PDA

View Full Version : Het gaat wel heel erg slecht in Nederland:


Derk de Tweede
20 januari 2008, 19:43
DELFT - Wegens de vele bezoekers aan de Ikea-vestiging in Delft zijn daar de twee afritten van de snelweg A13 tussen 15.00 uur en 17.00 afgesloten geweest.

http://www.frankbogers.nl/luchtfotos/Breda/Breda-Ikea-01.jpg

Ganzenbordfan
20 januari 2008, 19:47
Wat een aangrijpend topic.

Derk de Tweede
20 januari 2008, 19:52
Wat een aangrijpend topic.

Nog nooit op een koopzondag in een Ikea-vestiging geweest met vrouw en kind?
Dan heb je echt geluk gehad.

Tavek
20 januari 2008, 19:54
Ze zijn daar ook nog steeds aan het werken aan de wegen. Miserie alom.

Mahalingam
20 januari 2008, 20:13
Van 1998 tot 2006 heerste GroenLinks wethouder Rik Grashoff met een ongekend ondemocratisch 'doordram' bewind over de ruimtelijke ordening in Delft. De niveauloze PvdA wethouders Torenstra (tomatenplukker) en Rensen (onderwijzer) lieten civiel ingenieur Grashoff ongestoord zijn gang gaan.
[...]
8 IKEA
Bij de filemeldingen wordt Delft nu ook genoemd vanwege de afsluiting van de afritten Delft centrum wegens een te grote toeloop van klanten voor de vernieuwde Ikea vestiging. Grashoff heeft de goedkoopste oplossing van Ikea goedgekeurd en liet zich aan het eind van zijn wethouderschap verleiden door een donatie van twee miljoen van Ikeavoor eindelijk een Bomenfonds. Ikea mocht twee keer zo groot worden en de nieuwe parkeergarage mocht bovengrondsgebouwd worden. Dit enkelvoudige ruimtegebruik is een enorme besparing geweest voor Ikea maar wel een aanslag op de omliggende natuur.

Ook is er in feite niets ingrijpends gebeurd aan de afritten voor Ikea bezoekers. Drukte veroorzaker Ikea moest de reconstructie van de afritten betalen. Die afritten stonden vroeger al vol op drukke dagen. En nog steeds zijn ze over de grootste lengte éénbaans. Ikea mocht van Grashoff bezuinigen op een dure ingreep van een geheel dubbelbaanse afrit. Er is wel een kort stukje dubbele baan aangelegd voor verkeer naar Delft Centrum. Maar daar zie ik het nut niet van in.

Je moet ook nooit een sluwe vos en autohater als Grashoff (heeft nu wel een auto) een auto circulatieplan laten bedenken. Ikea en Rijkswaterstaat kunnen nu wel zeggen dat het goed komt. Maar dat zie ik niet gebeuren zonder dat de afrit en toevoer naar de Ikea parkeergelegenheden geheel tweebaans worden. Grashoff vindt het vast prachtig dat het verkeer vastloopt. dan moet je maar met het openbaar vervoer naar Ikea gaan.
http://www.jpdewit.nl/mislukkingen.htm

circe
20 januari 2008, 20:25
Nog nooit op een koopzondag in een Ikea-vestiging geweest met vrouw en kind?
Dan heb je echt geluk gehad.

ik heb ooit 1 (één) keer door mijn dochter verplicht geweest om op zaterdag naar Ikea te gaan.

Dat was het dan.

Buiten het feit dat ik zodanig geirriteerd geraakte dat mijn dochter zich als verdediger van de verkopers ging opwerpen (die jongens waren uiteraard onschuldig, maar ik word woest als ik van het ene kastjesverkoopargument naar het andere wordt geduwd terwijl ik helem�*�*l geen kastje moet hébben!) ging mijn bloeddruk steil de hoogte in toen bleek dat "willen we nog even naar die éne zitbank gaan kijken" betekende dat je verdomme héél dat verplicht kinnekesparcours OPNIEUW moet afleggen!

nee! dankje dus.

PollyCorrect
20 januari 2008, 20:31
Ik ben de laatste keren op vrijdagmiddag geweest. Best te doen. Het parcours is idd wel véél te lang en kinnekesachtig.

Derk de Tweede
20 januari 2008, 20:31
ik heb ooit 1 (één) keer door mijn dochter verplicht geweest om op zaterdag naar Ikea te gaan.

Dat was het dan.

Buiten het feit dat ik zodanig geirriteerd geraakte dat mijn dochter zich als verdediger van de verkopers ging opwerpen (die jongens waren uiteraard onschuldig, maar ik word woest als ik van het ene kastjesverkoopargument naar het andere wordt geduwd terwijl ik helem�*�*l geen kastje moet hébben!) ging mijn bloeddruk steil de hoogte in toen bleek dat "willen we nog even naar die éne zitbank gaan kijken" betekende dat je verdomme héél dat verplicht kinnekesparcours OPNIEUW moet afleggen!



nee! dankje dus.

Ben ooit vrouw en kind kwijtgeraakt daar, het was daar zo enorm druk.
En dan naar huis met een loodzwaar pakket achterin en thuis meteen aan de slag,
Ik hield altijd schroefjes over van zo'n Ikea-kast.

PollyCorrect
20 januari 2008, 20:33
Lekker vrouw en kind kwijt.
Komt daar zo'n kast voor in de plaats. :?

Tavek
20 januari 2008, 20:35
De niveauloze PvdA wethouders Torenstra (tomatenplukker) en Rensen (onderwijzer) lieten civiel ingenieur Grashoff ongestoord zijn gang gaan.


/strijk

Derk de Tweede
20 januari 2008, 20:38
Lekker vrouw en kind kwijt.
Komt daar zo'n kast voor in de plaats. :?

De meeste echtscheidingen hebben bij Ikea hun wortels......:roll:
Toch maar eens naar Ikea gaan :|

PollyCorrect
20 januari 2008, 20:52
De meeste echtscheidingen hebben bij Ikea hun wortels......:roll:
Toch maar eens naar Ikea gaan :|

Nou ja. :shock:

Als je maar niet naar de wasserette om de hoek gaat.
Ongelooflijk trouwens wat een succes die heeft :evil:
De hele dag al die machines draaiend.
En vol met Polen en Afrikanen, geen idee waar die allemaal vandaan komen.

Terwijl er prachtige wasserettes in de buurt zijn met niemand erin.

circe
20 januari 2008, 21:00
Nou ja. :shock:

Als je maar niet naar de wasserette om de hoek gaat.
Ongelooflijk trouwens wat een succes die heeft :evil:
De hele dag al die machines draaiend.
En vol met Polen en Afrikanen, geen idee waar die allemaal vandaan komen.

Terwijl er prachtige wasserettes in de buurt zijn met niemand erin.


heu... en dan al dat lawaai twee blokken verder??? Ben je zeker dat ze daar aan het WASSEN zijn polly?

PollyCorrect
20 januari 2008, 21:02
heu... en dan al dat lawaai twee blokken verder??? Ben je zeker dat ze daar aan het WASSEN zijn polly?Ja, echt, circe. Ik ben gisteren wezen kijken en praten met de eigenaar. Ik heb zijn afvoerbuizeninstallatie gezien. Zijn blok leunt tegen het mijne juist aan die kant waar de hete lucht in dunne alu buizen wordt gestuwd.

Het weergalmt zo luid dat ik de deurtjes kan horen. :oops: vreselijk hé.
Dus het is wel om de hoek, maar de afvoer raakt mijn gebouw wel degelijk. :(

berre
20 januari 2008, 21:08
heu... en dan al dat lawaai twee blokken verder??? Ben je zeker dat ze daar aan het WASSEN zijn polly?witwassen eh... dat moet ook gebeuren.