PDA

View Full Version : Bush goede president

pj
4 maart 2004, 22:54
Bush is een goede president omdat hij zijn taak vervult.
Het is een krachtdadig leider,
geeft uitstraling aan zijn land,
en vooral, is goed omringt door politieke kenners.
Dit zijn ook mensen die gedient hebben onder vorige presidenten van de VS.
De echte functie van de president van de wereldmacht moet gewoon duidelijk maken wie de baas is, en zijn lang op krachtdadige wijze leiden. De economische macht uitbreiden (Irak) is daar zeker een deel van. Als ik Amerikaan was, stemde ik zeker op Bush in plaats van zo'n slap ventje als Kerry.

Ik ben nogal een politiek leek :oops: , maar had hierover graag wat info 8O en sterke argumenten :!:

illwill
4 maart 2004, 23:01
Tja de meesten vinden Bush slecht omwille van Iraq, om maar met de rage mee te gaan. Ik vind het persoonlijk beter voor iedereen ook voor de iraqezen dat Saddam er niet meer is. Spijtig dat de terroristen het weer verbrotten voor de irakezen die eindelijk eens aan hun leven willen beginnen. Maarja dat zal ook wel de schuld zijn van Bush.

ggolsteyn
5 maart 2004, 02:15
De echte functie van de president van de wereldmacht moet gewoon duidelijk maken wie de baas is, en zijn lang op krachtdadige wijze leiden. De economische macht uitbreiden (Irak) is daar zeker een deel van. Als ik Amerikaan was, stemde ik zeker op Bush in plaats van zo'n slap ventje als Kerry.

Ik ben nogal een politiek leek :oops: , maar had hierover graag wat info 8O en sterke argumenten :!:
--------------------

Beiden zijn lid van de wereldmachtige bandietenorganisatie "Skull&Bones", verwant met Hitler's WERELDORDE. De uitslag is nu al bekend: het zal Bush zijn die wint, zijn in de gangsterbende lager geplaatst knechtje Kerry zal het een volgende keer mogen proberen.

Kijk eens op :

http://www.aidd.org/societies/bones05.htm