PDA

View Full Version : Nutella Wedstrijd


Kami
28 januari 2008, 20:42
Op www.nutella.be kan je momenteel leuke prijzen winnen (een pannenkoekentafel van Tefal voor de 100 eerste winnaars, een Nutella ontbijtset voor nummer 101-1100). Als chocoladeverslaafde is dit echt iets voor mij. :)

Het enige wat je moet doen, is zelf een pannenkoek versieren, & zoveel mogelijk stemmers verzamelen. Jullie horen me al komen: Zouden jullie op mijn pannenkoek willen stemmen (hij heet Kami-Koek). Jullie kunnen stemmen door te surfen naar www.nutella.be, & vervolgens doorklikken naar 'mooiste pannenkoeken' & 'zoek je eigen pannenkoek' (Kami-Koek).

Als ik op jouw pannenkoek terug moet stemmen laat je hier maar iets weten. Alvast heel erg bedankt! ;)

largo_w
28 januari 2008, 20:53
done... gebt da nog goe gedaan :-D

Djiezes
29 januari 2008, 10:01
Goede wijn behoeft geen krans... :-)

Bovenbuur
29 januari 2008, 14:15
http://st.blog.cz/d/daughter-of-dark.blog.cz/obrazky/4151053.jpg

lantjes
29 januari 2008, 15:27
'k eet enkel Kwatta, de zwarte....Nutella zeker....:roll:

Vroeger hadden ze in Nederland pakjes choco zoals pakjes boter, toeme toch wat was de naam nu ook alweer....Vrienden in Nederland? iemand? Dat was ook goeie....

Savatage
29 januari 2008, 15:29
Vroeger ik at dagelijks nutella op brood, maar ben er toen mee gestopt omdat het iets te zoet was. Ondertussen al 4 jaar geen nutella meer gegeten :-)

BigF
3 december 2023, 09:54
Iemand die in K&K komt vragen om op zijn/haar pannekoek te stemmen en dan gewoon weer weg is...

Those were the days!!

BigF
3 december 2023, 10:08
En dan nog niet eens de moeite doet om largo_w (ook alweer weg sinds 2013...) voor zijn stem te bedanken of om nadien de uitslag van de miss-pannekoek verkiezing even te komen vermelden...

BigF
3 december 2023, 10:10
In 2019 werd er naar verluid een gelijkaardige wedstrijd (https://www.facebook.com/nutellabelgium/videos/ben-je-nutellartiest/2261748947189031/) gehouden.

Iemand daar weet van?

droge humor kassa404
3 december 2023, 12:04
Nutella is gesuikerde palmolie.
Echte chocoladeverslaafden blijven daar van weg.

reservespeler
3 december 2023, 12:06
'k eet enkel Kwatta, de zwarte....Nutella zeker....:roll:

Vroeger hadden ze in Nederland pakjes choco zoals pakjes boter, toeme toch wat was de naam nu ook alweer....Vrienden in Nederland? iemand? Dat was ook goeie....

Nutella is veel te zoet.

reservespeler
3 december 2023, 12:07
Vroeger ik at dagelijks nutella op brood, maar ben er toen mee gestopt omdat het iets te zoet was. Ondertussen al 4 jaar geen nutella meer gegeten :-)

Ik eet al jaren geen chocopasta meer.
Veel te zoet en ongezond.

Koenaard Depuydt
3 december 2023, 22:51
Nutella is veel te zoet.

Geachte heren

Dit hazelnootsmeersel is inderdaad veel te zoet voor die zure Nieuw-VlaemSSche Tjeven. Wat leggen/smeren zij op hun brood?

Hoogachtend

DIBO
3 december 2023, 22:56
Dit hazelnootsmeersel is inderdaad veel te zoet voor die zure Nieuw-VlaemSSche Tjeven. Wat leggen/smeren zij op hun brood?Echte LuikSSche SSiroop

Herr Flick
4 december 2023, 07:44
Bij nutella wedstrijd begint mijn dirty mind weer op te spelen. Ik laat de pot sjoko even passeren.

maddox
4 december 2023, 07:55
Bij nutella wedstrijd begint mijn dirty mind weer op te spelen. Ik laat de pot sjoko even passeren.

Bobby?

Universalia
4 december 2023, 09:11
Op het net zag men het dan weer zo...

https://i1.sndcdn.com/artworks-000128888583-d8bxrs-t500x500.jpg

Ondanks dat was mijn boke met Nutella toch lekker daarstraks. :-D

Skobelev
4 december 2023, 09:34
'k eet enkel Kwatta, de zwarte....Nutella zeker....:roll:

Vroeger hadden ze in Nederland pakjes choco zoals pakjes boter, toeme toch wat was de naam nu ook alweer....Vrienden in Nederland? iemand? Dat was ook goeie....

Choba, ze hebben dat nu in de Jumbo...

Herr Flick
4 december 2023, 14:17
Bobby?

oh des te groter uw fantasie hoe meer plezier,

maar in deze deed bobby nu eens niet mee, maar t zou ook kunnen natuurlijk.


Alle gekheid op een stokje en dat moogt ge letterlijk nemen als pa de pot nutella vraagt s'zondags bij het ontbijt en dochterlief en de schoonzoon eens moeten slikken als m smakelijk zijn booke met choco eet...

(k was er zelf niet bij , dju)

hamac
8 december 2023, 01:46
Geachte heren

Dit hazelnootsmeersel is inderdaad veel te zoet voor die zure Nieuw-VlaemSSche Tjeven. Wat leggen/smeren zij op hun brood?

Hoogachtend

4x6E10 muizenstrontjes.
Als in aantal, niet de zijne.

maddox
8 december 2023, 06:20
oh des te groter uw fantasie hoe meer plezier,
Klinkt gewoon goed in het Engels. "A dirty mind is a joy forever".
Maar in deze deed bobby nu eens niet mee, maar t zou ook kunnen natuurlijk.
Het blijft een "oude grap" nietwaar.
Alle gekheid op een stokje en dat moogt ge letterlijk nemen als pa de pot nutella vraagt s'zondags bij het ontbijt en dochterlief en de schoonzoon eens moeten slikken als m smakelijk zijn booke met choco eet...
(k was er zelf niet bij , dju)


Valt dat niet op, dat soort van vorm in de nutella?