PDA

View Full Version : Een vleugje poëzie.


Die Hard 007
29 januari 2008, 12:33
Slappeling.
Heb je ooit gehoord van het woord wilskracht?
Weet jij wat er gebeurt als er een kind van 3 jaar op je bumper knalt als jE 195 km/u rijdt?
Zou je niet beter homo worden? Jezelf elke dag op een forum laten vernederen of in je aars, is toch hetzelfde?
Zou je niet beter met je hoofd tegen de gootsteen vliegen, bloed is voor de echte venten, zoals alcOl.
Woon jij in Antwerpen? Gelukkig niet of je zou de schelde kunnen verslaan.
Waarom drink jij niet je eigen urine? Komaan, na 5 liter bier per dag moet je toch wel bier piSen.
Ben jij een hond? Die stinken ook altijd zo.
Geloof jij in liefde? Of neuk jij vrouwen voor hun drankbonnen?
Draag jij een zonnebril? Doen, moet ik je mottige ogen niet meer zien.
Ben ik je ex? Waarschijnlijk niet, ze is je nl nu aan het pijpen.
Ben jij Belg? Jij bent lui, dus ja.
Heb jij kinderen? Waarschijnlijk wel, wie zou anders de internetrekening betalen.
Ben ik boos? Nee ik ben je ex.
Welke kleur hebben die smileys aan de rechterkant? De eerste die geel zegt mag eens naar China lopen om te kijken of die smileys op chinezen trekken.
Wil jij mijn vriend zijn? Ik zoek namelijk een L.
Heb jij een hart? Ja, jij hebt een rood hart, van plastic, zoeen dat ik gisteren heb vertrapt.
Hoe laat is? Rofl, duRf ik zo'n domme vragen te stellen.
Pijp ik je nu? Nee ik ben boos.

Slaapwel mijn lieve troetelbeer, ik kan niet meer wachten op het moment dat ik mijn borst(EN) tegen je laffe en naar pis stinkende lichaam druk. Lafheid ruik je niet, pis wel, snap je? Tot in Zwitserland.


[dit is een ode aan the king]

Djiezes
29 januari 2008, 13:14
:wtf:

Savatage
29 januari 2008, 13:44
Gisterennacht rond 01.30 had hij hier hetzelfde geplaatst, maar de topic is toen verwijderd. Nu staat het er weeral precies.

Die Hard 007
29 januari 2008, 16:32
Gisterennacht rond 01.30 had hij hier hetzelfde geplaatst, maar de topic is toen verwijderd. Nu staat het er weeral precies.Fout, toen was het een persoonlijke aanval, nu is het een ode aan the king, en voor zover ik weet is dat geen forummer.

Dronkoers
29 januari 2008, 16:43
Als ik vergelijk met m'n PB, is er inderdaad 1 woord verwijderd ;-)

Dronkoers
29 januari 2008, 17:03
...
Ben ik je ex? Waarschijnlijk niet, ze is je nl nu aan het pijpen.
...
Ben ik boos? Nee ik ben je ex.
...
Pijp ik je nu? Nee ik ben boos.

Ge moet wel weten wa ge wilt eh ;-)

Slaapwel mijn lieve troetelbeer, ik kan niet meer wachten op het moment dat ik mijn borst(EN) tegen je laffe en naar pis stinkende lichaam druk.

Welke cupmaat? :mrgreen:

Pietje
29 januari 2008, 17:04
Slappeling.
Heb je ooit gehoord van het woord wilskracht?
Weet jij wat er gebeurt als er een kind van 3 jaar op je bumper knalt als jE 195 km/u rijdt?
Zou je niet beter homo worden? Jezelf elke dag op een forum laten vernederen of in je aars, is toch hetzelfde?
Zou je niet beter met je hoofd tegen de gootsteen vliegen, bloed is voor de echte venten, zoals alcOl.
Woon jij in Antwerpen? Gelukkig niet of je zou de schelde kunnen verslaan.
Waarom drink jij niet je eigen urine? Komaan, na 5 liter bier per dag moet je toch wel bier piSen.
Ben jij een hond? Die stinken ook altijd zo.
Geloof jij in liefde? Of neuk jij vrouwen voor hun drankbonnen?
Draag jij een zonnebril? Doen, moet ik je mottige ogen niet meer zien.
Ben ik je ex? Waarschijnlijk niet, ze is je nl nu aan het pijpen.
Ben jij Belg? Jij bent lui, dus ja.
Heb jij kinderen? Waarschijnlijk wel, wie zou anders de internetrekening betalen.
Ben ik boos? Nee ik ben je ex.
Welke kleur hebben die smileys aan de rechterkant? De eerste die geel zegt mag eens naar China lopen om te kijken of die smileys op chinezen trekken.
Wil jij mijn vriend zijn? Ik zoek namelijk een L.
Heb jij een hart? Ja, jij hebt een rood hart, van plastic, zoeen dat ik gisteren heb vertrapt.
Hoe laat is? Rofl, duRf ik zo'n domme vragen te stellen.
Pijp ik je nu? Nee ik ben boos.

Slaapwel mijn lieve troetelbeer, ik kan niet meer wachten op het moment dat ik mijn borst(EN) tegen je laffe en naar pis stinkende lichaam druk. Lafheid ruik je niet, pis wel, snap je? Tot in Zwitserland.


[dit is een ode aan the king]


Ik kan mij natuurlijk serieus vergissen, maar zowel qua "inhoud" als qua stijl, moet ik spontaan terugdenken aan een "forum-creatuur" uit het verleden :

http://http://forum.politics.be/member.php?find=lastposter&t=59445

Die Hard 007
29 januari 2008, 17:11
Ge moet wel weten wa ge wilt eh ;-)
Welke cupmaat? :mrgreen:Mooi zo, iemand die in een gedicht durft graven, op zoek naar de achterliggende betekenis.

Pietje, je link werkt niet.

toccata
29 januari 2008, 17:12
Pietje, de link werkt niet
spijtig want ik ben wel benieuwd naar andere poetische hoogstandjes:d

Pietje
29 januari 2008, 17:15
Pietje, de link werkt niet
spijtig want ik ben wel benieuwd naar andere poetische hoogstandjes:d

:-( Er zou iets mis zijn met "DNS". Help !!!:-(

Jazeker
29 januari 2008, 17:16
http://forum.politics.be/member.php?find=lastposter&t=59445

Deze link werkt wel ;-)

(zat dubbele http:// in)

Jazeker
29 januari 2008, 17:20
Ik kan mij natuurlijk serieus vergissen, maar zowel qua "inhoud" als qua stijl, moet ik spontaan terugdenken aan een "forum-creatuur" uit het verleden :

http://http://forum.politics.be/member.php?find=lastposter&t=59445

Ik mis de obligate spatie tussen het eind van de zin en de punt.

Pietje
29 januari 2008, 17:22
Deze link werkt wel ;-)

(zat dubbele http:// in)


Dju, had ik moeten zien. :cheer: Many thanks 8-)

Pietje
29 januari 2008, 17:24
Ik mis de obligate spatie tussen het eind van de zin en de punt.

Indien dat echt zijn handelsmerk was, zit ik dus waarschijnlijk wel verkeerd. Het was dat "rauw" taalgebruik verwerkt in korte zinnetjes die het hem deden bij mij.

Dronkoers
29 januari 2008, 17:43
Mooi zo, iemand die in een gedicht durft graven, op zoek naar de achterliggende betekenis.

Pietje, je link werkt niet.

Over die cupmaat was wel een serieuze vraag eh :mrgreen:

Die Hard 007
29 januari 2008, 17:56
Over die cupmaat was wel een serieuze vraag eh :mrgreen:Omdat je aandringt, C. Maar stond ook al in het gedicht, moest je maar beter lezen, dieper bedoel ik.

Dronkoers
29 januari 2008, 18:01
Omdat je aandringt, C. Maar stond ook al in het gedicht, moest je maar beter lezen, dieper bedoel ik.


Zo een "diepgang" heb ik niet (over het gedicht eh ;-))

Maarjah, je bent m'n ex en weer niet, die me niet en tegelijk wel pijpt, en toch boos is op iemand die ge al pijpend tussen uw borst(EN) steekt :-D

...en daaruit moet ik afleiden dat ge een C hebt? :mrgreen:

Dronkoers
29 januari 2008, 18:01
Heb ik dat gezegd?

Die Hard 007
29 januari 2008, 18:05
Zo een "diepgang" heb ik niet (over het gedicht eh ;-))

Maarjah, je bent m'n ex en weer niet, die me niet en tegelijk wel pijpt, en toch boos is op iemand die ge al pijpend tussen uw borst(EN) steekt :-D

...en daaruit moet ik afleiden dat ge een C hebt? :mrgreen:Er staan nog andere dingen in dan seks. Maar dat was dan ook het enige wat jou niet kon schelen tijdens onze relatie.

Dronkoers
29 januari 2008, 18:09
Er staan nog andere dingen in dan seks. Maar dat was dan ook het enige wat jou niet kon schelen tijdens onze relatie.

Ah?
Slappeling.seksueel getint
Heb je ooit gehoord van het woord wilskracht? seksueel getint
Weet jij wat er gebeurt als er een kind van 3 jaar op je bumper knalt als jE 195 km/u rijdt?
Zou je niet beter homo worden?seksueel getint Jezelf elke dag op een forum laten vernederen of in je aars, is toch hetzelfde? seksueel getint
Zou je niet beter met je hoofd tegen de gootsteen vliegen, bloed is voor de echte venten, zoals alcOl.seksueel getint
Woon jij in Antwerpen? Gelukkig niet of je zou de schelde kunnen verslaan.seksueel getint
Waarom drink jij niet je eigen urine? Komaan, na 5 liter bier per dag moet je toch wel bier piSen. seksueel getint
Ben jij een hond? Die stinken ook altijd zo. seksueel getint
Geloof jij in liefde? Of neuk jij vrouwen voor hun drankbonnen? seksueel getint
Draag jij een zonnebril? Doen, moet ik je mottige ogen niet meer zien.
Ben ik je ex? Waarschijnlijk niet, ze is je nl nu aan het pijpen. seksueel getint
Ben jij Belg? Jij bent lui, dus ja. seksueel getint
Heb jij kinderen? Waarschijnlijk wel, wie zou anders de internetrekening betalen. seksueel getint
Ben ik boos? Nee ik ben je ex. seksueel getint
Welke kleur hebben die smileys aan de rechterkant? De eerste die geel zegt mag eens naar China lopen om te kijken of die smileys op chinezen trekken.seksueel getint
Wil jij mijn vriend zijn? Ik zoek namelijk een L.seksueel getint
Heb jij een hart? seksueel getintJa, jij hebt een rood hart, van plastic, zoeen dat ik gisteren heb vertrapt. seksueel getint
Hoe laat is? Rofl, duRf ik zo'n domme vragen te stellen.
Pijp ik je nu? Nee ik ben boos.seksueel getint

Slaapwel mijn lieve troetelbeer, ik kan niet meer wachten op het moment dat ik mijn borst(EN) seksueel getinttegen je laffe en naar pis stinkende lichaam druk.seksueel getint Lafheid ruik je niet, pis wel, snap je?seksueel getint Tot in Zwitserland.seksueel getint


[dit is een ode aan the king]

;-)

Oja, sorry, het is 18 uur 17 ;-)

Jazeker
29 januari 2008, 18:10
Curiouser and curiouser.

Dronkoers
29 januari 2008, 18:11
Curiouser and curiouser.

Ik eigenlijk minder en minder ;-)

Die Hard 007
29 januari 2008, 18:14
Ah?


;-)

Oja, sorry, het is 18 uur 17 ;-)Een vinkje naast elke zin die je bijna hebt begrepen is meer dan genoeg, je moet niet elke keer je passie daarin leggen.

Dronkoers
29 januari 2008, 18:16
Een vinkje naast elke zin die je bijna hebt begrepen is meer dan genoeg, je moet niet elke keer je passie daarin leggen.

Ik heb toch niks over uitgaan gezegd? ;-)

Kim
29 januari 2008, 18:26
Er staan nog andere dingen in dan seks. Maar dat was dan ook het enige wat jou niet kon schelen tijdens onze relatie.

En wat hebben wij hier eigenlijk mee te maken? Moeten we nu vragen wat er verkeerd is gelopen of zo? Daar ga ik dus niet mee beginnen want dat interesseert me geen ene f*ck.

Er bestaan heus nog wel andere zelfhulpgroepen dan je frustraties uiten op publieke fora.

L. J. Brutus
29 januari 2008, 18:34
Vind het anders best een mooi gedicht. Precies Tom Lanoye of Herman Brusselmans. Ook al zo'n verbale krachtpatsers.

Derk de Tweede
29 januari 2008, 18:50
Wat een raar draadje!

reinaert68
29 januari 2008, 18:55
Slappeling.
Heb je ooit gehoord van het woord wilskracht?
Weet jij wat er gebeurt als er een kind van 3 jaar op je bumper knalt als jE 195 km/u rijdt?
Zou je niet beter homo worden? Jezelf elke dag op een forum laten vernederen of in je aars, is toch hetzelfde?
Zou je niet beter met je hoofd tegen de gootsteen vliegen, bloed is voor de echte venten, zoals alcOl.
Woon jij in Antwerpen? Gelukkig niet of je zou de schelde kunnen verslaan.
Waarom drink jij niet je eigen urine? Komaan, na 5 liter bier per dag moet je toch wel bier piSen.
Ben jij een hond? Die stinken ook altijd zo.
Geloof jij in liefde? Of neuk jij vrouwen voor hun drankbonnen?
Draag jij een zonnebril? Doen, moet ik je mottige ogen niet meer zien.
Ben ik je ex? Waarschijnlijk niet, ze is je nl nu aan het pijpen.
Ben jij Belg? Jij bent lui, dus ja.
Heb jij kinderen? Waarschijnlijk wel, wie zou anders de internetrekening betalen.
Ben ik boos? Nee ik ben je ex.
Welke kleur hebben die smileys aan de rechterkant? De eerste die geel zegt mag eens naar China lopen om te kijken of die smileys op chinezen trekken.
Wil jij mijn vriend zijn? Ik zoek namelijk een L.
Heb jij een hart? Ja, jij hebt een rood hart, van plastic, zoeen dat ik gisteren heb vertrapt.
Hoe laat is? Rofl, duRf ik zo'n domme vragen te stellen.
Pijp ik je nu? Nee ik ben boos.

Slaapwel mijn lieve troetelbeer, ik kan niet meer wachten op het moment dat ik mijn borst(EN) tegen je laffe en naar pis stinkende lichaam druk. Lafheid ruik je niet, pis wel, snap je? Tot in Zwitserland.


[dit is een ode aan the king]

Klinkt als een ode aan Dronkoers als je 't mij vraagt!

L. J. Brutus
29 januari 2008, 19:01
Klinkt als een ode aan Dronkoers als je 't mij vraagt!

Hij is dan ook de "spam king".

Dronkoers
29 januari 2008, 19:16
'k Vind het eigenlijk best wel grappig :-D

reinaert68
29 januari 2008, 19:30
'k Vind het eigenlijk best wel grappig :-D

Een forum aanbidster...

Dronkoers
29 januari 2008, 19:31
Een forum aanbidster...

:lol:

Zo te lezen niet echt eh ;-)

trouwens, wie zegt dat het geen man is? :?

toccata
29 januari 2008, 19:33
:lol:

Zo te lezen niet echt eh ;-)

trouwens, wie zegt dat het geen man is? :?

C-cup?8O:-D

berre
29 januari 2008, 19:35
Slappeling.
Heb je ooit gehoord van het woord wilskracht?
Weet jij wat er gebeurt als er een kind van 3 jaar op je bumper knalt als jE 195 km/u rijdt?
Zou je niet beter homo worden? Jezelf elke dag op een forum laten vernederen of in je aars, is toch hetzelfde?
Zou je niet beter met je hoofd tegen de gootsteen vliegen, bloed is voor de echte venten, zoals alcOl.
Woon jij in Antwerpen? Gelukkig niet of je zou de schelde kunnen verslaan.
Waarom drink jij niet je eigen urine? Komaan, na 5 liter bier per dag moet je toch wel bier piSen.
Ben jij een hond? Die stinken ook altijd zo.
Geloof jij in liefde? Of neuk jij vrouwen voor hun drankbonnen?
Draag jij een zonnebril? Doen, moet ik je mottige ogen niet meer zien.
Ben ik je ex? Waarschijnlijk niet, ze is je nl nu aan het pijpen.
Ben jij Belg? Jij bent lui, dus ja.
Heb jij kinderen? Waarschijnlijk wel, wie zou anders de internetrekening betalen.
Ben ik boos? Nee ik ben je ex.
Welke kleur hebben die smileys aan de rechterkant? De eerste die geel zegt mag eens naar China lopen om te kijken of die smileys op chinezen trekken.
Wil jij mijn vriend zijn? Ik zoek namelijk een L.
Heb jij een hart? Ja, jij hebt een rood hart, van plastic, zoeen dat ik gisteren heb vertrapt.
Hoe laat is? Rofl, duRf ik zo'n domme vragen te stellen.
Pijp ik je nu? Nee ik ben boos.

Slaapwel mijn lieve troetelbeer, ik kan niet meer wachten op het moment dat ik mijn borst(EN) tegen je laffe en naar pis stinkende lichaam druk. Lafheid ruik je niet, pis wel, snap je? Tot in Zwitserland.


[dit is een ode aan the king]is er iets met de hoofdletters?
het is maar een gedacht, er zal wel degelijk iets achter dit gedicht zitten hoor, ik denk dat dit geen pure nonsens is...

Dronkoers
29 januari 2008, 19:35
C-cup?8O:-D

Tuurlijk, en ik heb een D, draag constant hoge hakken en heb 47 dagcremekes... ben ik nu ook een V? ;-)

reinaert68
29 januari 2008, 19:36
:lol:

Zo te lezen niet echt eh ;-)

trouwens, wie zegt dat het geen man is? :?

Ja ze is wat boos, dat wel, maar ze noemt je een troetelbeertje en ze wil je versmachten in haar Alpen. Volgens mij staat ze heet.

reinaert68
29 januari 2008, 19:39
is er iets met de hoofdletters?
het is maar een gedacht, er zal wel degelijk iets achter dit gedicht zitten hoor, ik denk dat dit geen pure nonsens is...

EOSLREN:

sloeren?

loseren?

Dronkoers
29 januari 2008, 19:43
is er iets met de hoofdletters?
het is maar een gedacht, er zal wel degelijk iets achter dit gedicht zitten hoor, ik denk dat dit geen pure nonsens is...
Ja ze is wat boos, dat wel, maar ze noemt je een troetelbeertje en ze wil je versmachten in haar Alpen. Volgens mij staat ze heet.

Ik zoek er juist niks achter... kan nog leuk worden ;-)

Jazeker
29 januari 2008, 19:44
is er iets met de hoofdletters?
het is maar een gedacht, er zal wel degelijk iets achter dit gedicht zitten hoor, ik denk dat dit geen pure nonsens is...

Had ik ook al mee zitten spelen, maar kon er zo direkt niets van maken.

berre
29 januari 2008, 19:46
Had ik ook al mee zitten spelen, maar kon er zo direkt niets van maken.indien je de L en de EN weglaat (deze zouden misschien toch nog als gewoon gebruikte hoofdletters kunnen gezien worden) kan je er ROES van maken...
maar dat is het dan.
kom op onbekende, help ons een stapje vooruit.

Die Hard 007
29 januari 2008, 19:51
indien je de L en de EN weglaat (deze zouden misschien toch nog als gewoon gebruikte hoofdletters kunnen gezien worden) kan je er ROES van maken...
maar dat is het dan.
kom op onbekende, help ons een stapje vooruit.Als ik jullie hier zie sukkelen krijg ik medelijden, ik geef jullie twee tips naast de tip 'hoofdletters' die je al had gevonden:

-1
-Zoek bij jezelf

Dronkoers
29 januari 2008, 20:00
Zulke raadsels laat ik over aan Firestone ;-)

Die Hard 007
29 januari 2008, 20:02
Zulke raadsels laat ik over aan Firestone ;-)
Je moet het niet ver gaan zoeken, zeker jij niet.

berre
29 januari 2008, 20:02
om eerlijk te zijn ben ik nog niet veel verder gekomen met de 2 extra hints...

Dronkoers
29 januari 2008, 20:04
Je moet het niet ver gaan zoeken, zeker jij niet.

Blijkbaar ben ik de enige die er gewoon niet naar zoekt

Die Hard 007
29 januari 2008, 20:04
om eerlijk te zijn ben ik nog niet veel verder gekomen met de 2 extra hints...
Nog eentje, dit combineren met de vorige twee moet het afmaken: EN

Die Hard 007
29 januari 2008, 20:05
Blijkbaar ben ik de enige die er gewoon niet naar zoekt
Als ik heel eerlijk ben moet jij er eigenlijk niet naar zoeken.

Jazeker
29 januari 2008, 20:05
Blijkbaar ben ik de enige die er gewoon niet naar zoekt

C cupke en ge zoekt er nog niet naar? Misschien toch homo dus... :?

;-)

Dronkoers
29 januari 2008, 20:09
C cupke en ge zoekt er nog niet naar? Misschien toch homo dus... :?

;-)


En als ik zeg dat ik een C+ cup heb, geloof je me dan ook? ;-)

reinaert68
29 januari 2008, 20:10
Gewoon LOSER dan?

berre
29 januari 2008, 20:10
Nog eentje, dit combineren met de vorige twee moet het afmaken: ENik maak weinig uit je tips hoor. het enige dat ik momenteel zie is een tekstje dat blijkbaar de spot drijft met iemand, dronkje blijkbaar, (of misschien meerderen) op dit forum en het soort discussie's dat hier soms gevoerd wordt. dat laatse bijvoorbeeld, van zwitserland, zou ik nu eens niet kunnen linken met eender wat ervoor.

Die Hard 007
29 januari 2008, 20:12
Gewoon LOSER dan?
-Zoek bij jezelf
Ja dus...

reinaert68
29 januari 2008, 20:12
ik maak weinig uit je tips hoor. het enige dat ik momenteel zie is een tekstje dat blijkbaar de spot drijft met iemand, dronkje blijkbaar, (of misschien meerderen) op dit forum en het soort discussie's dat hier soms gevoerd wordt. dat laatse bijvoorbeeld, van zwitserland, zou ik nu eens niet kunnen linken met eender wat ervoor.
Zwitserland=Borsten?

reinaert68
29 januari 2008, 20:13
Ja dus...

Is het dat? Joepie!!

Jazeker
29 januari 2008, 20:18
"Hell hath no fury like a woman scorned"

Pietje
29 januari 2008, 20:23
The first Dronkoers-Groepie is a fact 8-)

Pantoffeldiertje
29 januari 2008, 22:02
"Loser."


Amusant. Schitterend, hoe sommige mensen aan aandacht willen komen.

André de Hollander
30 januari 2008, 02:51
Dronkoers, wat heb je uitgevreten om door een C-cup voor LOSER uitgemaakt te worden?:roll::lilangel:

Dronkoers
30 januari 2008, 06:40
Dronkoers, wat heb je uitgevreten om door een C-cup voor LOSER uitgemaakt te worden?:roll::lilangel:

Vraag het eens aan hem/haar eh ;-)

lombas
30 januari 2008, 07:16
Is er een "beste-topic-onderwerp"-prijs voorhanden?

berre
30 januari 2008, 07:18
dat zou wel tof zijn

*start gauw een topic over diarree*

André de Hollander
30 januari 2008, 09:52
Op 28-1-2008 kon Dronkoers zijn verslaving niet langer in bedwang houden en moest hij reageren op een topic over biermerken. Een medeforummer voelde zich poetisch geprikkeld en kwam tot zijn gedicht. Zou het een tweede nickname van Nick kunnen zijn?

Die Hard 007
30 januari 2008, 12:16
Op 28-1-2008 kon Dronkoers zijn verslaving niet langer in bedwang houden en moest hij reageren op een topic over biermerken. Een medeforummer voelde zich poetisch geprikkeld en kwam tot zijn gedicht. Zou het een tweede nickname van Nick kunnen zijn?Ik denk dat dronkoers de enige is die me (her)kent, als hij naar zijn diepere gevoelens luistert tenminste.

Die Hard 007
30 januari 2008, 14:45
En wat hebben wij hier eigenlijk mee te maken? Moeten we nu vragen wat er verkeerd is gelopen of zo? Daar ga ik dus niet mee beginnen want dat interesseert me geen ene f*ck.

Er bestaan heus nog wel andere zelfhulpgroepen dan je frustraties uiten op publieke fora.Kimmie, jij bent de enige die hulp nodig heeft denk ik, maar ik wil anders wel gerust eens een gedicht over u schrijven, wees wel gewaarschuwd want sommige delen uit mijn gedichten kunnen beledigend overkomen.

Djiezes
30 januari 2008, 14:47
:sleeping:

Dronkoers
30 januari 2008, 16:48
Ik denk dat dronkoers de enige is die me (her)kent, als hij naar zijn diepere gevoelens luistert tenminste.

Ik ken maar 1 ex die weet dat ik op P.be zit, en ik kan me niet voorstellen dat die zulke gedichten gaat schrijven over mij ;-)

Djiezes
30 januari 2008, 17:02
Ik ken maar 1 ex die weet dat ik op P.be zit, en ik kan me niet voorstellen dat die zulke gedichten gaat schrijven over mij ;-)

zeggen uw diepere gevoelens da? :-P

Dronkoers
30 januari 2008, 17:05
zeggen uw diepere gevoelens da? :-P

:lol:

Nee, mijn "gezond" verstand ;-)

André de Hollander
30 januari 2008, 18:27
Ik ken maar 1 ex die weet dat ik op P.be zit, en ik kan me niet voorstellen dat die zulke gedichten gaat schrijven over mij ;-)

En hoeveel exen van je zijn er op P.be die je niet kent?
Je hebt niet echt een geheim gemaakt van je identiteit, dus áls ze op P.be komen, dan zullen ze je herkennen ook.:-D

Jazeker
30 januari 2008, 18:30
En hoeveel exen van je zijn er op P.be die je niet kent?


En hoeveel ex-en die je je door je alcoholconsumptie niet eens meer herinnert? :-D

toccata
30 januari 2008, 18:37
En hoeveel ex-en die je je door je alcoholconsumptie niet eens meer herinnert? :-D
Dat lijkt me de meeste relevante vraag eig:-D;-)

Kim
30 januari 2008, 19:50
Kimmie, jij bent de enige die hulp nodig heeft denk ik, maar ik wil anders wel gerust eens een gedicht over u schrijven, wees wel gewaarschuwd want sommige delen uit mijn gedichten kunnen beledigend overkomen.

Je doet maar meisje/jongen, maar wees voorbereid op wat je gaat terugkrijgen.

Die Hard 007
30 januari 2008, 20:49
Ik ken maar 1 ex die weet dat ik op P.be zit, en ik kan me niet voorstellen dat die zulke gedichten gaat schrijven over mij ;-)
Denk jij dat je vrouwen ooit gaat verstaan als je vijf liter bier per dag binnen kapt, de meeste mannen slagen er zelfs niet in als geheelonthouder zijn.

Die Hard 007
30 januari 2008, 20:50
Je doet maar meisje/jongen, maar wees voorbereid op wat je gaat terugkrijgen.Jij moet een interessant verleden hebben.

berre
30 januari 2008, 20:52
dat belooft hier eens goed uit de hand te lopen :)

berre
30 januari 2008, 20:53
trouwens die hard 00dingezen
vertel eens wat over mij enzo...

Kim
30 januari 2008, 21:12
Jij moet een interessant verleden hebben.
Als jij het zegt...

djimi
30 januari 2008, 22:15
Denk jij dat je vrouwen ooit gaat verstaan als je vijf liter bier per dag binnen kapt, de meeste mannen slagen er zelfs niet in als ze geheelonthouder zijn.


Geldt in de andere richting net het tegenovergestelde?

Hoe mentaal anorexisch/geflaird het meiske ook moge wezen, zelfs de meest complexe vent heeft ze in één seconde door? Of zoiets?



O, Die Hard 007, laat het licht uwer wijsheid over deze aardkloot schijnen!

L. J. Brutus
30 januari 2008, 22:17
Denk jij dat je vrouwen ooit gaat verstaan als je vijf liter bier per dag binnen kapt, de meeste mannen slagen er zelfs niet in als geheelonthouder zijn.

Moraal van het verhaal: meer bier!

Die Hard 007
30 januari 2008, 22:24
dat belooft hier eens goed uit de hand te lopen :)Nog één bericht, dan..

Die Hard 007
30 januari 2008, 22:26
Als jij het zegt...Verdrukte traumatische ervaringen. Minderwaardigheidscomplex dat zich logischerwijs omzet in een soort meerderwaardigheidsgevoel. Slechte ervaringen met andere vrouwen, waarschijnlijk veel gepest geweest tijdens kinderjaren door die omhoog gevallen trutten waar alle jongens naar stonden te kijken.

Die Hard 007
30 januari 2008, 22:28
trouwens die hard 00dingezen
vertel eens wat over mij enzo...
Jij bent nieuwsgierig, moet je meer op de vrouwen concentreren en minder op je pc, vrouwen zijn veel interessanter, neem het van mij aan.

Kim
30 januari 2008, 22:31
Verdrukte traumatische ervaringen. Minderwaardigheidscomplex dat zich logischerwijs omzet in een soort meerderwaardigheidsgevoel. Slechte ervaringen met andere vrouwen, waarschijnlijk veel gepest geweest tijdens kinderjaren door die omhoog gevallen trutten waar alle jongens naar stonden te kijken.

Oe la, we gaan de psychologische toer op! :-D

Minderwaardigdheidscomplex? Over wat? Ik ben tevreden met wie ik ben, zelfs mijn slechte kantjes (of minder goede kantjes) heb ik aanvaard (zowel karakterieel als lichamelijk).

Slechte ervaringen met andere vrouwen? Niet echt, alleen verkies ik het gezelschap van vrienden boven dat van vriendinnen (als ik een avond wegga, wil ik me amuseren en niet de hele tijd liggen giechelen en flirten met een hoop onbekenden).

Gepest door omhooggevallen trutten waar alle jongens naar stonden te kijken? Niet echt, ik negeer zo'n omhooggevallen trutten meestal.

Die Hard 007
30 januari 2008, 22:32
Geldt in de andere richting net het tegenovergestelde?

Hoe mentaal anorexisch/geflaird het meiske ook moge wezen, zelfs de meest complexe vent heeft ze in één seconde door? Of zoiets?



O, Die Hard 007, laat het licht uwer wijsheid over deze aardkloot schijnen!Bijna, vrouwen mogen nog zo stom zijn, hun emoties zijn ingewikkeld, of anders zou Britney Spears vriendje zich toch wel niet te grazen laten hebben nemen zeker.
Mannen kunnen heel slim zijn, maar hun emoties zijn simpel, uit cliché's kan men heel veel halen.

Die Hard 007
30 januari 2008, 22:35
Oe la, we gaan de psychologische toer op! :-D

Minderwaardigdheidscomplex? Over wat? Ik ben tevreden met wie ik ben, zelfs mijn slechte kantjes (of minder goede kantjes) heb ik aanvaard (zowel karakterieel als lichamelijk).

Slechte ervaringen met andere vrouwen? Niet echt, alleen verkies ik het gezelschap van vrienden boven dat van vriendinnen (als ik een avond wegga, wil ik me amuseren en niet de hele tijd liggen giechelen en flirten met een hoop onbekenden).

Gepest door omhooggevallen trutten waar alle jongens naar stonden te kijken? Niet echt, ik negeer zo'n omhooggevallen trutten meestal.Ik ben een analysator (de vrouwelijke vorm van dit woord), geen helderziende, jammer eigenlijk. Ik zal de waarheid nooit letterlijk zeggen maar daarom is het nog niet gelogen. En ik verwacht ook niet dat je mij gelijk geeft, anders was je ook een analysator, of toch op de goeie weg.

djimi
30 januari 2008, 22:35
Bijna, vrouwen mogen nog zo stom zijn, hun emoties zijn ingewikkeld, of anders zou Britney Spears vriendje zich toch wel niet te grazen laten hebben nemen zeker.
Mannen kunnen heel slim zijn, maar hun emoties zijn simpel, uit cliché's kan men heel veel halen.

Als de emoties van mannen werkelijk zo simpel zouden zijn als u schijnt te denken, zou de wereld er nogal anders uitzien, vermoed ik.

En uit cliché's haal ik niet veel, eigenlijk.

Uit diegenen die menen ze te moeten rondbazuinen daarentegen ;-)

Die Hard 007
30 januari 2008, 22:36
Als de emoties van mannen werkelijk zo simpel zouden zijn als u schijnt te denken, zou de wereld er nogal anders uitzien, vermoed ik.Het is juist omdat ze zo simpel zijn dat velen zich er niet kunnen aan aanpassen, vergis u niet.

Mannen zullen bijna altijd heel duidelijk kunnen formuleren waarom ze een relatie afbreken, vrouwen daarentegen...

Kim
30 januari 2008, 22:37
Ik ben een analysator (de vrouwelijke vorm van dit woord), geen helderziende, jammer eigenlijk. Ik zal de waarheid nooit letterlijk zeggen maar daarom is het nog niet gelogen. En ik verwacht ook niet dat je mij gelijk geeft, anders was je ook een analysator, of toch op de goeie weg.
Met alle respect, maar je analyse zit er wel mijlenver naast. Al speel je het wel redelijk makkelijk: het zijn zaken waar de meeste vrouwen mee te maken krijgen gedurende hun levensloop dus met een beetje geluk kan je er mot opzitten. In dit geval zat je er helaas naast.

Goeie raad: kijk verder dan de perceptie op dit forum.

Kim
30 januari 2008, 22:39
Mannen zullen bijna altijd heel duidelijk kunnen formuleren waarom ze een relatie afbreken, vrouwen daarentegen...
Ik denk dat vrouwen héél duidelijk kunnen formuleren waarom ze een relatie afbreken. Vrouwen zijn na een breuk ook veel directer dan mannen (vaak zelfs met de bedoeling om te kwetsen).

Die Hard 007
30 januari 2008, 22:40
Met alle respect, maar je analyse zit er wel mijlenver naast. Al speel je het wel redelijk makkelijk: het zijn zaken waar de meeste vrouwen mee te maken krijgen gedurende hun levensloop dus met een beetje geluk kan je er mot opzitten. In dit geval zat je er helaas naast.

Goeie raad: kijk verder dan de perceptie op dit forum.Hoe goed kent u uzelf?

Die Hard 007
30 januari 2008, 22:41
Ik denk dat vrouwen héél duidelijk kunnen formuleren waarom ze een relatie afbreken. Vrouwen zijn na een breuk ook veel directer dan mannen (vaak zelfs met de bedoeling om te kwetsen).Vrouwen zullen sneller een relatie afbreken, ze zullen harder zijn, maar dat is niet de reden. Diep in hun binnenste zullen ze zeer moeilijk weten waarom ze het hebben gedaan.

Kim
30 januari 2008, 22:41
Hoe goed kent u uzelf?
Ik ken mezelf geen 100% (ik doe vaak nog dingen tegen beter weten in en dingen waarvan ik denk "goh, waarom heb ik dat nu eigenlijk gedaan?").

Maar globaal bekeken weet ik waar ik wel en niet mee "worstel" en kan ik met zeer grote zekerheid zeggen dat de zaken die jij hebt opgesomd niet in het lijstje van "zaken waar ik mee worstel" voorkomen.

Kijk, zoals nu bijvoorbeeld... Nu is het precies alsof ik met dingen "worstel" terwijl ik eigenlijk ontzettend gelukkig ben.

Kim
30 januari 2008, 22:44
Vrouwen zullen sneller een relatie afbreken, ze zullen harder zijn, maar dat is niet de reden. Diep in hun binnenste zullen ze zeer moeilijk weten waarom ze het hebben gedaan.
Stel: mijn man bedriegt mij al vijf jaar achter m'n rug om. Ik verbreek die relatie. Ik denk dat ik zeer goed weet waarom ik die relatie verbreek: gebrek aan respect van m'n man, vernedering, slag in het gezicht en een plotsklaps (onterecht) waardeloos gevoel dat ik aan die kerel te danken heb. Uiteraard heb ik nog gevoelens van liefde voor hem en zal ik me afvragen of het toch niet meer mogelijk was om de problemen op te lossen, maar ik weet goed genoeg dat zo iemand het niet waard is om voor te vechten.

djimi
30 januari 2008, 22:45
Ik denk dat vrouwen héél duidelijk kunnen formuleren waarom ze een relatie afbreken. Vrouwen zijn na een breuk ook veel directer dan mannen (vaak zelfs met de bedoeling om te kwetsen).

Dat komt in elk geval héél goed overeen met mijn eigen ervaringen van 'simpele' man.

Die Hard 007
30 januari 2008, 22:47
Ik ken mezelf geen 100% (ik doe vaak nog dingen tegen beter weten in en dingen waarvan ik denk "goh, waarom heb ik dat nu eigenlijk gedaan?").

Maar globaal bekeken weet ik waar ik wel en niet mee "worstel" en kan ik met zeer grote zekerheid zeggen dat de zaken die jij hebt opgesomd niet in het lijstje van "zaken waar ik mee worstel" voorkomen.Minderwaardig, meerderwaardig, iets waar amper achterkomt, dit is het best te zien door anderen, omdat je je minderwaardig voelt TEGENOVER anderen, of meerderwaardig TEGENOVER anderen. Dit zijn geen zaken waar je mee worstelt maar waardoor je gedrag een bepaalde karakteristiek krijgt.

En mijn pleidooi is niet om te bewijzen dat jij dat hebt, vergeet dat, kunnen we gewoon over de inhoud praten, gaat veel makkelijker.

Maar je bent de eerste test (neem dit niet letterlijk, dit is nu eenmaal een spreekwoord in de Nederlandse taal) alleszins al goed doorgekomen, iemand die zegt dat hij zichzelf kent wordt meteen als idioot bestempelt of hij zou zijn stellingen zeer goed moeten kunnen verdedigen.

djimi
30 januari 2008, 22:50
Jij bent nieuwsgierig, moet je meer op de vrouwen concentreren en minder op je pc, vrouwen zijn veel interessanter, neem het van mij aan.

Kleine correctie: sommige vrouwen zijn veel interessanter, sommige vrouwen zijn net zo interessant, en sommige vrouwen zijn gewoon zo verschrikkelijk saai en bodemloos truttig dat zelfs een pc opwindend kan lijken.

Kim
30 januari 2008, 22:52
Minderwaardig, meerderwaardig, iets waar amper achterkomt, dit is het best te zien door anderen, omdat je je minderwaardig voelt TEGENOVER anderen, of meerderwaardig TEGENOVER anderen. Dit zijn geen zaken waar je mee worstelt maar waardoor je gedrag een bepaalde karakteristiek krijgt.
Mjah, we komen allemaal wel eens in situaties terecht waarin we ons minder goed op ons gemak voelen bij dat gezelschap in kwestie (minderwaardig). We komen allemaal wel eens in situaties terecht waarin we ons "beter" (meerderwaardig) voelen tegenover anderen (dat kan gaan over een kwestie van "gelijk halen" of dat kan betrekking hebben op gedrag.

En mijn pleidooi is niet om te bewijzen dat jij dat hebt, vergeet dat, kunnen we gewoon over de inhoud praten, gaat veel makkelijker.
Fijn. Dat lijkt me inderdaad ook veel makkelijker.

Maar je bent de eerste test (neem dit niet letterlijk, dit is nu eenmaal een spreekwoord in de Nederlandse taal)�* alleszins al goed doorgekomen, iemand die zegt dat hij zichzelf kent wordt meteen als idioot bestempelt of hij zou zijn stellingen zeer goed moeten kunnen verdedigen.
Je leert je hele leven door. Je leert uit je fouten, uit mislukkingen. Of je neemt die extra bagage mee en bouwt een grotere zelfkennis op, of je laat die extra bagage liggen en loopt de volgende keer weer met je kop tegen de muur.

Die Hard 007
30 januari 2008, 22:53
Kleine correctie: sommige vrouwen zijn veel interessanter, sommige vrouwen zijn net zo interessant, en sommige vrouwen zijn gewoon zo verschrikkelijk saai en bodemloos truttig dat zelfs een pc opwindend kan lijken.Ik bekeek het even puur van de psychologische kant, het is niet omdat ze truttig is dat ze daarom niet een interessant geval kan zijn, het is juist omdat jullie zo simpel zijn dat jullie niet zien wat er fout is. Als zij het zelf niet weet van haar, hoe zou in godsnaam een man dan wel haar problemen/menselijke fouten kunnen weten.

Dronkoers
30 januari 2008, 22:53
Kim, het gebeurd niet vaak, maar ik sta als 1 man achter u nu ;-)

Kim
30 januari 2008, 22:55
Kim, het gebeurd niet vaak, maar ik sta als 1 man achter u nu ;-)

:-D

Die Hard 007
30 januari 2008, 22:56
Mjah, we komen allemaal wel eens in situaties terecht waarin we ons minder goed op ons gemak voelen bij dat gezelschap in kwestie (minderwaardig). We komen allemaal wel eens in situaties terecht waarin we ons "beter" (meerderwaardig) voelen tegenover anderen (dat kan gaan over een kwestie van "gelijk halen" of dat kan betrekking hebben op gedrag. De situaties waar je het zelf niet door hebt zijn veel interessanter, want die situaties waar je het zelf wel door hebt zijn zo duidelijk en dus helemaal niet interessant, veel te oppervlakkig en dan ook zichtbaar.





Je leert je hele leven door. Je leert uit je fouten, uit mislukkingen. Of je neemt die extra bagage mee en bouwt een grotere zelfkennis op, of je laat die extra bagage liggen en loopt de volgende keer weer met je kop tegen de muur.Dat beschouw ik als vanzelfsprekend, dit is mijn basis voor alles, alles wat ik hier schrijf.

djimi
30 januari 2008, 22:57
Minderwaardig, meerderwaardig, iets waar amper achterkomt, dit is het best te zien door anderen, omdat je je minderwaardig voelt TEGENOVER anderen, of meerderwaardig TEGENOVER anderen. Dit zijn geen zaken waar je mee worstelt maar waardoor je gedrag een bepaalde karakteristiek krijgt.

En mijn pleidooi is niet om te bewijzen dat jij dat hebt, vergeet dat, kunnen we gewoon over de inhoud praten, gaat veel makkelijker.

Maar je bent de eerste test (neem dit niet letterlijk, dit is nu eenmaal een spreekwoord in de Nederlandse taal) alleszins al goed doorgekomen, iemand die zegt dat hij zichzelf kent wordt meteen als idioot bestempelt of hij zou zijn stellingen zeer goed moeten kunnen verdedigen.

Graag hoor. Eén vraagje: wat is de inhoud?

Dronkoers
30 januari 2008, 22:58
'k Zal het zo zeggen: moest die persoon mij echt kenne, heeft die nu wel serieus afgedaan

Kim
30 januari 2008, 23:00
De situaties waar je het zelf niet door hebt zijn veel interessanter, want die situaties waar je het zelf wel door hebt zijn zo duidelijk en dus helemaal niet interessant, veel te oppervlakkig en dan ook zichtbaar.
Als je het zelf niet doorhebt, kan je toch ook niet weten hoe je je in de situatie op dat moment voelde of hoe je je op dat moment gedraagt? Ik doel nu specifiek op het minderwaardigheidsgevoel. Mensen passen hun gedrag aan naargelang het gevoel dat ze hebben (iemand die zich "minder" voelt, zal dat trachten weg te steken (met wat chance lukt het, al zie je het altijd wel wat), iemand die zich "meer" voelt, legt het er meestal ook vingerdik bovenop.

Als je het zelf niet doorhebt, gedraag je je toch gewoon "gewoon". Ik denk dat uit dat gedrag amper valt af te leiden of je "minder" of "meer" voelt, gezien je je aanpast aan de omgeving waarin je zit.


Maar goed, hoe interessant deze discussie ook moge zijn: bibi moet er morgen om 6u uit (colleges :cheer: ) dus verdere discussie zal voor morgenavond zijn.

Dronkoers
30 januari 2008, 23:01
:belgievl:Kim!!:belgievl:




:mrgreen:

djimi
30 januari 2008, 23:04
Ik bekeek het even puur van de psychologische kant, het is niet omdat ze truttig is dat ze daarom niet een interessant geval kan zijn, het is juist omdat jullie zo simpel zijn dat jullie niet zien wat er fout is. Als zij het zelf niet weet van haar, hoe zou in godsnaam een man dan wel haar problemen/menselijke fouten kunnen weten.

OK, misschien was 'truttig' niet goed gekozen.

'Oppervlakkig', 'leeg', 'inhoudsloos', 'lomp', 'emotieloos', ... komen in de buurt van wat ik wilde zeggen.


Ik vind uw stelling dat een man niet in staat zou zijn een vrouw met psychologische problemen te helpen nogal gedurfd, trouwens.
Want dan moet je je natuurlijk ook gaan afvragen of ze eigenlijk wel in staat zouden zijn ook hun 'broeders' te helpen.

Zou je dan durven pleiten voor een 'Berufsverbot' voor psychologen, psychiaters, opvoeders, ... van het mannelijke geslacht?

Dienen mannen zich voortaan enkel nog bezig te houden met 'simpele' werkzaamheden die hun 'simpele' geest niet onnodig op de proef stellen?

En laten we het gepeuter in de 'ziel' voortaan maar beter exclusief in handen van vrouwen, of begrijp ik je verkeerd?

Zie ik het, typisch 'mannelijk', allemaal veel te 'simpel'?


Vriendelijke groeten,

djimi

Percalion
30 januari 2008, 23:06
Wat voor 'n zever is me dat hier. Tijd dat ik me kom mengen om de boel helemaal te verzieken blijkbaar.

djimi
30 januari 2008, 23:07
Wat voor 'n zever is me dat hier. Tijd dat ik me kom mengen om de boel helemaal te verzieken blijkbaar.

Als dat niet 'simpel' is ;-) !

Dronkoers
30 januari 2008, 23:07
Wat voor 'n zever is me dat hier. Tijd dat ik me kom mengen om de boel helemaal te verzieken blijkbaar.

Maakt nie uit, de eersta dag was leuk, nu is het irritant

Die Hard 007
30 januari 2008, 23:09
Als je het zelf niet doorhebt, kan je toch ook niet weten hoe je je in de situatie op dat moment voelde of hoe je je op dat moment gedraagt? Ik doel nu specifiek op het minderwaardigheidsgevoel. Mensen passen hun gedrag aan naargelang het gevoel dat ze hebben (iemand die zich "minder" voelt, zal dat trachten weg te steken (met wat chance lukt het, al zie je het altijd wel wat), iemand die zich "meer" voelt, legt het er meestal ook vingerdik bovenop.

Als je het zelf niet doorhebt, gedraag je je toch gewoon "gewoon". Ik denk dat uit dat gedrag amper valt af te leiden of je "minder" of "meer" voelt, gezien je je aanpast aan de omgeving waarin je zit.Nee, want anderen zien meer van jou, dingen die jij bij jezelf niet opmerkt.
Om een voorbeeld te geven van vroeger toen ik nog achter de schoolbanken zat. Als ik een mondelinge boekbespreking voor de klas moest doen wilde ik achteraf altijd wel eens weten hoe ik daar vooraan stond te lummelen. Dit was omdat ik had een gedrag maar moest aan zoveel dingen denken dat je sommige dingen gewoon letterlijk negeert, wij reageren spontaan. Buitenstaanders kunnen zich naar gelieven concentreren op een specifiek detail. Juist zoals met stopwoordjes, ze zijn daar en je merkt ze niet, de leerkracht wel, en de leerlingen meestal ook.


Maar goed, hoe interessant deze discussie ook moge zijn: bibi moet er morgen om 6u uit (colleges :cheer: ) dus verdere discussie zal voor morgenavond zijn.Ok slaapwel Kim, en let niet op dronkoers, ik moet eens dringend met die jongen gaan praten, hij geraakt overstuur.

Dronkoers
30 januari 2008, 23:10
Ok slaapwel Kim, en let niet op dronkoers, ik moet eens dringend met die jongen gaan praten, hij geraakt overstuur.

Ik heb de pest aan valse beschuldigingen, ofwel zeg je wie je bent (desnoods PB) ofwel bol je het hier af

Die Hard 007
30 januari 2008, 23:11
Maakt nie uit, de eersta dag was leuk, nu is het irritantDan is mijn bedoeling geslaagd, meer info in pb, hierbij ga ik dit circus ook even opdoeken. De discussie kan gerust verder gaan.

djimi
30 januari 2008, 23:12
Als je het zelf niet doorhebt, kan je toch ook niet weten hoe je je in de situatie op dat moment voelde of hoe je je op dat moment gedraagt? Ik doel nu specifiek op het minderwaardigheidsgevoel. Mensen passen hun gedrag aan naargelang het gevoel dat ze hebben (iemand die zich "minder" voelt, zal dat trachten weg te steken (met wat chance lukt het, al zie je het altijd wel wat), iemand die zich "meer" voelt, legt het er meestal ook vingerdik bovenop.

Als je het zelf niet doorhebt, gedraag je je toch gewoon "gewoon". Ik denk dat uit dat gedrag amper valt af te leiden of je "minder" of "meer" voelt, gezien je je aanpast aan de omgeving waarin je zit.


Maar goed, hoe interessant deze discussie ook moge zijn: bibi moet er morgen om 6u uit (colleges :cheer: ) dus verdere discussie zal voor morgenavond zijn.

Wat m.i. duidelijk aantoont dat dat zich 'meer' voelen nergens op steunt.

OK, ik hoop dat ik er bij kan zijn, want dit kan best wel een boeiende en leerzame draad worden.

Ik hou van leren, by the way.

Dronkoers
30 januari 2008, 23:12
Dan is mijn bedoeling geslaagd, meer info in pb, hierbij ga ik dit circus ook even opdoeken. De discussie kan gerust verder gaan.


Uit uw pb's kan ik niks maken: zeg gewoon wie je bent, of ben je zo een lafaard?

Dronkoers
30 januari 2008, 23:15
Soit, ik verwacht morgenvroeg een antwoord, nu ga ik slapen.

...en laten we hopen dat er morgenvroeg een antwoord klaarstaat...

Die Hard 007
30 januari 2008, 23:16
Uit uw pb's kan ik niks maken: zeg gewoon wie je bent, of ben je zo een lafaard?Dronkoers rustig, ik ben goed maar niet super goed, ik heb maar twee handen, bries blaas hijg.

djimi
30 januari 2008, 23:16
Dan is mijn bedoeling geslaagd, meer info in pb, hierbij ga ik dit circus ook even opdoeken. De discussie kan gerust verder gaan.

Hoezo? Krijg ik dan geen antwoord op mijn 'simpele' vraagjes in bericht #106?

Ook sympathiek, moet ik zeggen.


Toch nog vriendelijke groeten,

djimi

Dronkoers
30 januari 2008, 23:18
Dronkoers rustig, ik ben goed maar niet super goed, ik heb maar twee handen, bries blaas hijg.

6 uur 45... uw laatste kans

Die Hard 007
30 januari 2008, 23:20
Hoezo? Krijg ik dan geen antwoord op mijn 'simpele' vraagjes in bericht #106?

Ook sympathiek, moet ik zeggen.


Toch nog vriendelijke groeten,

djimi
Natuurlijk krijgt onze balliebeer een antwoord, maar morgen, vrouwen hebben ook slaap nodig.

Dronkoers
30 januari 2008, 23:22
Natuurlijk krijgt onze balliebeer een antwoord, maar morgen, vrouwen hebben ook slaap nodig.
* effe zelf knippen*


nog 6 uur, ...

Jazeker
30 januari 2008, 23:29
* effe zelf knippen*

'k heb het toch gele-hezen!

djimi
30 januari 2008, 23:29
Natuurlijk krijgt onze balliebeer een antwoord, maar morgen, vrouwen hebben ook slaap nodig.

U hoeft zich niet uit te sloven, hoor.

Ik ben 'jullie balliebeer' niet.


Slaap daar maar eens goed over.


:lol:

djimi
30 januari 2008, 23:31
'k heb het toch gele-hezen!

En, was 't de moe-hoeite? ;-)

Dronkoers
30 januari 2008, 23:31
'k heb het toch gele-hezen!

Pintje of 35? 8-)

djimi
30 januari 2008, 23:32
Pintje of 35? 8-)

Ik dacht dat gij gingt slapen? ;-)

Jazeker
30 januari 2008, 23:32
Pintje of 35? 8-)

Deal ;-)

Dronkoers
30 januari 2008, 23:34
Ik dacht dat gij gingt slapen? ;-)


Tuurlijk, iuk ben al onderweg :mrgreen:

Deal ;-)

Ik weet een goed café, waar ge alleen voorstaat, heel donker is... en waar geen politie durft komen




;-)

djimi
30 januari 2008, 23:42
Tuurlijk, iuk ben al onderweg :mrgreen:



Ik weet een goed café, waar ge alleen voorstaat, heel donker is... en waar geen politie durft komen




;-)

Da's natuurlijk wel handig, een café waar ge moogt blijven slapen.

Kunt ge bij 't ontbijt al weer een goe frisse pint bestellen, met ne droge sossies.

;-)

Dronkoers
30 januari 2008, 23:43
Mensen, slaawel



en Diehard but slowly...

6 uur 45


...onthou dit goed

Dronkoers
30 januari 2008, 23:44
Da's natuurlijk wel handig, een café waar ge moogt blijven slapen.

Kunt ge bij 't ontbijt al weer een goe frisse pint bestellen, met ne droge sossies.

;-)

's morgens droge worst? 8O

Gij wil mij zien kotsen ofzo? :-D

djimi
30 januari 2008, 23:49
1. 's morgens droge worst? 8O

2. Gij wil mij zien kotsen ofzo? :-D



1. Allez, gewoon ne Guinness dan (naar 't schijnt is dat toch 'eten en drinken' tegelijk) ;-)

2. Euh, neen, eigenlijk. Ik moet ook aan mezelf denken, hé :-)

Dronkoers
31 januari 2008, 06:48
1. Allez, gewoon ne Guinness dan (naar 't schijnt is dat toch 'eten en drinken' tegelijk) ;-)

2. Euh, neen, eigenlijk. Ik moet ook aan mezelf denken, hé :-)

1. Elk donker bier kan mijn maag doen zwijgen ;-)

2. :-D

Djiezes
31 januari 2008, 08:18
Ik ben een analysator (de vrouwelijke vorm van dit woord), ...


Dus gij zijt nen dubbelnick van Ana List als het ware... :-P

Die Hard 007
31 januari 2008, 11:59
Ok dronkoers, ik geef me over, ik geef het toe.

Die Hard 007
31 januari 2008, 12:00
Ik ben een dubbelnick van Djiezes.

Djiezes
31 januari 2008, 12:19
Ik ben een dubbelnick van Djiezes.

:rofl:

Djiezes
31 januari 2008, 12:20
I used to be schizophrenic, but we're ok now... :-)

Anna List
31 januari 2008, 12:35
Dus gij zijt nen dubbelnick van Ana List als het ware... :-P

elaba !

Anna

Die Hard 007
31 januari 2008, 17:03
OK, misschien was 'truttig' niet goed gekozen.

'Oppervlakkig', 'leeg', 'inhoudsloos', 'lomp', 'emotieloos', ... komen in de buurt van wat ik wilde zeggen.


Ik vind uw stelling dat een man niet in staat zou zijn een vrouw met psychologische problemen te helpen nogal gedurfd, trouwens.
Want dan moet je je natuurlijk ook gaan afvragen of ze eigenlijk wel in staat zouden zijn ook hun 'broeders' te helpen.Heb ik niet gezegd, ik heb gezegd dat mannen ze moeilijk kunnen verstaan. Er bestaan altijd uitzonderingen maar in het algemeen zijn de gevoelens van een vrouw te moeilijk voor een man. Dat wil niet zeggen dat mannen ze niet kunnen oplossen, je moet het probleem niet sowieso weten om vrouwen beter te doen voelen. Vrouwen de dingen laten vergeten is een heel efficiente methode, ook voor mannen trouwens om problemen op de achtergrond te dringen, en daarvoor moet je dus het probleem niet weten.

Zou je dan durven pleiten voor een 'Berufsverbot' voor psychologen, psychiaters, opvoeders, ... van het mannelijke geslacht?Zoals ik eerder zei, er zijn uitzonderingen en het probleem moet niet altijd worden gevonden om het te verhelpen.

Dienen mannen zich voortaan enkel nog bezig te houden met 'simpele' werkzaamheden die hun 'simpele' geest niet onnodig op de proef stellen?

En laten we het gepeuter in de 'ziel' voortaan maar beter exclusief in handen van vrouwen, of begrijp ik je verkeerd?

Zie ik het, typisch 'mannelijk', allemaal veel te 'simpel'?


Vriendelijke groeten,

djimiZou jij anders reageren als ik geen vrouw was, ik ben dat namelijk niet. (lastig eh, ik omschrijf mijn ras met de gemakkelijke emoties) Maar ik begrijp iets niet, mijn doel in het leven is MIJN geest volledig ontdekken, is jouw doel de geest van de vrouw volledig ontdekken?

djimi
31 januari 2008, 19:17
Heb ik niet gezegd, ik heb gezegd dat mannen ze moeilijk kunnen verstaan. Er bestaan altijd uitzonderingen maar in het algemeen zijn de gevoelens van een vrouw te moeilijk voor een man. Dat wil niet zeggen dat mannen ze niet kunnen oplossen, je moet het probleem niet sowieso weten om vrouwen beter te doen voelen. Vrouwen de dingen laten vergeten is een heel efficiente methode, ook voor mannen trouwens om problemen op de achtergrond te dringen, en daarvoor moet je dus het probleem niet weten.
Zoals ik eerder zei, er zijn uitzonderingen en het probleem moet niet altijd worden gevonden om het te verhelpen.
Zou jij anders reageren als ik geen vrouw was, ik ben dat namelijk niet. (lastig eh, ik omschrijf mijn ras met de gemakkelijke emoties) Maar ik begrijp iets niet, mijn doel in het leven is MIJN geest volledig ontdekken, is jouw doel de geest van de vrouw volledig ontdekken?

Beste Die Hard 007,

het maakt mij niet uit of je een vrouw of een man bent, hoor.

Ik wil iedereen in de mate van het mogelijke, en zonder onderscheid op basis van geslacht, leeftijd, intelligentie, ... au sérieux nemen.

Het doet mij alleszins plezier te vernemen dat je niet wil veralgemenen.


Mijn voornaamste doel in het leven is te léven, met alles wat daarbij komt kijken. Als het volledig ontdekken van mijn eigen geest of de geest van mijn medemensen mij daarbij kan helpen (en dat wil ik gerust aannemen), dan zal ik die ontdekking zeker niet uit de weg gaan, hoe onrustbarend of schrikwekkend de exploratie van mijn en andermans 'zieleroerselen' ook moge worden.

Ik wil de tijd die me nog rest vooral gebruiken om mezelf te bevrijden van vooroordelen, illusies, onnodige angsten en 'valse' of 'foute' levensdoelen, omdat ik hoop op die manier beter voorbereid te zijn op het onvermijdelijke einde.

Ik denk niet dat het 'dingen laten vergeten' een manier is om problemen op te lossen, hoewel het best mogelijk is dat dat kan leiden tot een (tijdelijk) 'beter voelen', maar dat is ook maar een mening, hé.
Het is in elk geval zo dat ik aan den lijve heb ondervonden dat dat voor mijzelf niet de aangewezen weg was.
Het is pas door een pijnlijke confrontatie met 'dingen die ik wilde vergeten' dat ik er in geslaagd ben mijn 'problemen' bij de wortel aan te pakken, en ik kan moeilijk beweren dat mij dat niet heeft geholpen, integendeel zelfs.

Wat de 'moeilijkheidsgraad' van gevoelens betreft, ben ik ervan overtuigd dat er géén fundamenteel onderscheid is tussen de geslachten, maar ik kan niet ontkennen dat het voor heel wat mannen niet echt gemakkelijk is/gemaakt wordt met 'gevoelens' te leren omgaan. Dat heeft volgens mij echter (veel) méér te maken met 'cultuur' dan met 'natuur'.

Ik maak bovendien ook een onderscheid tussen 'met gevoelens omgaan' en 'met gevoelens koketteren'. Het eerste vind ik meer dan verstandig, het tweede vind ik behoorlijk afstotelijk.


Vriendelijke groeten,

djimi

André de Hollander
31 januari 2008, 22:42
Ik ben een analysator (de vrouwelijke vorm van dit woord), geen helderziende, jammer eigenlijk. Ik zal de waarheid nooit letterlijk zeggen maar daarom is het nog niet gelogen. En ik verwacht ook niet dat je mij gelijk geeft, anders was je ook een analysator, of toch op de goeie weg.



Euh, heet dat niet gewoon analiste? :roll:

Dronkoers
31 januari 2008, 22:50
Euh, heet dat niet gewoon analiste? :roll:

...of Katalysator? ;-)

André de Hollander
31 januari 2008, 22:50
Dus gij zijt nen dubbelnick van Ana List als het ware... :-P

Ah, je was me al voor. Toch te voor de hand liggend...

André de Hollander
31 januari 2008, 22:53
Zou jij anders reageren als ik geen vrouw was, ik ben dat namelijk niet. (lastig eh, ik omschrijf mijn ras met de gemakkelijke emoties) Maar ik begrijp iets niet, mijn doel in het leven is MIJN geest volledig ontdekken, is jouw doel de geest van de vrouw volledig ontdekken?

Dat had ik dus allang door, dat lag er dik bovenop.
Nu de vraag, wiens dubbelnick ben je? Je bent in ieder geval iemand die op zoek is naar aandacht. Toch niet weer hasiwo / bbp / enz.?

André de Hollander
31 januari 2008, 22:53
...of Katalysator? ;-)

Kittelisator of Anaalisator? :-D

Dronkoers
31 januari 2008, 22:56
Kittelisator of Anaalisator? :-D

:-D

Maar gij hebt talent! :-P

André de Hollander
31 januari 2008, 23:05
:-D

Maar gij hebt talent! :-P


Hoe kies ik jouw bericht als onderschrift? :-D

Dronkoers
31 januari 2008, 23:10
Hoe kies ik jouw bericht als onderschrift? :-D


Dat zeg ik alleen als ge die "Kittelisator of Anaalisator? :-D" erbij zet :mrgreen:

André de Hollander
31 januari 2008, 23:12
Uit uw pb's kan ik niks maken: zeg gewoon wie je bent, of ben je zo een lafaard?

Plaats de pb's er nog even bij Dronkoers, dan kunnen we analyseren wie erachter zit.

:snipersm::smilecol:

André de Hollander
31 januari 2008, 23:13
Dat zeg ik alleen als ge die "Kittelisator of Anaalisator? :-D" erbij zet :mrgreen:

:oops: Mijn reputatie!! :oops:

Dronkoers
31 januari 2008, 23:16
Plaats de pb's er nog even bij Dronkoers, dan kunnen we analyseren wie erachter zit.

:snipersm::smilecol:


Hoeft niet meer, ik weet het al voor bijna zeker ;-)

Dronkoers
31 januari 2008, 23:16
:oops: Mijn reputatie!! :oops:

...is weeral gestegen in k&k :-P

André de Hollander
31 januari 2008, 23:18
Hoeft niet meer, ik weet het al voor bijna zeker ;-)

Ah, dan krijg ik al 2 antwoorden van je.
1) wie
2) onderschrift.

p.s. ik ben zo weg, weekje snowboarden

Dronkoers
31 januari 2008, 23:24
Ah, dan krijg ik al 2 antwoorden van je.
1) wie
2) onderschrift.

p.s. ik ben zo weg, weekje snowboarden

Succes met uw sneeuwpret! :-D

en 2. gewoon die post quoten, alles copiëren, en pasten in uw handtekening ;-)

en 1... wie zoekt, die vind ;-)

André de Hollander
19 februari 2008, 14:06
Succes met uw sneeuwpret! :-D

en 2. gewoon die post quoten, alles copiëren, en pasten in uw handtekening ;-)

en 1... wie zoekt, die vind ;-)

Ja, dat is gelukt. Veel sneeuw, veel zon, lekker bier.

Wat vind je van de handtekening?

en 1... nog steeds niets gevonden. Ik zal mijn nieuwsgierigheid maar begraven zeker?

Dronkoers
19 februari 2008, 17:13
Ja, dat is gelukt. Veel sneeuw, veel zon, lekker bier.

Wat vind je van de handtekening?

en 1... nog steeds niets gevonden. Ik zal mijn nieuwsgierigheid maar begraven zeker?


Hij staat al bij de lijst van "bannelingen" ;-)

Schoon onderschrift trouwens ;-)

HAMC
19 februari 2008, 17:54
Ik merk hier juist deze draad op en tot mijn ontzetting heb ik hier nog niet in gepost. Een poeziedraad nogwel!

Ok, wat vindt je van deze:

Hit me like a hammer baby, stick me like a pig.
Throw me to the lions honey, wear me like a wig!

Diplomatius
19 februari 2008, 18:01
Overigens, Dronkoers, zelden dat ik U kwaad heb gezien op dit forum...

[terug-van-lang-weggeweest-modus] Was dat nu BBP eigenlijk? [\terug-van-lang-weggeweest-modus]

Dronkoers
19 februari 2008, 18:09
Overigens, Dronkoers, zelden dat ik U kwaad heb gezien op dit forum...

[terug-van-lang-weggeweest-modus] Was dat nu BBP eigenlijk? [\terug-van-lang-weggeweest-modus]

'k Heb het net allemaal nog eens teruggelezen...

Ik had toch veel geduld, behalve die ene woensdag rond 23 uur :?

Ach ja kom, ik wist dat die m'n ex niet kon zijn, dus is het nog irritanter als ze u zwart willen maken ;-)

en ja, het was bbp ;-)

Diplomatius
19 februari 2008, 18:12
'k Heb het net allemaal nog eens teruggelezen...

Ik had toch veel geduld, behalve die ene woensdag rond 23 uur :?

Ach ja kom, ik wist dat die m'n ex niet kon zijn, dus is het nog irritanter als ze u zwart willen maken ;-)

en ja, het was bbp ;-)

Euhm, je had VEEEEEEEL geduld... en ik snap het niet van BBP, echt niet... ronduit belachelijk... :? Volgens mij heeft hij dringend nodig aan wat professionele hulp...:|

Dronkoers
19 februari 2008, 18:19
Euhm, je had VEEEEEEEL geduld... en ik snap het niet van BBP, echt niet... ronduit belachelijk... :? Volgens mij heeft hij dringend nodig aan wat professionele hulp...:|

Normaal blijf ik juist kalm met zulke dingen, en speel ik liever "wie gaat hier wie belachelijk maken", maar het ene thema ligt al wat gevoeliger dan het andere natuurlijk ;-) (kwestie dat de andere sneller geïrriteert gaat zijn dan ik ;-) )

Maar inderdaad, dit was niet netjes, gelukkig ken ik m'n ex ;-)

André de Hollander
20 februari 2008, 01:58
Dat had ik dus allang door, dat lag er dik bovenop.
Nu de vraag, wiens dubbelnick ben je? Je bent in ieder geval iemand die op zoek is naar aandacht. Toch niet weer hasiwo / bbp / enz.?

Hmm, ik had dus gelijk. Die vent mankeert echt iets. De ene dag maak je lol met hem, de volgende dag breekt hij je zonder waarschuwing af.

manta
26 mei 2013, 11:36
'k snap er nix van. :?