Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 27 december 2004, 13:13   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard Geen groene woorden maar groene daden

Ik woon in een dorpje onderdeel van een grotere fusiegemeente in de provincie Antwerpen. Ik ben er komen wonen in een doodlopende straat. Deze straat loopt dood op een bos en het bos strekt zich met zijn tentakels uit tot achter mijn tuin zodat ik echt in een groene oase woon.

Toen wij onze grond daar kochten hebben wij de plannen bekeken van onze gemeente en nog gebeld met de gemeentediensten om te vragen of er plannen waren met het bos en toen werd ons gezegd : maar meneer toch, dat is in het gewestplan ingekleurd als bosgebied en dat kan niet meer veranderen, zeker niet aangezien AGALEV ook nog in de meerderheid zit, zie ik dat echt niet gebeuren.

en ik was gerustgesteld....... helaas helaas helaas.......

ergens vroeg hier iemand het verschil tussen links en rechts... wel het verschil tussen Agalev(groen) en de andere politieke partijen ken ik al... er is er geen.

Want nu zitten de groenen in de meerderheid en steunen zij dus volop de plannen om het bosgebied te laten omzetten in bouwgrond......

jawel en de groentjes hebben ook een infoblaadje en in dat infoblaadje lukken zij er in om gewoon niet te praten over hun plannen om bos in bouwgebied om te zetten..
Wel lukken zij er in om mensen die hiertegen willen protesteren af te schilderen als .... egoïsten.....

Goe bezig "GROEN!" of mag ik zeggen "GRIJS!" (kleur van beton......)
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 27 december 2004 om 13:14.
Tegendradigaard is offline  
Oud 27 december 2004, 13:49   #2
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Oja de bosgrond is eigenlijk eigendom van een buurgemeente. en die buurgemeente heeft centen nodig. En bouwgrond brengt veel op bij verkoop en bosgrond... veel minder he.
Bouwgrond brengt onze gemeente op termijn belastingsinkomsten op en bosgrond brengt onze gemeente op termijn niks op...

Het plaatje is nu wel getekend zeker... en groen! ??? Het doet dapper mee met de betonbaronnen he....

stelletje hypochrieten ....

Als ge moet weten tot welke rampen een groen burgemeester kan leiden dan moet ge maar eens bij de inwoners van Mortsel gaan horen....
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 27 december 2004 om 13:50.
Tegendradigaard is offline  
Oud 27 december 2004, 14:00   #3
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

http://users.pandora.be/abramis/Lach...everancier.jpg
Pieter de Coninck is offline  
Oud 27 december 2004, 15:19   #4
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

LOL... of moet ik zeggen... groene LOL.....

en dan maar met het vingertje staan zwaaien .....
of forums openen over hoe verheven "links-groen" wel is ... braakbal...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 27 december 2004, 15:36   #5
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Bossen moeten weggekapt worden om het wanbeleid van de "bekwamen" te financieren. Droevig.

Ik hoop dat het niet zover komt voor u, Tegendradigaard. Ik woon zelf ook in een groene streek (bij de abdij van Affligem, Pajottenland) en kan mij dus al goed inbeelden waarom ge 't niet wilt missen.

Hier ziet ge wat foto's van de streek : http://www.defaluintjes.be/
PAJOT is offline  
Oud 27 december 2004, 15:45   #6
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

en ik maar wachten op protest van de groene jongens en meidekens uit mijn streek... en het bleef maar stil en stil en stil en stil en nog stil... bijna zo stil als inhet lieke stille nacht....

tja eens de groenen aan de vette ruiven beginnen te vreten is het gedaan met hun groene gedachtengoed....

schoon streek trouwens....

Zondagmorgend in alle vroegte toen ik wakker werd en het nog schemerde in de nu kale bomen van het bos zag ik daar vrij en vrolijk twee eekhoorntjes rondspringen en van boom naar boom vliegen.... en ik kan U verzekeren dat ik in mijn hoofd enkele groen kopstukken doodgebliksemd heb... dat ze gedomme met hun vuil poten van onze bomen blijven....

maar ze protesteren zelfs niet... of ja ze protesteren tegen diegenen die willen protesteren tegen hun medeplichtigheid aan de bosmoord...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 27 december 2004, 15:47   #7
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

die schoon streek is op uw streek bedoeld he... maar mijn streek (de voorkempen- de Kempen) is ook heel schoon vind ik....

eigen streek eerst he...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 27 december 2004, 15:47   #8
rodeo
Gouverneur
 
rodeo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.128
Standaard

je mist de leuke foto's (op http://users.pandora.be/abramis/Lach...de%20politiek/)

rodeo is offline  
Oud 27 december 2004, 15:49   #9
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde
 
Cyperken's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2004
Locatie: Brussel
Berichten: 917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Bossen moeten weggekapt worden om het wanbeleid van de "bekwamen" te financieren. Droevig.

Ik hoop dat het niet zover komt voor u, Tegendradigaard. Ik woon zelf ook in een groene streek (bij de abdij van Affligem, Pajottenland) en kan mij dus al goed inbeelden waarom ge 't niet wilt missen.

Hier ziet ge wat foto's van de streek : http://www.defaluintjes.be/
Affligem is nog ongerept tot nu toe maar de gemeenten van het Pajotteland tegen de Brusselse noordwestrand worden verkaveld aan een sneltempo, zie ik hier onder mijn eigen neus gebeuren. Dat de plannen werden verschoven van lokaal naar vlaams niveau heeft die trend gelukkig wat afgezwakt, iedereen kon vroeger ongestraft bouwovertredingen maken, het enige wat ze nodig hadden was een ''lange arm''.
Cyperken is offline  
Oud 27 december 2004, 15:51   #10
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Agalev is de meest hypocriete partij die België ooit gekend heeft, voor de achterban hangen ze de witte ridder uit, en buiten beeld ziten ze met hun handen in de vetpotten. Ze keuren wapenleveringen toe, ze smijten al hun pricipes overboord om toch maar in die pluche stoel te kunnen blijven zitten. En de achterban merkt het niet, waarschijnlijk allemaal sufgerookt van de joints.

Groen! naar Nova Zembla sturen. Dan kunnen ze daar lekker groen doen zonder dat ze een wezenlijk gevaar voor de economie betekenen. bv taksen heffen op het smelten van ijs
Pieter de Coninck is offline  
Oud 27 december 2004, 16:03   #11
rodeo
Gouverneur
 
rodeo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.128
Standaard

Agalev is idd de meest hypocriete partij die België ooit gekend heeft! Ze zweren voor de splitsing van BHV NIET in de regering te stappen, en zie ze nu zitten (Bourgeois met ministerpost)

ah,
neen,
das niet van Agelev,
sorry
rodeo is offline  
Oud 27 december 2004, 16:08   #12
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Berichten: 933
Standaard

Was dat niet NV A
EXTREEM is offline  
Oud 27 december 2004, 16:11   #13
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde
 
Cyperken's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2004
Locatie: Brussel
Berichten: 917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EXTREEM
Was dat niet NV A
De wat?
Cyperken is offline  
Oud 27 december 2004, 16:14   #14
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Berichten: 933
Standaard

De partij van boerke swa NVA
EXTREEM is offline  
Oud 27 december 2004, 16:21   #15
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

laat ons hier maar de jas passen van de groenen he....
Mijn kinderen hebben al gezegd dat ze zich gaan vastbinden aan de bomen als ze zouden beginnen omzagen.....

Ik hoop dat de groene stemmers en gemeenteraadsleden allemaal present zullen zijn en ik hoop dat ze allemaal nen ouwen dikken boom op hunne hypochriete kop krijgen als ze komen zien hoe het bos vermoord wordt... maar iets in mij zegt dat ze dan niet te zien zullen zijn...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 27 december 2004, 16:23   #16
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodeo
Agalev is idd de meest hypocriete partij die België ooit gekend heeft! Ze zweren voor de splitsing van BHV NIET in de regering te stappen, en zie ze nu zitten (Bourgeois met ministerpost)

ah,
neen,
das niet van Agelev,
sorry
[font=Arial]De N-VA heeft zich nooit willen vastpinnen op een concrete datum voor de splitsing (dit in tegenstelling tot Spirit, SP.a en VLD, die zich hebben geëngageerd om de kieskring te splitsen vóór 1 januari 2005). De N-VA gaat in dit dossier 100% voor het resultaat. De splitsing van B-H-V is té belangrijk om partijpolitieke spelletjes rond te spelen. De N-VA wil de motor zijn die ervoor zorgt dat het splitsingsproces op gang blijft. We staan vandaag verder dan ooit en laat er geen twijfel over bestaan: dat is vooral de verdienste van de N-VA! [/font]
Pieter de Coninck is offline  
Oud 27 december 2004, 16:30   #17
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

jezus toch richt een eigen forum op he... en splits daar BHV eens... laat mij hier nu eens vechten voor mijn bomen en die groenen eens een veeg uit de pan geven...

geef toe das toch veel leuker dan nu over BHV te komen lullen he...

't is stil aan de groene waterkant trouwens vind ik....
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 27 december 2004, 16:30   #18
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Berichten: 933
Standaard

Geen deelnaame,voor BHV gesplitst is?ONVERWIJLD.Waar heb ik dat nog gehoord
EXTREEM is offline  
Oud 27 december 2004, 16:31   #19
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Berichten: 933
Standaard

Groen moet blijven.Maar de partij groen zekere niet
EXTREEM is offline  
Oud 27 december 2004, 16:34   #20
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Is hier nu niemand meer van Groen! over .... ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be