PDA

View Full Version : Japanner buiten?


Hashiwokakero
4 januari 2008, 19:11
http://forum.politics.be/showthread.php?p=3187979&posted=1#post3187979

Met deze draad in gedachten is het al de tweede topic die ik opstart. Aangezien Duveltje hier toch niet definitief en helemaal duft weg te gaan zal ik een voorbeeld geven. Een voorbeeld van rechtlijnigheid en correctheid, iets waar politiekers jaloers op mogen zijn. Je zult zelf met eigen ogen kunnen aanschouwen of ik mijn woord houd of niet. Dus als je me niet gelooft als ik zeg dat ik het forum echt ga verlaten moet je maar ja stemmen eh.:-D

Binnen drie dagen sluit deze enquete, bij een 50%+1 zal ik het forum onmiddelijk en definitief verlaten. Om nul stemmen te vermijden stem ik alleszins voor mijn uitvaart.:-)

Derk de Tweede
4 januari 2008, 19:13
Mijn land was 63 jaar geleden in oorlog met Japan...8-)

Weezer
4 januari 2008, 19:13
Is dat nu de befaamde harikiri? :D

Hashiwokakero
4 januari 2008, 19:13
Shit, nu is het toch dinsdag geworden, arg het tijdsverschil maakt me zot.:-D

Weezer
4 januari 2008, 19:15
je bent nieuw dus je kunt het niet weten, maar hierbij zal ik het je even zeggen:
er missen nog een paar elementaire optie's in de poll

- wat in godsnaam is de flip fluitketelshow?
- ik ben gisteren handschoenen gaan kopen in kampenhout.
- nee, maar wel tetten!
- ja, ook tetten!
- tetten en bier.

Is in deze draad ook wel toepasselijk:twisted:

Hashiwokakero
4 januari 2008, 19:19
Is in deze draad ook wel toepasselijk:twisted:Nope, woozies mogen niet over mijn toekomst stemmen.

Jeronimo
4 januari 2008, 19:24
Precies ni zo populair he Hashiwokakero...

Hashiwokakero
4 januari 2008, 19:25
Precies ni zo populair he Hashiwokakero...
Ik wil een voorbeeld stellen niet meer of minder.;-)

Hashiwokakero
4 januari 2008, 19:30
Als ja hier geen meerderheid haalt zit de kans er dik in dat ik enkele negationistische berichtjes verstuur, maar dat is dan weer een stuk drastischer.:-D

Jeronimo
4 januari 2008, 19:31
Als ja hier geen meerderheid haalt zit de kans er dik in dat ik enkele negationistische berichtjes verstuur, maar dat is dan weer een stuk drastischer.:-D
Of ge kunt een valse bekentenis maken bij de moderatie... Da gij eigenlijk BBP bent bvb... ;-)

Weezer
4 januari 2008, 19:32
valse? :D

Hashiwokakero
4 januari 2008, 19:33
Of ge kunt een valse bekentenis maken bij de moderatie... Da gij eigenlijk BBP bent bvb... ;-)Godverdomme, daar had ik niet aan gedacht, ik ga daar effe aan denken en dan een topic lanceren, SCHITTEREND IDEE!:-D:-D

Jeronimo
4 januari 2008, 19:34
valse? :D
Sssjt, bbp euhm ik bedoel hashiwokakero ni verrade he.. ;-)

Jeronimo
4 januari 2008, 20:10
Godverdomme, daar had ik niet aan gedacht, ik ga daar effe aan denken en dan een topic lanceren, SCHITTEREND IDEE!:-D:-D
*zet zijn bovenste knopje open*

Ik weet het, ik ben geniaal. :-D

Dronkoers
5 januari 2008, 00:27
http://forum.politics.be/showthread.php?p=3187979&posted=1#post3187979

Met deze draad in gedachten is het al de tweede topic die ik opstart. Aangezien Duveltje hier toch niet definitief en helemaal duft weg te gaan zal ik een voorbeeld geven. Een voorbeeld van rechtlijnigheid en correctheid, iets waar politiekers jaloers op mogen zijn. Je zult zelf met eigen ogen kunnen aanschouwen of ik mijn woord houd of niet. Dus als je me niet gelooft als ik zeg dat ik het forum echt ga verlaten moet je maar ja stemmen eh.:-D

Binnen drie dagen sluit deze enquete, bij een 50%+1 zal ik het forum onmiddelijk en definitief verlaten. Om nul stemmen te vermijden stem ik alleszins voor mijn uitvaart.:-)


Wééral? :-D

Ovidius
5 januari 2008, 09:51
Die twee dagen wachten is er zelfs nog teveel aan, ik heb jaren geklaagd en last gehad van spam in mijn mailboxen, nu dat onder controle is zit ik met deze spam.

Maak er in Godsnaam een einde aan, het wordt meelijkwekkend op de duur Uw gezever en dat van Uw vrienden.

Mensen doen echt raar als ze zich vervelen, vervelend ook.

Dronkoers
5 januari 2008, 09:55
Die twee dagen wachten is er zelfs nog teveel aan, ik heb jaren geklaagd en last gehad van spam in mijn mailboxen, nu dat onder controle is zit ik met deze spam.

Maak er in Godsnaam een einde aan, het wordt meelijkwekkend op de duur Uw gezever en dat van Uw vrienden.

Mensen doen echt raar als ze zich vervelen, vervelend ook.


'k Vind u ook een toffe ;-)

PollyCorrect
5 januari 2008, 10:10
Je hebt zelf 'Ja' gestemd, dus ik wil je graag steunen in je nieuwe project.

Ik vond Hashikoekjes leuk, maar met wat te veel ADD of 'time on is hands'.
Dus wil ik je wel helpen je uit je lijden te verlossen ;)

BPP echter die mag terug voor mijn part. :)

Duupje
5 januari 2008, 10:12
Je hebt zelf 'Ja' gestemd, dus ik wil je graag steunen in je nieuwe project.

Ik vond Hashikoekjes leuk, maar met wat te veel ADD of 'time on is hands'.
Dus wil ik je wel helpen je uit je lijden te verlossen ;)

BPP echter die mag terug voor mijn part. :)
Dito, maar wat krijgen we dan weer in de plek ? :|

Dronkoers
5 januari 2008, 13:11
Dito, maar wat krijgen we dan weer in de plek ? :|


Een Scandinavische? :-P

Den Ardennees
5 januari 2008, 14:06
Die twee dagen wachten is er zelfs nog teveel aan, ik heb jaren geklaagd en last gehad van spam in mijn mailboxen, nu dat onder controle is zit ik met deze spam.

Maak er in Godsnaam een einde aan, het wordt meelijkwekkend op de duur Uw gezever en dat van Uw vrienden.

Mensen doen echt raar als ze zich vervelen, vervelend ook.

a ja, wie staat er nog allemaal op de zwarte lijst van Ovidius?

Duupje
5 januari 2008, 14:07
Een Scandinavische? :-P

Denk je echt dat bbp zo goed zou zijn ?

PollyCorrect
5 januari 2008, 14:08
Weet je wat ik eerlijk denk?
Ik denk dat Hashi een hoogbegaafd kind is.
Ga dringend iets doen dat je wél voldoening geeft, Hash.
Wordt desnoods psychiater ofzo. Maar wel héél snel.

Dronkoers
5 januari 2008, 14:10
Denk je echt dat bbp zo goed zou zijn ?

Heeft die geen zus ofzo?

Beetje afwisseling zou geen kwaad kunnen :mrgreen:

Kortaf
5 januari 2008, 14:10
Japanner buiten?

Geeuw...

Je bent echt niet interessant genoeg om een draad te wijden aan je aanwezigheid hier.

Raf
5 januari 2008, 14:12
Geeuw...

Je bent echt niet interessant genoeg om een draad te wijden aan je aanwezigheid hier.
Maar klaarblijkelijk vindt u hem dan toch wel weer interessant genoeg om op die draad te reageren...

Kortaf
5 januari 2008, 14:13
Bekijk resultaten enquête: Weg?
Deze enquête zal sluiten op 8 januari 2008 om 19:12
Ja
AdrianHealey, Bovenbuur, filosoof, Hashiwokakero, Jazeker, Jeronimo, Kop/af, Manuel*, Mitgard, Ovidius, Pantoffeldiertje, Patsy Stone, PollyCorrect, Raf, Savatage, Scarabaeida, Tavek, The Paulus Experience, Weezer, Zijne Heerlijkheid 20 64,52%
Nee
DebianFox, djimi, Dronkoers, Geert C, Heftruck, nickmaes1604, Public energy, Ramón Gitannes, stab, the_special_one, Tjolder 11 35,48%
Aantal stemmers: 31.

Kijk eens aan, daar is Manuel "sterretje" weer... :lol:

Raf, zijt gij dat?

Raf
5 januari 2008, 14:14
Kijk eens aan, daar is Manuel "sterretje" weer... :lol:

Raf, zijt gij dat?
Dat is voor u een vraag en voor mij een weet.

Den Ardennees
5 januari 2008, 14:14
Kijk eens aan, daar is Manuel "sterretje" weer... :lol:

Raf, zijt gij dat?


nu je 't zegt8O

twee accounts zijn verboden, ik vind dat Raf moet worden gebannen!

Kortaf
5 januari 2008, 14:14
Dat is voor u een vraag en voor mij een weet.

Voor mij stilaan ook een weet... :lol:

Raf
5 januari 2008, 14:15
nu je 't zegt8O

twee accounts zijn verboden, ik vind dat Raf moet worden gebannen!
Nee hoor. Twee accounts zijn niet verboden. Wat wèl verboden is, is een dubbelaccount gebruiken om een ban te omzeilen.

Raf
5 januari 2008, 14:16
Voor mij stilaan ook een weet... :lol:
Welnee.

Kortaf
5 januari 2008, 14:16
nu je 't zegt8O

twee accounts zijn verboden, ik vind dat Raf moet worden gebannen!

Zoek eens wat berichten op van Manuel*. Ze dateren van jaren geleden, en de gelijkenissen vallen op. En nu duikt die kerel hier plots uit het niets op om te stemmen in een enquête over BBP. Vreemd...

Den Ardennees
5 januari 2008, 14:19
Zoek eens wat berichten op van Manuel*. Ze dateren van jaren geleden, en de gelijkenissen vallen op. En nu duikt die kerel hier plots uit het niets op om te stemmen in een enquête over BBP. Vreemd...

Dat is oneerlijk, zo kan elke enquete gesaboteerd worden. Sorry, maar ik ga nu eens op zijn Rafs klacht indienen bij de moderatie!:evil:

Kortaf
5 januari 2008, 14:20
Dat is oneerlijk, zo kan elke enquete gesaboteerd worden. Sorry, maar ik ga nu eens op zijn Rafs klacht indienen bij de moderatie!:evil:

Als ge het op zijn Rafs zou doen, zoudt ge eerst uw huiswerk maken.

Internaut
5 januari 2008, 14:22
heb dan maar ja gestemd.
Gewoon omdat het hier al zo groot is. Je kan niet alles nalezen op een uur tijd. dus eentje weg kan nooit kwaad en tussen ons gezegd: het is nen buitenlander
Vlaams wil ik horen en geen japanse normen en waarden prediken

Raf
5 januari 2008, 14:22
Dat is oneerlijk, zo kan elke enquete gesaboteerd worden. Sorry, maar ik ga nu eens op zijn Rafs klacht indienen bij de moderatie!:evil:
Doen!

Den Ardennees
5 januari 2008, 14:24
Als ge het op zijn Rafs zou doen, zoudt ge eerst uw huiswerk maken.

is Raf nog zo jong, of bedoelt ge iets anders?

Kortaf
5 januari 2008, 14:26
is Raf nog zo jong, of bedoelt ge iets anders?

1. Uitzoeken of twee accounts hebben verboden is volgens het forumreglement.
2. De berichten van Manuel* eens terdege onderzoeken op stijlgelijkenissen (en misschien ontdekt ge dan ook wel overeenkomende feiten).

Den Ardennees
5 januari 2008, 14:28
1. Uitzoeken of twee accounts hebben verboden is volgens het forumreglement.
2. De berichten van Manuel* eens terdege onderzoeken op stijlgelijkenissen (en misschien ontdekt ge dan ook wel overeenkomende feiten).

Jeetje, dat is toch niet meer dan logisch? Men kan makkelijker ruzies uitlokken, polls vervalsen etc...

Raf
5 januari 2008, 14:29
2. De berichten van Manuel* eens terdege onderzoeken op stijlgelijkenissen (en misschien ontdekt ge dan ook wel overeenkomende feiten).
En mijn berichten ook natuurlijk. Alle 29.000!

Kortaf
5 januari 2008, 14:33
En mijn berichten ook natuurlijk. Alle 29.000!

Dat is niet nodig.

Twee, drie draden volstaan om een aanduiding te hebben. Leg daarnaast nog elementen zoals data, bepaalde feiten die de persoon zelf blootgeeft, duidelijke stijlgelijkenissen en ge krijgt een tamelijk grote zekerheid.

Raf
5 januari 2008, 14:34
Dat is niet nodig.

Twee, drie draden volstaan om een aanduiding te hebben. Leg daarnaast nog elementen zoals data, bepaalde feiten die de persoon zelf blootgeeft, duidelijke stijlgelijkenissen en ge krijgt een tamelijk grote zekerheid.
Ook over het geslacht van een forummer? Of blijft dat maar gissen? Niemand is immers wat hij (of zij) lijkt op een forum, of wel?

Den Ardennees
5 januari 2008, 14:36
Ah wat, je bent een intrigant, en ik zal geen woorden meer vuilmaken aan jou.

Raf
5 januari 2008, 14:40
Ah wat, je bent een intrigant, en ik zal geen woorden meer vuilmaken aan jou.
:lol: :lol: :lol:

Jazeker
5 januari 2008, 14:47
1. Uitzoeken of twee accounts hebben verboden is volgens het forumreglement.

Dat is niet verboden. Het is enkel verboden een dubbelnick te hebben om een ban te omzeilen.

Dronkoers
5 januari 2008, 14:49
Wie wil mijn dubbelnick zijn? ;-)

Geert C
5 januari 2008, 15:05
Wie wil mijn dubbelnick zijn? ;-)
Dat is nog eens een goede openingszin. "Wil jij mijn dubbelnick zijn?" :-D

Kortaf
5 januari 2008, 15:21
Ook over het geslacht van een forummer? Of blijft dat maar gissen?

Niet als je met de persoon in kwestie aan tafel gezeten hebt.

Niemand is immers wat hij (of zij) lijkt op een forum, of wel?

Niemand.

Raf
5 januari 2008, 15:25
Niet als je met de persoon in kwestie aan tafel gezeten hebt.
Ah, jij ook? :-D

Kortaf
5 januari 2008, 15:30
Ah, jij ook? :-D

Eh oui...

Laten we stellen dat jij tot de minderheid forummers behoort waarmee ik nog niet aan tafel gezeten heb.

Dronkoers
5 januari 2008, 15:37
Dat is nog eens een goede openingszin. "Wil jij mijn dubbelnick zijn?" :-D


Het proberen waard :-D

Jeronimo
5 januari 2008, 15:37
Eh oui...

Laten we stellen dat jij tot de minderheid forummers behoort waarmee ik nog niet aan tafel gezeten heb.
Dus jij hebt al met het merendeel van de meer dan 11000 forummers aan tafel gezeten? Wauw... :-D

Kortaf
5 januari 2008, 15:44
Dus jij hebt al met het merendeel van de meer dan 11000 forummers aan tafel gezeten? Wauw... :-D

van de actieve forummers, mal Jerommeke!

Jeronimo
5 januari 2008, 15:46
van de actieve forummers, mal Jerommeke!
Ahzo :-o

MaGNiFiCaT
5 januari 2008, 16:12
http://forum.politics.be/showthread.php?p=3187979&posted=1#post3187979

Met deze draad in gedachten is het al de tweede topic die ik opstart. Aangezien Duveltje hier toch niet definitief en helemaal duft weg te gaan zal ik een voorbeeld geven. Een voorbeeld van rechtlijnigheid en correctheid, iets waar politiekers jaloers op mogen zijn. Je zult zelf met eigen ogen kunnen aanschouwen of ik mijn woord houd of niet. Dus als je me niet gelooft als ik zeg dat ik het forum echt ga verlaten moet je maar ja stemmen eh.:-D

Binnen drie dagen sluit deze enquete, bij een 50%+1 zal ik het forum onmiddelijk en definitief verlaten. Om nul stemmen te vermijden stem ik alleszins voor mijn uitvaart.:-)

En wat gaat het daarna zijn? Litaliboemballaboem uit Zimbabwé?:roll:

Ik geloof wel dat hashiwokokerello zal verdwijnen, maar vrees dat we de puber erachter niet zullen kwijtraken.:-)

PollyCorrect
5 januari 2008, 16:17
nu je 't zegt8O

twee accounts zijn verboden, ik vind dat Raf moet worden gebannen!Heeft die griezel dan ook nog eens twee nicks?? :roll:

Nick_
5 januari 2008, 16:18
Moest iedereen Raf nu eens gewoon negeren, dan zou al dat vervelend gezeur hier stoppen. :|
Zo doen ze het met kleine kinderen toch ook?

MaGNiFiCaT
5 januari 2008, 16:20
Moest iedereen Raf nu eens gewoon negeren, dan zou al dat vervelend gezeur hier stoppen. :|
Zo doen ze het met kleine kinderen toch ook?

En ik snap écht niet wat het probleem met raf is. Ik heb daar nooit problemen mee.:-)

MaGNiFiCaT
5 januari 2008, 16:21
nu je 't zegt8O

twee accounts zijn verboden, ik vind dat Raf moet worden gebannen!

Ocharme toch, je zó ziek maken over Raf. Wat heeft deze brave man nu verkeerd gedaan?:-)

Hashiwokakero
5 januari 2008, 17:04
Weet je wat ik eerlijk denk?
Ik denk dat Hashi een hoogbegaafd kind is.
Ga dringend iets doen dat je wél voldoening geeft, Hash.
Wordt desnoods psychiater ofzo. Maar wel héél snel.Heb ik eigenlijk ook al aan gedacht, maar ik ben veel te egoïstisch om psychiater te worden.;-)

Hashiwokakero
5 januari 2008, 17:05
En wat gaat het daarna zijn? Litaliboemballaboem uit Zimbabwé?:roll:

Ik geloof wel dat hashiwokokerello zal verdwijnen, maar vrees dat we de puber erachter niet zullen kwijtraken.:-)
:thumbsup: mooie naam, :lol:.

Hashiwokakero
5 januari 2008, 17:47
Zoek eens wat berichten op van Manuel*. Ze dateren van jaren geleden, en de gelijkenissen vallen op. En nu duikt die kerel hier plots uit het niets op om te stemmen in een enquête over BBP. Vreemd...Kortaf trek het je niet aan, ik voel me fucking vereerd.:lol:

PollyCorrect
5 januari 2008, 17:58
Heb ik eigenlijk ook al aan gedacht, maar ik ben veel te egoïstisch om psychiater te worden.;-)Geef toe, je hebt dezelfde symptomen als mijn zoon, en die heb ik laten testen. Niet dat het veel helpt, maar je weet dan ten minste waarom je zo raar doet en zoveel slimmigheid verspilt aan ongeveer niksisme. :D

Hashiwokakero
5 januari 2008, 18:01
Geef toe, je hebt dezelfde symptomen als mijn zoon, en die heb ik laten testen. Niet dat het veel helpt, maar je weet dan ten minste waarom je zo raar doet en zoveel slimmigheid verspilt aan ongeveer niksisme. :DAah bedankt, ik zal vanaf nu doorverwijzen naar de psychiater van pollycoorect haar zoon om te bewijzen dat ik hoogbegaafd ben.:-D

Jazeker
5 januari 2008, 18:01
Geef toe, je hebt dezelfde symptomen als mijn zoon, en die heb ik laten testen. Niet dat het veel helpt, maar je weet dan ten minste waarom je zo raar doet en zoveel slimmigheid verspilt aan ongeveer niksisme. :D

Elke moeder wil wel dat haar kind het label "hoogbegaafdheid" krijgt. Volgens IQ tests ben ik dat ook maar ik ben nooit onhandelbaar of ronduit vervelend geweest.

PollyCorrect
5 januari 2008, 18:03
Elke moeder wil wel dat haar kind het label "hoogbegaafdheid" krijgt. Volgens IQ tests ben ik dat ook maar ik ben nooit onhandelbaar of ronduit vervelend geweest.Ach, Jasje. Ik weet heus niet of elke moeder dat wil, en mijn zoon is niet onhandelbaar.

Ben je nu sjeloers op BBP? :lol:::::::::::::::::::::::::::::

Hashiwokakero
5 januari 2008, 18:03
Elke moeder wil wel dat haar kind het label "hoogbegaafdheid" krijgt. Volgens IQ tests ben ik dat ook maar ik ben nooit onhandelbaar of ronduit vervelend geweest.Je zegt twee dingen, er is één fout in, maar je bent echt hoogbegaafd, dat geloof ik!:lol:

Hashiwokakero
5 januari 2008, 18:04
BTW, Polly, jij hebt mij al gezien, ik ben een echt onhandelbaar kind eh?;-)

PollyCorrect
5 januari 2008, 18:06
BTW, Polly, jij hebt mij al gezien, ik ben een echt onhandelbaar kind eh?;-)
Ja best wel! Bijvoorbeeld in de vrieskou met alleen een pulleken! :lol:
Allemaal om op te vallen!

Nee, serieus. Jazje. BBP is een zeer beleefde jongen met een hoge maturiteit voor zijn leeftijd. Deze wereld is vaak veel te saai en zijn ADHD geest werkt veel sneller dan de meesten. Vandaar dat hij 50 post/dag maakt, waar anderen er met moeite 2,3 uitpersen.

Petje af voor HashiBPP.

Jeronimo
5 januari 2008, 18:08
BTW, Polly, jij hebt mij al gezien, ik ben een echt onhandelbaar kind eh?;-)
Was je nu daarjuist niet tegen jezelf aan het praten?

Hashiwokakero
5 januari 2008, 18:11
Ja best wel! Bijvoorbeeld in de vrieskou met alleen een pulleken! :lol:
Allemaal om op te vallen!

Nee, serieus. Jazje. BBP is een zeer beleefde jongen met een hoge maturiteit voor zijn leeftijd. Deze wereld is vaak veel te saai en zijn ADHD geest werkt veel sneller dan de meesten. Vandaar dat hij 50 post/dag maakt, waar anderen er met moeite 2,3 uitpersen.

Petje af voor HashiBPP.Ikke ADHD, cool.:-D Was ik maar wat actiever bij anderen.:-D

Op die voorlaatste zin gaat er serieus commentaar komen btw.;-)


Bedankt voor de steun, in deze gemene wereld kan ik die best wel gebruiken.8-)

Hashiwokakero
5 januari 2008, 18:11
Was je nu daarjuist niet tegen jezelf aan het praten?Ja...:oops:;-) Ik ben nu weer bbp maar het hashijasje zit er nog, lastig.;-)

Jazeker
5 januari 2008, 18:13
Ach, Jasje. Ik weet heus niet of elke moeder dat wil, en mijn zoon is niet onhandelbaar.

Ben je nu sjeloers op BBP? :lol:::::::::::::::::::::::::::::

Jaloers zijn staat niet in mijn woordenboek. Ik heb een goeie job en een bedrijfswagen. Ik ga dus werken om te leven en leef niet om te werken. Wat jij ervan maakt kan me niets schelen. Ik denk enkel dat BBP gewoon zijn puber tijdje nog niet is ontgroeid terwijl zijn vrienden dat wel al deden. En dan krijg je neveneffecten zoals meisjes van 12 paarden gaan liefhebben omdat jongens van hun leeftijd mentaal nog niet klaar zijn voor hen.

PollyCorrect
5 januari 2008, 18:16
Dank je, Jaz. Je bent héél aardig af en toe.

Met nadruk op de af.

Jazeker
5 januari 2008, 18:16
Je zegt twee dingen, er is één fout in, maar je bent echt hoogbegaafd, dat geloof ik!:lol:

Er ZIT 1 fout in. Je mag me zeggen welke fout dat is.

Mijn IQ is meestal getest rond de 145-150. Ik heb daar geen boodschap aan. Het kan mij enkel schelen wat soort job ik kan doen en welke voordelen ik erbij heb. En of ik die job graag doe. Verder niks.

Jazeker
5 januari 2008, 18:18
Dank je, Jaz. Je bent héél aardig af en toe.

Met nadruk op de af.

Ik ben er steeds voor je. Zelfs als mijn commentaar eens "af" betekent. ;-)

PollyCorrect
5 januari 2008, 18:18
mij kan jouw IQ ook niks schelen, Jaz! waarom kom je die dan uitstallen?

en wat een agressie tegen moeders met hoogbegaafde kinderen :roll:
Ik dacht dat je die bozigheid wel ontgroeid zou zijn, op je hoge- doch véél lagere dan mijn - leeftijd!

PollyCorrect
5 januari 2008, 18:19
Ik ben er steeds voor je. Zelfs als mijn commentaar eens "af" betekent. ;-)Ja, nu is het even 'af' tussen ons. :evil:

:lol: :lol: blijven lachen, darling.

Den Ardennees
5 januari 2008, 18:22
Jaloers zijn staat niet in mijn woordenboek. Ik heb een goeie job en een bedrijfswagen. Ik ga dus werken om te leven en leef niet om te werken. Wat jij ervan maakt kan me niets schelen. Ik denk enkel dat BBP gewoon zijn puber tijdje nog niet is ontgroeid terwijl zijn vrienden dat wel al deden. En dan krijg je neveneffecten zoals meisjes van 12 paarden gaan liefhebben omdat jongens van hun leeftijd mentaal nog niet klaar zijn voor hen.

Meisjes van 12 zijn ook niet klaar hoor:?

Hashiwokakero
5 januari 2008, 19:33
Ok poll is nog niet gedaan maar resultaat is duidelijk, en ik wil jullie dus allemaal bedanken om mij te helpen in mijn proces dit forum te verlaten. :-)

Hierbij is dit dan ook mijn laatste bericht, hashiwokakero is gedaan, om dit duidelijk te stellen gooi ik de gegevens openbaar:

naam: hashiwokakero
wachtwoord: aub
De snelste kan mijn account overnemen, en zo ook mijn super geheim email adres [email protected] bemachtigen. Voor de rest heeft die persoon er buiten een imago niets bij.:-D

Leuke periode op dit forum meegemaakt, velen denken dat ik nu met een ander account ga terugkomen, ik hoop net zoals jullie dat dit niet zal gebeuren, en ik heb van de moderatie nog altijd niet bbp terug gekregen dus die moet je ook niet verwachten.:-(


Doei lieve schatjes, allez de meeste toch, er zitten ook een paar echte klootzakken tussen, mss tot ooit eens in real, zowel de klootzakken als de schatjes.:-D

Geert C
5 januari 2008, 19:49
:?

Benieuwd of er binnenkort een Chinees of een Koreaan opduikt...

Doei lieve schatjes, allez de meeste toch, er zitten ook een paar echte klootzakken tussen, mss tot ooit eens in real, zowel de klootzakken als de schatjes.:-D
Nog veel geluk in 't leven, en laat nog eens iets van je horen. :thumbsup:

Raf
5 januari 2008, 23:06
Ocharme toch, je zó ziek maken over Raf. Wat heeft deze brave man nu verkeerd gedaan?:-)
Ik jaag hem regelmatig de gordijnen in. ;-)

jamás será vencido
6 januari 2008, 00:33
En dit zo kort bij de kerstperiode, gewoon een forummer naar huis sturen :'(

Dronkoers
6 januari 2008, 01:21
Zijn die dagen u nog niet om? :mrgreen:

Jaani_Dushman
6 januari 2008, 01:24
Zijn die dagen u nog niet om? :mrgreen:Jij ook geen liefhebber van die zoete kerstbieren?

Dronkoers
6 januari 2008, 01:27
Jij ook geen liefhebber van die zoete kerstbieren?

't Is te zien dewelke ;-)