PDA

View Full Version : facebook


largo_w
19 januari 2008, 17:56
Kent u het? (zo niet www.facebook.com)
Bent u er ook al aan verslaafd?
Wat doet u ermee?
Vind jij het dom?
...

ik ben benieuwd :)

largo_w
19 januari 2008, 18:06
meer info:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Facebook
http://en.wikipedia.org/wiki/Facebook

Savatage
19 januari 2008, 18:08
Die gast die dat heeft ontworpen heeft er alleszins veel meer voor gekregen dan dat het waard is.

largo_w
19 januari 2008, 18:10
waarom zeg je dat? Er zitten echte VEEEEL mensen op daar moet je die applications voor downloaden om dat te zien... Ook in groups zie je dat extreem.
En de reclame is nie zo zichtbaar maar is massaal aanwezig. Dit is een goudmijn no doubt!

the outlaw torn
19 januari 2008, 18:17
onlangs gehoord van iemand en me er op gezet mr vind er eigenlijk niets aan.

mr ieder het zijne,uiteraard.

Savatage
19 januari 2008, 18:17
waarom zeg je dat? Er zitten echte VEEEEL mensen op daar moet je die applications voor downloaden om dat te zien... Ook in groups zie je dat extreem.
En de reclame is nie zo zichtbaar maar is massaal aanwezig. Dit is een goudmijn no doubt!

Omdat Microsoft er simpelweg teveel voor heeft betaald. Facebook zal op termijn wel heel wat opbrengen, maar ik ben benieuwd of ze hun waarde zullen bewijzen in de toekomst.

largo_w
19 januari 2008, 18:19
Omdat Microsoft er simpelweg teveel voor heeft betaald. Facebook zal op termijn wel heel wat opbrengen, maar ik ben benieuwd of ze hun waarde zullen bewijzen in de toekomst.


ach op wereldschaal wat is "veel"?

the outlaw torn
19 januari 2008, 18:20
Omdat Microsoft er simpelweg teveel voor heeft betaald. Facebook zal op termijn wel heel wat opbrengen, maar ik ben benieuwd of ze hun waarde zullen bewijzen in de toekomst.

al die dingen waar je sociale contacten kan leggen hebben toch veel succes, dus waarom dat niet.

mr het is eigenlijk eerder om met mensen die je al kent verder te leuteren, vind ik toch.

een wildvreemde ga je toch niet toevoegen zodat hij/zij ineens ook weet hoe je eruitziet ?

PollyCorrect
19 januari 2008, 18:55
Een paar enthosiastelingen hebben me ook overhaald
maar ik vind er niet veel aan.

Vind het een beetje onzin om daar opeens 'vrienden' te zijn
met mensen die je nooit ziet of hoort. :roll:

Nou ja, ik ben dan ook asociaal zeker :oops:

Derk de Tweede
19 januari 2008, 19:01
Hyves sucks.

Weezer
19 januari 2008, 19:07
Hyves sucks.

echnie

Kim
19 januari 2008, 19:20
Ik heb een profiel op facebook maar accepteer enkel mensen als "vriend" als ik ze ook daadwerkelijk ken in het echte leven. :)

largo_w
19 januari 2008, 19:22
Een paar enthosiastelingen hebben me ook overhaald
maar ik vind er niet veel aan.

Vind het een beetje onzin om daar opeens 'vrienden' te zijn
met mensen die je nooit ziet of hoort. :roll:

Nou ja, ik ben dan ook asociaal zeker :oops:

Ik heb maar een klein tiental mensen die niet echt vrienden zijn hierop... En dan zijn zij het die mij toevoegden. Maar ik ken ze wel...
Maar bvb je hebt ook mensen die je toevoegen na dat je een spelletje met hen speelde (vb.poker) dat moet ik helemaal niet hebben...

Ik vind het wel tof. Eerst vond ik het ook niets maar eenmaal veel applicaties en groups wordt het best wel cool. Je hebt applicaties waar je je eigen vrienden kan kopen en verkopen, waar je spelletjes kan spelen,... 't is wel blok voor mij nu ;-)

af en toe zo iets absurd deponeren op de wall van een vriend is ook tof. En goh forummen is dan nog veel erger eigenlijk he... Op facebook ben ik niet incognito.

largo_w
19 januari 2008, 19:22
Ik heb een profiel op facebook maar accepteer enkel mensen als "vriend" als ik ze ook daadwerkelijk ken in het echte leven. :)

Wat als ik jou nu eens toevoeg wat zou je dan doen(en ik kondig mezelf aan he ;))? :lol:

Desiderius
19 januari 2008, 19:26
LinkedIn.com hier...

Leuk om je netwerk eens in kaart te brengen. Soms doe je vreemde ontdekkingen ('die kent die en die kent dan weer die en die behoort dan weer tot mijn vriendenkring') Leuk om 'het ijs te breken' als je eens iemand moet bellen. Krijg ook redelijk wat zakelijke aanbiedingen en jobaanbiedingen (jaja...) van mensen uit m'n netwerk.

Nuttig. Maar het is niet meteen iets om enthousiast over te doen.

largo_w
19 januari 2008, 19:27
al die dingen waar je sociale contacten kan leggen hebben toch veel succes, dus waarom dat niet.
denk ik ook...
mr het is eigenlijk eerder om met mensen die je al kent verder te leuteren, vind ik toch.
ja da's waar je blijft vaak met dezelfde mensen. Maar het is een beetje zoals msn of dergelijken waar je eens na een ontmoeting iemand verder kunt leren kennen of zo ook... En je kan games spelen tegen mensen die je niet kent. Een beetje zoals politcsen :D...
een wildvreemde ga je toch niet toevoegen zodat hij/zij ineens ook weet hoe je eruitziet ?
hoe zou hij je dan toevoegen?
En neen ik zet ook geen onbekenden hierop...

largo_w
19 januari 2008, 19:28
LinkedIn.com hier...
kenk niet zelfde soort neem ik aan?
Leuk om je netwerk eens in kaart te brengen. Soms doe je vreemde ontdekkingen ('die kent die en die kent dan weer die en die behoort dan weer tot mijn vriendenkring') Leuk om 'het ijs te breken' als je eens iemand moet bellen. Krijg ook redelijk wat zakelijke aanbiedingen en jobaanbiedingen (jaja...) van mensen uit m'n netwerk.
jep...
Nuttig. Maar het is niet meteen iets om enthousiast over te doen.
Och in blok is dat het beste en hilarischste boeletje ooit ;-)

Kim
19 januari 2008, 19:28
Wat als ik jou nu eens toevoeg wat zou je dan doen(en ik kondig mezelf aan he ;))? :lol:

Je bent een toffe kerel maar ik weet hoegenaamd niet wie ik voor me heb dus ik ga je ook niet tentoon spreiden als "vriend". :twisted:

(sorry... :-P)

PollyCorrect
19 januari 2008, 19:30
Ik heb maar een klein tiental mensen die niet echt vrienden zijn hierop... En dan zijn zij het die mij toevoegden. Maar ik ken ze wel...
Maar bvb je hebt ook mensen die je toevoegen na dat je een spelletje met hen speelde (vb.poker) dat moet ik helemaal niet hebben...

Ik vind het wel tof. Eerst vond ik het ook niets maar eenmaal veel applicaties en groups wordt het best wel cool. Je hebt applicaties waar je je eigen vrienden kan kopen en verkopen, waar je spelletjes kan spelen,... 't is wel blok voor mij nu ;-)

af en toe zo iets absurd deponeren op de wall van een vriend is ook tof. En goh forummen is dan nog veel erger eigenlijk he... Op facebook ben ik niet incognito.

wat op zich wel leuk is, dat is die appli om anonieme dingetjes naar iemand te sturen.
Zoals aan een kollega bv 'you stink from your bek' ofzo :lol:
Of iets extra leuks dat je niet durft te zeggen.

Maar ach, ik vind het niet zo spannend meer. Beetje blasé(e) huh.

largo_w
19 januari 2008, 19:32
Je bent een toffe kerel maar ik weet hoegenaamd niet wie ik voor me heb dus ik ga je ook niet tentoon spreiden als "vriend". :twisted:

(sorry... :-P)


:lol: zou het nooit doen :lol: (ik spreid mezelf hier liever ook niet teveel uit ;-))

maar is wel grappig dat je die "vrienden" zo letterlijk neemt.:-)

PollyCorrect
19 januari 2008, 19:32
Je bent een toffe kerel maar ik weet hoegenaamd niet wie ik voor me heb dus ik ga je ook niet tentoon spreiden als "vriend". :twisted:

(sorry... :-P)Goh. Principiële tante hoor.

Kim
19 januari 2008, 19:33
Goh. Principiële tante hoor.

Nee, geleerd uit het verleden...

Jaani_Dushman
19 januari 2008, 19:34
maar is wel grappig dat je die "vrienden" zo letterlijk neemt.:-)Sommigen kunnen zich die luxe permiteren.

Kim
19 januari 2008, 19:35
:lol: zou het nooit doen :lol: (ik spreid mezelf hier liever ook niet teveel uit ;-))

maar is wel grappig dat je die "vrienden" zo letterlijk neemt.:-)

Goh, hoe moet ik het zeggen... Ik heb vroeger de neiging gehad om quasi iedereen te accepteren op zo'n zaken en ik heb daar serieus wat last en zever mee gehad op den duur.

Ik heb nu zoiets van "ik voeg je toe als ik je ken, ik dien niet als opvulling voor een of ander zielig aandachtsprofiel".

DebianFox
19 januari 2008, 19:36
Goh, hoe moet ik het zeggen... Ik heb vroeger de neiging gehad om quasi iedereen te accepteren op zo'n zaken en ik heb daar serieus wat last en zever mee gehad op den duur.



Sorry :oops:

Jaani_Dushman
19 januari 2008, 19:36
Maar om op de vraag te antwoorden:

Ik denk dat ik geen nood heb aan een bijkomende verslaving. ;-)
Bovendien vind ik het beangstigend wanneer ik zie hoeveel die facebook waard zou zijn. Blijkbaar zijn er mensen die flink wat geld kunnen verdienen aan die informatie die je hen zo geeft.

Kim
19 januari 2008, 19:37
Sorry :oops:

:rofl:

largo_w
19 januari 2008, 19:38
wat op zich wel leuk is, dat is die appli om anonieme dingetjes naar iemand te sturen.
Zoals aan een kollega bv 'you stink from your bek' ofzo :lol:
Of iets extra leuks dat je niet durft te zeggen.

Maar ach, ik vind het niet zo spannend meer. Beetje blasé(e) huh.

blasé? Och er zijn ook grappige groups... Privat groups doen ook veel.
af en toe een grappig filmpje toegestuurd krijgen... Njah ik vind dat nog leuk. Maar in normale omstandigheden (het gewone jaar) gebruik ik het ook bitter weinig hoor :-).

In a way is het zoals dit forum...
In the end wordt het allemaal een beetje "te".

largo_w
19 januari 2008, 19:39
Sommigen kunnen zich die luxe permiteren.

zie je kim... Niet tèveel uitspreiden hier is ok ;-)

largo_w
19 januari 2008, 19:41
Goh. Principiële tante hoor.

Ik deel haar mening anders wel voor een deel...
Ik druk ook "ignore" voor mensen die zich toevoegen zonder dat ik die ken meestal (of het moet al een lekker ding zijn...:lol:).

Maar er zijn zo mensen waarmee je tien jaar geleden mee op school hebt gezeten wel die voeg ik dan weer wel toe. En mensen ik tegenkwam savonds en via via toch op m'n facebook kan zetten die ook... Ale ja hangt er beetje van af.

largo_w
19 januari 2008, 19:44
Goh, hoe moet ik het zeggen... Ik heb vroeger de neiging gehad om quasi iedereen te accepteren op zo'n zaken en ik heb daar serieus wat last en zever mee gehad op den duur.
Je hoort mij daar geen commentaar op geven hoor...
Alles wat internet is ben ik ook nog wat achterdochtig; altijd al geweest is beter ook...
Ik heb nu zoiets van "ik voeg je toe als ik je ken, ik dien niet als opvulling voor een of ander zielig aandachtsprofiel".
ah ja die heb je ook natuurlijk :-D da's waar...
Neen ik ben niet zo enen :) ik voeg niet iedereen iedereen toe om achteraf te kunnen zeggen dat ik 1000 vrienden heb :-). maar je hebt wel gelijk er zijn er veel... Ik heb persoonlijk maar 160 vrienden en allen ken ik ze minstens van ver.

largo_w
19 januari 2008, 19:47
Maar om op de vraag te antwoorden:
wow it has a brain...


Ik denk dat ik geen nood heb aan een bijkomende verslaving. ;-)[/QUOTE]
shit happens... :lol:

Bovendien vind ik het beangstigend wanneer ik zie hoeveel die facebook waard zou zijn.

Dat komt van reclame denk ik... Als je wat verder gaat in applicaties zie je ze vaak. het zijn geen popups maar gewoon reclame banden. Ook heb je de blauwe reclamebanden aan de kant die je bijna niet merkt omdat ze dezelfde kleur hebben dan de facebook zelf... Maarja stoort me niet en ik klink niet op die onzin...
Blijkbaar zijn er mensen die flink wat geld kunnen verdienen aan die informatie die je hen zo geeft.

nwo?

DebianFox
19 januari 2008, 19:57
:rofl:

Ik geef het toe Kim, die seksuele getinte berichtjes kwamen allemaal van mij. :twisted:

Kzal't nooit meer doen :?

largo_w
19 januari 2008, 20:01
Nee, geleerd uit het verleden...

ter zijde je zou zeker geen probleem krijgen met mij op je lijst van vrienden hoor...:lol:

Jaani_Dushman
19 januari 2008, 20:02
wow it has a brain...Ja, maar ik deel niet. Je zal je er zelf een moeten zoeken.

nwo?Bijna. Advertising.
Als een producent van vishengels de informatie kan krijgen over alle leden van een group vissers, zal hij daar wel wat geld voor op tafel leggen. Reclamebureaus zijn altijd op zoek naar dergelijke informatie om hun reclame meer gericht (en dus efficiëneter) te kunnen verspreiden.

largo_w
19 januari 2008, 20:14
voor degenen die er toch mee bezig zijn:
wat zijn uw lievelingaplications?
welke group vindt u hilarisch?
hoeveel "vrienden" (aanhalingstekens voor kim :))heeft u?

Thomas-
19 januari 2008, 20:22
kenk niet zelfde soort neem ik aan?

LinkedIn is veel professioneler. Facebook is voor studenten en dient voornamelijk om wat plezier te hebben terwijl LinkedIn dient om je zakelijk netwerk in kaart te brengen en uit te breiden.

AdrianHealey
19 januari 2008, 20:56
'k heb er ook eentje.

Ambiorix
19 januari 2008, 21:14
kzie er niet echt een meerwaarde in..

largo_w
19 januari 2008, 21:27
kzie er niet echt een meerwaarde in..

Mijn antwoord hierop kan je wel raden zeker...

Kim
19 januari 2008, 21:28
voor degenen die er toch mee bezig zijn:
wat zijn uw lievelingaplications?
welke group vindt u hilarisch?
hoeveel "vrienden" (aanhalingstekens voor kim :))heeft u?

Applications: die entourage-application en dat aquarium-gedoe.
Group: die van "in de gloria" en "rechten antwerpen" zijn wel fun.
Vrienden: 73

Patriot!
19 januari 2008, 21:29
Ik zit daar ook af en toe op. Vind dat wel tof: ik voerde mijn email-adres en een paar details in en plots had dat ding heel wat mensen gevonden die ik zelf uit het oog was verloren, van het middelbaar, vroegere politieke projecten enz... heel nuttig dus!

Kim
19 januari 2008, 21:31
Ik zit daar ook af en toe op. Vind dat wel tof: ik voerde mijn email-adres en een paar details in en plots had dat ding heel wat mensen gevonden die ik zelf uit het oog was verloren, van het middelbaar, vroegere politieke projecten enz... heel nuttig dus!

Inderdaad! Ik ben op die manier nog heel wat mensen van vroeger tegengekomen (middelbaar, universiteit, expeditie Europa...).

Op die manier is het dan wel fijn...

Patriot!
19 januari 2008, 21:31
Overigens, Kim is wel een 'friend' van mij op facebook. Jaloers, largo? ;)

(Ik deel overigens Kim's principe. Vriendschappen zijn voor mij nog steeds dingen die je vormt door in het echt met mensen om te gaan en vriendschap te sluiten, niet losse verbondjes die je vormt met internet-nerds die je nooit gezien hebt of zal zien.)

Kim
19 januari 2008, 21:32
Overigens, Kim is wel een 'friend' van mij op facebook. Jaloers, largo? ;)
Jamaja... Wij kennen mekaar nu wel goed ook he! En binnenkort hebben we weer een champagnefeestje voor de boeg! :cheer:

Ambiorix
19 januari 2008, 21:33
Mijn antwoord hierop kan je wel raden zeker...

bwa, kweetni?:-D
Maar kim en patriot hun uitleg klinkt wel goed moet ik zeggen.
allé, mss na de examens;-)

largo_w
19 januari 2008, 21:39
Ik zit daar ook af en toe op. Vind dat wel tof: ik voerde mijn email-adres en een paar details in en plots had dat ding heel wat mensen gevonden die ik zelf uit het oog was verloren, van het middelbaar, vroegere politieke projecten enz... heel nuttig dus!

²

Overigens, Kim is wel een 'friend' van mij op facebook. Jaloers, largo?
niet echt...:lol:
mss hebben we wel "mutual friends" wie weet :-D mss kent mij iemand :-D... Anyway neen niet echt ik ken kim niet u ook niet trouwens (good to know dat ik niet in uw lijst sta he ;-)) en inderdaad dit forum gebruik ik niet als basis voor mijn vriendenkring :lol:
(Ik deel overigens Kim's principe. Vriendschappen zijn voor mij nog steeds dingen die je vormt door in het echt met mensen om te gaan en vriendschap te sluiten, niet losse verbondjes die je vormt met internet-nerds die je nooit gezien hebt of zal zien.)
die nerd zal wel niet op mij gericht zijn mag ik hopen ;-)
Maar verder jah inderdaad... Ale ongeveer al geloof ik wel dat je een band kan vormen met iemand via het internet zonder die zelf gezien te hebben. Nog nooit gedaan maar ik geloof er wel in...

Groentje-18
19 januari 2008, 21:39
Site nummer zoveel om jezelf zoveel mogelijk op internet tentoon te spreiden. Niets voor mij.

largo_w
19 januari 2008, 21:40
Jamaja... Wij kennen mekaar nu wel goed ook he! En binnenkort hebben we weer een champagnefeestje voor de boeg! :cheer:

een bubbelwijn feestje zal het wel zijn neem ik aan...
Zie daar niet direct het leuke aan. Geef mij maar een goed pintje of tien i.p.v. "chapagne" waar je de dag erna nog van zegt "damn"...

largo_w
19 januari 2008, 21:41
Site nummer zoveel om jezelf zoveel mogelijk op internet tentoon te spreiden. Niets voor mij.

:lol: ma nee meiske dat is het helemaal niet :lol: je hebt enkel in je contacten mensen die je zelf kiest en is niet openbaar of zo dacht ik hoor...
Niets voor u, he?

Kim
19 januari 2008, 21:41
een bubbelwijn feestje zal het wel zijn neem ik aan...
Nee hoor, echte champagne! :-D Ik hou me niet bezig met die vieze bubbelwijn...

(en kom, je bent een decadente Belgicist of je bent het niet he! ;)).

Zie daar niet direct het leuke aan. Geef mij maar een goed pintje of tien i.p.v. "chapagne" waar je de dag erna nog van zegt "damn"...
Hangt er vanaf... Het is dan ook niet "zuipen om te zuipen". :)

largo_w
19 januari 2008, 21:42
bwa, kweetni?:-D
Maar kim en patriot hun uitleg klinkt wel goed moet ik zeggen.
allé, mss na de examens;-)

je snapte mijn antwoord gelukkig niet :lol:

Kim
19 januari 2008, 21:42
:lol: ma nee meiske dat is het helemaal niet :lol: je hebt enkel in je contacten mensen die je zelf kiest en is niet openbaar of zo dacht ik hoor...
Niets voor u, he?

Het is inderdaad niet openbaar. Je kan je profiel ook "afschermen" tegen mensen die niet in je vriendenkring zitten.

Kim
19 januari 2008, 21:43
Site nummer zoveel om jezelf zoveel mogelijk op internet tentoon te spreiden. Niets voor mij.
Ik denk dat het plaatsen van je foto hier jezelf meer tentoon stelt dan je besloten profiel op facebook.

largo_w
19 januari 2008, 21:47
Nee hoor, echte champagne! :-D Ik hou me niet bezig met die vieze bubbelwijn...

ik hou me niet bezig met die vieze champagne ;-)...
cava is wel lekker krijg je wel koppijn van ma then again van teveel peiper of moët ook :-).

(en kom, je bent een decadente Belgicist of je bent het niet he! ;)).

Goh dan ga je toch ten minste naar de knock out in de zoute een schone magnum veuve opensmijten in het midden van de grote vakantie...;-).

Hangt er vanaf... Het is dan ook niet "zuipen om te zuipen". :)

Ik zuip meestal om te zuipen (mss ook waarom ik hier liever incognito kom...neeeh ;-)) ja nee als ik gezellig iets wil drinken geef mij dan maar el rhum di cuba->havana club!

largo_w
19 januari 2008, 21:48
Ik denk dat het plaatsen van je foto hier jezelf meer tentoon stelt dan je besloten profiel op facebook.

njah haar foto was niet echt duidelijk he... maar inderdaad haar openheid hier geeft me ook bedenkingen over die opmerking.

Kim
19 januari 2008, 21:49
ik hou me niet bezig met die vieze champagne ;-)...
cava is wel lekker krijg je wel koppijn van ma then again van teveel peiper of moët ook :-).
cava is wel lekker... Maar ik heb hier thuis nog een enorme fles champagne staan (ooit eens van een vriend gekregen voor m'n verjaardag) en die krijg ik alleen nooit leeg...

Goh dan ga je toch ten minste naar de knock out in de zoute een schone magnum veuve opensmijten in het midden van de grote vakantie...;-).
Wie zegt er dat dat niet gebeurt?

Ik zuip meestal om te zuipen (mss ook waarom ik hier liever incognito kom...neeeh ;-)) ja nee als ik gezellig iets wil drinken geef mij dan maar el rhum di cuba->havana club!
Dat smaakt ook altijd! :-D

Kim
19 januari 2008, 21:50
njah haar foto was niet echt duidelijk he...
Duidelijk genoeg om niet meer incognito te zijn! ;)

maar inderdaad haar openheid hier geeft me ook bedenkingen over die opmerking.
Mjah, je moet de kerk wat in het midden houden en niet alles direct afschieten waar je weinig/niets van kent.

largo_w
19 januari 2008, 21:55
cava is wel lekker... Maar ik heb hier thuis nog een enorme fles champagne staan (ooit eens van een vriend gekregen voor m'n verjaardag) en die krijg ik alleen nooit leeg...

goeie vrienden... :lol:

Wie zegt er dat dat niet gebeurt?

gebeurd zeker... :-) zeer zeker ;-) maar niet door jou... Ik zie het je gelijk niet doen (voor zover ik je ken van op dit forum he "niet vriend";-)).

Dat smaakt ook altijd! :-D

zeker!
mojito-cuba libre zelf on the rocks 8O

largo_w
19 januari 2008, 21:57
Duidelijk genoeg om niet meer incognito te zijn! ;)

bwa toch ik zou poppemie hier niet herkennen als ik ze tegenkom op straat in leuven...

Mjah, je moet de kerk wat in het midden houden en niet alles direct afschieten waar je weinig/niets van kent.

Snap niet wat je bedoeld...:?

Dronkoers
19 januari 2008, 21:57
Kent u het? (zo niet www.facebook.com)
Bent u er ook al aan verslaafd?
Wat doet u ermee?
Vind jij het dom?
...

ik ben benieuwd :)

Ik kén het gewoon niet...

Kim
19 januari 2008, 22:00
bwa toch ik zou poppemie hier niet herkennen als ik ze tegenkom op straat in leuven...
Ik heb haar al ontmoet in het echte leven, ik denk dat ik ze nog wel zou kennen...

Snap niet wat je bedoeld...:?
Als je facebook niet kent (en geen profiel hebt) kan je er ook niet over oordelen.

largo_w
19 januari 2008, 22:01
maar inderdaad haar openheid hier geeft me ook bedenkingen over die opmerking.

Ik bedoel hiermee dat je al een foto postte (akkoord niet duidelijk maar toch...), je al meerdere malen aangaf dat je in vierde psychologie in leuven zit (of wat was het weer) - iedereen weet wel dat ik leuven zit maar er weet maar één iemand denk ik wat ik studeer ik hou het ook liever zo ik wil me echt niet gaan ten toon stellen op het internet- je al vaak bent begonnen over jezelf,... Dus ik weet niet waarom je zo een kritiek zou moeten leveren op het "ten toon spreiden op internet". Dit is niet onvriendelijk bedoeld of zo ik vond de kritiek gewoon wat raar overkomen. Vandaar mijn:
Niets voor u, he?

Kim
19 januari 2008, 22:01
goeie vrienden... :lol:
Ja, dat zijn ze inderdaad! :-D Maar 't is weer even geleden dat ik ze nog gezien heb. :( Maar daar komt binnenkort verandering in! :-D

gebeurd zeker... :-) zeer zeker ;-) maar niet door jou... Ik zie het je gelijk niet doen (voor zover ik je ken van op dit forum he "niet vriend";-)).
Mjah, think again... :-D

zeker!
mojito-cuba libre zelf on the rocks 8O
Bon: ik wil... 8O:-D

largo_w
19 januari 2008, 22:05
Ik heb haar al ontmoet in het echte leven, ik denk dat ik ze nog wel zou kennen...

ik mss ook maar zou het je alvast niet kunnen zeggen...;-)
neen neen er zijn er hier maar weinigen die ik zou herkennen en jij zal wel één van die zijn (je maakte er ook nooit een spel van he en een youtube filmpje met je naam op werkt niet bevorderlijk voor anoniminteit ;-)) zelf velen uit de post een foto draad zou ik nooit herkennen.

Als je facebook niet kent (en geen profiel hebt) kan je er ook niet over oordelen.

ahja zo... ja inderdaad da's waar.

Kim
19 januari 2008, 22:08
neen neen er zijn er hier maar weinigen die ik zou herkennen en jij zal wel één van die zijn (je maakte er ook nooit een spel van he en een youtube filmpje met je naam op werkt niet bevorderlijk voor anoniminteit ;-)) zelf velen uit de post een foto draad zou ik nooit herkennen.

Dat youtube filmpje werd niet door mij gepost, en ik wist zelfs niet eens dat er een filmpje met mij online te zien was (Nu ja, met dank aan Voorpost zeker? ;)).

Verder heb ik inderdaad ook nooit geen geheim van mijn identiteit gemaakt. Afgezien van een aantal spam- en scheldmails heb ik daar ook nog nooit over te klagen gehad.

largo_w
19 januari 2008, 22:09
Ja, dat zijn ze inderdaad! :-D Maar 't is weer even geleden dat ik ze nog gezien heb. :( Maar daar komt binnenkort verandering in! :-D

jep ik probeer ook zoveel mogelijk overal conctact te houden is belangerijk...

Mjah, think again... :-D

ale tis goed da's dan een deal ask je ooit es zie doen zalk mij niet generen van een glas te komen vragen (savonds zeer laat durf ik dat altijd :-D)...;-) (wees gerust ik ben galant genoeg om terug te geven later :lol:)

Bon: ik wil... 8O:-D

Ik ook ma 't is BLOK!

Kim
19 januari 2008, 22:10
jep ik probeer ook zoveel mogelijk overal conctact te houden is belangerijk...
Klopt. Gelukkig is er nog zoiets als telefoon of msn, maar je moet ook echt contact houden met je vrienden.

ale tis goed da's dan een deal ask je ooit es zie doen zalk mij niet generen van een glas te komen vragen (savonds zeer laat durf ik dat altijd :-D)...;-) (wees gerust ik ben galant genoeg om terug te geven later :lol:)
Ik laat je dan wel iets weten per pb hier of zo. ;)

Ik ook ma 't is BLOK!
Uhu... Al een chance dat ik maandag niet zo'n zwaar examen heb.

largo_w
19 januari 2008, 22:16
Klopt. Gelukkig is er nog zoiets als telefoon of msn, maar je moet ook echt contact houden met je vrienden.

Als je het ene al kunt halen volgt het andere vaak.

Ik laat je dan wel iets weten per pb hier of zo. ;)

Dat je in "le zoute " zit... Zoals al gezegd ik weet hoe jij eruit ziet jij weet niet hoe ik eruit zie ;-). Zie je iemand toestrompelen in halve zatte toestand voor een glas champagne dan zal je het wel direct doorhebben zeker :)...;-)

Neen in normale toestand ben ik te bescheiden hoor don't worry :-).

Uhu... Al een chance dat ik maandag niet zo'n zwaar examen heb.

hier ist wa anders :?

largo_w
19 januari 2008, 22:19
Ik kén het gewoon niet...

klik dan op de link... het kan de volgende dronkoers play toy worden mss na dit forum :-P

Groentje-18
19 januari 2008, 22:19
Ik denk dat het plaatsen van je foto hier jezelf meer tentoon stelt dan je besloten profiel op facebook.

Ik ken de site niet dus ik weet niet hoe het daaraan toegaat. Maar ik veronderstel dat het verschil met looknmeet's/myspace/msnspace en wat er nog allemaal bestaat niet erg groot is?
Sites waar mensen foto's plaatsen en vanalles schrijven over hun oh zo geweldige en perfecte leven, of zichzelf voorstellen dus.

Niets van wat ik hier schrijf/plaats is gerelateerd aan mijn echte naam. ;)
Maakt ook niet zo veel uit, want er zijn heel veel mensen die identiek dezelfde voor-en achternaam als mij hebben heb ik gemerkt op google, maar toch. ;)

largo_w
19 januari 2008, 22:23
Dat youtube filmpje werd niet door mij gepost, en ik wist zelfs niet eens dat er een filmpje met mij online te zien was (Nu ja, met dank aan Voorpost zeker? ;)).
En ik merk net dat je naam er niet op staat trouwens :-) maar bon...
Verder heb ik inderdaad ook nooit geen geheim van mijn identiteit gemaakt. Afgezien van een aantal spam- en scheldmails heb ik daar ook nog nooit over te klagen gehad.
inderdaad ook die link onder je naam is niet bepaald anoniem :-). Ik zou het nooit doen maar ben dan ook geen militant voor iets...

largo_w
19 januari 2008, 22:27
Ik ken de site niet dus ik weet niet hoe het daaraan toegaat. Maar ik veronderstel dat het verschil met looknmeet's/myspace/msnspace en wat er nog allemaal bestaat niet erg groot is?
inderdaad...
Sites waar mensen foto's plaatsen en vanalles schrijven over hun oh zo geweldige en perfecte leven, of zichzelf voorstellen dus.
nee niet echt je hebt een klein profieletje de rest zijn applications en tekstjes van vrienden. ook kan je "groups" "joinen" en fotos en dergelijken "tagen"... best wel grappig. Niet een soort dagboek of zo...
En wat is er verkeerd met een perfect leven?
Niets van wat ik hier schrijf/plaats is gerelateerd aan mijn echte naam. ;)
Maakt ook niet zo veel uit, want er zijn heel veel mensen die identiek dezelfde voor-en achternaam als mij hebben heb ik gemerkt op google, maar toch. ;)
lol

Dronkoers
19 januari 2008, 22:28
klik dan op de link... het kan de volgende dronkoers play toy worden mss na dit forum :-P

Na die "klik" heb ik al door dat dit nooit m'n speeltje gaat worden ;-)

Boadicea
19 januari 2008, 22:30
Nog eentjes Dronky, je bent er bijna

Groentje-18
19 januari 2008, 22:30
Ik bedoel hiermee dat je al een foto postte (akkoord niet duidelijk maar toch...), je al meerdere malen aangaf dat je in vierde psychologie in leuven zit (of wat was het weer) - iedereen weet wel dat ik leuven zit maar er weet maar één iemand denk ik wat ik studeer ik hou het ook liever zo ik wil me echt niet gaan ten toon stellen op het internet- je al vaak bent begonnen over jezelf,... Dus ik weet niet waarom je zo een kritiek zou moeten leveren op het "ten toon spreiden op internet". Dit is niet onvriendelijk bedoeld of zo ik vond de kritiek gewoon wat raar overkomen. Vandaar mijn:

Bwoa ik weet niet. Hier zijn diverse 'wat studeer/ voor werk doe je?' threads geweest. Ik zag niet echt in waarom ik dat niet zou schrijven. . Er zijn ook genoeg psy-studenten om daardoor niet direct te kunnen aanwijzen welke onder hun ik precies ben. ;) Zo'n dingen zijn soms ook wel interessant om weten in een discussievoering. Met het verschrijden van de tijd komt die informatie hier ook minder duidelijk te staan of verdwijnt ze zelfs, dus ja, het maakt me niet zo veel uit eigenlijk. En zoals ik al zei, mijn echte naam is hier nergens aan gerelateerd. Er zijn thans mensen op dit forum die deze wel kennen, maar die behorten tot mijn vrienden- of kennissenkring.
Maar inderdaad, als je persoonlijke informatie over een persoon onthoudt en de puzzel samenlegt, weet je inderdaad snel al wat over een persoon.
Ik wist trouwens niet dat je ook in Leuven zat.
Met tentoon spreiden heb ik het dus eerder over van die sites waar je duizenden foto's in evenveel posities terugvindt van de eigenaar vh profiel is, met uitgebreide besprekingen bij enzovoort.


Ik heb haar al ontmoet in het echte leven, ik denk dat ik ze nog wel zou kennen...

Dat klinkt nogal dreigend. :(
En mja, mensen van irl herkennen lijkt me sowieso een stuk makkelijker dan vanop een foto ofzo.
Je moet meestal al enkele duidelijke gezichts - en full length-foto's van iemand uit verschillende hoeken gezien hebben, om die echt op straat te herkennen. En zelfs dan nog. Dat is mijn ervaring toch. Maar soms herken ik dan ook mijn eigen vrienden niet. ;)

berre
19 januari 2008, 22:35
Ik kén het gewoon niet...jij en ik hebben, meen ik te kunnen concluderen, dezelfde gedachte omtrent het aangehaalde begrip waarop deze draad gebaseerd is.

largo_w
19 januari 2008, 22:38
Bwoa ik weet niet. Hier zijn diverse 'wat studeer/ voor werk doe je?' threads geweest. Ik zag niet echt in waarom ik dat niet zou schrijven.
Dat bedoel ik net...
Er zijn ook genoeg psy-studenten om daardoor niet direct te kunnen aanwijzen welke onder hun ik precies ben. ;)
ja maar ik bedoel maar dat je helemaal niet terughoudend bent om persoonlijke informatie openbaar te maken.
Zo'n dingen zijn soms ook wel interessant om weten in een discussievoering.
bwah...:-)
Met het verschrijden van de tijd komt die informatie hier ook minder duidelijk te staan of verdwijnt ze zelfs, dus ja, het maakt me niet zo veel uit eigenlijk.
misschien...
En zoals ik al zei, mijn echte naam is hier nergens aan gerelateerd. Er zijn thans mensen op dit forum die deze wel kennen, maar die behorten tot mijn vrienden- of kennissenkring.
ja als je het zo bekijkt... dan is facebook inderdaad iets anders maar still daar kan je ook een fake account maken maar ik zie het punt niet...Want je hebt er toch enkel vrienden.
Maar inderdaad, als je persoonlijke informatie over een persoon onthoudt en de puzzel samenlegt, weet je inderdaad snel al wat over een persoon.
ja ik ben fanatiek alles aan het noteren wat jij schrijft :roll: wtf
Ik wist trouwens niet dat je ook in Leuven zat.
och jewel dat zei ik al een paar keer... ben student in leuven :-)
Met tentoon spreiden heb ik het dus eerder over van die sites waar je duizenden foto's in evenveel posities terugvindt van de eigenaar vh profiel is, met uitgebreide besprekingen bij enzovoort.
Das niet echt "ten toon" als maar een bepaald aantal mensen erop kan toch...

Groentje-18
19 januari 2008, 22:48
ja ik ben fanatiek alles aan het noteren wat jij schrijft :roll: wtf

Lol.

och jewel dat zei ik al een paar keer... ben student in leuven :-)

Dan kan het goed zijn dat we hier mekaar al een paar keer tegen het lijf gelopen zijn. :)

Das niet echt "ten toon" als maar een bepaald aantal mensen erop kan toch...

Da's waar. Ik heb geen profiel op facebook dus kweet ook niet hoe het daar aan toegaat.
Laten we het erop houden dat ik mensen met foto's met als onderschriften 'dit was een heel leuk en erg uit de hand gelopen feestje', 'hier was ik loederzat' en 'next party daar en daar' en 'bv. largo_w'tje, ik zie je graag', ik niet echt iets passend bij mijn leeftijd of stijl vind. :oops: En al helemaal niet als je echte naam er ergens duidelijk bijstaat.

Ambiorix
19 januari 2008, 22:51
jij en ik hebben, meen ik te kunnen concluderen, dezelfde gedachte omtrent het aangehaalde begrip waarop deze draad gebaseerd is.

ej praat is normaal man8O

:-D

berre
19 januari 2008, 22:56
ej praat is normaal man8O

:-Dwat staat er in u avatar?

largo_w
19 januari 2008, 22:58
Lol.
Ja ma ey klonk wel zo...:-o
Dan kan het goed zijn dat we hier mekaar al een paar keer tegen het lijf gelopen zijn. :)
Als je wat uitgaat is de kans zelf tamelijk groot ;-)
Da's waar. Ik heb geen profiel op facebook dus kweet ook niet hoe het daar aan toegaat.
Anders dan je denkt blijkbaar :-) dat eerste had ik al door ondertussen ;-)
Laten we het erop houden dat ik mensen met foto's met als onderschriften 'dit was een heel leuk en erg uit de hand gelopen feestje', 'hier was ik loederzat' en 'next party daar en daar' en 'bv. largo_w'tje, ik zie je graag', ik niet echt iets passend bij mijn leeftijd of stijl vind. :oops: En al helemaal niet als je echte naam er ergens duidelijk bijstaat.
Iedereen kan opmerkingen schrijven bij je fotos da's ook grappig...
En bwah ik zie het probleem niet het is toch in je vriendenkring. Een beetje cafépraat op een persoonlijke pagina is toch niet erg... Nuja.
Dat laatste daar is weinig kans toe geloofk :lol:.
Mja ma je eigen naam de persoon die komt schrijven kent je wel en het is niet alsof echt iedereen alles van je kan zien... Maar ik kan het niet uitleggen.

largo_w
19 januari 2008, 23:04
ik niet echt iets passend bij mijn leeftijd of stijl vind. :oops:
stijl akkoord maar leeftijd?:-o8O
Eigenlijk snap ik niet helemaal wat je bedoeld maar then again ik ben niet degene die psychologie studeert maar dit klinkt tamelijk alsof je iedereen die niet denkt zoals jij classificeerd als "niet/minder normaal"...
nuja soit hoor...
terug naar facebook :-D

Ambiorix
19 januari 2008, 23:06
wat staat er in u avatar?

da's een waarschuwingsbord van de Zapatisten in Oaxaca, Mexico. (check maar es op wiki)

the outlaw torn
19 januari 2008, 23:28
Iedereen kan opmerkingen schrijven bij je fotos da's ook grappig...
En bwah ik zie het probleem niet het is toch in je vriendenkring. Een beetje cafépraat op een persoonlijke pagina is toch niet erg... Nuja.
Dat laatste daar is weinig kans toe geloofk :lol:.
Mja ma je eigen naam de persoon die komt schrijven kent je wel en het is niet alsof echt iedereen alles van je kan zien... Maar ik kan het niet uitleggen.

idd, enkel diegene die je toevoegt kunnen je zien. als er iets te zien valt tenminste, ......

largo_w
20 januari 2008, 08:33
looknmeet'

Was jij het trouwens niet die hier eens postte dat jij daar ook wel een accountje hebt?:?

largo_w
20 januari 2008, 08:38
da's een waarschuwingsbord van de Zapatisten in Oaxaca, Mexico. (check maar es op wiki)

...Outwardly, they portray themselves as part of the wider anti-globalization, anti-neoliberalism social movement while for their indigenous base the Zapatista struggle is all about control over their own resources, particularly the land they live on.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zapatista_Army_of_National_Liberation

ofte een groepje ongeregelden die macht willen en daarvoor over lijken gaan. Jep ik vergiste me niet in mijn voorgaande antwoord :lol:

Ambiorix
20 januari 2008, 09:19
ik snap uw punt niet ze..

Jazeker
20 januari 2008, 09:38
Omdat Microsoft er simpelweg teveel voor heeft betaald. Facebook zal op termijn wel heel wat opbrengen, maar ik ben benieuwd of ze hun waarde zullen bewijzen in de toekomst.

Microsoft is eigenlijk een hopeloos bedrijf. Als ze hun OS niet hadden als melkkoe dan zouden ze al lang failliet zijn (en ik mag hopen voor hen dat ze zich herpakken met hun Vista want zowat iedereen wil bij XP blijven). Al hun projecten om hun vijanden (Google, Apple, ... etc) bij te benen zijn mislukt. De Zune is geen succes, etc...

largo_w
22 januari 2008, 13:35
een nieuwe groep op facebook gaat onder de naam "nga" of "de nieuw gentse alliantie" deze groep staat voor (en ik citeer):
Gent onafhankelijk! Gent Vrijstaat!

" Beginselverklaring " alias 70-punten plan

1. Gentse onafhankelijkheid als stadsstaat als Vlaanderen zich losscheurt van België. Separatisme deluxe!

2. Annexatie van Zelzate, teneinde economische zelfstandigheid te bereiken.

3. Als de toevloed van West-Vlamingen niet stopt, zullen er radicale acties van de NGA-milities volgen, zoals de totale blokkage van de E17/E40, alsook het dynamiteren van de spoorbrug op het traject Gent-Bruhhe.

4. Gentse supporters van FC Bruhhe zullen standrechtelijk geëxecuteerd worden.

5. Officiële stadstalen zijn Gentsch en Français. We moeten de Gentse bourgeoisie aan onze kant hebben, n'est-ce pas?

6. Na de onafhankelijkheid zal een Gentse Constituante een grondwet uitschrijven, met een "Raad der Wijze Gentenaars", een Commissie en Juges. Gentenaars zullen voorrechten hebben ten opzichte van niet-Gentenaars.

7. Gentse West-Vlamingen, niet te verwarren met West-Vlaamse Gentenaars, zullen verplicht een inburgeringscursus volgen. Bij weigering of stupide verwijzingen naar elementaire mensenrechten zal onvermijdelijk een verwijzing volgen naar de goelags van Gentbruhhe. Ordnung muss sein!

8. Het officiële staatshoofd van de Gentse Vrijstaat ( protocolair-ridicuul ) is de Gentse tsaar. Zijn residentie ligt te Moskou-Ledeberg.

9. De fieste stoppen nooit op de Flashmarkt.

10. Aanvraag van het Gentse nationale voetbalteam ( kleuren : zwart/wit ) voor het lidmaatschap van internationale voetbalorganisaties zoals de FIFA en de UEFA. Deschacht mag niet meer voor het fascistoïde Vlaamse team spelen. Ook al is hij een blonde jeannet, hij blijft een Gentenaar.


De revolutie concreet

11. Het Gentse politiekorps moet aan onze zijde staan, al zal het zich eerst wel moeten ontdoen van die ergerlijke Steven De Smet.

12. Hoofdkwartier van de revolutionaire krachten bevindt zich in het Gravensteen. Uitvalsbasis en bastion. Gentser kan niet.

13. Organisatie van een groot revolutionair feest. Eerst een support-speech van el Fidel, vervolgens plaatjes van het geslacht Dewaele. Gent heerst!

14.Coup in de media, VRT wordt urgent

15.Verbreken van alle diplomatieke betrekkingen met Vaticaanstad. Ratzi kan den boom in.

16.Blokkeren van alle strategische toegangswegen tot Gent, oprichten van douane-posten.

17. Gentse stoottroepen ( de Gentse Militante Orde ) ter ondersteuning van het beleid. Een bonte mix van pissed off Turken, pyromane Parisiens en de Boerenbond ( om ze in 't zak te zetten ).

18.De 19e eewse gordel wordt onze core-business, de steun van Malem, Ledeberg, Dampoort, Rabot, Nieuw-Gent en Brugse poort is onontbeerlijk voor de NGA.

19. We aanvaarden niets van Brussel, evenmin van Halle of Vilvoorde.

20. Geen nachtvluchten boven Gent, tenzij boven de goelag van Gentbruhhe.

21. Restrictieve toelatingsvoorwaarden voor het verkrijgen van verblijfsvergunningen voor West-Vlamingen. Zij krijgen een zwarte kaart ( niet te verkrijgen voor houders van een abo voor FC Bruhhe )

22. Nationalisering van Sidmar, Volvo en de Charlatan.

23.Horeca-inkomsten gaan naar de Gentse revolutionaire strijd. Schadeloosstelling volgt, een buitenverblijf op de Fiji-eilanden behoort tot de mogelijkheden.

24. Faciliteiten voor Gentenaars ( niet-uitdovend ) voor Gentenaars in donker rechts Vlaanderen.

25. De Gentse munteenheid is de Ganda.

additionele voorstellen:

26. Alle West-Vlamingen moeten een hoofddoek dragen

27. De woekerwinsten van het Gents parkeerbedrijf worden gebruikt om gratis Irish Coffee's uit te delen op de Vlasmarkt tijdens de feesten. Enkel voor Gentenaars, dit spreekt voor zich.

28. Er moet een nieuwe, grotere zeesluis komen in Terneuzen om de Gentse haven ook grotere mastodontschepen uit China en andere overbevolkte landen te ontvangen. Bij weigering van de Nederlandse overheid dringt een protectoraat over Terneuzen zich op. Bij halsstarrige weigering van de Nederlanders zal de Gentse Militanten Orde officieel de toelating krijgen om in Holland den boel te gaan afbreken.

29. Yves Leterme mag het grondgebied enkel betreden met zijn broek op zijn enkels en met pluimen in zijn gat. (liefst roze)

30. Alle Genste websites moeten eindigen op .ge

31. t/m 70. (vul zelf aan)

Burkide
22 januari 2008, 13:45
30. Alle Genste websites moeten eindigen op .ge

Moet Gent om dit te bereiken een oorlogje voeren met Georgië?

largo_w
22 januari 2008, 13:48
Moet Gent om dit te bereiken een oorlogje voeren met Georgië?

haha Georgië dat wordt dan een kolonie of zo... Gent is een wereldstad en kan iedereen aan...;-)

Weezer
22 januari 2008, 13:52
een nieuwe groep op facebook gaat onder de naam "nga" of "de nieuw gentse alliantie" deze groep staat voor (en ik citeer):
Gent onafhankelijk! Gent Vrijstaat!


28. Er moet een nieuwe, grotere zeesluis komen in Terneuzen om de Gentse haven ook grotere mastodontschepen uit China en andere overbevolkte landen te ontvangen. Bij weigering van de Nederlandse overheid dringt een protectoraat over Terneuzen zich op. Bij halsstarrige weigering van de Nederlanders zal de Gentse Militanten Orde officieel de toelating krijgen om in Holland den boel te gaan afbreken.




Laat ze maar komen....:snipersm::2gunfire:

Boadicea
22 januari 2008, 23:33
Goh, hoe moet ik het zeggen... Ik heb vroeger de neiging gehad om quasi iedereen te accepteren op zo'n zaken en ik heb daar serieus wat last en zever mee gehad op den duur.

Ik heb nu zoiets van "ik voeg je toe als ik je ken, ik dien niet als opvulling voor een of ander zielig aandachtsprofiel".

Ik begrijp je standpunt. Persoonlijk hangt het er bij mij vanaf. Mijn man en ik hebben jarenlang de traditie om pennenvrienden wereldwijd te hebben. Als je zo met mensen correspondeert, leer je ze ergens wel kennen, al heb je hen nooit persoonlijk ontmoet.
Soms krijg ik de indruk dat ik bepaalde mensen aan de andere kant van de wereld ken dan mensen die achter mijn hoek wonen. Het is niet omdat ik daar geen moeite toe doe, maar het ligt ook niet in mijn aard om een voet tussen de deur te zetten.

lombas
23 januari 2008, 00:00
Ik ben er onder invloed van mijn zonstralende betere helft eens mee begonnen, maar heb het al gauw gelaten voor wat het is.

Savatage
23 januari 2008, 00:57
Microsoft is eigenlijk een hopeloos bedrijf. Als ze hun OS niet hadden als melkkoe dan zouden ze al lang failliet zijn (en ik mag hopen voor hen dat ze zich herpakken met hun Vista want zowat iedereen wil bij XP blijven). Al hun projecten om hun vijanden (Google, Apple, ... etc) bij te benen zijn mislukt. De Zune is geen succes, etc...

Dat is het voordeel als je een cash cow bent, dan kan je je zo'n misstappen veroorloven. Ik las het laatst een artikel over hoe Microsoft indertijd zich heeft proberen binnen te werken in de markt van online games. Dat was pas een tegenvaller.

reinaert68
23 januari 2008, 01:17
Ik ben het al beu.

Vorenus
23 januari 2008, 01:29
Ik zit liever op netlog.

Groentje-18
23 januari 2008, 13:11
Ik ben er onder invloed van mijn zonstralende betere helft eens mee begonnen, maar heb het al gauw gelaten voor wat het is.

²
Door het enthousiasme hier heb ik ook een account gecreëerd. Het lijkt professioneler maar blijkt bij nader inzien zoals ik verwachtte, alleen is het met nog wat meer verplichtingen om uw contacten lastig te vallen, waardoor het hele spel aan het rollen blijft. Ik schuw zo'n dingen.

Boadicea
25 januari 2008, 17:56
Heu, Ik heb geen facebook, maar blog wel elders.

Heftruck
25 januari 2008, 17:58
Ik heb ook ne feesboek nu. Alleen voor toffe mensen. Of ge moest extreem knap zijn.

Boadicea
25 januari 2008, 18:00
Ik denk dat ik al genoeg heb met lifejournal en myspace. Tot zover ik weet ken ik niet zoveel mensen op facebook.

Vorenus
25 januari 2008, 18:06
Niemand netlog.


Toch raar dat Largo W Facebook verkiest boven het GENTSE netlog. Blijkbaar is Gent dan toch geen wereldstad.

largo_w
25 januari 2008, 18:33
Niemand netlog.


Toch raar dat Largo W Facebook verkiest boven het GENTSE netlog. Blijkbaar is Gent dan toch geen wereldstad.

:lol:
is largo_w gentenaar misschien?;-)

pfff ik koos facebook omdat er vele van mijn vrienden erom vroegen... je hebt nu al van die zaken die jou betalen om erop te zitten (geen lol!) ik blijf op facebook ik hou dat toch niet eeuwig is even grappig nu...

Weezer
25 januari 2008, 18:34
Iemand Hyves (www.hyves.nl)?

Vorenus
25 januari 2008, 18:39
Vind Hyves niet zo goed, te ingewikkeld voor men simpele hersenscellen. Daarmee dat ik ook op een simpele site als Politics.be zit.

Derk de Tweede
25 januari 2008, 18:52
Vind Hyves niet zo goed, te ingewikkeld voor men simpele hersenscellen. Daarmee dat ik ook op een simpele site als Politics.be zit.


En niet alleen daar! :roll:

Vorenus
25 januari 2008, 18:57
En niet alleen daar! :roll:

Bij KIFKIF ben ik nu reeds voor de tweede keer gerband. Maar die kunnen er ook niet aan doen aangezien ze daar maar één hersencel hebben.

En bij Stand.NL laat ik af en toe iets van men profetieën horen. Daar kunnen ze zo prediken dat zelfs een pastoor hier in vergelijking een stand-up comedian is.

Jazeker
25 januari 2008, 20:20
Bij KIFKIF ben ik nu reeds voor de tweede keer geband.

Gek dat je een tweede keer kon aanmelden. Zeker omdat je - voor de telenet saga - bij UPC zat en daar wijzigde je IP adres nooit.

Vorenus
25 januari 2008, 20:22
Gek dat je een tweede keer kon aanmelden. Zeker omdat je - voor de telenet saga - bij UPC zat en daar wijzigde je IP adres nooit.

2 keer met UPC ingeschreven. Laten we zeggen dat je bij KIFKIF kunt inschrijven via sites die je een bepaalde anonimiteit geven. :twisted:

StevenNr1
29 januari 2008, 12:09
hou me er enkel met poker bezig eigenlijk