PDA

View Full Version : water en afval verkopen


pielewuiter
8 maart 2004, 09:44
als ik in het grootwarenhuis binnenga waar reclame word gemaakt dat zij steeds de goedkoopste zijn , en koop daar diepvriesbiefstuk/vis/enz......
dan word dit aan de kassa gewogen samen met de waardeloze plastieke verpakking en het ijs in de zak (vergeet niet eens rond te wandelen bij de groenten en fruit)

gelet op artikel 8§1 wet op de handelspraktijken moet op een geconditioneerde verpakking de nettohoeveelheid staan

graag had ik geweten hoe deze waardeloze verpakking* word geboekt
gelet op het feit dat deze waardeloze verpakking word verkocht als handelswaar , het verschil in boeken van waardeloze verpakking met herbruikbare verpakking , zit hem in de recuperatie van de btw.

dat de kleine man massaal word bedrogen , moet ik niets over vragen want dat intresseerd een politieker toch niet hé !

en waarom is er wettelijk geen grens bepaald voor het water** dat aan vlees mag worden toegevoegd


*waardeloze verpakking is verpakking die niet herbruikbaar is of die nu 1 euro of 100euro heeft gekost ,

**als ge geluk hebt is het enkel water in het andere geval is het verwerkt slachtafval , klaarblijkelijk heeft geen enkele politieker deze uitzending gezien !!!