PDA

View Full Version : Aan : Brontosaurus


Pantoffeldiertje
17 februari 2008, 10:43
Beste Brontosaurus,

Stop asjeblieft met video's te posten met zogezegd bewijs die weerlegd zijn en algemeen erkend worden (zelfs door mede-aanhangers van complottheorieën) als hoaxen.

En probeer ook asjeblief YouTube niet als een betrouwbare bron te gebruiken.



Danku.

Djiezes
17 februari 2008, 13:28
Stuur eens een PB jongen...:roll:

Burkide
17 februari 2008, 13:29
Dit zal helpen. Ik voel het! Voortaan krijgen we enkel nog zinvolle bijdragen van Brontosaurus :roll:

Duvelke
17 februari 2008, 13:31
lol

StevenNr1
17 februari 2008, 13:47
Dit zal helpen. Ik voel het! Voortaan krijgen we enkel nog zinvolle bijdragen van Brontosaurus :roll:'t Is het proberen waard e.

Dronkoers
17 februari 2008, 13:49
Wie is brontosaurus?

L. J. Brutus
17 februari 2008, 13:51
Wie is brontosaurus?

Een foute dinosaurus.

Dronkoers
17 februari 2008, 13:53
Een foute dinosaurus.

:-D

Staat zijn afbeelding ook op de dinokoekjes? ;-)

L. J. Brutus
17 februari 2008, 13:56
:-D

Staat zijn afbeelding ook op de dinokoekjes? ;-)

Vroeger wel, maar ik heb daar een klacht tegen ingediend.

Kop/af
17 februari 2008, 13:58
Wie is brontosaurus?

Dronkoers
17 februari 2008, 13:58
Vroeger wel, maar ik heb daar een klacht tegen ingediend.

:lol:

Wat waren de aanklachten?

Duvelke
17 februari 2008, 14:04
hiv

Dronkoers
17 februari 2008, 14:04
hiv

hiv-koekjes? 8O

jamás será vencido
17 februari 2008, 14:19
neen, een brontosaurus heeft een lange nek en was geen vleeseter :-)

L. J. Brutus
17 februari 2008, 14:21
:lol:

Wat waren de aanklachten?

Ik was het beu steeds foute dino's te moeten opeten. Op den duur begin je ook te discrimineren en laat je de pakjes met brontosaurussen liggen. Dat was dan weer weggegooid geld. Ik heb toen 12 miljoen frank schadevergoeding gekregen van LU.

Dronkoers
17 februari 2008, 14:58
Ik was het beu steeds foute dino's te moeten opeten. Op den duur begin je ook te discrimineren en laat je de pakjes met brontosaurussen liggen. Dat was dan weer weggegooid geld. Ik heb toen 12 miljoen frank schadevergoeding gekregen van LU.

Ah, daarom is de vestiging in Beveren gesloten :evil:

Kazan
17 februari 2008, 15:04
Wie is brontosaurus?

Iemand die je alleen maar in de 'serieuze' subfora terugvindt, maar eigenlijk hoort hij hier thuis.

Dronkoers
17 februari 2008, 15:05
Iemand die je alleen maar in de 'serieuze' subfora terugvindt, maar eigenlijk hoort hij hier thuis.

Geen droogstoppels hier eh! ;-)

koewachtenaar
17 februari 2008, 18:39
Beste Brontosaurus,

Stop asjeblieft met video's te posten met zogezegd bewijs die weerlegd zijn en algemeen erkend worden (zelfs door mede-aanhangers van complottheorieën) als hoaxen.

En probeer ook asjeblief YouTube niet als een betrouwbare bron te gebruiken.



Danku.
Niet alles wat die gast post is zever!
Je moet ook de moeite eens willen doen achter de schermen te kijken.

berre
17 februari 2008, 18:48
Iemand die je alleen maar in de 'serieuze' subfora terugvindt, maar eigenlijk hoort hij hier thuis.:-D
ik ken hem ook niet echt... eigenlijk

brontsauri zou het meervoud zijn van brontosaurus, toch indien het woord volgens de vervoeging van avus zou gaan
wanneer het volgens fructus zou gaan zou bij meervoud het woord in uitgang hetzelfde blijven
ook een optie is vervoeging volgens corpus, hierbij zouden we bij het meervoud brontosaurora krijgen, een weinig aannemelijke keuze
en uiteraard, al het voorgaande kan enkel in aanmerking komen als we bezig zijn in de nominatief.

jaja... die zondagavonden toch.

evilbu
17 februari 2008, 18:51
Het is Apatosaurus:magniet:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/82/Apatosaurus33.jpg/800px-Apatosaurus33.jpg+

Derk de Tweede
17 februari 2008, 18:53
Fossielen van de Apatosaurus werden voor het eerst opgegraven door de paleontoloog O.C. Marsh in 1877. Later - in 1879 - groef hij nog een grote Sauropode op en gaf deze de naam Brontosaurus. De paleontoloog E.S. Riggs, die zich vijftien jaar later nogmaals over de vondsten boog, concludeerde dat de Apatosaurus en Brontosaurus gelijke Sauropoden waren. Omdat Brontosaurus later was benoemd, moest die naam vervallen,, maar de benaming Brontosaurus had onder het publiek al zulke bekendheid gekregen, dat hij nog steeds wordt gebruikt.

berre
17 februari 2008, 18:53
Het is Apatosaurus:magniet:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/82/Apatosaurus33.jpg/800px-Apatosaurus33.jpg+ik was naar de staart te kijken, mijzelf afvragend waar zijn hoofd nu zat

koewachtenaar
17 februari 2008, 18:54
Het is Apatosaurus:magniet:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/82/Apatosaurus33.jpg/800px-Apatosaurus33.jpg+
Appolinaris?

L. J. Brutus
17 februari 2008, 19:13
:-D
ik ken hem ook niet echt... eigenlijk

brontsauri zou het meervoud zijn van brontosaurus, toch indien het woord volgens de vervoeging van avus zou gaan
wanneer het volgens fructus zou gaan zou bij meervoud het woord in uitgang hetzelfde blijven
ook een optie is vervoeging volgens corpus, hierbij zouden we bij het meervoud brontosaurora krijgen, een weinig aannemelijke keuze
en uiteraard, al het voorgaande kan enkel in aanmerking komen als we bezig zijn in de nominatief.

jaja... die zondagavonden toch.

Neenee, die dinosaurussen zijn gewoon Nederlandse woorden en kunnen dus normaal worden vermeervoudigd, zoals dat ook met museums en datums gaat.

Geert C
17 februari 2008, 20:20
brontsauri zou het meervoud zijn van brontosaurus, toch indien het woord volgens de vervoeging van avus zou gaan
wanneer het volgens fructus zou gaan zou bij meervoud het woord in uitgang hetzelfde blijven
ook een optie is vervoeging volgens corpus, hierbij zouden we bij het meervoud brontosaurora krijgen, een weinig aannemelijke keuze
en uiteraard, al het voorgaande kan enkel in aanmerking komen als we bezig zijn in de nominatief.
8O

berre
17 februari 2008, 20:25
8Ozo zou Bernard het toch beargumenteerd hebben ;-)

Geert C
17 februari 2008, 20:56
zo zou Bernard het toch beargumenteerd hebben ;-)
Dat is waar. :-D Maar het blijft toch Latijn voor mij. 8O En zeggen dat ik twee jaar Latijn heb gedaan. :lol:

Nog zo'n pareltje:
Jim Hacker: Bernard, Humphrey should have seen this coming and warned me.
Bernard: I don't think Sir Humphrey understands economics, Prime Minister; he did read Classics, you know.
Hacker: What about Sir Frank? He's head of the Treasury!
Bernard: Well I'm afraid he's at an even greater disadvantage in understanding economics: he's an economist.

berre
17 februari 2008, 21:06
Dat is waar. :-D Maar het blijft toch Latijn voor mij. 8O En zeggen dat ik twee jaar Latijn heb gedaan. :lol:

Nog zo'n pareltje:weet je wie ook nog een zalig figuur is: desmond glazebrouck. dat is die dikke luie en onbekwame economist die door zijn onbekwaamheid blijkbaar in de gunst van humphrey is gevallen en daardoor veel te hoge postjes krijgt :-)

Dronkoers
17 februari 2008, 23:12
Wat zitten jullie hier allemaal te lullen? ;-)

evilbu
17 februari 2008, 23:29
http://woordenlijst.org/zoek/?q=dinosaurus&w=w
Dinosauriërs of dinosaurussen dus.

Niet elk woord uit het Latijn moet verbogen worden zoals in het Latijn.:magniet:

berre
18 februari 2008, 17:03
Wat zitten jullie hier allemaal te lullen? ;-)http://www.yes-minister.com/ ;-)