PDA

View Full Version : Meest gewaardeerde tegenstander?


jamás será vencido
8 januari 2008, 02:23
Wie vind je hier op politcs.be de meest inhoudelijke en gewaardeerde tegenstanders? Mensen met een andere ideologie maar die toch met sterke argumenten komen of je soms bijna overtuigen...

Om zelf te beginnen: Ik vind Burkide en Geert C zeer sterk.

ps. Om sommigen te sparen: dit is niet de draad om de minst gewaardeerde tegenstander in te vermelden :-D

Mitgard
8 januari 2008, 05:43
ik kan mij nu niet direct iemand voor de geest halen. :-P

Zwartengeel
8 januari 2008, 06:46
Wie vind je hier op politcs.be de meest inhoudelijke en gewaardeerde tegenstanders? Mensen met een andere ideologie maar die toch met sterke argumenten komen of je soms bijna overtuigen...

Om zelf te beginnen: Ik vind Burkide en Geert C zeer sterk.

ps. Om sommigen te sparen: dit is niet de draad om de minst gewaardeerde tegenstander in te vermelden :-D

Moeilijk te zeggen. 'De' tegenstander is niet echt vastomlijnd te definiëren. Het hangt immers dikwijls af van het onderwerp waarover gediscussieerd wordt. Zo kan bijvoorbeeld iemand die je medestander is op het communautaire vlak dan weer een tegenstander zijn in discussies over economische, religieuze of ethische onderwerpen.

berre
8 januari 2008, 07:21
ik heb geen tegenstanders :cheer:









denk ik toch...

manta
8 januari 2008, 07:25
ik heb geen tegenstanders :cheer:









denk ik toch...



Ik ben tegen berre :-P...

berre
8 januari 2008, 07:39
Ik ben tegen berre :-P...:-(
*vlucht naar de bleit-draad*

manta
8 januari 2008, 07:44
:-(
*vlucht naar de bleit-draad*

Oei , da was niet de bedoeling ...:-(

* Is maar een beetje tegen berre :-D *

Vorenus
8 januari 2008, 08:07
Duupje in K&K

sn00py
8 januari 2008, 08:08
Ik waardeer Rudy, omdat hij altijd ernstig en terzake blijft. Ook voor AdrianHaley en Liberalist_NL heb ik veel respect.Oh ja, en Bovenbuur ook. Wil altijd echt discussiëren.

Kim
8 januari 2008, 09:28
De mensen die ik waardeer op dit forum, weten dat zelf wel.

Degenen die ik niet waardeer, weten dat eveneens.

Ik ga er dus geen namen op plakken. :)

Dronkoers
8 januari 2008, 09:46
Ah, dient dit forum om te discusiëren? ;-)

Burkide
8 januari 2008, 10:34
Wie vind je hier op politcs.be de meest inhoudelijke en gewaardeerde tegenstanders? Mensen met een andere ideologie maar die toch met sterke argumenten komen of je soms bijna overtuigen...

Om zelf te beginnen: Ik vind Burkide en Geert C zeer sterk.

Dzjuu, die "bijna" moet ik nog wegwerken ;-)

Bij tegenstanders die ik waardeer denk ik nu spontaan aan Geert C en Jamas Sera Vencido (aan kant die ik maar voor het gemak "anti-flamingantisch" zal noemen) en Jan van den Berghe (als conservatief; al heb ik er niet zo heel veel echte discussies mee gevoerd).

(En JSV ook omdat ik de helft van de tijd nadat ik een bericht van hem gelezen heb, begin te neuriën: De pie, cantad, que vamos a triunfar... ;-))

Maar dit is slechts wat me nu te binnen schiet . Mocht je het me morgen vragen, zou ik allicht anders antwoorden, omdat er nu eenmaal zovelen zijn die erin slagen enigszins een enigszins ernstige en constructieve bijdrage te leveren. Helaas worden zij vaak overroepen door de trollen en halftrollen.

filosoof
8 januari 2008, 10:38
ik heb geen tegenstanders :cheer:









denk ik toch...Wie is berre??8-)

Den Ardennees
8 januari 2008, 10:42
solidarnosc

berre
8 januari 2008, 14:38
Oei , da was niet de bedoeling ...:-(

* Is maar een beetje tegen berre :-D **komt terug piepen*

AdrianHealey
8 januari 2008, 14:53
Ik waardeer Rudy, omdat hij altijd ernstig en terzake blijft. Ook voor AdrianHaley en Liberalist_NL heb ik veel respect.Oh ja, en Bovenbuur ook. Wil altijd echt discussiëren.

Hey, die had ik niet verwacht?:)

AdrianHealey
8 januari 2008, 14:55
Voor de rest; Pelgrim, Herr_Oberst, Metternich en Savatage haal ik me voor de geest.

Mitgard
8 januari 2008, 15:01
Voor de rest; Pelgrim, Herr_Oberst, Metternich en Savatage haal ik me voor de geest.

ik wist niet eens dat dat tegenstanders van jou waren.

Derk de Tweede
8 januari 2008, 15:13
ik kan mij nu niet direct iemand voor de geest halen. :-P
Echt niet? :roll:

AdrianHealey
8 januari 2008, 16:14
ik wist niet eens dat dat tegenstanders van jou waren.

Dat zegt genoeg over jouw hersenen. ^^

Percalion
8 januari 2008, 16:27
Dr. Strangelove schiet me te binnen; maar in veel andere gevallen is het moeilijk om te zeggen of iemand 'n tegenstander is, hé. Is TomB een tegenstander van mij? Ik denk van niet.

Uh-Huh
8 januari 2008, 16:34
Ik ben niet het type dat van (lang) discussiëren (of ruzieën :P) hou. Vaak schrijf ik hier en daar gewoon een 'tegenbericht', waardoor ik ook geen echte tegenstanders heb, denk ik.

toccata
8 januari 2008, 16:43
Waar is de draad van minst gewaardeerde tegenstander
Sommige mensen hebben mooi posts: AdrianHealy, metternich, percalion, pelgrim vavli
waar is die draad met minst waardige tegenstanders eigenlijk naartoe

Dronkoers
8 januari 2008, 16:46
Waar is de draad van minst gewaardeerde tegenstander
Sommige mensen hebben mooi posts: AdrianHealy, metternich, percalion, pelgrim vavli
waar is die draad met minst waardige tegenstanders eigenlijk naartoe

Bij "suggesties en mededelingen" :-P

sn00py
8 januari 2008, 16:51
Waar is de draad van minst gewaardeerde tegenstander
Sommige mensen hebben mooi posts: AdrianHealy, metternich, percalion, pelgrim vavli
waar is die draad met minst waardige tegenstanders eigenlijk naartoe

Da was de mijne, geschrapt wegens te persoonlijke aanval (er waren 3 posts, alle 3 over één persoon :lol:)

duveltje382
8 januari 2008, 16:52
Ah, dient dit forum om te discusiëren? ;-)

Tja das nieuw hé,K&K dient nu om te discusiëren :-D

Dronkoers
8 januari 2008, 16:58
Ah, dient dit forum om te discusiëren? ;-)

OMG 8O

Heb ik discussiëren met 1 "s" getypt? :?




;-)

duveltje382
8 januari 2008, 17:00
OMG 8O

Heb ik discussiëren met 1 "s" getypt? :?




;-):lol:

Dr. Strangelove
8 januari 2008, 17:29
Dr. Strangelove schiet me te binnen; maar in veel andere gevallen is het moeilijk om te zeggen of iemand 'n tegenstander is, hé. Is TomB een tegenstander van mij? Ik denk van niet.
Dank u Percy, het is volkomen wederzijds.:-)

Nu, behalve Percalion vind ik dat ook Lombas, Desiderius, Adrian Healy en La Chunga vaak op hoog niveau argumenteren.
En ik vind ook Praetorian, Pelgrim, Ambiorix en Jaani Dushman boeiende tegenstanders als het over zaken gaat als nationalisme, protectionisme, dwang in de economie,...

Iedereen die ik net heb opgenoemd is natuurlijk niet in elke discussie een 'tegenstander', dat hangt van het onderwerp af.

Bij 'Internationaal' vind ik Kelt, Evilbu en de onnavolgbare maar vaak knettergekke C2C interessante discussiepartners.

En van de VB'ers op dit forum is Luc Broes diegene ik nog het meeste waardeer.

Ik ben zeker mensen vergeten met wie ik al leuke debatten heb gevoerd.

Groentje-18
8 januari 2008, 17:38
Dat is moeilijk te zeggen, omdat de meeste mensen zich specifiek bezig houden met één of meerdere onderwerpen. In ieder onderwerp is er zo wel iemand die de meest inhoudelijke argumenten heeft, dus ik kan daar niet zomaar één persoon opplakken.
In ieder geval moet zo iemand graag de volgende eigenschappen hebben: openstaan voor andere meningen, zijn mening kunnen verkondigen zonder afbreuk te doen aan die van anderen, zonder een provocerende of agressieve houding aan te nemen, zonder gebruik te maken van drogredeneringen, liefst met een wetenschappelijke onderbouwing en ideaal dan ook nog eens weerspiegelend over de contra's en pro's van de verschillende standpunten. Er zijn weinig mensen die deze houding hebben. Maar ze zijn er wel en dat maakt posten hier de moeite waard.
Ik denk bijvoorbeeld onmiddellijk aan: Satiper, Tavek, Ambiorix, Akke, Jules, Jazeker met zijn droge humor, Lombas, filosoof, pelgrim, C2C, Driewerf ... en ik vergeet er zeker een aantal (het probleem is dat ik me vooral avatars herinner maar geen namen) waarvoor mijn excuses, mensen die de discussie altijd weer naar een hoger niveau brengen of iig het niveau vasthouden.

Savatage
8 januari 2008, 18:06
Dat verandert van onderwerp tot onderwerp. Adrianhealy discussieert wel op een eerlijke manier, maar dat is dan weer niet echt een tegenstander. Van belgicisten vind ik Djimi nog het redelijkste. GeertC valt ook best mee.

Zwartengeel
8 januari 2008, 18:10
Ah, dient dit forum om te discusiëren? ;-)

Voor de zoveelste keer: het heet hier 'forum.politics.be', niet 'chatroom.politics.be'.

Hertog van Gelre
8 januari 2008, 18:10
Dat verandert van onderwerp tot onderwerp. Adrianhealy discussieert wel op een eerlijke manier, maar dat is dan weer niet echt een tegenstander. Van belgicisten vind ik Djimi nog het redelijkste. GeertC valt ook best mee.Waarschijnlijk omdat djimi geen Belgicist is.

Savatage
8 januari 2008, 18:11
Waarschijnlijk omdat djimi geen Belgicist is.

Whoops :oops:

Schrap die dan maar uit m'n lijstje :-P

Dronkoers
8 januari 2008, 18:14
Voor de zoveelste keer: het heet hier 'forum.politics.be', niet 'chatroom.politics.be'.

Dit hier heet k&k, en daarbuiten is het politics ;-)

Ik zal hier ook eens eisen gaan stellen zie :-D

Zwartengeel
8 januari 2008, 18:18
Dit hier heet k&k, en daarbuiten is het politics ;-)

Ik zal hier ook eens eisen gaan stellen zie :-D

Dan eis ik een verpleegster in het wit! :twisted:

largo_w
8 januari 2008, 18:20
Geeneen!

Dronkoers
8 januari 2008, 18:23
Dan eis ik een verpleegster in het wit! :twisted:

Pak gij maar, ik hou u niet tegen ;-)

Hier, ZONDER witte panty's ;-)

AdrianHealey
8 januari 2008, 18:26
Dat verandert van onderwerp tot onderwerp. Adrianhealy discussieert wel op een eerlijke manier, maar dat is dan weer niet echt een tegenstander. Van belgicisten vind ik Djimi nog het redelijkste. GeertC valt ook best mee.

:oops:

Mjah, dat het liberaler moet, daar zijn we idd over eens.;)

Zwartengeel
8 januari 2008, 18:29
Pak gij maar, ik hou u niet tegen ;-)

Hier, ZONDER witte panty's ;-)

Ken jij eigenlijk wel het verschil tussen panty's en kousen? :lol:

Dronkoers
8 januari 2008, 18:40
Ken jij eigenlijk wel het verschil tussen panty's en kousen? :lol:

'k was daarjuist ook al aan't denken ;-) maarjah, aangezien ik daar geen belang aanhecht, zijn kousen, jartellen en panty panty's voor mij ;-)

De Garde
8 januari 2008, 19:08
ik apprecieer iedereen die na een discussie elders op het forum kan komen zwanzen in K&K met degene waar hij mee gediscussieerd heeft.

Jazeker
8 januari 2008, 21:45
Jazeker met zijn droge humor

:oops:

:>

Den Duisteren Duikboot
8 januari 2008, 23:23
Desiderius.

Ik heb de indruk dat ik noch vaste tegenstanders, noch vaste medestanders heb. Kan dat?

Jazeker
9 januari 2008, 00:48
In belgique ben ik liberaal, erbuiten ben ik het niet. Dus Desiderius mag ook op mijn lijstje. Geert C moet ik vermelden als iemand met wie ik het totaal oneens ben, maar die probeert om een beetje normaal te doen. Aangezien ik geen liberaal ben, moet ik wel vaak instemmen met bepaalde economische posts van Percalion.

En verder huldig ik het principe van De Garde: "ik apprecieer iedereen die na een discussie elders op het forum kan komen zwanzen in K&K met degene waar hij mee gediscussieerd heeft." Al geldt dat wat mij betreft niet voor iedereen, maar ik ben dan ook soms een rancuneus type. (al ben ik een goeie truffel hoor)

Jazeker
9 januari 2008, 00:50
Desiderius.

Ik heb de indruk dat ik noch vaste tegenstanders, noch vaste medestanders heb. Kan dat?

Als ik jouw posts zo wat gelezen heb, denk ik dat Kobaf wel je maatje zou kunnen zijn.

Boadicea
9 januari 2008, 01:06
ik kan mij nu niet direct iemand voor de geest halen. :-P

Ik wel: JIJ schoot me direct te binnen. Al ben ik het zeker niet altijd met je eens, je stijl bevalt me wel en ik apprecieer je gevoel voor humor.

daiwa
9 januari 2008, 01:18
Mijn meest gewaardeerde tegenstander is Hans 1 omwille van zijn ''humor''.
Sommige billenkletsers waren weergaloos. :lol:

jules
9 januari 2008, 01:28
Moeten we tegenstanders nu nog gaan waarderen ook ???
Sommige mensen willen echt �*lle fun uit dit forum zwegzuigen :cry:

Jaani_Dushman
9 januari 2008, 12:51
Nu, behalve Percalion vind ik dat ook Lombas, Desiderius, Adrian Healy en La Chunga vaak op hoog niveau argumenteren.
En ik vind ook Praetorian, Pelgrim, Ambiorix en Jaani Dushman boeiende tegenstanders als het over zaken gaat als nationalisme, protectionisme, dwang in de economie,...Ik beschouw jou niet als een tegenstander. :>

Jaani_Dushman
9 januari 2008, 12:53
Wie vind je hier op politcs.be de meest inhoudelijke en gewaardeerde tegenstanders? Mensen met een andere ideologie maar die toch met sterke argumenten komen of je soms bijna overtuigen...Vooral Percalion en lombas hebben mij al een aantal keren flink doen vloeken. ;-)

Jaani_Dushman
9 januari 2008, 12:53
Geeneen!Ook mij niet? :mrgreen:

Jaani_Dushman
9 januari 2008, 12:56
GeertC8O

Hertog van Gelre
9 januari 2008, 14:57
Mensen met een andere mening beschouw ik niet als tegenstander.

Degene die ik wel als tegenstander beschouw zijn juist degene die ik niet waardeer, daarom beschouw ik ze ook als tegenstander.

Savatage
9 januari 2008, 14:59
8O

Hij argumeert nog op een redelijke manier. Je moet zijn reacties eens langs die van pakweg Hurycane of Santos of Patriot leggen als het over België gaat.

Anna List
9 januari 2008, 15:00
ik apprecieer iedereen die na een discussie elders op het forum kan komen zwanzen in K&K met degene waar hij mee gediscussieerd heeft.

²
voor mij idd ook een pak belangrijker dan de gehuldigde ideologie, daar zal ik nooit iemand op afrekenen ! (ze zullen nog wel tot de jaren van verstand komen ;-) )

largo_w
9 januari 2008, 15:39
Ook mij niet? :mrgreen:

waar·de (dev; waarden, waardes)
1 betekenis die iets heeft als bezit of ruilobject
2 (waarden) zedelijke, esthetische of persoonlijke betekenis van iets
3 (waardes) (van een noot) tijdsduur
4 (waardes) getal, bedrag dat een meter aanwijst

largo_w
9 januari 2008, 15:41
Degene die ik wel als tegenstander beschouw zijn juist degene die ik niet waardeer, daarom beschouw ik ze ook als tegenstander.

Dat heb jij goed gezien ;-)...

Percalion
9 januari 2008, 17:07
Vooral Percalion en lombas hebben mij al een aantal keren flink doen vloeken. ;-)

Heftruck
9 januari 2008, 17:08
Ik denk dat mijn "tegenstanders" en mijn "medestanders" dat zelf wel weten. :-D

Linkse Vogel
9 januari 2008, 17:44
Herr_Oberst

Die is toch zo kortzichtig... Die overtuigd voor geen haar :|

Linkse Vogel
9 januari 2008, 17:49
ik apprecieer iedereen die na een discussie elders op het forum kan komen zwanzen in K&K met degene waar hij mee gediscussieerd heeft.

Haha dan apprecieert u mij ten zeerste :-). Dat heb ik vaak gedaan met bbp (snik:-()

Mitgard
9 januari 2008, 18:56
Ik wel: JIJ schoot me direct te binnen. Al ben ik het zeker niet altijd met je eens, je stijl bevalt me wel en ik apprecieer je gevoel voor humor.


dank je,

:>

De Garde
9 januari 2008, 20:31
Haha dan apprecieert u mij ten zeerste :-). Dat heb ik vaak gedaan met bbp (snik:-()

hebben wij al eens gediscussieerd eigenlijk? Maar goe, laat het me zo zeggen: er is meer in het leven dan politiek alleen. Of politics.be. Zoiets als de echte wereld en dat relativeert. Wie dat kan zal ik respecteren.

AdrianHealey
9 januari 2008, 20:43
Die is toch zo kortzichtig... Die overtuigd voor geen haar :|

Dat moet ook niet. Ik vind het aangenaam praten met hem. Steekt tijd en moeite in wat hij zegt.

Jazeker
9 januari 2008, 21:50
Dat moet ook niet. Ik vind het aangenaam praten met hem. Steekt tijd en moeite in wat hij zegt.

Dat is altijd belangrijk. One-liners a la "Vlaams-nationalisten doen het enkel voor het geld." of een hoop scheldwoorden in de richting van Duitsland jaren '30 zijn zo goedkoop dat ik nog liever een abonnement neem op Readers Digest.

Dronkoers
9 januari 2008, 23:24
en owee als ge over het "nut" van flitspalen hebt eh ;-)

cookie@vws
9 januari 2008, 23:47
Dat is altijd belangrijk. One-liners a la "Vlaams-nationalisten doen het enkel voor het geld." of een hoop scheldwoorden in de richting van Duitsland jaren '30 zijn zo goedkoop dat ik nog liever een abonnement neem op Readers Digest.Is daar dan iets mis mee? (Buiten de 10 ton spam voor wedstrijden in de brievenbus) ;-)

Dr. Strangelove
10 januari 2008, 00:40
Ik beschouw jou niet als een tegenstander. :>
ach, je weet wel wat ik bedoel. Laat ons zeggen: debat-opponent 8-)

Mitgard
10 januari 2008, 11:49
Dat is altijd belangrijk. One-liners a la "Vlaams-nationalisten doen het enkel voor het geld." of een hoop scheldwoorden in de richting van Duitsland jaren '30 zijn zo...

nochtans 2 keer raak.

-=EXCALIBUR=-
10 januari 2008, 12:30
Eventjes off topic :oops:

sn00py had een draadje met de titel "Minst gewaardeerde tegenstander?". Nu vind ik dat topic niet meer weer, zelfs sn00py vind ik niet meer weer (banneling ) . Heeft er iemand een linkje of is het topic gewoon gewist? :oops:

Nogmaals excuus voor deze korte onderbreking. :|

Dronkoers
10 januari 2008, 12:32
Eventjes off topic :oops:

sn00py had een draadje met de titel "Minst gewaardeerde tegenstander?". Nu vind ik dat topic niet meer weer, zelfs sn00py vind ik niet meer weer (banneling ) . Heeft er iemand een linkje of is het topic gewoon gewist? :oops:

Nogmaals excuus voor deze korte onderbreking. :|

http://forum.politics.be/showthread.php?p=3196282#post3196282

AdrianHealey
10 januari 2008, 12:38
Dat is altijd belangrijk. One-liners a la "Vlaams-nationalisten doen het enkel voor het geld." of een hoop scheldwoorden in de richting van Duitsland jaren '30 zijn zo goedkoop dat ik nog liever een abonnement neem op Readers Digest.

Wij hebben dat!
Komaan, daar staan grappige zaken in. :-D

Kim
10 januari 2008, 13:51
Dat is altijd belangrijk. One-liners a la "Vlaams-nationalisten doen het enkel voor het geld." of een hoop scheldwoorden in de richting van Duitsland jaren '30 zijn zo goedkoop dat ik nog liever een abonnement neem op Readers Digest.

De verwijzingen naar rubber e.d. zijn niet goedkoop of zo?

Boadicea
10 januari 2008, 14:23
Dat is altijd belangrijk. One-liners a la "Vlaams-nationalisten doen het enkel voor het geld." of een hoop scheldwoorden in de richting van Duitsland jaren '30 zijn zo goedkoop dat ik nog liever een abonnement neem op Readers Digest.

Het probleem is volgens mij dat je die one-liners niet te ernstig moet nemen. Beschouw het als zoiets als een Mohammed cartoon. Overreageren is nergens goed voor.

Ik voel me door deze idiote spellingen zeker niet aangesproken en moet eerder lachen met de humor van het simplicisme.

Pelgrim
10 januari 2008, 17:20
Wie vind je hier op politcs.be de meest inhoudelijke en gewaardeerde tegenstanders? Mensen met een andere ideologie maar die toch met sterke argumenten komen of je soms bijna overtuigen...

Om zelf te beginnen: Ik vind Burkide en Geert C zeer sterk.

ps. Om sommigen te sparen: dit is niet de draad om de minst gewaardeerde tegenstander in te vermelden :-D

Burkide is een tegenstander van jou?

Zeg aan welke kant van de klassenstrijd staat gij eigenlijk? :-P

liberalist_NL
10 januari 2008, 17:38
-Forumspook vanwege zijn terugkomst op het forum en zijn ongekende koppigheid

-Hashiwokakero a.k.a. baseballpolitieker: Altijd lachen

-Everytime, goed uitwisselen van muziek 8-)

manta
10 januari 2008, 22:19
Wie vind je hier op politcs.be de meest inhoudelijke en gewaardeerde tegenstanders? Mensen met een andere ideologie maar die toch met sterke argumenten komen of je soms bijna overtuigen...

Dronkoers ... Als die begint met ellenlange debatten over de economische gevolgen van het niet uitkuisen van lege bierflesjes voor je ze naar de winkel brengt , of als hij weer eens een tirade afsteekt over de aanpassingsmoeilijkheden van de Antwerpse parkeerwachters in de uitgaansbuurten ....

Dronkoers
10 januari 2008, 22:27
Dronkoers ... Als die begint met ellenlange debatten over de economische gevolgen van het niet uitkuisen van lege bierflesjes voor je ze naar de winkel brengt , of als hij weer eens een tirade afsteekt over de aanpassingsmoeilijkheden van de Antwerpse parkeerwachters in de uitgaansbuurten ....

:-D

Wordt het eens geen tijd voor een hersenscan ofzo? ;-)

manta
10 januari 2008, 22:30
:-D

Wordt het eens geen tijd voor een hersenscan ofzo? ;-)

Awel , da zei den dokter daarstraks ook se ... :lol:

Dronkoers
10 januari 2008, 22:32
Awel , da zei den dokter daarstraks ook se ... :lol:

en dat al 20 jaar zeker :-P

Jazeker
10 januari 2008, 22:32
nochtans 2 keer raak.

Ik wist dat je goedkoper was dan readers digest.

MaGNiFiCaT
10 januari 2008, 23:15
ik heb geen tegenstanders, ik ga dan ook nooit in discussie, allé ja, zeldzaam.
trouwens, het heeft allemaal geen zin om 'discusiëren', ik heb het gepoogd, maar tegen de psychosen vd vlaaaamschnationalistjes valt weinig te doen....écht weinig...:-(:-( een erge ziekte.:-(

Dronkoers
10 januari 2008, 23:17
ik heb geen tegenstanders, ik ga dan ook nooit in discussie, allé ja, zeldzaam.
trouwens, het heeft allemaal geen zin om 'discusiëren', ik heb het gepoogd, maar tegen de psychosen vd vlaaaamschnationalistjes valt weinig te doen....écht weinig...:-(:-( een erge ziekte.:-(



Hmm? ;-)

Kop/af
10 januari 2008, 23:26
Oorspronkelijk geplaatst door manta
Dronkoers ... Als die begint met ellenlange debatten over de economische gevolgen van het niet uitkuisen van lege bierflesjes voor je ze naar de winkel brengt , of als hij weer eens een tirade afsteekt over de aanpassingsmoeilijkheden van de Antwerpse parkeerwachters in de uitgaansbuurten ....


:-D

Wordt het eens geen tijd voor een hersenscan ofzo? ;-)





:lol:

Dronkoers
10 januari 2008, 23:28
:lol:

:-D

Hoeveel van die dingen staan er op uwe pc joh? :-D

Kop/af
10 januari 2008, 23:28
:-D

Wordt het eens geen tijd voor een hersenscan ofzo? ;-)

:-D

Hoeveel van die dingen staan er op uwe pc joh? :-D

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeel:lol:

Uh-Huh
14 januari 2008, 13:38
Update:

meest gewaardeerde forumgebruiker (~ mede- en/of tegenstander) = Den Duisteren Duikboot.

Van hem kan m.i. letterlijk iedereen nog iets leren...

Herr Oberst
14 januari 2008, 16:41
ik wist niet eens dat dat tegenstanders van jou waren.

Ik kan dat bij deze toch wel bevestigen, hoor.

Patriot!
14 januari 2008, 19:05
Zolang ze maar geen hatelijkheden verkondigen, eerlijk blijven, de politieke meningsverschillen niet persoonlijk nemen en bovenal geen dt-fouten maken kan ik iedereen wel appreciëren. 8-)