PDA

View Full Version : Ik ben rikus


rikus
25 januari 2008, 21:26
Hoi even voorstellen ik ben rikus. Hou wel van een stevige discussie over politiek.
Er staat verder veel info in mijn profiel
groet.

Rudy
25 januari 2008, 22:14
Hoi even voorstellen ik ben rikus. Hou wel van een stevige discussie over politiek.
Er staat verder veel info in mijn profiel
groet.

Welkom Rikus.

Forummen is leuk, werkt zelfs verslavend, interessant, meningen delen, al eens iemand tegen het hoofd stoten, zwanzen, maar ook interessante informatie delen, hoe controversieel ook, het moet allemaal kunnen.

Toch opletten met te veel info in een profiel

Nogmaals, welkom.

R.

Lincoln
25 januari 2008, 22:54
Van harte welkom ,rikus;

Voor de rest wens ik u een aangenaam en een prettige tijdverdrijf op dit forum en elders op het net...

Mvg. Lincoln. :wink:

toccata
25 januari 2008, 23:16
Veel plezier hier:-D

Pluche
25 januari 2008, 23:22
Ook veel plezier toegewenst hier!

stab
26 januari 2008, 08:31
Je kan hier mss 'ns mee beginnen:
Wilders en de heisa rondom zijn film (http://forum.politics.be/showthread.php?goto=newpost&t=101051)
Er staan trouwens ook twee foutjes in je handtekening; vermits die telkenmale gaan terugkomen bij elk berichtje, wijs ik je daarop:
Anders zijn ik ook gewooon

eno2
26 januari 2008, 14:50
Hoi even voorstellen ik ben rikus. Hou wel van een stevige discussie over politiek.
Er staat verder veel info in mijn profiel
groet.
Dag Rikus.
En wat is je suggestie?
Als mededeling kan het echter wel tellen.
Tot ziens!

Derk de Tweede
26 januari 2008, 18:56
Welkom hier....landgenoot neem ik aan.
Knap dat je ondanks je visuele handicap hier post!

berre
27 januari 2008, 12:50
Hoi even voorstellen ik ben rikus. Hou wel van een stevige discussie over politiek.
Er staat verder veel info in mijn profiel
groet.welaan, gegroet rikus.
als je van een goede discussie over politiek houdt zou ik echt niet weten hoe je hier terecht bent gekomen. maar je hebt tenminste nog altijd koetjes en kalfjes om het serieus te houden.