PDA

View Full Version : De stunt van Flahaut


Henry
9 maart 2004, 18:19
Geachte heer Dedecker

Wellicht hebt u ook gehoord van de laatste stunt van André Flahaut, die de zeer deskundige directie van het brandwondencentrum van Neder-Over-Heembeek heeft ontslagen ten voordele van een PS-vriendje die in datzelfde centrum zware fouten had gemaakt. Ik vind het gedrag van Flahaut bijzonder gruwelijk, aangezien hij het leed van zwaar verbrande mensen ten koste laat gaan van onbekwame postjesjagerij.

Als ik dat lees, vraag ik me af hoe iemand als u daarop reageert. U bent vaak hard in uw woorden en recht voor de raap, maar u lijkt me ook een eerlijk mens.

Uw coalitiepartner PS vertoont dagelijks malafide praktijken. Guy Mathot aan de kop in Luik, allerlei blokkages van dossiers, zware fraude, negeren van afspraken (we zullen eens zien met Kyoto nu...)...

Hoe kan een Vlaamse partij toch samenwerken met dit soort maffiosi?

Tarek Agliatelli
9 maart 2004, 18:32
Roddels !

Iedereen kan toch zien dat de minister in kwestie een zeer intelligente man is, en rechtvaardige beslissingen neemt, zeer vaak tegen zijn eigen kiespubliek in - waarmee hij dus het algemeen belang op eigenbelang laat primeren.
Meneer Dedecker zal dit ongetwijfeld kunnen bevestigen. Wedden dat ze elkaar vaak zien in de fitness-zalen van de Wetstraat ?