PDA

View Full Version : NV-A de ziel verkocht aan CD&V


Werkslaaf
9 maart 2004, 23:48
Helga meiske, hoe kan de NV-A nu zijn ziel zo verkopen aan de CD&V. Is het Bourgois enkel te doen om zijn zeteltje omdat ie die kwijtspeelt als de kiesdrempel niet gehaald is?

Zielig, hoor. U beseft toch evengoed als ik dat de NV-A niks, maar dan ook niks te zeggen zal hebben in de nieuwe regering, die als het even slechter kan, op een tri-partite zal uitdraaien?

U zo laten verkopen door het Vlaams Blok af te zweren om een zeteltje te halen in het parlement, walgelijk. Dit had ik van de NV-A niet verwacht.

De standpunten over Vlaanderen liggen trouwens ver uit mekaar. Wat gaat u nu toch voor Vlaanderen opkomen met de CD&V?

U beseft toch dat er een andere partij is waar u veel nauwer bij aansluit?!

Maar liever meeheulen met een bende ONDEMOCRATISCHE OPPORTUNISTEN. Tja...

Xnorf
10 maart 2004, 00:12
groot gelijk,
als de N-VA echt meent wat het zegt verraad het zich niet door met een belgicistische partij in zee te gaan die jaren aan de macht geweest is en ons dit afhankelijke vlaanderen cadeau gedaan heeft. paarsgroen heeft er dan nog maar een schepje bovenopgedaan door alles wat er nog kon uitgegeven worden op te brassen op 4 jaar tijd.

Als het u te doen is om de partij in leven te houden , waarom dan gaan kartel met het Blok? Deze partij heeft u de hand gereikt en u hebt ze ondankbaar afgewezen. Qua standpunten sluiten jullie hierbij het best aan. Maar blijkbaar qua overtuiging en ballen aan het lijf helemaal niet....

Als het te doen is om de postjes gaat men vanzelfsprekend bij een grote partij die niet wordt tegengewerkt door een cordon sanitaire en dus in een regering kans stappen maar die in het opzicht van eerlijkheid ook al danig op VLD en SPa (mag een politieke partij trouwens wel een merknaam gebruiken? dacht dat daar trademarks aan verbonden waren....maarja , Robert is God , dus.. ).

Wat is er trouwens Democratisch aan de CD&V als het ondemocratisch links zwemvest zoals het Cordon Sanitaire in stand houdt?

De enige partij die zich momenteel afscheidt van de rest is het Blok. geen kartels , maar duidelijke eigen standpunten. Maar deze mensen worden vanuit alle hoeken beledigd omdat zij hun VRIJE MENING UITTEN. Moest ik een blok-mandataris zijn deed ik iedereen die me racistisch noemde een proces aan wegens smaad en eerroof. Met de opbrengst daarvan heeft de partij nog geen dotatie meer nodig.... :twisted:

Snap trouwens niet waarom iedereen het woord racisme gebruikt aangezien er nergens in het programma een huidskleur of ras beschreven staat.... in tegenstelling tot sommige VLD-leden die mensen met een donkere huid niet wilden toelaten in zwembaden *kuch*
Zoiets wordt dan weer niet vervolgd in een rechtbank he.. het moest eens een Blok-lid geweest zijn...

My 0.02 €

Helga Stevens
10 maart 2004, 00:20
Dit is geen echt nieuw onderwerp. Mijn antwoorden hieromtrent vind je elders. Ik ga dit hier niet opnieuw herhalen.

Zie onderwerp "N-VA pleegt verraad".

Xnorf
10 maart 2004, 00:24
politiek is : herhalen herhalen herhalen , vraag maar aan Robert Stevaert :) Gratis Gratis Gratis (wij betalen toch)

Fribre
10 maart 2004, 00:36
:arrow: Schitterende weerleggingen van deze valselijke aantijgingen vind men in deze thread http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=11405&start=0 (antwoorden van zowel Helga Stevens als N-VA'ers)

Men moet het natuurlijk willen inzien...