PDA

View Full Version : De wereld en democratie 2


Averroes
8 februari 2008, 18:18
Wat heeft democratie op deze wereld gebracht en welke oplossingen heeft deze democratie geboden?

- Oorspronkelijke bewoners van America vernietigen
- Eerste en tweede -wereld oorlog
- Atoombommen op Japaanse steden
- Kolonisatie en imperialisme
- Derde wereld scheppen
- Natuur vervuiling
- Monopolie
- Rechtsreeks en onrechtsreekse kolonisatie
- Het marxisme en de islam bestrijden
- De oorlog in Vietnam, Iraq, Latijns America, Afghanistan, ..
- Koude oorlog
- Talibaaan stichten en verder bestrijden
- Al Qaida oprichten om de oorlogen om olie te rechtvaardigen
- Israel stichten
- Minderheden in Oost-Europa, moslim wereld en derde wereld tegen meerderheden steunen
- Leugens en valse media
- Advertenties en mensen dierlijk maken
- Van mensen robots maken
- Immigratie veroorzaken
- AIDS bestrijden of wappens en drugs verspreiden ?
- ....


Laat mij maar 1 ding zien

Die Hard 007
8 februari 2008, 18:28
stomme fucker, weet jij wat democratie wil zeggen? wat het is? En ook dat er geen enkel land op dit moment echte democratie toepast en dat de kans dat dit ooit zal gebeuren klein is? Ga je hypocriete kop liever bezatten dan ons lastig te komen vallen met frapante leugens.

Fonske
8 februari 2008, 19:16
Om er zo maar één te noemen:

De democratische vrede

wouter_vp
8 februari 2008, 19:35
- Eerste en tweede -wereld oorlog
Oprichting van de VN, kan niet alles oplossen maar heeft toch veel gedaan)
- Atoombommen op Japaanse steden
Oprichting IAEA, het anti-atoomagentschap, dat geslaagde onderhandelingen heeft gevoerd met oa Noord-Korea en daarvoor de Nobelprijs in 2003 (kan dat ik me van jaar vergis) heeft gewonnen
- Kolonisatie en imperialisme
De Willson-doctrine die de soevereiniteit van staten moet garanderen en leidde tot het proces van dekolonisatie.
- Derde wereld scheppen
De Milleniumdoelstellingen kunnen voorlopig als een aanfluiting worden beschouwd (wat ook is). Haar effect bleef niet volledig uit, maar er moet nog veel werk van worden gemaakt.
- Monopolie
Moet niet per se altijd een probleem zijn volgens mij.
- Rechtsreeks en onrechtsreekse kolonisatie
Zie boven, Willson-doctrine
- De oorlog in Vietnam, Iraq, Latijns America, Afghanistan, ..
Zie boven, VN
- Koude oorlog
VN
- Leugens en valse media
Er is een hele wetgeving omtrent media. Deze persvrijheid is zelfs zo'n delicaat object dat elke aanklacht via Assisen moet. Als er over u leugens in de media worden geschreven, vraagt u toch gewoon 'recht op antwoord' aan waarin u evenveel ruimte krijgt als het artikel waarin u fout werd neergezet.
- Advertenties en mensen dierlijk maken
Hier volg ik even niet
- Van mensen robots maken
Haha, nog wel even serieus blijven
- Immigratie veroorzaken
Immigratie bestaat al zolang de mens bestaat. De eerste Belgen waren eigenlijk Turken, De Indianen waren Mongolen, ...

Wel het is geen antwoord op al je vragen, maar ik heb toch al mijn best gedaan om er kort iets op te zeggen.

Geert C
8 februari 2008, 19:37
Om er zo maar één te noemen:

De democratische vrede
Niet volledig, als een democratie een zodanig overwicht heeft dat het al op voorhand vrijwel zeker kan zijn van de overwinning, dan kan ook een democratie met volle goesting ten oorlog trekken. :? Over het algemeen klopt die stelling wel.

Averroes
8 februari 2008, 20:29
stomme fucker, weet jij wat democratie wil zeggen? wat het is? En ook dat er geen enkel land op dit moment echte democratie toepast en dat de kans dat dit ooit zal gebeuren klein is? Ga je hypocriete kop liever bezatten dan ons lastig te komen vallen met frapante leugens.

Ja ik weet wat democratie wil zeggen:
De mensen met morele waarden opvoeden om anderen 'stomme fuckers' te noemen en mensen met leugens beschuldigen terwijl ze zelfs de grootste leugenaars zijn en die liegen om miljoenen mensen te gaan doden omwille van geld en olie.

Dat is democratie.

Averroes
8 februari 2008, 20:30
Om er zo maar één te noemen:

De democratische vrede

Democratische vrede bestaat niet maar jij bedoelt toch niet de vrede in gekoloniseerde landen door democratie.

Die Hard 007
8 februari 2008, 20:37
Ja ik weet wat democratie wil zeggen:
De mensen met morele waarden opvoeden om anderen 'stomme fuckers' te noemen en mensen met leugens beschuldigen terwijl ze zelfs de grootste leugenaars zijn en die liegen om miljoenen mensen te gaan doden omwille van geld en olie.

Dat is democratie.
Naief zieltje, ge zijt dus echt een stomme fucker.

Averroes
8 februari 2008, 20:41
- Eerste en tweede -wereld oorlog
Oprichting van de VN, kan niet alles oplossen maar heeft toch veel gedaan)
Wat heeft VN gedaan ?? toch niet de oorlog in Iraq stoppen? armoede en monopolie en leugens van media en ziektes bestrijden ?
- Atoombommen op Japaanse steden
Oprichting IAEA, het anti-atoomagentschap, dat geslaagde onderhandelingen heeft gevoerd met oa Noord-Korea en daarvoor de Nobelprijs in 2003 (kan dat ik me van jaar vergis) heeft gewonnen
Deze stichting wil zeggen alleen democratie mag atoomnbommen hebben en gebruiken.
- Kolonisatie en imperialisme
De Willson-doctrine die de soevereiniteit van staten moet garanderen en leidde tot het proces van dekolonisatie.
Dekolonisatie: dus mischien nog een vierde wereld na derde wereld?
- Derde wereld scheppen
De Milleniumdoelstellingen kunnen voorlopig als een aanfluiting worden beschouwd (wat ook is). Haar effect bleef niet volledig uit, maar er moet nog veel werk van worden gemaakt.
Nog eens andere landen gaan binnenvallen ofzo ?
- Monopolie
Moet niet per se altijd een probleem zijn volgens mij.
Het is altijd een probleem en het blijft een probleem want jij hier lekker gaan dansen en daar zelfs geen water vinden !
- Rechtsreeks en onrechtsreekse kolonisatie
Zie boven, Willson-doctrine
Belangrijkste is dat deze kolonisatie nog steeds rechtsreeks of onrechtsreeks bestaat en allemaal door democratie veroorzaakt.
- De oorlog in Vietnam, Iraq, Latijns America, Afghanistan, ..
Zie boven, VN
Mischien nog in Iran, China, Noord -Korea ?
- Koude oorlog
VN
VN om democratische VS te beschermen zeker tegen de concurrentie van China!
- Leugens en valse media
Er is een hele wetgeving omtrent media. Deze persvrijheid is zelfs zo'n delicaat object dat elke aanklacht via Assisen moet. Als er over u leugens in de media worden geschreven, vraagt u toch gewoon 'recht op antwoord' aan waarin u evenveel ruimte krijgt als het artikel waarin u fout werd neergezet.
Persvrijheid? toch niet massavernietigingswapens?
- Advertenties en mensen dierlijk maken
Hier volg ik even niet
Vrouwen op de markt van advertentie misbruiken.
- Van mensen robots maken
Haha, nog wel even serieus blijven
Zeker en vast serieus want dit is het doel van democratie en de mensen mogen niet nadenken want indien ze nadenken dan gaan ze de kapitalisten en democraten niet aanbidden.
- Immigratie veroorzaken
Immigratie bestaat al zolang de mens bestaat. De eerste Belgen waren eigenlijk Turken, De Indianen waren Mongolen, ...
Maar dat was legaal!

Wel het is geen antwoord op al je vragen, maar ik heb toch al mijn best gedaan om er kort iets op te zeggen.
Ik krijg geen enkel antwoord.

Averroes
8 februari 2008, 20:43
Naief zieltje, ge zijt dus echt een stomme fucker.

De waarheid is hard hé.
Democraten kunnen niet discussieren want ze kunnen gewoon aanvallen, mensen doden en liegen.

Die Hard 007
8 februari 2008, 20:44
De waarheid is hard hé.
Democraten kunnen niet discussieren want ze kunnen gewoon aanvallen, mensen doden en liegen.
LEER EERST HET WOORD DEMOCRATIE KENNEN EN BEGIN DAN TE DISCUSSIEREN. Natuurlijk kan ik dit van een linkse lul niet verwachten.

Tip: pak een woordenboek.:lol:

Averroes
8 februari 2008, 20:49
Democratie zien we in de pratkijk zoals nu in Iraq enzo dus ik heb geen democratische definities voor democratie en democraten kunnen niet eens definieren maar gewoon liegen.
Het volk regeert maar eigenlijk oh volk!: geef mij uw stem en ik zal in u plaats denken want jij mag niet eens denken!

Hé vergeet niet dat als een belediger dat gij gewoon jezelf beledigt maar ja een democraat hé.
Wij kunnen niets anders verwachten.

Die Hard 007
8 februari 2008, 20:51
Democratie zien we in de pratkijk zoals nu in Iraq enzo dus ik heb geen democratische definities voor democratie en democraten kunnen niet eens definieren maar gewoon liegen.
Het volk regeert maar eigenlijk oh volk!: geef mij uw stem en ik zal in u plaats denken want jij mag niet eens denken!

Hé vergeet niet dat als een belediger dat gij gewoon jezelf beledigt maar ja een democraat hé.
Wij kunnen niets anders verwachten.Dikke lul, alles wat je opnoemt is de schuld van de particratie maar zo'n bekrompen hoerenloper als jij kent het verschil waarschijnlijk niet eens tussen een PARTICRATIE en een zuivere DEMOCRATIE. Van dat eerste hebben we er al een dozijn gezien, van dat tweede NUL. Face it, zwijn.

En ik ben evenveel tegen de particratie als jij maar dan moet je de democratie nog niet gaan beledigen, domme rukker.

Averroes
8 februari 2008, 20:54
Dikke lul, alles wat je opnoemt is de schuld van de particratie maar zo'n bekrompen hoerenloper als jij kent het verschil waarschijnlijk niet eens tussen een PARTICRATIE en een zuivere DEMOCRATIE. Van dat eerste hebben we er al een dozijn gezien, van dat tweede NUL. Face it, zwijn.

En ik ben evenveel tegen de particratie als jij maar dan moet je de democratie nog niet gaan beledigen, domme rukker.
Hebt gij u moeder geneukt vandaag of wat dikke klotzak?
Een democratie die gewoon in theorie blijft en nooit in de praktijk gebracht kan worden hoeven we niet te bespreken hoor.

Die Hard 007
8 februari 2008, 20:57
Hebt gij u moeder geneukt vandaag of wat dikke klotzak?
Een democratie die gewoon in theorie blijft en nooit in de praktijk gebracht kan worden hoeven we niet te bespreken hoor.
Dat zei men 100 jaar geleden ook over onze huidige (fake) democratie, loser, typisch links, alles afbreken maar zelf er niet voor durven gaan, kakker. Of gaan we eens naar de middeleeuwen gaan en vragen of ze het realistisch vinden dat men binnen 'enkele' jaren door een hoorn met mensen aan de andere kant van de wereld zal kunnen spreken, en aan de andere kant van de RONDE wereld dan nog.

Dit is wel erg, zo fucking naief zijn en zich nog durven vertonen in het openbaar, lol, ik zou het niet kunnen.:lol:

Averroes
8 februari 2008, 21:01
Hebt gij eigen bedrijf ? en hoeveel geld geeft gij uit voor die politieke partij die jouw kanker bedrijf beschermt ?

Die Hard 007
8 februari 2008, 21:05
Hebt gij eigen bedrijf ? en hoeveel geld geeft gij uit voor die politieke partij die jouw kanker bedrijf beschermt tegen de rechten van arme mensen ?Nee ik heb geen bedrijf en nee ik geef geen geld aan partijen, je les déteste, ik ben geen particraat , ik ben democraat, face it.

Lincoln
8 februari 2008, 21:06
LEER EERST HET WOORD DEMOCRATIE KENNEN EN BEGIN DAN TE DISCUSSIEREN. Natuurlijk kan ik dit van een linkse lul niet verwachten.

Tip: pak een woordenboek.:lol:Het woord "democratie" is een holle terminologie die men zowel met positieve doelstellingen en zaken kunnen bevullen als negatieve aspecten, 20 jaar geleden heeft de democratie op gebied van welvaart en welzijn heel veel gedaan en dat kan niemand ontkennen (enkel voor europa en de US, dus maw niet zozeer bepaald voor andere landen en mensen ),.

Enkel bestaat de democratie van vandaag uit een soort mechanisme die zowel economisch als politieke heel de wereld zal opslurpen in een sfeer van oorlog, miserie, een armoede ! en tenslotte is de democratie voor mij een instelling die vandaag door de huidige fanatieke-liberalisten (of zeg maar moderne-kruisvaarders) beheerd wordt die de democratie bekleden in een vorm met vaste normen en waarden om zo met de islaam te kunnen concureren/tegen te gaan,. (wat in de tijd van het idealistische strijd niet zo was, (zie communisme,) maw een ideologie heeft geen vaste waarden en normen omdat de politiek een andere dimenise heeft die met de tijd verandert terwijl in een religie bv niet het geval was )

En zo hebben we vandaag een monster gekloond die vroeg of laat weer ons tot de donkere tijden uit de middeleeuwen zich terug laten herrineren , alleen zal dit in een moderne kleurtje bekleed worden!

Democratie is een andere vorm van "chaos" ,maar dan gestructureerd !

-vraag : Hoe laat je de apen in een kooi de boel op stelten brengen ?

-antwoord: Geef ze de "democratie" ! :lol:

Averroes
8 februari 2008, 21:11
Nee ik heb geen bedrijf en nee ik geef geen geld aan partijen, je les déteste, ik ben geen particraat , ik ben democraat, face it.

aaah dus gij zijt een bedrieger of beter gezegd een parlementslid ?

Averroes
8 februari 2008, 21:14
Het woord "democratie" is een holle terminologie die men zowel met positieve doelstellingen en zaken kunnen bevullen als negatieve aspecten, 20 jaar geleden heeft de democratie op gebied van welvaart en welzijn heel veel gedaan en dat kan niemand ontkennen (enkel voor europa en de US, dus maw niet zozeer bepaald voor andere landen en mensen ),.


Ten koste van mensenlevens in de derde wereld of gekoloniseerde wereld zeg maar.

Lincoln
8 februari 2008, 21:16
Ten koste van mensenlevens in de derde wereld of gekoloniseerde wereld zeg maar.Idd, zonder die uitbuiting uit de derde wereld (niet enkel afrika, maar ook latijns amerika, en bijna heel azie) had amerika en europa niet kunnen bestaan !

Averroes
8 februari 2008, 21:24
Als ik kijk naar de gekoloniseerde wereld en zie wat democratie daar heeft gedaan na de overname van de macht en als je weet de binnen de democratie de scheiding van het liberalisme, het secularisme en het kapitalisme en staat gewoon negeren en de wereld willen besturen vanuit de zaken die opgelegd zijn door John Locke, Adam Smith en andere eigenaars van grote bedrijven, dan weet gij direct dat de extremisten van deze democratie een groot gevaar voor onze wereld zijn en zie gewoon wat er nu in gekoloniseerde landen gebeurt van armoede, invasie, ziektes en alles. Wie zich niet onderwerpt aan deze democratie is voor hen een extremist en dus wij gaan geen marxistische, nationalistische of islamitische staat verwachten omdat zo'n staat hun voordelen in de gekoloniseerde wereld dreigt.

Fonske
9 februari 2008, 13:13
Volwaardige en moderene democratieen bevechten elkaar niet, punt. Dat is wat ik bedoel met democratische vrede. Er zijn trouwens ook minder geweldadige conflicten binnen een democratie dan in andere systemen.

Democratie en samenwerking heeft gedaan wat geen enkele keizer of despoot kon doen: Europa verenigen en pacifiseren. En dit zonder één schot te lossen.