar begint de markt. Waar de markt begint, daar begint het gezoem der giftige vliegen en het rumoer der grote toneelspelers. Nietzsche.

Wanneer de mens zijn vermogen tot onverschilligheid verliest, wordt hij een potentiële moordenaar; wanneer zijn idee in een god verandert, zijn de gevolgen niet te overzien. Cioran.

Religie is psychiatrisch, filosofie is psychologisch. V.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2017, 23:28   #11
Erw
Europees Commissaris
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 March 2004
Berichten: 7.818
Standaard

Over X jaar zijn steden als Gent compleet ghetto's waar de Staatsbende zich verschuilt achter een perimeter van betonblokken en prikkeldraad en de helft van hun "sociale" woontorens zwartgeblakerde karkassen zijn.

En de toegangswegen zeven zigzags tussen blokken .
Zoals hun verkeerslichten daar. Bvb de Drongensesteenweg, zoveel jaar terug was er 1 stel lichten, op de plaats waar die de ring kruist. Wat jaren later, een tweede stel, zo een paar honderd meter ervoor. En sinds enkele weken, is er al een derde stel, terug een paar honderd meter ervoor. Met vernauwingen, drempels, paaltjes, allez hun standaard rommel.
__________________
Beweegt het? Belast het.
Blijft het bewegen? Reguleer het.
Stopt het met bewegen? Subsidieer het.
De problemen-makende excuus-bezigheid om te kunnen kopen zonder te moeten helpen te produceren: Overheid.
Leer wat echt kapitalisme is: www.mises.org
Hoed u voor de speculatie-fabels die pogen te verhinderen dat wat u produceerde terug kan kopen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=190156

Laatst gewijzigd door Erw : 29 July 2017 om 23:34.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2017, 05:39   #12
Vlad
Staatssecretaris
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 November 2012
Berichten: 2.563
Standaard

Ik was gisteren in Gent. Ben helemaal voor autoluwe steden. Maar wat ik daar zag. Lol. Zelfs als voetganger geraakte ik er niet aan uit. 6 borden op één paal. Meer dan twintig borden op één kruispunt dat uitnodigt tot oprijden wat wel verboden is als je aan de borden uit kan. Man man wat een zootje.

Men moet gewoon de uitlaat, het sluikstorten verbieden. Het probleem zal zichzelf wel vlug oplossen dan. Ik koop alvast een plantje van kom op tegen kanker dan :]
__________________
Waar de eenzaamheid ophoudt, daar begint de markt. Waar de markt begint, daar begint het gezoem der giftige vliegen en het rumoer der grote toneelspelers. Nietzsche.

Wanneer de mens zijn vermogen tot onverschilligheid verliest, wordt hij een potentiële moordenaar; wanneer zijn idee in een god verandert, zijn de gevolgen niet te overzien. Cioran.

Religie is psychiatrisch, filosofie is psychologisch. V.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2017, 13:52   #13
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 April 2004
Berichten: 28.473
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik was gisteren in Gent. Ben helemaal voor autoluwe steden. Maar wat ik daar zag. Lol. Zelfs als voetganger geraakte ik er niet aan uit. 6 borden op één paal. Meer dan twintig borden op één kruispunt dat uitnodigt tot oprijden wat wel verboden is als je aan de borden uit kan. Man man wat een zootje.

Men moet gewoon de uitlaat, het sluikstorten verbieden. Het probleem zal zichzelf wel vlug oplossen dan. Ik koop alvast een plantje van kom op tegen kanker dan :]
Ik ben een vergunninghouder en geraak er niet aan uit.
__________________
Belastingen ; Het is niet nodig te falen om arm te worden. Het volstaat om met succes te werken !
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2017, 00:34   #14
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 August 2007
Berichten: 21.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
De klassieke auto heeft wel afgedaan in stadscentra, mss verandert dat wat als er meer propere electrische wagens komen.
't Is niet omdat die electrische auto's geen uitstoot in de stad dat ze properder zijn dan de andere hoor.

Van fietsen wordt dat ook beweerd alleen kom ik heel veel fietsen tegen die achteraan de auto hangen. Ik denk niet dat die geen uitlaat teweeg brengen. Zaterdag- of zondagochtend, de fiets opladen en weg er mee naar de kust om daar wat gaan te fietsen om daarna de fietsen terug achteraan de auto gebonden naar huis , richting binnenland, te rijden. Die fietsen zijn heel goed voor het fein stof en de CO² uitstoot zeker?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2017, 00:48   #15
Tavek
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 January 2004
Berichten: 35.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
't Is niet omdat die electrische auto's geen uitstoot in de stad dat ze properder zijn dan de andere hoor.

Van fietsen wordt dat ook beweerd alleen kom ik heel veel fietsen tegen die achteraan de auto hangen. Ik denk niet dat die geen uitlaat teweeg brengen. Zaterdag- of zondagochtend, de fiets opladen en weg er mee naar de kust om daar wat gaan te fietsen om daarna de fietsen terug achteraan de auto gebonden naar huis , richting binnenland, te rijden. Die fietsen zijn heel goed voor het fein stof en de CO² uitstoot zeker?
Wie heeft u dat weer wijsgemaakt ?

In een andere draad heb ik de berekening gemaakt, ongeveer 27 gr/km CO2 ipv 100-150 voor uwen diesel. En geen NOx, geen roet. Remmen gebruik je nauwelijks, dus ook geen remstof.

In Polen, waar een kWh elentrik 850 gr CO2 kost, daar geloof ik u dat e-wagens geen ballen uitmaken. Maar hier en zeker in Frankrijk, zijn die wagens veel schoner.
Tavek is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2017, 09:30   #16
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 April 2006
Locatie: Zele
Berichten: 40.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
De klassieke auto heeft wel afgedaan in stadscentra, mss verandert dat wat als er meer propere electrische wagens komen.
niet alleen fijn stof of vervuiling is het probleem, er zijn ook gewoon teveel wagens. Zeker in een stad moeten er veel minder zijn. Maw een autostad autoluw maken is niet alleen de toekomst maar ook noodzakelijk.

maar dan wel met een deftig (circulatie)plan. In Gent lukt dat precies nog niet zo goed...
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2017, 09:34   #17
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 May 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 22.559
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
't Is niet omdat die electrische auto's geen uitstoot in de stad dat ze properder zijn dan de andere hoor.
Natuurlijk zijn ze properder, veel properder zelfs. Ze hebben zelfs geen uitlaat. En qua motorrendement is het verbruiksequivalent van die verbruikte kWh maar 1,6-1,7 liter benzine per 100 km in de praktijk.

vb Tesla 3 long range :
Citaat:
Energieverbruik
Actieradius NEDC * 625 km
Verbruik NEDC * 12.0 kWh/100km
Benzine Equivalent NEDC * 1.3 l/100km
CO2 Uitstoot NEDC 0 g/km
Actieradius Praktijk * 500 km
Verbruik Praktijk * 15.0 kWh/100km
Benzine Equivalent Praktijk * 1.7 l/100km
CO2 Uitstoot Praktijk 0 g/km
vb nieuwe Nissan Leaf 40kWh
Citaat:
Energieverbruik
Actieradius NEDC * 400 km
Verbruik NEDC * 10.0 kWh/100km
Benzine Equivalent NEDC * 1.1 l/100km
CO2 Uitstoot NEDC 0 g/km
Actieradius Praktijk * 275 km
Verbruik Praktijk * 14.5 kWh/100km
Benzine Equivalent Praktijk * 1.6 l/100km
CO2 Uitstoot Praktijk 0 g/km
En dat allemaal via het stroomnet, ipv die antieke bevoorrading van tankstations met (vervuilende) vrachtwagens:

Citaat VUB: https://www.wtnschp.be/technologie/e...or-het-milieu/
Citaat:
Over de volledige levensduurte stoten elektrische voertuigen 3 tot 4 keer minder CO2 uit dan een dieselwagen. En dit rekening houdend met hoe we elektriciteit vandaag in België opwekken. Als ze op groene stroom zouden rijden, spreken we van 15 keer minder CO2 uitstoot. Op “well-to-wheel” basis stoten ze 4 keer minder fijnstof en 20 keer minder stikstofoxides (NOx) uit.

Citaat:
Van fietsen wordt dat ook beweerd alleen kom ik heel veel fietsen tegen die achteraan de auto hangen. Ik denk niet dat die geen uitlaat teweeg brengen. Zaterdag- of zondagochtend, de fiets opladen en weg er mee naar de kust om daar wat gaan te fietsen om daarna de fietsen terug achteraan de auto gebonden naar huis , richting binnenland, te rijden. Die fietsen zijn heel goed voor het fein stof en de CO² uitstoot zeker?
Ik heb nog geen enkele electrische wagen gezien met een fietsenrek bovenop of achteraan de auto. Jij wel?

Het zijn dus die fossiele verspillers/vervuilers die zogezegd in 4 minuten kunnen voltanken die zoiets doen.

Laatst gewijzigd door Micele : 3 August 2017 om 09:51.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2017, 19:11   #18
Erw
Europees Commissaris
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 March 2004
Berichten: 7.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ze zijn overal de steden naar de kl... aan 't helpen.

De auto moet geweerd worden ten voordele van de voetgangers en de fietsers.

Het dringt de heren en dames die aan het bestuur zitten nog altijd niet door dat een stad niet leefbaar is zonder auto's en ook vroeger, bij het ontstaan van de steden, behoorden de steden niet toe aan de voetgangers en fietsers. Er reden toen weliswaar geen auto's maar karren voortbewogen door paardenkracht. Waarom dacht ge anders dat, waar er nog stadspoorten zijn overgebleven dat er een brede poort was voor het verkeer van karren en een smalle er naast voor voetgangers. Dat was al ten tijden van de Romeinen zo.

Waar er veel mensen samengehokt leven moet er ook veel bevoorrading zijn en dat gebeurt nog altijd niet met de tram of autobus en ook niet te voet of per fiets.

Als ge een stad wil ontlasten van verkeer doe je dat niet door het verkeer als het ware onmogelijk te maken maar juist door het verkeer zo goed mogelijk te laten plaatsvinden.
Ze zijn eigenlijk elke mobiliteit naar de klioten aan het helpen, ten voordele van hun Commie vervoer, waarover ze totale controle hebben. Fietsers mochten voordien al bepaalde straten niet meer in vanuit bepaalde richting, met hun nieuw immobiliteitsplan hebben ze er daar enige aan toegevoegd, en tezelfdertijd alweer een verdere stap gezet: straten waar een fietser niet meer in mag in bepaalde tijdsvakken (Commie-proefballonnetje), genaamd "wandelstraten".
Nog een drietal mobiliteitsplannen en wandelaars mogen bepaalde straten niet meer in vanuit bepaalde richtingen. Tenzij vergund natuurlijk. Uitzonderingen voor de vrindjes / meelopers. En daarna verboden straten voor iedereen vanuit elke richting behalve de er wonenden en natuurlijk het Commie vervoer. En het zal ook wel terrorisme en/of milieu gerelateerde uitleg krijgen.
Wellekom in de Commie wereld van files, wachtrijen en rantsoeneringen.
__________________
Beweegt het? Belast het.
Blijft het bewegen? Reguleer het.
Stopt het met bewegen? Subsidieer het.
De problemen-makende excuus-bezigheid om te kunnen kopen zonder te moeten helpen te produceren: Overheid.
Leer wat echt kapitalisme is: www.mises.org
Hoed u voor de speculatie-fabels die pogen te verhinderen dat wat u produceerde terug kan kopen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=190156
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2017, 19:39   #19
Erw
Europees Commissaris
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 March 2004
Berichten: 7.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik heb nog geen enkele electrische wagen gezien met een fietsenrek bovenop of achteraan de auto. Jij wel?
Je ziet de electrische wagen zelf al niet, laat staan een fietsenrek erop of erachter - ie zit verscholen achter 999 benzine en dieselwagens.
__________________
Beweegt het? Belast het.
Blijft het bewegen? Reguleer het.
Stopt het met bewegen? Subsidieer het.
De problemen-makende excuus-bezigheid om te kunnen kopen zonder te moeten helpen te produceren: Overheid.
Leer wat echt kapitalisme is: www.mises.org
Hoed u voor de speculatie-fabels die pogen te verhinderen dat wat u produceerde terug kan kopen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=190156
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2017, 20:01   #20
Erw
Europees Commissaris
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 March 2004
Berichten: 7.818
Standaard

... straks als de Commies alle super en diesel hebben geband, zult ge de 10 electrische paaltjeshoppers eindelijk zien, langs de kant in de grachten, door het opdrogen van de subisidies door geen diesel en super meer om te belasten.
__________________
Beweegt het? Belast het.
Blijft het bewegen? Reguleer het.
Stopt het met bewegen? Subsidieer het.
De problemen-makende excuus-bezigheid om te kunnen kopen zonder te moeten helpen te produceren: Overheid.
Leer wat echt kapitalisme is: www.mises.org
Hoed u voor de speculatie-fabels die pogen te verhinderen dat wat u produceerde terug kan kopen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=190156
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be