PDA

View Full Version : The outlaw torn is de drieënveertigste forummer van de week

Pluche
8 maart 2008, 12:42
Revolutie heeft zijn opvolger gekozen het is: the outlaw torn

hij omschrijft zichzelf als volgt:

Ik ben geboren in Gent en studeer er op dit moment ook, maar niet woonachtig.

Verder ben ik een grote dierenvriend, en huismus eerste klas.

Op vlak van muziek heb ik het vooral voor metal, hardrock en kleinkunst, hoewel ik andere genres ook beluister, enkel R&B en consoorten vallen uit de boot.

Qua films heb ik het nogal voor westerns en actiefilms, al kan een goede thriller er soms ook nog bij. Al moet ik wel zeggen dat ik maar uiterst zelden naar films kijk

Verder ben ik vooral geïnteresseerd in de Noord - Amerikaanse indianen en alles wat met Het Wilde Westen te maken heeft.

Qua politieke overtuiging kan je me het best een centrum rechts conservatieve vlaams-nationalist noemen met hier en daar een linkse trek, meer bepaald als het op milieu, dierenwelzijn en kansen voor zwakkeren aankomt.
Onder zwakkeren versta ik mensen die omwille van een beperking of ziekte niet kunnen meedraaien, of moeilijker kunnen meedraaien in onze maatschappij, maar dit wel willen. Dus niet diegene die liever profiteren in plaats van hun plicht te vervullen.

Verder vind ik ook dat dieren meer moeten gewaardeerd worden en dus zeker ook meer rechten moeten krijgen
Zo ben ik ondermeer voorstander van het feit dat ouderen die naar een rusthuis moeten, hun huisdier, indien mogelijk, mogen meenemen. Tevens vind ik dat er een bezoekruimte moet komen in ziekenhuizen waar langdurig zieken hun huisgenoot kunnen ontmoeten, enkel indien de gezondheid van beiden dit toelaat uiteraard.

Verder ben ik een grote voorstander van meer rechten voor de Native Americans, Aboriginals, en alle andere volkeren die verdreven, uitgeroeid etc. werden door kolonisten en overheersers allerhande. Ook Amazone-indianen kunnen op mijn sympathie rekenen.

Voor mijn part mag gerust eens een indiaan president van de VS worden, bij wijze van spreken.

Vrijheid voor elk volk, waar dan ook. Dus niet in het minst ook voor de Vlamingen.

Pluche
8 maart 2008, 12:43
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer per maand eet jij frieten en wat is je lievelingssaus?

Pluche
8 maart 2008, 12:47
Ben je soms dronken?

Pluche
8 maart 2008, 12:47
Hoe oud was je bij je eerste tongzoen?

Geert C
8 maart 2008, 12:55
Mijn (ondertussen) traditionele opener: hoe zou je jezelf in één woord omschrijven? :-)

the outlaw torn
8 maart 2008, 12:58
Hoe oud was je bij je eerste tongzoen?

die moet nog komen.

the outlaw torn
8 maart 2008, 12:58
Mijn (ondertussen) traditionele opener: hoe zou je jezelf in één woord omschrijven? :-)

einzelganger

the outlaw torn
8 maart 2008, 12:59
Ben je soms dronken?

soms, mr enkel thuis, buitenshuis wil ik ten allen tijde de controle bewaren, om de eenvoudige reden dat ik me met de auto verplaats.

the outlaw torn
8 maart 2008, 13:00
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer per maand eet jij frieten en wat is je lievelingssaus?

2 tot 3 keer, met mayonnaise en stoverij

Pluche
8 maart 2008, 13:01
die moet nog komen.

Ben je dan nog zo jong?8O

Pluche
8 maart 2008, 13:02
Wat vind je van onze wereldster Helmut Lotti?

the outlaw torn
8 maart 2008, 13:03
Ben je dan nog zo jong?8O

ik ben bijna 20, in april dit jaar.

the outlaw torn
8 maart 2008, 13:04
Wat vind je van onze wereldster Helmut Lotti?

geen problemen mee, zolang hij niet zingt.

Pluche
8 maart 2008, 13:04
Stel je bent minister van milieu (omdat je in dierenrechten geinteresseerd bent), op welke punten zal je het eerst maatregelingen trekken

Pluche
8 maart 2008, 13:06
Welk merk van auto heb je en is daar een reden voor?

the outlaw torn
8 maart 2008, 13:07
Stel je bent minister van milieu (omdat je in dierenrechten geinteresseerd bent), op welke punten zal je het eerst maatregelingen trekken

de regels voor maneges verstrengen, heb vroeger nog paard gereden en de verhalen die je dan soms hoort .... om grijs haar van te krijgen, zoals ze hier zeggen.

een verbod op rituele slachtingen.
verbod op lange afstandstransporten.

om het kort te houden, alles wat GAIA wil, enkel dat vegetarische vind ik overdreven.

the outlaw torn
8 maart 2008, 13:08
Welk merk van auto heb je en is daar een reden voor?

een skoda fabia.

een reden ? goedkoper dan een VW golf mr wel even goed qua kwaliteit.

C uit W
8 maart 2008, 13:11
Ben je meegestapt met de NSV!-betoging deze week?
Had je goeie punten vorig semester?
Wanneer kom je eens naar de Cuba als ik er zit? ;-)
Je gaat toch stemmen volgende week?

the outlaw torn
8 maart 2008, 13:13
Ben je meegestapt met de NSV!-betoging deze week?
Had je goeie punten vorig semester?
Wanneer kom je eens naar de Cuba als ik er zit? ;-)
Je gaat toch stemmen volgende week?

nee, betogen is niet zo mijn ding
mijn punten vielen tegen.
naar de cuba ? nog nooit binnen geweest, word tijd dat ik dat eens doe

stemmen ? tuurlijk

toccata
8 maart 2008, 15:51
Honing of choco?

the outlaw torn
8 maart 2008, 16:11
Honing of choco?

choco. smeer ik vaak op mijn boterham als mijn maag weer eens in de knoop ligt na een tijdje te veel confituur te hebben gebruikt.
mijn maag is nogal aan de gevoelige kant, met al eens een maagbloeding tot gevolg, sindsdien neem ik er pillen voor die de maagwand versterken, maar de gevoeligheid blijft wel.

Dronkoers
Ben je een aangenaam cafémakker?

Dronkoers
Hoeveel keer per week neem je een bad/douche?

Dronkoers
8 maart 2008, 16:15
Het (al dan niet opzettelijk) dieren doodrijden op straat is een overtreding van 2de graad, en kan je dus een boete van 110 tot 1375 euro opleveren, vind je dit rechtvaardig, zwak of te grof?

the outlaw torn
8 maart 2008, 16:16
Ben je een aangenaam cafémakker?

ik denk het wel, zeker na een paar pinten. de grens van zattigheid zal ik echter niet overschrijden omdat ik hoofdpijn krijg van pinten, van ander bier dan weer totaal niets.

de hoofdpijn is trouwens de reden waarom ik pinten drink, die zorgen dat ik op tijd stop, en dus niet echt zat wordt, met alle gevolgen om thuis te geraken vandien.

als ik iemand tegenkom met gelijke interesses kan er wel een aangenaam gesprek uit voort komen. ikzelf ben nogal gesloten en stil en heb liefst iemand die graag veel praat, zolang het echter geen gekwebbel wordt. een gesprek tussen 2 stille mensen is het ergste dat er is, dan moeten beiden ( meestal ik dan ) sleuren om er een op gang te krijgen en nog meer om het in gang te houden, en zoiets komt de ontspanning niet ten goede uiteraard.

the outlaw torn
8 maart 2008, 16:17
Het (al dan niet opzettelijk) dieren doodrijden op straat is een overtreding van 2de graad, en kan je dus een boete van 110 tot 1375 euro opleveren, vind je dit rechtvaardig, zwak of te grof?

indien opzet te zwak, indien per ongeluk ( een kat die vlak voor je wielen oversteekt ) te zwaar, mr vermits dit niet te controleren valt, is de boete rechtvaardig.

the outlaw torn
8 maart 2008, 16:19
Hoeveel keer per week neem je een bad/douche?

dagelijks een douche. een bad hebben we niet en ik zou ze ook niet gebruiken, je ligt te weken in je eigen vuiligheid, cru gesteld.

en ook, een bad verbruikt meer water en duurt ook langer.

Dronkoers
8 maart 2008, 16:22
dagelijks een douche. een bad hebben we niet en ik zou ze ook niet gebruiken, je ligt te weken in je eigen vuiligheid, cru gesteld.

en ook, een bad verbruikt meer water en duurt ook langer.

Ben je een milieubewust iemand?

Dronkoers
8 maart 2008, 16:23
Uit hoeveel lagen bestaat uw wc-papier?

Dronkoers
8 maart 2008, 16:23
Rook je?

the outlaw torn
8 maart 2008, 16:28
Ben je een milieubewust iemand?

ik doe mijn best. als ik kan gebruik ik het openbaar vervoer.

vooral in gent is dat handig, en tijdens de dag zijn er bussen en trams genoeg.
wanneer het later word neem ik de wagen, aangezien bussen en trams niet altijd even veilig zijn na een bepaald uur. mijn veiligheid primeert uiteraard, vermits het milieu noch gebaat noch geschaad is bij het feit of er me al dan niet iets overkomt.

the outlaw torn
Uit hoeveel lagen bestaat uw wc-papier?

ik dacht drie

the outlaw torn
Rook je?

nee, wel eens geprobeerd, maar vind er niets aan.

Dronkoers
8 maart 2008, 16:50
Welk concert/optreden/festival heb je voor het laatst bezocht?

Dronkoers
8 maart 2008, 16:52
Wat is uw favoriet in de tettendraad (http://forum.politics.be/showthread.php?t=68404)?

Dronkoers
8 maart 2008, 16:53
Hoeveel forummers verwacht je op uw sessie?

the outlaw torn
8 maart 2008, 18:33
Welk concert/optreden/festival heb je voor het laatst bezocht?

dat zal Metallica op werchter geweest zijn.
ervoor ze trouwens al eens gezien in het sportpaleis.

the outlaw torn
8 maart 2008, 19:11
Wat is uw favoriet in de tettendraad (http://forum.politics.be/showthread.php?t=68404)?

teveel keuze :-P ( en kiezen is mijn sterkste kant niet :-P)

the outlaw torn
8 maart 2008, 19:12
Hoeveel forummers verwacht je op uw sessie?

zoveel als het aantal dat er na het aflopen van mijn sessie gepasseerd zijn.

maw, ik heb geen flauw idee, hoe meer, hoe beter dus.

toccata
9 maart 2008, 00:23
Wie moet van jou de Eurosong finale winnen zondag?

Dronkoers
9 maart 2008, 01:15
Wat vind je er vazn om maar pas de 43ste forummer van de week te zijn?

Dronkoers
9 maart 2008, 01:16
Op wie heb je het laatst gefantaseerd? :-P

Dronkoers
9 maart 2008, 01:16
Moeten kerncentrales sluiten van u?

toccata
9 maart 2008, 01:19
Katten of honden?

filosoof
9 maart 2008, 01:59
geen problemen mee, zolang hij niet zingt.:lolabove:

the outlaw torn
9 maart 2008, 20:00
Wie moet van jou de Eurosong finale winnen zondag?

ik heb het nooit gevolgd. interesseert me sinds al die oostbloklanden erbij gekomen zijn, niet meer.

nu ja, lordi vond ik wel goed maar de laatste die ik echt gesteund heb was sergio.

the outlaw torn
9 maart 2008, 20:02
Wat vind je er vazn om maar pas de 43ste forummer van de week te zijn?

maar ? ik redeneer anders : al

gewoon, het is ook maar een nummer. vergeet niet dat ik me nooit expliciet kandidaat heb gesteld of iets dergelijks.
al ben ik uiteraard wel blij om eens forummer van de week te zijn, uiteraard.

the outlaw torn
9 maart 2008, 20:03
Op wie heb je het laatst gefantaseerd? :-P

op wie ? moeilijke vraag, er zijn er zoveel :-P

the outlaw torn
9 maart 2008, 20:07
Moeten kerncentrales sluiten van u?

indien er geen alternatief is, uiteraard niet. heb geen zin om zonder licht en elektriciteit te zitten.

ik vind die milieu-freaks wel hypocriet. enerzijds kan ik het wel vinden met het feit dat de centrales dicht moeten, maar anderzijds zijn ze ook wel de eersten om te zagen dat bij de windmolens het uitzicht belemmerd word, leer kiezen denk ik dan. je kan niet alles willen.

of gaan zij onze stroom maken, mss ?

Dronkoers
9 maart 2008, 20:08
Welke vraag wil je hier absoluut niet zien/beantwoorden?

Dronkoers
9 maart 2008, 20:08
Wanneer heb je uw laatste rekening betaald?

Dronkoers
9 maart 2008, 20:09
maar ? ik redeneer anders : al

gewoon, het is ook maar een nummer. vergeet niet dat ik me nooit expliciet kandidaat heb gesteld of iets dergelijks.
al ben ik uiteraard wel blij om eens forummer van de week te zijn, uiteraard.

Hoeveel posts verwacht je in uw week?

the outlaw torn
9 maart 2008, 20:18
Katten of honden?

beiden, ik zou echt nt kunnen kiezen. ben hoofdzakelijk opgegroeid met katten, sinds een paar jaar is daar een hond bij gekomen, een vondeling waarvan ik per se wou dat ze bleef om eindelijk een hond te hebben, iets wat daarvoor absoluut niet mocht.
eigenlijk had ik er graag nog een hond bij gewild, maar daar zijn ze thuis niet over te spreken, jammer genoeg.

ik denk wel dat ik een hond sneller zou missen dan een kat, ik zal dan ook altijd eerder een hond dan een kat nemen als ik echt zou moeten kiezen, al hangt veel af van de plaats waar je woont en hoe je leeft.

op een appartement kan je onmogelijk een hond houden, zeker niet als je dan nog eens godganse dagen aan't werk bent, da's immoreel eigenlijk. een hond moet een tuin hebben en zeker met een soortgenoot samenleven.honden zou er dan ook enkel komen indien ik een huis met tuin zou kunnen bemachtigen

katten zijn dus wel flexibeler, maar ook zij moeten met meerdere gehuisvest worden. ik bedoel dan als je een kat in huis haalt je er ineens 2 moet nemen. en eerlijk gezegd geld dat principe ook voor alle andere dieren die men kan houden zoals konijnen, kippen, vogels, vissen, je noemt het maar.

in een huis met tuin kan je natuurlijk met gemak ook katten houden. het zou dus op zoiets uitdraaien : zowiezo katten ( 2 of meer ) en indien mogelijk honden (idem). en volledigheidshalve ook nog 2 konijnen (of meer).

the outlaw torn
9 maart 2008, 20:19
Welke vraag wil je hier absoluut niet zien/beantwoorden?

dat beslis ik wel als ik ze zie staan of ik erop antwoord of niet :-P

the outlaw torn
9 maart 2008, 20:22
Wanneer heb je uw laatste rekening betaald?

eergisteren, toen ik de auto een wasbeurt gegeven heb in de wasstraat ( je weel wel, dat ding met die draaiende borstels waar je doorheen rijd)
er hadden nl een aantal duiven, nogal redelijk veel gevoeg op gedaan, en aangezien ik gezien het aantal geen zin had om zelf te beginnen heb ik maar mjn geld bovengehaald. anders was ik zo vaak niet, enkel in hoogste noodzaak (en voor de keuring )

the outlaw torn
9 maart 2008, 20:22
Hoeveel posts verwacht je in uw week?

geen idee. hoe meer, hoe beter. ( ik ben een zeer slecht gokker, heb ik al ondervonden )

toccata
10 maart 2008, 00:07
Wat vind u de mooiste taal?

Duvelke
10 maart 2008, 00:15
wat studeer je?

backfire
10 maart 2008, 14:25
Aangezien je het zo hebt voor de rechten van dieren: waarom ben je geen vegetariër (aangezien je stoverij eet etc) ?

the outlaw torn
10 maart 2008, 15:37
Wat vind u de mooiste taal?

het nederlands, meer bepaald het vlaams. frans en engels kunnen ook nog, net als duits.

the outlaw torn
10 maart 2008, 15:40
Aangezien je het zo hebt voor de rechten van dieren: waarom ben je geen vegetariër (aangezien je stoverij eet etc) ?

omdat dieren ook op een biologische manier kunnen gehouden worden en op een zo pijnloos mogelijke manier kunnen worden gedood.

en eerlijk gezegd kan ik mezelf de discipline niet opleggen om dat lang te zijn, vegetarier dan, tevens verkeer ik niet in de mogelijkheid om dat ten gronde te doen. en ja, ik eet eigenlijk wel graag vlees.

het is echter niet omdat je geen veggie bent, dat je niet om dieren kan geven. omgekeerd is het evenzeer zo dat nt elke veggie om dieren geeft, de meerderheid is het eerder om gezondheidsredenen dan iets anders.

mij is het vooral te doen om de levensomstandigheden en niet zozeer over het al dan niet doden van een dier. zolang het dier een zo goed mogelijk leven heeft gehad en zo pijnloos mogelijk is gedood, is er wat mij betreft geen probleem. al is het natuurlijk wel te zien welke reden men heeft om tot doden over te gaan. doden voor consumptie is ergens normaal, doden uit sadisme dan weer uiteraard totaal niet.

the outlaw torn
10 maart 2008, 15:40
wat studeer je?

rechten, mijn eerste jaar.

toccata
10 maart 2008, 23:10
Je favoriete website (buiten politics.be:-P)

Pluche
10 maart 2008, 23:37
Wie is je droombabe?

Pluche
10 maart 2008, 23:38
Leterme of Verhofstadt?

Pluche
10 maart 2008, 23:39
De Decker of De Wever?

toccata
10 maart 2008, 23:47
de morgen of de standaard?

the outlaw torn
11 maart 2008, 00:12
Je favoriete website (buiten politics.be:-P)

hmm, you tube, voornamelijk voor muziek en filmfragmenten

the outlaw torn
11 maart 2008, 00:14
Wie is je droombabe?

kate winslet is altijd welkom, of indien zij niet wil mag shania twain ook altijd langskomen.

of nee, nog beter, beiden. :-D

the outlaw torn
11 maart 2008, 00:14
Leterme of Verhofstadt?

makkelijk. leterme.

the outlaw torn
11 maart 2008, 00:15
De Decker of De Wever?

De Wever. Dedecker is een opportunist. De Wever is tenminste nog vlaams-gezind.

the outlaw torn
11 maart 2008, 00:17
de morgen of de standaard?

ik lees mijn kranten altijd online tegenwoordig en daar zit sporadisch ook eens de standaard tussen.
al moet ik toegeven dat de standaard er boven uitsteekt. de knack onder de kranten. op economisch vlak zal de tijd toonaangevend zijn, mr dat interesseert me eigenlijk niet. al is hun ander nieuws wel goed.

ik moet wel zeggen dat ik mijn kranten selecteer via krantenkoppen.be, en af ga op de titels.

verder lees ik ook op deredactie.be ( + bekijken nieuwsfragmenten )

Dronkoers
11 maart 2008, 06:28
Hoeveel vriendinnetjes heb je al gehad?

Dronkoers
11 maart 2008, 06:28
Om hoe laat ben je opgestaan?

Dronkoers
11 maart 2008, 06:29
Wat is het snelste dat ooit zelf al gereden hebt?

Pluche
11 maart 2008, 08:29
Nu ik en Outlaw geen opvolger vinden voor forummer van de week doe ik hier een oproep om u kandidaat te stellen.

the outlaw torn
11 maart 2008, 16:55
Hoeveel vriendinnetjes heb je al gehad?

geen enkel

the outlaw torn
11 maart 2008, 16:56
Om hoe laat ben je opgestaan?

6.00 u, veel te vroeg vr een gezond mens

the outlaw torn
11 maart 2008, 16:56
Wat is het snelste dat ooit zelf al gereden hebt?

140

Geert C
11 maart 2008, 19:45
Nu ik en Outlaw geen opvolger vinden voor forummer van de week doe ik hier een oproep om u kandidaat te stellen.
Ik wil wel eens hoor. :-)

toccata
11 maart 2008, 22:45
Waarom rechten?

toccata
11 maart 2008, 22:46
Favoriet band/zanger(es)?

Dronkoers
11 maart 2008, 23:38
geen enkel

Heeft dit een speciale reden?

Dronkoers
11 maart 2008, 23:41
140

km/h?
m/h?
fiets, brommer, moto, auto, paard en kar,...?
woonzone, schoolzone, bebouwde kom, gewestweg, autobaan, autosnelweg?
kasseien, macadam, zandwegel, kiezels,...?
alleen, met 2, 3, 4, ...?

...?

Duvelke
12 maart 2008, 00:19
vlees of vis?

Pølle
12 maart 2008, 01:35
Favoriete quote?

the outlaw torn
12 maart 2008, 13:41
Waarom rechten?

omdat het me in de eerste plaats interesseert en er is wel een link met politiek.

je kan er veel mee doen nadien, en het is universiteit, een systeem die me ontlast op de punten die ik moeilijk vind ( integratie in een groep, vriendschappen aangaan en/of lang in stand houden, etc )

the outlaw torn
12 maart 2008, 13:47
Heeft dit een speciale reden?

in verlengde van bovenstaand antwoord kan ik zeggen dat dit idd een speciale reden kan hebben. ik laat me volgende week testen op autisme, we hebben het vermoeden dat ik een vorm van autisme zou hebben ( asperger meer bepaald ) mr zekerheid hebben we allerminst dus vandaar die testen.

er zijn een aantal dingen waaraan ik ongetwijfeld beantwoord en andere dan weer totaal niet. maar die doen nu niet terzake.

vriendschappen zijn altijd al moeilijk geweest, hoewel ik altijd moeite deed en dikwijls zelfs diegene was die een gesprek aanging en zo meer, mr langdurige vriendschappen zitten er niet in, hoewel ik dus wel al mogelijke inspanning doe.

mijn vrienden zijn dus eerder kennissen ipv vrienden, als je begrijpt wat ik bedoel. dus vrienden zoals anderen dat definieren en zoals het normaal is heb ik niet.

een vriendin ( een relatie dus ) zou dus zeker welgekomen zijn, maar ik besef ook wel dat die kans kleiner is dan dat bij anderen het geval is. jammer maar helaas

wat echter niet wil zeggen, dat ik niet buiten kom, integendeel, uitgaan doe ik wel eens, mr dan wel alleen. meestal kom ik dan wel een of meerdere mensen tegen met wie ik de avond kan door komen, mr vriendschappen zijn daar nooit uit voortgevloeid.

the outlaw torn
12 maart 2008, 13:49
km/h?
m/h?
fiets, brommer, moto, auto, paard en kar,...?
woonzone, schoolzone, bebouwde kom, gewestweg, autobaan, autosnelweg?
kasseien, macadam, zandwegel, kiezels,...?
alleen, met 2, 3, 4, ...?

...?

km/h
auto
ben ik vergeten, mr ik vermoed autosnelweg

alleen

the outlaw torn
12 maart 2008, 13:50
vlees of vis?

beiden. zou geen van beiden kunnen missen en eet het beiden even graag, al ben ik wel kieskeurig welk soort vlees of vis het is.

the outlaw torn
12 maart 2008, 13:51
Favoriete quote?

ze staat in mijn handtekening. typeert me eigenlijk wel goed, overdenk (meestal ) alles een aantal keren vooraleer ik een besluit neem. heeft zijn voor- en nadelen.

the outlaw torn
12 maart 2008, 14:00
Favoriet band/zanger(es)?

metallica ( mijn nick komt van een liedje van hen )

the outlaw torn :

http://www.youtube.com/watch?v=Gk1QZ3PA__0

verder :

iron maiden
ac/dc
rammstein
velvet revolver
guns 'n roses
hammerfall
stratovarius
nightwish
lacuna coil
edguy
bruce springsteen
johny cash
johan verminnen
boudewijn de groot
rob de nijs
willem vermandere
de kreuners

en waarschijnlijk vergeet ik er nog een aantal

toccata
13 maart 2008, 20:08
Beste politicus in jouw ogen?

Dronkoers
13 maart 2008, 20:34
Leuke dag gehad?

toccata
13 maart 2008, 20:50
Wat vind je de mooiste forumnaam hier?

Dronkoers
13 maart 2008, 20:52
Wat vind je van de eerste 4 cd's van metallica?

Pølle
14 maart 2008, 04:58
Beter dan de vier laatste.
Zonder twijfel.

Niet dat 't aan mij is om te antwoorden, maar toch.

Dronkoers
14 maart 2008, 12:08
Zonder twijfel.

...als je S&M bijrekent zijn het de laatste 5 ;-) ma soit, effe tussendoor

the outlaw torn
14 maart 2008, 18:54
Beste politicus in jouw ogen?

moeilijke keuze, heb eerlijk gezegd niet echt een favoriet. qua persoon is leterme een van mijn favorieten, samen met valkeniers.

mr op zuiver politiek vlak kan ik niet kiezen, eerlijk gezegd.

qua bekwaamheid om minister te zijn, kan ik wel zeggen dat Inge Vervotte er met kop en schouder bovenuit steekt. je moet het maar doen om op zo'n jonge leeftijd reeds 2 maal succesvol minister te zijn.

the outlaw torn
14 maart 2008, 18:59
Wat vind je van de eerste 4 cd's van metallica?

niet slecht maar ook niet goed. mijn favo's zijn eerder black album, s&m, load, reload. st anger is echt héél slecht, slecht 2 liedjes zijn nog te doen, en het zijn dan ook nog de meest bekende. nl st.anger en some kind of monster.

hoop 1 ding, dat hun nieuwe cd beter is dan st.anger, kopen zal ik hem wel doen, om de reeks bij te houden, mr luisteren zal van de songs en kwaliteit afhangen uiteraard.

the outlaw torn
14 maart 2008, 19:00
Leuke dag gehad?

valt mee, mr kan beter.

the outlaw torn
14 maart 2008, 19:00
Zonder twijfel.

niet akkoord. eigenlijk net het tegendeel. ieder zijn voorkeur uiteraard

the outlaw torn
14 maart 2008, 19:02
Wat vind je de mooiste forumnaam hier?

geen flauw idee, een naam is ook mr een naam.

Pluche
14 maart 2008, 20:06
extreem rechts of extreem links?

Pluche
14 maart 2008, 20:09
Pasta gerechen of vleesgerechten?

Pluche
14 maart 2008, 20:10
Wat is je favoriete voetbalteam?

Pølle
14 maart 2008, 20:43
Een Load- en Reloadfan.
Nooit gezien :shock:.

(Wat doen we d'rmee, Dronkoers?)

the outlaw torn
14 maart 2008, 21:10
extreem rechts of extreem links?

liever extreem-rechts, al is het maar omdat de misdaden van extreem-links doodgezwegen worden en die van rechtse regimes godganse dagen worden uitgesmeerd.

als je iets hoort over genocide, begint men over holocaust, altijd weer.
maar over de misdaden van stalin en mao hoor je bijna nooit iets.

pas op, de holocaust is een van de ergste misdaden ooit gepleegd. mr ook andere even erge misdaden moeten vernoemd worden, en dag gebeurd niet of veel te weinig.

en ook, links heeft intussen al ruimschoots aangetoond niet te werken.

dus voor de huidige maatschappelijk underdog nl extreem-rechts

the outlaw torn
14 maart 2008, 21:11
Een Load- en Reloadfan.

idd zo is dat

the outlaw torn
14 maart 2008, 21:11
Pasta gerechen of vleesgerechten?

beiden, hangt af welk soort pasta -of vleesgerecht het is

the outlaw torn
14 maart 2008, 21:12
Wat is je favoriete voetbalteam?

engeland : manchester united
duitsland : bayern munchen

bij ons: AA Gent.

Dronkoers
15 maart 2008, 00:00
Een Load- en Reloadfan.

Lijdzaam toezien zeker :-(

Denk je dat hun volgende cd terug zoals St. Anger gaat zijn?

Dronkoers
15 maart 2008, 08:22
Goed geslapen?

Dronkoers
15 maart 2008, 08:22
Wat verwacht je nog van uw laatste fvdw-momenten?

the outlaw torn
15 maart 2008, 11:33
Lijdzaam toezien zeker :-(

Denk je dat hun volgende cd terug zoals St. Anger gaat zijn?

ik hoop van niet, mr ik vrees van wel.

the outlaw torn
15 maart 2008, 11:33
Wat verwacht je nog van uw laatste fvdw-momenten?

niets speciaals

the outlaw torn
15 maart 2008, 11:34
Goed geslapen?

kon slechter, ik mag zeker niet klagen.

Dronkoers
15 maart 2008, 11:47
Is er nog iets dat je tegen alle forummers hier wil zeggen?

Dronkoers
15 maart 2008, 11:48
Hebt ge trouwens uwe favoriet van de tettendraad (http://forum.politics.be/showthread.php?t=68404)al gegeven?

Dronkoers
15 maart 2008, 11:49
Wat ga je eten?

the outlaw torn
15 maart 2008, 12:22
Is er nog iets dat je tegen alle forummers hier wil zeggen?

goh, niets speciaals. of ja, toch :

aan allen die nu zijn en hierna wezen zullen, wens ik de volgende mededeling te doen :
1. stem steeds met uw geweten, en voor de goede zaak.
2. streef in uw leven naar het goede, en stel 1 goede daad per dag.
3. respecteer elke vorm van leven, en sta op tegen het onrecht dat tegen de levenden en doden word aangericht ( dus ook de dieren en diegene die ons voorgingen en nu hopelijk rusten in vrede )

4. kortom, doe wel en zie niet om.

the outlaw torn
15 maart 2008, 12:26
Hebt ge trouwens uwe favoriet van de tettendraad (http://forum.politics.be/showthread.php?t=68404)al gegeven?

omdat je het zo vriendelijk vraagt :-P

http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=26415&d=1192346426

the outlaw torn
15 maart 2008, 12:27
Wat ga je eten?

dat zal normaal gezien kip zijn.

bgf324
26 januari 2011, 02:00
die moet nog komen.

OMG 8O En je bent al 20