PDA

View Full Version : dubbel


Kop/af
19 februari 2008, 22:43
Sorry dubbel

MaGNiFiCaT
19 februari 2008, 22:56
Ik moest eens het andere deel vd telefoonboek van Westvlaanderen bestellen (die bestaat dus in twee delen). Ik heb ergens op de verkeerde knop gedrukt en ik kreeg ALLE TELEFOONBOEKEN VAN HééL BELGIë? DUBBEL!8O8O Het pakket was één meter hoog!8O8O

Toen ik terug nr Belgacom belde om te melden dat ik maar één deel nodig had, en dat ze de andere mochten terughalen, zegden ze me dat zij me dat ik ze moest houden en er maar mee moest doen wat ik wilde.:-o

Ochja, en vandaag zag ik een tweeling. Dus hier geldt ook: dubbel.

Ochja, en ik heb deze week 2 verkeersboete's binnengekregen, die ik zal moeten gaan betalen. Dus hier betaal ik dubbel!:x

MaGNiFiCaT
19 februari 2008, 22:57
En waar blijft de poll?;-)

Daimanta
19 februari 2008, 23:08
En waar blijft de poll?;-)

Over wat? Over wat?

MaGNiFiCaT
19 februari 2008, 23:12
Over wat? Over wat?

Dubbel.
Niet dubbel.
Iets anders.

Kop/af
19 februari 2008, 23:15
Dubbel.
Niet dubbel.
Iets anders.

Hoe snel is uw internet.
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3265909&postcount=1

MaGNiFiCaT
20 februari 2008, 00:03
Hoe snel is uw internet.
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3265909&postcount=1

maar kop/afke toch, alsof ik dat niet wist.;-)

Dronkoers
20 februari 2008, 06:23
Ik moest eens het andere deel vd telefoonboek van Westvlaanderen bestellen (die bestaat dus in twee delen). Ik heb ergens op de verkeerde knop gedrukt en ik kreeg ALLE TELEFOONBOEKEN VAN HééL BELGIë? DUBBEL!8O8O Het pakket was één meter hoog!8O8O

Toen ik terug nr Belgacom belde om te melden dat ik maar één deel nodig had, en dat ze de andere mochten terughalen, zegden ze me dat zij me dat ik ze moest houden en er maar mee moest doen wat ik wilde.:-o

Ochja, en vandaag zag ik een tweeling. Dus hier geldt ook: dubbel.

Ochja, en ik heb deze week 2 verkeersboete's binnengekregen, die ik zal moeten gaan betalen. Dus hier betaal ik dubbel!:x

Ach zo, meneer denk dat de wegcode niet voor hem is? :mrgreen: