PDA

View Full Version : Een boodschap van het migrantenjong


Basebalopapolitieker
5 januari 2008, 20:33
[voer originele begroeting in],

Het migrantenjong is hier om jullie een fijn 2008 te wensen. Dit zal de enige post zijn van mij op dit forum. Hou er dus rekening mee dat jullie vragen, zoals "wat is de zin van het leven?" , "is er leven na de dood?" , "ben jij echt een dubbelaccount van Shizie geweest?" , "hoeveel stokslagen zou jij aanraden voor dit misdrijf?" en "traangas of waterkanonnen?" helaas onbeantwoord zullen blijven.

Eerst en vooral: prettige feestslagen allemaal. Ik wens jullie een fijn 2008 aan, met niet teveel moordpartijen en verbrande auto's, geen treinstakingen en misschien zelfs een invasie van Iran door coalitietroepen.
Mijn goede voornemens zijn het proberen te leven met het feit dat er linksen zijn. Ik heb het besef gekregen dat mensen vaak niet kunnen verhelpen dat zij niet beter weten. Het ligt niet aan hun.

"Vergeef hun, Heer, want zij weten niet wat zij doen" aldus Jezus Christus (vrij geciteerd uit geheugen)

Dan wil ik mijn groeten geven aan iedereen die ze verdienen. Polly, Ardennees (ik zal zo snel mogelijk antwoorden op je PB in politeia), circe en vele anderen. Moesten mensen zich afvragen wie deze vele anderen zijn, sta mij toe om jullie te verzekeren dat Raf, Filosoof, Pelgrim en C2C hier niet bijhoren. Helaas pindakaas.

Dan wil ik kort vermelden dat alle mensen die dachten dat ik Spafan was, dringend naar de psychiater moeten gaan vanwege hun achtervolgingswaanzin. Ik kan best inkomen dat spookachtige klauwen en de tentakels van het migrantenjong jullie elke nacht bezoeken in nachelijke merriedromen, maar jullie vrees is ongegrond. Ik kom wel voor jullie wanneer de tijd rijp is.

Hmm, wat kan ik nog schrijven? Aja, het is hier nog altijd een grote warboel, ik lees hier onmetelijke onzin met heel soms tekens van gezond verstand. Als dit forum representatief is voor wat de gemiddelde Vlaamse politiek bewuste persoon denkt, dan begin ik mij zorgen te maken. De ene gelooft in reptielen dat hij ziet in LSD-trips, de andere is een Stalinist, dan gelooft er weer eentje in een Vlaemsch-Dietsch keyscherrijk, en dan zijn er mensen die filosofische theorieen toepassen waar het niet nodig is. Vraag voor die mensen: begrijpen jullie wel wat jullie verkondigen?

Zo, ik wens jullie een fijn forumleven.

MVG,

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/42746000/jpg/_42746003_cannon_afp416.jpg

PS: zie die linksen vluchten :-D

Kim
5 januari 2008, 20:49
Zeg, wat is dat met die attention whores tegenwoordig zeg?

Gelukkig is de kerstvakantie volgende week gedaan en moeten de kindertjes terug naar school. :?

Raf
5 januari 2008, 23:13
Moesten mensen zich afvragen wie deze vele anderen zijn, sta mij toe om jullie te verzekeren dat Raf, Filosoof, Pelgrim en C2C hier niet bijhoren.

:cheer: :cheer: :cheer:

PollyCorrect
5 januari 2008, 23:34
Miggie! http://www.topfreeforum.com/dumplingville/images/smiles/01for_18_xyxwave.gif

Jij ook beste wensen joh! En kom gauw terug, het is best wel saai zonder jou hier. Nou ja, het valt wel mee, maar toch. Mét Miggie is het beter.

Kijk, je hebt zelfs de groeten van de face-sucking roze biggetjes! Niet halal hoor.

:lol:

filosoof
6 januari 2008, 01:42
jullie te verzekeren dat Raf, Filosoof, Pelgrim en C2C hier niet bijhoren.
:cheer: :cheer: :cheer::cheer: :cheer: :cheer:

sn00py
6 januari 2008, 09:25
:cheer: :cheer: :cheer:

:cheer: :cheer: :cheer:

duveltje382
6 januari 2008, 09:28
:cheer: :cheer: :cheer::cheer: :cheer: :cheer:

Ovidius
6 januari 2008, 09:43
Zeg, wat is dat met die attention whores tegenwoordig zeg?

Gelukkig is de kerstvakantie volgende week gedaan en moeten de kindertjes terug naar school. :?Ik vrees dat ze er een vak van gemaakt hebben in sommige scholen, lessen 'Attention Whore', de virtuozen onder hen hebben hun weg naar het forum gevonden. :-(

Den Ardennees
6 januari 2008, 11:36
het is hier koetjes & kalfjes !

Ovidius
6 januari 2008, 11:56
het is hier koetjes & kalfjes !Ja, en? Wacht ik snap het.

:cheer: :cheer: :cheer:

manta
6 januari 2008, 12:03
Ja, en? Wacht ik snap het.

:cheer: :cheer: :cheer:

:evil:

:onfire:

Kay_
6 januari 2008, 12:09
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer::cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer::cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Dronkoers
6 januari 2008, 12:11
Okee, maar dat doet al zeer aan de ogen ;-)

Jazeker
6 januari 2008, 12:13
Okee, maar dat doet al zeer aan de ogen ;-)

Drinkt er rap ene.

Dronkoers
6 januari 2008, 12:15
Drinkt er rap ene.

Een goeie sprite se ;-)

Kay_
6 januari 2008, 12:16
Drinkt er rap ene.


Nee! Werken moet ie, hij heeft nog meer dan 1200 posts te gaan!

Dronkoers
6 januari 2008, 12:17
Nee! Werken moet ie, hij heeft nog meer dan 1200 posts te gaan!


:lol:

Jazeker
6 januari 2008, 12:17
Een goeie sprite se ;-)

8O8O8O

Dronkoers
6 januari 2008, 12:20
8O8O8O

Daar kijkt ge van op eh :-D

Jazeker
6 januari 2008, 12:21
Daar kijkt ge van op eh :-D

http://growabrain.typepad.com/photos/uncategorized/big_eyes_1.jpg

Dronkoers
6 januari 2008, 12:49
http://growabrain.typepad.com/photos/uncategorized/big_eyes_1.jpg

Man, wat zijt gij lelijk :-P

MaGNiFiCaT
6 januari 2008, 13:46
Okee, maar dat doet al zeer aan de ogen ;-)


Okee, maar als je nog maar pas met je zatte kl**** uit je bed gestuikt bent kan ik wel geloven dat het pijn doet aan de ogen.:-)

Dronkoers
6 januari 2008, 13:47
Okee, maar als je nog maar pas met je zatte kl**** uit je bed gestuikt bent kan ik wel geloven dat het pijn doet aan de ogen.:-)


Idd, maar dan doet alles zeer eh ;-)

duveltje382
6 januari 2008, 13:50
http://growabrain.typepad.com/photos/uncategorized/big_eyes_1.jpg

Wie heeft er U de toelating gegeven om mijn foto te posten:roll::-P

MaGNiFiCaT
6 januari 2008, 13:51
Idd, maar dan doet alles zeer eh ;-)

Daar had je vooraf moeten aan denken.;-)

Dronkoers
6 januari 2008, 14:01
Daar had je vooraf moeten aan denken.;-)


Pfff, ge moet er iets voor over hebben eh ;-)

MaGNiFiCaT
6 januari 2008, 14:04
Pfff, ge moet er iets voor over hebben eh ;-)

Kweet het, da's waar;-), maar ik heb het niet meer voor over om een verloren zondag te moeten doorkruipen met een kater.;-) Niet meer....

Jazeker
6 januari 2008, 14:04
Man, wat zijt gij lelijk :-P

Zolang het mannen zijn die dat zeggen, geen probleem. ;-)

MaGNiFiCaT
6 januari 2008, 14:06
Zolang het mannen zijn die dat zeggen, geen probleem. ;-)

Het probleem is: mannen hebben er geen problemen om dat rechtuit te zeggen, vrouwen daarentegen.....:-)

Dronkoers
6 januari 2008, 14:07
Kweet het, da's waar;-), maar ik heb het niet meer voor over om een verloren zondag te moeten doorkruipen met een kater.;-) Niet meer....

Katers zijn voor beginners of knoeiers ;-)

Dronkoers
6 januari 2008, 14:07
Zolang het mannen zijn die dat zeggen, geen probleem. ;-)


Mannen die zeggen dat ge een net ventje zijt daarentegen... ;-)

StevenNr1
6 januari 2008, 14:31
is dees nu eigenlijk die sympathieke jongeling van op de forummeeting in Gent?

MaGNiFiCaT
6 januari 2008, 14:32
Mannen die zeggen dat ge een net ventje zijt daarentegen... ;-)


Werd dat jou ooit gezegd???8O8O:twisted:

Dronkoers
6 januari 2008, 14:33
Werd dat jou ooit gezegd???8O8O:twisted:

Nee, anders had die niet goed gekeken :-D

Den Ardennees
6 januari 2008, 16:58
is dees nu eigenlijk die sympathieke jongeling van op de forummeeting in Gent?

Migrantenjong was niet op de forummeeting te Gent.

StevenNr1
6 januari 2008, 17:14
Maar bbp wel toch?

Kim
6 januari 2008, 17:18
Maar bbp wel toch?
Jep. Al heeft hij zich betrekkelijk weinig laten horen daar...

Kim
6 januari 2008, 17:18
Maar bbp wel toch?
Jep. Al heeft hij zich betrekkelijk weinig laten horen daar...

manta
6 januari 2008, 17:21
Maar bbp wel toch?

Was dat die dubbelaccount van Kim niet ??? :lol:

Kim
6 januari 2008, 17:24
Was dat die dubbelaccount van Kim niet ??? :lol:

Iedereen weet toch dat mijn dubbelaccount Marlientje is? :-P

manta
6 januari 2008, 17:26
Iedereen weet toch dat mijn dubbelaccount Marlientje is? :-P

8O

'k Heb zo'n vermoeden dat die nooit gene koffie zou krijgen van me ....:?

Kim
6 januari 2008, 17:27
8O

'k Heb zo'n vermoeden dat die nooit gene koffie zou krijgen van me ....:?
Zonde, ge maakt nochtans lekkere koffie! :-D

StevenNr1
6 januari 2008, 17:27
Jep. Al heeft hij zich betrekkelijk weinig laten horen daar...K weet 't, maar iedereen die naar een forummeeting komt is per definitie al sympathieker dan de gemiddelde forumgebruiker

manta
6 januari 2008, 17:28
Zonde, ge maakt nochtans lekkere koffie! :-D

Jamaar , 'k ben nogal selectief over wie er hier binnenkomt ...:-P

Mor merci zenne ...:oops:

Kim
6 januari 2008, 17:32
K weet 't, maar iedereen die naar een forummeeting komt is per definitie al sympathieker dan de gemiddelde forumgebruiker

Maar met bbp is het wel lachen: een groot bakkes op het forum en naast het forum de bescheidenheid zelve... :p

StevenNr1
6 januari 2008, 17:34
Maar met bbp is het wel lachen: een groot bakkes op het forum en naast het forum de bescheidenheid zelve... :pBlijkbaar ja.

manta
6 januari 2008, 17:34
Forummeeting met het brouwerijbezoek meedoen hé ...
Daar zullen de tongen wel loskomen ...:lol:

StevenNr1
6 januari 2008, 17:35
Ben niet zo into Duvel.

manta
6 januari 2008, 17:38
Ben niet zo into Duvel.

Gewoon opzij zitten met iet alkoolvrij en kijken hoe ze er allemaal invliegen :-P

StevenNr1
6 januari 2008, 17:39
Alé dan, ff die site voor de datums opzoeken.

Den Ardennees
6 januari 2008, 17:51
Ben niet zo into Duvel.

aha, nog iemand die een bezoek aan de stokerij Filliers - Deinze ziet zitten.:-P

StevenNr1
6 januari 2008, 17:54
Alé dan, ff die site voor de datums opzoeken.Voila. (Vrijdagen kan ik evt. ook maar ben niet zeker van vervoer dan.)

Dronkoers
6 januari 2008, 22:09
Jep. Al heeft hij zich betrekkelijk weinig laten horen daar...


Is BBP een seut? :-D

Dronkoers
6 januari 2008, 22:10
Iedereen weet toch dat mijn dubbelaccount Marlientje is? :-P

Neem dan op z'n minst een deftige avatar eh :twisted:

SDX
21 augustus 2012, 04:56
[voer originele begroeting in],

Het migrantenjong is hier om jullie een fijn 2008 te wensen. Dit zal de enige post zijn van mij op dit forum. Hou er dus rekening mee dat jullie vragen, zoals "wat is de zin van het leven?" , "is er leven na de dood?" , "ben jij echt een dubbelaccount van Shizie geweest?" , "hoeveel stokslagen zou jij aanraden voor dit misdrijf?" en "traangas of waterkanonnen?" helaas onbeantwoord zullen blijven.

Eerst en vooral: prettige feestslagen allemaal. Ik wens jullie een fijn 2008 aan, met niet teveel moordpartijen en verbrande auto's, geen treinstakingen en misschien zelfs een invasie van Iran door coalitietroepen.
Mijn goede voornemens zijn het proberen te leven met het feit dat er linksen zijn. Ik heb het besef gekregen dat mensen vaak niet kunnen verhelpen dat zij niet beter weten. Het ligt niet aan hun.

"Vergeef hun, Heer, want zij weten niet wat zij doen" aldus Jezus Christus (vrij geciteerd uit geheugen)

Dan wil ik mijn groeten geven aan iedereen die ze verdienen. Polly, Ardennees (ik zal zo snel mogelijk antwoorden op je PB in politeia), circe en vele anderen. Moesten mensen zich afvragen wie deze vele anderen zijn, sta mij toe om jullie te verzekeren dat Raf, Filosoof, Pelgrim en C2C hier niet bijhoren. Helaas pindakaas.

Dan wil ik kort vermelden dat alle mensen die dachten dat ik Spafan was, dringend naar de psychiater moeten gaan vanwege hun achtervolgingswaanzin. Ik kan best inkomen dat spookachtige klauwen en de tentakels van het migrantenjong jullie elke nacht bezoeken in nachelijke merriedromen, maar jullie vrees is ongegrond. Ik kom wel voor jullie wanneer de tijd rijp is.

Hmm, wat kan ik nog schrijven? Aja, het is hier nog altijd een grote warboel, ik lees hier onmetelijke onzin met heel soms tekens van gezond verstand. Als dit forum representatief is voor wat de gemiddelde Vlaamse politiek bewuste persoon denkt, dan begin ik mij zorgen te maken. De ene gelooft in reptielen dat hij ziet in LSD-trips, de andere is een Stalinist, dan gelooft er weer eentje in een Vlaemsch-Dietsch keyscherrijk, en dan zijn er mensen die filosofische theorieen toepassen waar het niet nodig is. Vraag voor die mensen: begrijpen jullie wel wat jullie verkondigen?

Zo, ik wens jullie een fijn forumleven.

MVG,

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/42746000/jpg/_42746003_cannon_afp416.jpg

PS: zie die linksen vluchten :-D
:lol: Wat is er verworden van dat migrantenjong?


Degeneratie? Schizo? De pedalen kwijt?

Extreem gevalleke...van't ene uiterste in't andere...:lol: