PDA

View Full Version : Levenslang?


Recitator
3 december 2002, 08:55
Levenslang?

Een vrouw wordt `s nachts wakker en ontdekt dat haar man niet meer naast haar ligt. Ze doet haar nachtkleed aan, gaat de trap af om hem te zoeken en vindt hem uiteindelijk aan de keukentafel gezeten met een kopje koffie voor zijn neus. Hij lijkt enorm in gedachten verzonken en staart wezenloos naar de muur. Net als hij een slokje neemt van zijn koffie, pinkt hij een traan weg... "Is er iets mis, schat?", vraagt ze ongerust als zij de kamer binnengaat. "Waarom zit je nu in het midden van de nacht hier?" Haar echtgenoot kijkt op van zijn koffie en vraagt bedrukt: "Weet je nog, 20 jaren geleden toen we onze eerste date hadden, en jij nog 16 was?" "Hoe kan ik dat nu vergeten?", antwoordt ze. De man pauzeert even, omdat de woorden niet onmiddellijk komen. "En herinner je ook dat je vader ons toen betrapte toen we sex hadden op de achterbank van mijn auto?" "Natuurlijk", zegt de vrouw en ze zet zich op de stoel naast hem. "En weet je dan nog dat hij een tweeloops geweer in mijn ge!
zicht duwde en zei dat ik ofwel met zijn dochter moest trouwen of hij zou mij voor 20 jaar laten opsluiten in een gevangenis?" "Ook dat herinner ik me", antwoordt ze zacht. Hij veegt nog een traan van zijn wang, zegt:
"Vandaag zou ik zijn vrijgekomen..."

skaldis
6 december 2009, 12:47
:d

Txiki
6 december 2009, 12:54
:lol:

Pelgrim
6 december 2009, 13:29
3 December 2002, 08:55 :D

skaldis
6 december 2009, 14:02
Secret of life
Een jogger merkte een oude vrouw op, zittend op haar dorpel.
Hij ging naar haar toe en zei ' Het valt mij op dat je er zo gelukkig uitziet !'

"Wat is je geheim ?"

"Ik rook 10 sigaren per dag", zei ze.
"Vooaleer ik naar bed ga, rook ik een goeie grote joint.
Daarnaast drink ik elke week een grote fles Jack Daniels en eet ik alleen junk food.
In de weekends pak ik pillen, heb ik veel sex, en verder doe ik geen extra lichaamsoefeningen".

"Dat is echt verbazend ! Hoe oud bent u ?"
"Vierentwintig", antwoordde ze.

Jazeker
6 december 2009, 14:11
Secret of life
Een jogger merkte een oude vrouw op, zittend op haar dorpel.
Hij ging naar haar toe en zei ' Het valt mij op dat je er zo gelukkig uitziet !'

"Wat is je geheim ?"

"Ik rook 10 sigaren per dag", zei ze.
"Vooaleer ik naar bed ga, rook ik een goeie grote joint.
Daarnaast drink ik elke week een grote fles Jack Daniels en eet ik alleen junk food.
In de weekends pak ik pillen, heb ik veel sex, en verder doe ik geen extra lichaamsoefeningen".

"Dat is echt verbazend ! Hoe oud bent u ?"
"Vierentwintig", antwoordde ze.

:rofl:

skaldis
6 december 2009, 14:12
Tragedie?
Koning Albert II bezoekt in een lagere school het 4e leerjaar.
Ze zijn daar net aan het discussiƫren over de betekenis van bepaalde woorden.
De leraar vraagt aan koning Albert II om de discussie te leiden over het woord 'tragedie'.

De koning vraagt aan de klas of er iemand een voorbeeld kan geven van een tragedie.
Een jongen staat op en zegt "Als mijn beste vriend de straat oversteekt en hij wordt doodgereden is dat een tragedie."
"Nee", zegt de koning, "dat is geen tragedie maar een ongeval."
Een meisje doet ook een poging: "Wanneer een schoolbus met 50 leerlingen erin, in een ravijn rijdt en iedereen dood is, dan is dat een tragedie."
"Nee", zegt de koning, "dat is geen tragedie maar een groot verlies."
Heel de klas zit stil te kijken maar koning Albert II dringt aan: "Is er dan niemand die een voorbeeld kan geven van een tragedie?"

In de hoek van de klas steekt cathy haar handje op.
De meester slaat zijn ogen al ten hemel en luistert gespannen wat cathy zal zeggen!
Bedeesd zegt deze : "Als een Belgisch legervliegtuig met gans de koninklijke familie aan boord, door een raket van Osama Bin Laden wordt geraakt en daardoor helemaal vernietigd wordt is dat een tragedie."

"Fantastisch", zegt koning Albert II, "kun je me ook uitleggen waarom dat een tragedie is?"
"Wel", zegt cathy, "omdat het geen ongeval is en zeker geen groot verlies!!!