PDA

View Full Version : Van die kleine geniepige probleempjes; dat zijn de ergste...


BigF
11 maart 2008, 11:45
Als mijn gsm uit staat en iemand spreekt iets in op mijn voicemail, kan het na het aanzetten van mijn gsm gerust tot 3 dagen duren voor ik op de hoogte gesteld wordt van dat nieuwe voicemail bericht... Niemand weet blijkbaar hoe dat komt.

Maar wel... (http://www.zdnet.be/news.cfm?id=80543)

:?

Pieke
11 maart 2008, 12:33
Als mijn gsm uit staat en iemand spreekt iets in op mijn voicemail, kan het na het aanzetten van mijn gsm gerust tot 3 dagen duren voor ik op de hoogte gesteld wordt van dat nieuwe voicemail bericht... Niemand weet blijkbaar hoe dat komt.

Maar wel... (http://www.zdnet.be/news.cfm?id=80543)

:?


8O Gij zet gewoon uwe gsm uit 8O

Barbaar...

Stardust
11 maart 2008, 12:35
Als mijn gsm uit staat en iemand spreekt iets in op mijn voicemail, kan het na het aanzetten van mijn gsm gerust tot 3 dagen duren voor ik op de hoogte gesteld wordt van dat nieuwe voicemail bericht... Niemand weet blijkbaar hoe dat komt.

Maar wel... (http://www.zdnet.be/news.cfm?id=80543)

:?

Laat me raden...mobistar klant?

Anna List
11 maart 2008, 15:15
Als mijn gsm uit staat en iemand spreekt iets in op mijn voicemail, kan het na het aanzetten van mijn gsm gerust tot 3 dagen duren voor ik op de hoogte gesteld wordt van dat nieuwe voicemail bericht... Niemand weet blijkbaar hoe dat komt.

Maar wel... (http://www.zdnet.be/news.cfm?id=80543)

:?

als ge die nu eens gewoon laat aanstaan ... probleem opgelost , next ! (je sprak van probleempjeS)

Dronkoers
11 maart 2008, 17:03
8O Gij zet gewoon uwe gsm uit 8O

Barbaar...

Ja, is echt handig, moet je eens proberen ;-)

Djiezes
11 maart 2008, 22:02
Ben ik nu de enige die dacht dat deze draad over slechte darmtransit of puisten op vervelende plaatsen zou gaan? :?

Dronkoers
11 maart 2008, 23:19
Ben ik nu de enige die dacht dat deze draad over slechte darmtransit of puisten op vervelende plaatsen zou gaan? :?

:-D

of misschien de eerste die het door heeft ;-)

Anna List
12 maart 2008, 08:52
Als mijn gsm uit staat en iemand spreekt iets in op mijn voicemail, kan het na het aanzetten van mijn gsm gerust tot 3 dagen duren voor ik op de hoogte gesteld wordt van dat nieuwe voicemail bericht... Niemand weet blijkbaar hoe dat komt.

Maar wel... (http://www.zdnet.be/news.cfm?id=80543)

:?


geef maar toe ... je had eigenlijk maar één probleempje, en je hebt weer ferm overdreven !

verzuurde ! :-P

BigF
12 maart 2008, 15:45
Laat me raden...mobistar klant?
yep

hoezo?

BigF
12 maart 2008, 15:49
en ik zet mijn gsm af als ik daar zin in heb, zoals bv steevast op zondag.

Mensen die me dan echt nodig zouden hebben weten me, zelfs zonder gsm, nog wel te vinden.
De rest hoef ik 's zondags niet.

Vaak staat-ie zelfs heel het weekend af.
:cheer:

En dan is dat probleem van die voicemail echt ergerlijk. Mobistar moet zorgen dat ik die berichten bijtijds krijg. Mij verplichten om mijn gsm aan te laten staan houdt geen steek.

Vinzcent
12 maart 2008, 16:13
Als men vriendin met haar gsm een berichtje wil zenden dat een lengte heeft van meer dan 160 tekens, dan krijg ik altijd maar de eerste 160 tekens en een melding dat ik een onvolledig bericht heb gekregen. Irritant :p
Dan moet ze het altijd in 2 berichtjes zenden :p

Jazeker
12 maart 2008, 16:16
en ik zet mijn gsm af als ik daar zin in heb, zoals bv steevast op zondag. Mij verplichten om mijn gsm aan te laten staan houdt geen steek.

Het probleem zit er 'm net in dat je 'm per se weer aan wil zetten ;-)

giserke
12 maart 2008, 19:01
Als men vriendin met haar gsm een berichtje wil zenden dat een lengte heeft van meer dan 160 tekens, dan krijg ik altijd maar de eerste 160 tekens en een melding dat ik een onvolledig bericht heb gekregen. Irritant :p
Dan moet ze het altijd in 2 berichtjes zenden :p

oplossing: neem geen vriendin die berichten maakt met meer dan 160 tekens.

Vinzcent
12 maart 2008, 19:25
oplossing: neem geen vriendin die berichten maakt met meer dan 160 tekens.

Waar moet ik die nu nog te vinden tussen al die smsverslaafde meisjes.

Derk de Tweede
13 maart 2008, 21:28
Ben ik nu de enige die dacht dat deze draad over slechte darmtransit of puisten op vervelende plaatsen zou gaan? :?

Ik dacht nog aan veel engere dingen.
In zo'n apparaat lag ik vanmiddag in, de artsen willen mijn nekwervels nader bestuderen.

http://www.rps.psu.edu/indepth/graphics/mri.jpg

Vond het trouwens helemaal niet eng, wel maakt zo'n ding een takkeherrie.

Philips "Let makes things better"

giserke
13 maart 2008, 22:47
Ik dacht nog aan veel engere dingen.
In zo'n apparaat lag ik vanmiddag in, de artsen willen mijn nekwervels nader bestuderen.

http://www.rps.psu.edu/indepth/graphics/mri.jpg

Vond het trouwens helemaal niet eng, wel maakt zo'n ding een takkeherrie.

Philips "Let makes things better"

en, welke knuist hebben ze bij u gevonden?

Mitgard
13 maart 2008, 22:50
Ik dacht nog aan veel engere dingen.
In zo'n apparaat lag ik vanmiddag in, de artsen willen mijn nekwervels nader bestuderen.


in belgië laten doen, zoals zo vele hollanders?

Derk de Tweede
14 maart 2008, 07:34
in belgië laten doen, zoals zo vele hollanders?

Ik spreek geen Frans....8-)

Mitgard
14 maart 2008, 08:09
vlaams belgië hé.
waar ze geen nederlands, geen frans maar vlaams spreken.
ik heb eens gehoord dat hollanders massaal naar vlaamse ziekenhuizen komen omdat de kwaliteit van onze gezondheidszorg beter zou zijn of zoiets.

ach ja hollanders... als ze maar VOORDEEL kunnen hebben, dan zijn ze als een levende tsunami.
;-)

BigF
29 juni 2013, 12:40
Ik heb daar dus nog altijd last van eh...

Ook nog: als ik ergens ben waar de ontvangst niet te best is (op mijn werk bv) krijg ik sms'en soms met uren vertraging aan. Ook al heb ik ondertussen grotendeel van de tijd ontvangst gehad.

Soms, als ik weet dat ik een sms kan verwachten, helpt het om er eentje naar mezelf te sturen die ik dan, samen met degene die ik al uren geleden aangekregen zou moeten hebben, wel aankrijg.

Nogal onnozel he, naar jezelf moeten sms'en om ander mensen hun sms aan te kunnen krijgen...

Is dat een typisch mobistar-probleem? Aan mijn gsm kan het niet liggen want ik heb ondertussen al -tig toestellen versleten en het probleem blijft zich voordoen.

Klojo eerste klas
29 juni 2013, 18:57
Nog nooit problemen gehad daarmee....'k heb dan ook geen gsm :twisted:

manta
29 juni 2013, 19:16
Nog nooit problemen gehad daarmee....'k heb dan ook geen gsm :twisted:

Hoe trek je dan foto's ???8O

Marie van de koster
30 juni 2013, 09:20
Ik heb sinds 2005 een GSM en ben steeds Mobistar-klant geweest. Het is me in al die jaren maar één keer gebeurd dat een sms te laat binnenkwam, wel meteen met 4 dagen retard! Maar verder nooit problemen van die aard.

R.Verhiest
30 juni 2013, 09:26
& wat kan mobistar u hierover vertellen ?

BigF
30 juni 2013, 11:50
& wat kan mobistar u hierover vertellen ?
Heb er lang geleden eens voor gebeld maar buiten dat er toen niks veranderd is kan ik me van dat gesprek niet veel meer herinneren.

Misschien moet ik nog maar eens terugbellen maar ik heb zo'n hekel aan een halve dag naar 'Even geduld, er zijn nog -tig wachtenden...' luisteren vooraleer je zo'n net afgestudeerd geval aan de telefoon krijgt die u juist kan vertellen dat je je telefoon eens af en weer op moet zetten...

Ik zal het wel overleven maar het kort mijn leven waarschijnlijk wel met ettelijke jaren in. Stress weet je wel.
Ik kan ze misschien beter eens door mijn advocaat laten bellen/dagvaarden.

Klojo eerste klas
30 juni 2013, 14:04
Hoe trek je dan foto's ???8O

http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=90671&stc=1&d=1372597346

Waarom zou ik een gsm nodig hebben om foto's te maken als ik niet om de haver- en gortklap foto's neem ? Ik ben nu eenmaal geen "Japanner".... :lol:

manta
30 juni 2013, 14:22
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=90671&stc=1&d=1372597346

Waarom zou ik een gsm nodig hebben om foto's te maken als ik niet om de haver- en gortklap foto's neem ? Ik ben nu eenmaal geen "Japanner".... :lol:

Hebben ze iets uitgevonden waarmee je foto's kan maken zonder dat je een gsm nodig hebt??? 8O
De vooruitgang staat toch voor niets.:?

Demper
30 juni 2013, 14:26
Topic sluiten aub.

manta
30 juni 2013, 14:27
Topic sluiten aub.

Zal 't gaan ja, "belg"...:evil:

Demper
30 juni 2013, 14:28
Zal 't gaan ja, "belg"...:evil:

pa=>rd

Klojo eerste klas
30 juni 2013, 14:30
Hebben ze iets uitgevonden waarmee je foto's kan maken zonder dat je een gsm nodig hebt??? 8O
De vooruitgang staat toch voor niets.:?

ja, 'k weet 't. 't Is hier nog niet te koop. Maar via internet kan je het toch al bestellen. Ik denk echt dat dat een succes wordt.... :lol:

manta
30 juni 2013, 14:30
pa=>rd

Wel op de rode driehoek klikken, niet op de roze... :-P

Demper
30 juni 2013, 14:31
Wel op de rode driehoek klikken, niet op de roze... :-P

Speknek :evil:

manta
30 juni 2013, 14:33
Speknek :evil:

:cheer: Alles wat aan het heilige varken doet denken is een zegen :cheer:


:cheer: Leve spek :cheer:

:cheer: Leve zwijnen :cheer:

Klojo eerste klas
30 juni 2013, 14:34
Zal 't gaan ja, "belg"...:evil:

Topic sluiten aub.
Nog niet gewoon aan die nieuwe techniek van fotograferen. Hij bedoelt dit :
http://blog.westhoekverbeeldt.be/images/filelib/Handleiding2011LR_212.pdf
West-Vlamingen zijn nu eenmaal van de rappe, hé.... :lol:

Demper
30 juni 2013, 14:36
:cheer: Alles wat aan het heilige varken doet denken is een zegen :cheer:


:cheer: Leve spek :cheer:

:cheer: Leve zwijnen :cheer:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:cheer: :cheer: :cheer:
:cheer: :cheer:
:cheer:


West-Vlamingen zijn nu eenmaal van de rappe, hé.... :lol:

Boer :evil:

Marie van de koster
30 juni 2013, 19:20
Hoe trek je dan foto's ???8O

Ik kan foto's trekken met mijn gsm maar ik weet niet hoe ik ze daarna op mijn computer moet krijgen :-(

twitterendwaterding
30 juni 2013, 19:31
Ik kan foto's trekken met mijn gsm maar ik weet niet hoe ik ze daarna op mijn computer moet krijgen :-(

Op uw gsm blazen.

Marie van de koster
30 juni 2013, 19:48
Op uw gsm blazen.

Heb ik al geprobeerd en ook hem voor de pc houden en naar het scherm wijzen zodat hij het kan zien ... hij snapt het niet ... :-(

Zipper
30 juni 2013, 19:58
Ik kan foto's trekken met mijn gsm maar ik weet niet hoe ik ze daarna op mijn computer moet krijgen :-(

geheugenkaartje (waar uw foto's zijn opgeslagen) uit uw GSM halen en in een cardreader (zie bijlage) steken (die op zijn beurt via een USB naar uwe PC gaat). Ofwel, als ge een recente PC hebt, kan je die geheugenkaartjes rechtstreeks in uwe PC stoppen.

BigF
30 juni 2013, 20:01
Heb ik al geprobeerd en ook hem voor de pc houden en naar het scherm wijzen zodat hij het kan zien ... hij snapt het niet ... :-(
't Zal gene (hou u vast) smart-phone zijn eh!!

Giere!!

Klojo eerste klas
30 juni 2013, 20:02
Boer :evil:

Wij zeggen tenminste 'pardon/ekskuzeer/sorry/verontschuldigt U mij/...' als wij een boer laten..... :roll:

Marie van de koster
30 juni 2013, 20:02
geheugenkaartje (waar uw foto's zijn opgeslagen) uit uw GSM halen en in een cardreader (zie bijlage) steken (die op zijn beurt via een USB naar uwe PC gaat). Ofwel, als ge een recente PC hebt, kan je die geheugenkaartjes rechtstreeks in uwe PC stoppen.

Dan moet ik er wel nog zien achter te komen waar dat geheugenkaartje ergens zit :-D maar bedankt voor de tip!

Marie van de koster
30 juni 2013, 20:03
't Zal gene (hou u vast) smart-phone zijn eh!!

Giere!!

Nee 't is een dummy :rofl:

BigF
30 juni 2013, 20:05
Dan moet ik er wel nog zien achter te komen waar dat geheugenkaartje ergens zit :-D maar bedankt voor de tip!
Ik denk dat als ge nog niet weet waar het geheugenkaartje in uwen telefoon zit (zo er een in zit) je de les 'Hoe zet ik foto's van mijn telefoon over naar mijn computer' beter nog even laat rusten.
Beginnen bij het begin.

Overigens: bluetooth is vrij idiot-proof.

Zipper
30 juni 2013, 20:07
Dan moet ik er wel nog zien achter te komen waar dat geheugenkaartje ergens zit :-D maar bedankt voor de tip!

kijk, zo ziet dat eruit :

http://www.google.be/search?q=cardreader&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.48572450,d.ZWU&biw=1594&bih=950&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=yX7QUbemF4GXtAa82oGoDg#um=1&hl=nl&tbm=isch&sa=1&q=geheugenkaartje+in+gsm&oq=geheugenkaartje+in+gsm&gs_l=img.3...643139.651401.0.651906.31.19.0.8.8.2. 381.1601.16j3-1.17.0...0.0...1c.1.18.img.IzNKmsaNkTk&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.48572450,d.ZWU&fp=ebbd48d7021f8ec9&biw=1594&bih=950&imgdii=_

BigF
30 juni 2013, 20:10
Geheugenkaartje:

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRi_uHHMqoIQl6RNyxETeFBdvPisILIY zOaxhVwB-g-_Zg_OB7A

manta
30 juni 2013, 20:50
Heb ik al geprobeerd en ook hem voor de pc houden en naar het scherm wijzen zodat hij het kan zien ... hij snapt het niet ... :-(

:lol:

manta
30 juni 2013, 20:51
Geheugenkaartje:

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRi_uHHMqoIQl6RNyxETeFBdvPisILIY zOaxhVwB-g-_Zg_OB7A

De tepels op die megaborsten mankeren nog...;-)

manta
30 juni 2013, 20:53
Ik denk dat als ge nog niet weet waar het geheugenkaartje in uwen telefoon zit (zo er een in zit) je de les 'Hoe zet ik foto's van mijn telefoon over naar mijn computer' beter nog even laat rusten.
Beginnen bij het begin.

Overigens: bluetooth is vrij idiot-proof.

Juist ja... Tot iedereen in haar buurt de foto's van hare gsm kan opladen omdat ze haar instellingen fout heeft gezet...:?

Derk de Tweede
1 juli 2013, 17:44
Ben ik nu de enige die dacht dat deze draad over slechte darmtransit of puisten op vervelende plaatsen zou gaan? :?

:?

Klojo eerste klas
1 juli 2013, 18:36
Juist ja... Tot iedereen in haar buurt de foto's van hare gsm kan opladen omdat ze haar instellingen fout heeft gezet...:?

Misschien eerst hier posten zodat we kunnen helpen bepalen welke voor publicatie geschikt zijn en welke niet ? :lol:

Marie van de koster
1 juli 2013, 18:51
Misschien eerst hier posten zodat we kunnen helpen bepalen welke voor publicatie geschikt zijn en welke niet ? :lol:

Klojoke, u bent niet aan 't volgen hé :-D
Als ik ze hier zou kunnen posten dan heb ik uw hulp niet meer nodig want dan staan ze op de PC! Slimmerik :lol:

Klojo eerste klas
1 juli 2013, 19:00
Klojoke, u bent niet aan 't volgen hé :-D
Als ik ze hier zou kunnen posten dan heb ik uw hulp niet meer nodig want dan staan ze op de PC! Slimmerik :lol:

Jamaar nee, hé, Kadulleke. Jij begrijpt het niet. Het is de bedoeling dat je eerst een slimme pc zoekt die die procedure kent en dan laat je die pc dat hier naartoe sturen.....

NoTuma
1 juli 2013, 19:38
Klojoke, u bent niet aan 't volgen hé :-D
Als ik ze hier zou kunnen posten dan heb ik uw hulp niet meer nodig want dan staan ze op de PC! Slimmerik :lol:

vertel misschien eerst eens welke telefoon je hebt...daarna kunnen we je misschien helpen, dus merk en type telefoon...

manta
1 juli 2013, 19:55
en zet er ineens uwe nummer bij...:-D

BigF
2 juli 2013, 09:13
Juist ja... Tot iedereen in haar buurt de foto's van hare gsm kan opladen omdat ze haar instellingen fout heeft gezet...:?
't Is teenoftander eh?

Ze wou foto's op hare pc, ze heeft foto's op hare pc als ze wil.
Dat het een probleem zou zijn als heel het gebuurt haar foto's dan ook heeft is nergens vermeld.

En gezien een eerdere foto van een Marie-lookalike (zoek maar eens op maar wees voorzichtig) denk ik niet dat het gebuurt die foto's lang bij gaat houden.

Marie van de koster
2 juli 2013, 10:52
Jamaar nee, hé, Kadulleke. Jij begrijpt het niet. Het is de bedoeling dat je eerst een slimme pc zoekt die die procedure kent en dan laat je die pc dat hier naartoe sturen.....

Potverdorie! Dat had ik niet gesnapt. Ik denk dat ik al een even grote dummy ben als mijn not-very-smart-Phone. :oops: :oops: :oops: Merci voor de terechtwijzing, Kadul!

Marie van de koster
2 juli 2013, 10:55
vertel misschien eerst eens welke telefoon je hebt...daarna kunnen we je misschien helpen, dus merk en type telefoon...

Samsung GT-E2600
En nu vind ik wel dat u efkes uw waardering moogt uiten voor mijn moeite, want speciaal voor u heb ik dat dooske van die telefoon bovengehaald. Waarom zetten ze dat type niet op het machien zelf? :roll:

Marie van de koster
2 juli 2013, 10:55
en zet er ineens uwe nummer bij...:-D

Morgen, zulle! :-)

Marie van de koster
2 juli 2013, 10:56
't Is teenoftander eh?

Ze wou foto's op hare pc, ze heeft foto's op hare pc als ze wil.
Dat het een probleem zou zijn als heel het gebuurt haar foto's dan ook heeft is nergens vermeld.

En gezien een eerdere foto van een Marie-lookalike (zoek maar eens op maar wees voorzichtig) denk ik niet dat het gebuurt die foto's lang bij gaat houden.

:lol: Jaloers, ja? :lol:

Klojo eerste klas
2 juli 2013, 11:20
Potverdorie! Dat had ik niet gesnapt. Ik denk dat ik al een even grote dummy ben als mijn not-very-smart-Phone. :oops: :oops: :oops: Merci voor de terechtwijzing, Kadul!

Neeneeneenee, da's geen 'terechtwijzing', da's een eksplikatie van mijn blijkbaar onduidelijke post.....
Waar staat die 'de beleefdste draad' ook alweer ? :lol:

Txiki
2 juli 2013, 11:24
over wat gaat dat hier?