Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 August 2017, 03:19   #1
Vlad
Staatssecretaris

Vlad's schermafbeelding

Standaard Twee aanvallen in Frankrijk / geen terrorisme

Het eerste geval betreft een psychiatrisch geval, het tweede een psychiatrisch gestoorde man ...
Psychiatrisch en gestoord zijn duidelijk synoniemen voor religieus!

Citaat:
In de Franse stad Marseille heeft een 35-jarige man zaterdagmorgen drie mensen op straat verwondt met een mes. Volgens de politie gaat het om een gestoorde man en is er geen sprake van een terreurdaad. De drie voorbijgangers die hij aanviel, liepen lichte verwondingen op. De politie pakte de man op. Hij zou opgenomen worden.
Volgens de politie vonden de aanvallen plaats tussen halfzeven en vijf voor zeven.

Maandag had een psychiatrisch gestoorde man in Marseille een vrouw gedood en een andere vrouw verwond door met een bestelwagen in te rijden om twee bushaltes.Bron.
Waarom mag niets gezegd worden over de afkomst van de mannen maar wel over hun sekse ? Ik voel me als man zwaar gestigmatiseerd door de toevloed aan artikelen over verwarde mannen.

Wanneer de mens zijn vermogen tot onverschilligheid verliest, wordt hij een potentiële moordenaar; wanneer zijn idee in een god verandert, zijn de gevolgen niet te overzien. Cioran.

Religie is psychiatrisch, filosofie is psychologisch. V.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2017, 07:22   #2
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Het eerste geval betreft een psychiatrisch geval, het tweede een psychiatrisch gestoorde man ...

Waarom mag niets gezegd worden over de afkomst van de mannen maar wel over hun sekse ? Ik voel me als man zwaar gestigmatiseerd door de toevloed aan artikelen over verwarde mannen.
Religieus verwarde mannen. Lang leve de godsdienst"vrijheid".
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2017, 11:57   #3
andev
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht

Eigenlijk poepsimpel: religieus en verward gaan steeds samen anders bestond "religieus" niet...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be