PDA

View Full Version : Waarom ik niet dol ben op kappers ...


Boadicea
13 februari 2008, 16:36
Ze zijn dikwijls eigenwijs en als lang haar liefhebber dus niet aan mij besteed. Ik kan voor minder geld mijn eigen haar verzorgen en onderhouden. Daarnaast kan je op jezelf meer rekenen dan op de kapper, zoals hier blijkt:

http://www.youtube.com/watch?v=aPpq4ps4cuA&feature=related

Die kapper zou ik oog om oog, tand om tand de staart afknippen!:evil:

Duupje
13 februari 2008, 16:56
8O
Ik heb dat zelf één keer meegemaakt, dagen heb ik gejankt. Ik ging naar de kapper voor de puntjes... Hij haalde er 35cm af...gezond haar nog wel... :evil:

Mijn reactie toen :

1. Niet betaald.
2. Dien had de rel van zijn leven met mij, heel zijn salon op stelten gezet toen, zo boos en verdrietig was ik.


Ik spreek dat altijd heel duidelijk af met mijn huidige kapper, niet meer eraf snijden dan ik zeg. En op één of andere manier is dat voor mijn kapper altijd heel duidelijk en riskeert hij het gewoonweg niet.
Daarom kan dat ik hem ook altijd zijn zin laten doen, ik weet dat hij er niet teveel zal afhalen.

Kazan
13 februari 2008, 17:03
8O
Ik heb dat zelf één keer meegemaakt, dagen heb ik gejankt. Ik ging naar de kapper voor de puntjes... Hij haalde er 35cm af...gezond haar nog wel... :evil:

Mijn reactie toen :

1. Niet betaald.
2. Dien had de rel van zijn leven met mij, heel zijn salon op stelten gezet toen, zo boos en verdrietig was ik.


Ik spreek dat altijd heel duidelijk af met mijn huidige kapper, niet meer eraf snijden dan ik zeg. En op één of andere manier is dat voor mijn kapper altijd heel duidelijk en riskeert hij het gewoonweg niet.
Daarom kan dat ik hem ook altijd zijn zin laten doen, ik weet dat hij er niet teveel zal afhalen.

Slaap jij in de kappersstoel ofzo? Anders merk je dat toch dat hij er teveel afdoet en kan je toch 'stop' zeggen.

Duupje
13 februari 2008, 17:08
Slaap jij in de kappersstoel ofzo? Anders merk je dat toch dat hij er teveel afdoet en kan je toch 'stop' zeggen.

Als ze achteraan knippen, zie je dat niet hoeveel ze knippen.
En eens het op de grond ligt, kan je het er niet meer aanplakken.
Sta je dan op, zit je met een ferme gat achteraan.

Wat denk je wat het eerste was dat ik gedaan heb ? Maar toen lag dat stuk al tegen de grond... :evil:

Kazan
13 februari 2008, 17:17
Als ze achteraan knippen, zie je dat niet hoeveel ze knippen.
En eens het op de grond ligt, kan je het er niet meer aanplakken.
Sta je dan op, zit je met een ferme gat achteraan.

Wat denk je wat het eerste was dat ik gedaan heb ? Maar toen lag dat stuk al tegen de grond... :evil:

Aaaahhh.

Duupje
13 februari 2008, 17:21
Aaaahhh.

Komt in de buurt ja.:lol:

Boadicea
13 februari 2008, 19:24
Rrrr ... weet je wat ik nog het ergste vind? Dat die kapper zelf nog een paardenstaart had.

Boadicea
13 februari 2008, 19:25
8O
Ik heb dat zelf één keer meegemaakt, dagen heb ik gejankt. Ik ging naar de kapper voor de puntjes... Hij haalde er 35cm af...gezond haar nog wel... :evil:

Mijn reactie toen :

1. Niet betaald.
2. Dien had de rel van zijn leven met mij, heel zijn salon op stelten gezet toen, zo boos en verdrietig was ik.


Ik spreek dat altijd heel duidelijk af met mijn huidige kapper, niet meer eraf snijden dan ik zeg. En op één of andere manier is dat voor mijn kapper altijd heel duidelijk en riskeert hij het gewoonweg niet.
Daarom kan dat ik hem ook altijd zijn zin laten doen, ik weet dat hij er niet teveel zal afhalen.

De reden waarom ik kapper mijd. Als ze dat bij mij doen, vrees ik dat zijn schaar zou grijpen en hem iets zou aandoen, dat me nog verder in de problemen zou krijgen. Gelukkig ken ik iemand die de puntjes van mijn haar doet en er zeker niet teveel af haalt.;-)

Pantoffeldiertje
13 februari 2008, 19:47
Och, bij mij zeg hij dan iets van : "Moet het iets speciaals zijn", en dan kijkt mama al hoopvol. Dan kijk ik gewoon eens naar hem, en doet hij wat hij altijd doet : overal kort.


Je moet ze africhten.

MaGNiFiCaT
13 februari 2008, 19:48
8O8O OMG 8O8O wat een duffe stijl heeft die? Hij heeft er een eighties-kapsel van gemaakt!:?

Derk de Tweede
13 februari 2008, 19:54
Ik heb zeer lang haar gehad, opeens was ik het zat en heb alles gekortwiekt.
Drie weken geleden was het weer aardig lang, dus dat werd weer m'n vierjaarlijkse tocht naar de kapper.
http://img520.imageshack.us/img520/9971/1976qe3.jpg (http://imageshack.us)

Boadicea
13 februari 2008, 19:59
Ik ben van heel mijn leven maar 1 maal naar de kapper geweest ... op mijn tweede. Die knipte toen alles zeer kort. Als ik de foto van het resultaat van mezelf als kortharige peuter bekijk, begin ik terug even hard te schreeuwen als dat ik toen deed.
Mijn moeder stond er radeloos bij. Ik jankte moord en brand. Ondertussen zijn we ruim 28 jaar verder en ze heeft zelf de schaar leren hanteren. Sindsdien heeft mijn haar al alle lengtes tussen mijn oor en mijn middel gehad en ik beken dat ik vanaf nu van plan ben om het definitief te laten groeien.

Derk de Tweede
13 februari 2008, 20:02
http://www.kennislink.nl/upload/160735_962_1164813027332-29.11.06_tandarts_halitose.jpeg

Jeronimo
13 februari 2008, 21:03
Met de tondeuse erover eh, dan heb je zo'n problemen niet. :-P

Gogolski
13 februari 2008, 21:39
Met de tondeuse erover eh, dan heb je zo'n problemen niet. :-P

Inderdaad. Ik ben in mijn leven nog nooit naar de kapper geweest...

Jeronimo
13 februari 2008, 21:58
Inderdaad. Ik ben in mijn leven nog nooit naar de kapper geweest...
Ik ging vroeger naar de kapper. Tot die mij twee keer in mijn oren stak met zijn schaar. :-(

Duvelke
14 februari 2008, 13:55
ach, haar groeit terug

Anna List
14 februari 2008, 15:32
Met de tondeuse erover eh, dan heb je zo'n problemen niet. :-P

hear hear

de kapper, dat moet nu toch zo'n 15 jaar geleden zijn, en gelukkig maar, ik haatte het wachten ... en d'r hebben d'r toch ook al drie in mijn oor geknipt ...

duveltje382
14 februari 2008, 15:38
8O
Ik heb dat zelf één keer meegemaakt, dagen heb ik gejankt. Ik ging naar de kapper voor de puntjes... Hij haalde er 35cm af...gezond haar nog wel... :evil:

Mijn reactie toen :

1. Niet betaald.
2. Dien had de rel van zijn leven met mij, heel zijn salon op stelten gezet toen, zo boos en verdrietig was ik.


Ik spreek dat altijd heel duidelijk af met mijn huidige kapper, niet meer eraf snijden dan ik zeg. En op één of andere manier is dat voor mijn kapper altijd heel duidelijk en riskeert hij het gewoonweg niet.
Daarom kan dat ik hem ook altijd zijn zin laten doen, ik weet dat hij er niet teveel zal afhalen.


Dat was toch niet door mij hé duupje,anders :oops::oops::oops:

vlijmscherp
14 februari 2008, 15:43
ik zie het probleem niet?

Dronkoers
14 februari 2008, 18:57
Haar is toch maar haar? waarom zo'n cinema van maken? :-P

MaGNiFiCaT
14 februari 2008, 20:01
hear hear

de kapper, dat moet nu toch zo'n 15 jaar geleden zijn, en gelukkig maar, ik haatte het wachten ... en d'r hebben d'r toch ook al drie in mijn oor geknipt ...

Drie?8O Dan moet het toch zijn dat u flaporen heeft.:-o

MaGNiFiCaT
14 februari 2008, 20:03
Ik ben van heel mijn leven maar 1 maal naar de kapper geweest ... op mijn tweede. Die knipte toen alles zeer kort. Als ik de foto van het resultaat van mezelf als kortharige peuter bekijk, begin ik terug even hard te schreeuwen als dat ik toen deed.
Mijn moeder stond er radeloos bij. Ik jankte moord en brand. Ondertussen zijn we ruim 28 jaar verder en ze heeft zelf de schaar leren hanteren. Sindsdien heeft mijn haar al alle lengtes tussen mijn oor en mijn middel gehad en ik beken dat ik vanaf nu van plan ben om het definitief te laten groeien.


Maar hoe kunt u dan zo'n negatieve mening over hen hebben, je hebt er nooit mee te maken?:-o:?

Dronkoers
14 februari 2008, 20:06
Maar hoe kunt u dan zo'n negatieve mening over hen hebben, je hebt er nooit mee te maken?:-o:?


De laatste keer dat ik naar een kapper geweest ben, heeft die een goei snee in mijne kop gezet. Ik heb het altijd ne goeie gevonden, maar dit ging er toch effe over :?