PDA

View Full Version : Kanunik PieterJan

Pieterjan
3 december 2002, 00:31
Beste Administrators,

Laat me toe even te lachen. Toen ik nogmaals mijn nickname bekeek (om te zien hoe dicht ik bij het goddelijke gekomen was) bleek dat ik reeds forum-kanunik was.
Toen kwam er dus een serieus bulderende lach uit mijn hemels mondje tevoorschijn (bij deze was mijn castraatziekte verdwenen, waarcoor dank). Als u een naam kleeft op iemand die zijn aantal postings geformuleerd heeft dan denk ik dat deze persoon een correct naam verdient. To the point, kanunik, hoor ik u allen denken.

kanunik moet zijn: kanuNNik

Lang leve de Nederlandse Taal.

En nu maar hopen dat hier geen gloeierd van een fout in staat!!!

Knuppel
5 december 2002, 13:31
Beste Administrators,

Laat me toe even te lachen. Toen ik nogmaals mijn nickname bekeek (om te zien hoe dicht ik bij het goddelijke gekomen was) bleek dat ik reeds forum-kanunik was.
Toen kwam er dus een serieus bulderende lach uit mijn hemels mondje tevoorschijn (bij deze was mijn castraatziekte verdwenen, waarcoor dank). Als u een naam kleeft op iemand die zijn aantal postings geformuleerd heeft dan denk ik dat deze persoon een correct naam verdient. To the point, kanunik, hoor ik u allen denken.

kanunik moet zijn: kanuNNik

Lang leve de Nederlandse Taal.

En nu maar hopen dat hier geen gloeierd van een fout in staat!!!

Omdat je er toch naar vraagt....
In "waarvoor" staat een typ-foutje en een "correcte naam" had een lettertje "e" tekort.
Toegegeven, kanunnik met een "n" tekort is veel erger want een fundamentele fout en geen onoplettendheidje. :wink:

Otto
5 december 2002, 13:36
Waarde kanunnik.

U schijnt moeite te hebben met het bijvoegelijk naamwoord. HemelsE mondje en correctE naam.

Knuppel
5 december 2002, 13:44
Waarde kanunnik.

U schijnt moeite te hebben met het bijvoegelijk naamwoord. HemelsE mondje en correctE naam.

Ik heb geen probleem met een hemels mondje (blondje, kontje :oops: ) maar wel met een niet correcte naam. :wink:

Eduard Khil
14 maart 2014, 00:06
Waarde kanunnik.

wat voor een foto's zet gij daar allemaal in uw avatar?!