PDA

View Full Version : Criminele praktijken binen de SP-a

Peace
6 maart 2004, 23:04
Criminele praktijken binnen de SP-a.

In elke partij zijn er wel eens mensen die zich schuldig maken aan onregelmatigheden. Echter bij de SP-a is dit zo uitgebreid dat het wel bij de partij cultuur lijkt te behoren.

Wat ook nog opvalt bij de SP-a is dat er bij geen enkele andere partij zoveel postjes onder familieleden worden vergeven. Het lijkt wel een familie onderneming. Dit is niet enkel op federaal niveau maar valt bijzonders op gemeentelijk niveau op. Veel gemeentehuizen waar de SP-a zit lijken wel op familie zaakjes.

Hoe denk u over deze zaken.

Beer
7 maart 2004, 16:53
Een nieuw Antwerps schandaal.

SP-A senator Mimount Buosakla wordt beschuldigt van het verkopen van illegale lease beleggingen van de bank labouchereire en het bewust voorliegen van clienten. ER KOMT GEEN EIND AAN

Truder
7 maart 2004, 19:31
Een nieuw Antwerps schandaal.

SP-A senator Mimount Buosakla wordt beschuldigt van het verkopen van illegale lease beleggingen van de bank labouchereire en het bewust voorliegen van clienten. ER KOMT GEEN EIND AAN

Vertel er eens wat meer over, of waar kan ik het volledige artikel lezen?
T'is voor mijn verzameling. ;)

Beer
7 maart 2004, 19:38
In DE Zondagskrant van Gent van 7 maart Ik kan u het artikkel bezorgen als u dit wenst

Truder
7 maart 2004, 20:16
In DE Zondagskrant van Gent van 7 maart Ik kan u het artikkel bezorgen als u dit wenst

Dat zou perfect zijn. :D
Ik zal u maijn email adres via PM bezorgen.

Thx Truder

Seba
7 maart 2004, 20:21

Dat zou perfect zijn. :D
Ik zal u maijn email adres via PM bezorgen.

Thx Truder

hilarisch, diegenen van een welbepaalde partij waartegen nu een proces loopt reklameren steevast dat ze onschuldig zijn totdat het tegendeel bewezen is, maar als het over andere partijen gaat maakt men een graag een uitzondering. Totdaar het democratisch gehalte van onze Blokkers

Beer
7 maart 2004, 20:26
Intruder ik ik zal u dat met plezier bezorgen

seba ik ben geen vlaamsblokker :lol: